MAJID191(فوتبالی ترین)



رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا

به نقل از کیکر، کریستیانو رونالدو از ابتدای فصل جاری در رقابت های لالیگا توانسته ۳۷ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن در سطح لیگ‌های اروپایی محسوب شود. وی این تعداد گل را در ۳۰ بازی کهکشانی‌ها در لالیگا به ثمر رسانده است.

پس از وی لیونل مسی، مرد سال اروپا و جهان با یک گل زده کم‌تر در رده دوم قراردارد. مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها این تعداد گل زده را در ۲۹ بازی از لالیگا در فصل جاری ثبت کرده است.

پس از این 2 مهاجم خارجی رئال و بارسا، بوراک ایلماز، مهاجم تیم ترابوزان ترکیه با ۳۲ گل زده در رتبه سوم جای گرفته است.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی

 اصغر فرهادی به علی کریمی پیشنهاد بازی در فیلم آینده اش را داد.
 
به نوشته تماشا: اصغر فرهادی که به تازگی برنده جایزه اسکار شده است، برای ساخت فیلم آینده اش از علی کریمی دعوت کرد تا در دفتر کارش با هم مذاکراتی داشته باشند.
 
 
 
از قرار معلوم فرهادی تصمیم گرفته قسمتی از زندگینامه علی کریمی را به صورت فیلم روی پرده ببرد.
 
شنیده می شود نام فیلم «اسطوره های سرزمین من» است که به زندگی افراد مشهور تاریخ ایران اختصاص دارد.
 
ظاهرا در این فیلمنامه به زندگی مصدق، امیرکبیر، تختی و تعداد زیادی از مشاهیر ایرانی پرداخته شده است.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!

حمید رضا غریب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیشنهاد 3 میلیاردی رویانیان به رحمتی دروازه بان استقلال اظهار داشت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و نمی‌دانم منبع انتشار این خبر از کجا بوده؟!

وی افزود: فصل نقل و انتقالات در پیش است و باشگاه نیز با مدیریت محمد رویانیان سیاست‌های خود را در پیش دارد. ما هرگز به دنبال این نیستیم پیش از موعد مقرر بازیکنانی که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند را دعوت به همکاری کنیم.

در فصل نقل و انتقالات اجازه نخواهیم داد تا از نام پرسپولیس سوء‌ استفاده‌ شود، البته سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان ملی پوش کشورمان یکی از بهترین‌های ایران است و شاید هر تیمی دوست داشته باشد او را به خدمت بگیرد، اما پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به ایشان کذب است.

غریب یادآور شد: با توجه به حساسیت در فصل نقل و انتقالات از هواداران خوب پرسپولیس خواهش می‌کنیم تا خبرهایی در خصوص نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس را از طریق مسئولان باشگاه که رسما آن را اعلام خواهند کرد.

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دلخوری مظلومی از خنده بازار

 پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال که بعد از چند چهره فوتبالی همچون عادل فردوسی پور، علی دائی، حبیب کاشانی، مصطفی دنیزلی، محمد مایلی کهن، علی کفاشیان و.... حالا تبدیل به یکی از سوژه های برنامه طنز تلویزیونی خنده بازار شده، نسبت به برخی از آیتم های این
 

برنامه به شدت دلخور و آزرده خاطر است. هرچند مظلومی به نزدیکان و اطرافیانش گفته که نه قصد شکایت از این برنامه را دارد و نه دوست دارد با بالا بردن حساسیت نسبت به آن و آیتم هایی که مربوط به وی است برای این برنامه سازان ایجاد مشکل نماید. اما خب این انتظار را دارد که خنده بازاری ها هم رعایت برخی از مسائل را کرده و در این آیتم ها قدری تعدیل نمایند

سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیام بلاتر برای علی دایی

در متن پیام ارسالی از سوی رئیس فیفا خاطر نشان شده است: علی عزیز، من می‌خواهم احساس ناراحتی و شوک خود را هنگامی که شنیدم شما دچار حادثه رانندگی در تعطیلات آخر هفته گذشته (یکشنبه) شدید، را بیان کنم.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال،در ادامه این پیام آمده است: بنده آرزوی توان و نیرومندی برای جنابعالی در مسیر بهبودی آسیب دیدگی شما را دارم و همدردی خود را با شما، خانواده فوتبال ایران، باشگاه‌تان، دوستان و خانواده‌تان را اعلام می‌دارم. بنده در این زمان سخت به فکر شما هستم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری شنبه شب در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه رانندگی شد. 

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تساوی استقلال در لیگ قهرمانان

تیم فوتبال استقلال مقابل نسف‌قارشی متوقف شد و به تک امتیاز قناعت کرد.


دیدار تیم های استقلال و نسف قارشی ازبکستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در حضور ۴۱ هزار و ۲۰۰ تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی چندان جذاب نبود و استقلال نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و از امتیاز میزبانی استفاده کند. در آن سوی میدان نسف قارشی در ضد حملات فرصت های خوبی ایجاد کرد ولی در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا عیدی آبی‌ ها به هوادارانشان به بعد از عید و بازی ۱۵ فروردین با الجزیره امارات موکول شود. داور این مسابقه عبدالله محمد الهلالی از عمان بود. وی به بوسکوویچ از نسف قارشی کارت زرد نشان داد. در دیگر دیدار همزمان این گروه الجزیره امارات با نتیجه ۳بر ۲ بر الریان قطر غلبه کرد.بدین ترتیب الجزیره با ۶امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت و استقلال که در هفته اول الریان را شکست داده بود با تساوی در بازی امروز ۴ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. نسف قارشی با یک امتیاز سوم شد و الریان نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.  

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری پزشک تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم عنوان کرد: مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان روز گذشته پا به توپ شدند و برای بازی فردا مشکل خاصی ندارند.اما مهرداد اولادی و ممدوتال به دلیل آسیب دیدگی بازی مقابل الشباب را از دست دادند.


دیدار پرسپولیس و الشباب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18 فردا(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند

به نقل از روزنامه دیلی میل، پاتریس اورا دو روز پس از حذف از لیگ اروپا به همین منظور اظهار داشت: منچستریونایتد هیچ راهی ندارد جز آنکه برای کسب رضایت مجدد هوادارانش در رقابت های لیگ برتر با کسب قهرمانی جبران مافات کند.

او ادامه داد: در فصل جاری ابتدا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و بعد تجربه تلخ حذف از لیگ اروپا را کسب کردیم. این دو شکست بسیار سنگین بودند. اما هنوز فصل برای ما به پایان نرسیده است. باید بخاطر هواداران و اعتبار یونایتد تلاش کنیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی افزود: اگر نتوانیم در رقابت با منچسترسیتی جام قهرمانی را به دست آوریم، امسال ناکامی هایمان عظیم تر خواهد شد و یک فصل سراسر بد را تجربه خواهیم کرد.

در شرایط کنونی که بیست و هشت هفته از رقابت های لیگ برتر سپری شده منچستریونایتد با 67 امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی نیز با یک امتیاز کمتر صاحب رده دوم است.

یونایتد ها در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا 3 بر 2 و 2 بر یک مغلوب بیلبائو شدند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در ورزشگاه انقلاب کرج تماشاگر ویژه بازی سایپا و تراکتورسازی است.

به گزارش فارس،* از اواخر نیمه اول بارش شدید برف در کرج آغاز شد و در نیمه دوم بازی با توپ قرمز ادامه پیدا کرد.

* آرش کوشا مدیرعامل باشگاه سایپا، پوستین‌دوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ورزشگاه حضور دارند.

*حدود ۶ هزار تماشاگر در ورزشگاه انقلاب هستند که تعداد تماشاگران تراکتورسازی بیش از طرفداران سایپاست.

*بین دو نیمه مراسم اهدای جام قهرمانی مربوط به مسابقات استان البرز برگزار ش

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس

شب گذشته پیکارهای هفته بیست و هشتم سری آ با انجام 2 دیدار آغاز شد.

 ابتدا در ورزشگاه انیو تارینی و در حضور 13 هزار نفر تماشاگر پارما به استقبال از آ.ث.میلان پیشتاز رفت.

 میزبان که در بازی رفت 4 بر یک بازنده شد، دراین جدال نیز تسلیم روسونری ها شد. زلاتان ابراهیموویچ 17 (پنالتی) و امانولسن 55 برای میلانی ها گلزنی کردند.

 در دیداری دیگر که در فلورانس و ورزشگاه  آرتمو فرانچی انجام گرفت، پیروزی پرگل یوونتوس برابر فیورنتینا نفش بست.

 در این بازی وچینیچ 16 گلزنی را برای راه راه پوشان شروع کرد. سپس نوبت آرتورو ویدال شیلیایی رسید .او گل خود را در دقیقه 28 به ثمر رساند.

 در نیمه دوم مارکسیو  در دقیقه 54 گل سوم را زد و بعد نوبت به پیرلو و پادوان رسید تا با گلزنی در دقایق 67 و 72 در این جشن غیر خانگی سهیم شوند

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی

شب گذشته این پیکارها با انجام 5 دیدار آغاز شد. در ورزشگاه رامون سانچس  پیخون جایی که سویا میزبان بارسلونا بود، برد 2 بر صفر مردان گواردیولا ثبت شد.

کاتالان ها که در بازی رفت تن به تساوی بدون گل در خانه داده بودند، در این بازی هر دو گل خود را در نیمه اول زدند تا برای کسب امتیازات آسوده خیال باشند.

در دقیقه 18 ژاوی و در دقیقه 25 لیونل مسی زننده گل برای آبی و اناری پوشان بودند تا بارسا اندک امید خود را برای رقابت با صدرنشین کنونی لیگ یعنی رئال مادرید حفظ کند.

در ورزشگاه لاروماردا ، جایی که ساراگوسا میزبان اوساسونا بود، تساوی یک بر یک ثبت شد.

در این بازی که میهمان جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در ترکیب داشت، هر دو گل دیر زده شد. زیرا در دقیقه 86 هلدر پوستیگا برای ساراگوسا گلزنی کرد. اما دو دقیقه بعد یاران نکونام واکنش سریعی نسبت به دریافت این گل داشتند بطوریکه توانستند توسط دو باروس گل تساوی را به ثمر رسانند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، فیورنتینا در آرتمیو فرانچی میزبان یوونتوس بود که در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست سنگینی را تجربه کرد.

آنتونیو کونته در مورد این بازی گفت: در دقایق ابتدایی و زمانی‌که میرکو ووچینیچ توپ را به تیر دروازه کوبید احساس کردم این بازی نیز طلسم شده و ما بازهم به گل نخواهیم رسید ولی پس از آن همه چیز بهتر شد. می‌دانستیم فیورنتینا برای به‌دست آوردن امتیاز وارد میدان خواهد شد ولی تصور می‌کنم ما در این جدال بهترین بازی فصل‌مان را ارائه کردیم. 

وی ادامه داد: پس از یک دوره تساوی‌های عجیب،‌ به هیچ‌وجه فکر نمی‌کردم در بازی با فیورنتینا بتوانیم به روند پیروزی‌هایمان بازگردیم. شاگردانم حرفه‌ای عمل کرده و توانایی‌های بالای خود را نشان دادند. می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم و توانستیم این کار را نیز انجام دهیم. پیش از دیدار به بازیکنان گفته بودم باید روی بازی خودمان تمرکز کرده و کاری به سایر دیدارها نداشته باشیم. پیروزی در این دیدار حساس برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت. بسیار خوشحال هستم که ما هنوز هم برای قهرمانی در این فصل می‌جنگیم. دوست دارم فصل را در حالی به پایان برسانیم که نسبت به هیچ چیز ابراز پشیمانی نکنیم.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین

موامبا بازیکن سابق آرسنال در جریان بازی تاتنهام - بولتون بدون برخورد با هیچ بازیكنی روی زمین افتاد و 'هاوارد وب' داور مسابقه دقایقی بعد در حالیكه نتیجه ۱ بر ۱ بود، از بازیكنان خواست زمین را ترك كنند.

وی در جمهوری كنگو متولد شده اما در نوجوانی به انگلیس رفت و در تیم های زیر ۱۶ سال و زیر ۲۱ سال این كشور بازی كرد.

بعد از افتادن او روی زمین تعدادی از بازیكنان در اطرافش جمع شدند و برخی شروع به گریه كردند و بعضی دیگر با دست هایشان سر و صورتشان را گرفتند.

تماشاگران نیز هنگامی كه موامبا در حال انتقال به خارج از زمین بود، به تشویق وی پرداختند.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی

به دنبال واژگونی سواری پرادو در آزاد راه نطنز ـ كاشان، علی دایی آقای گل جهان مجروح شد.

 این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب هنگامی كه دایی در حال بازگشت از اصفهان به تهران بود، رخ داد.


وی با یك دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان كاشان برده شد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران بازمی‌گشت، دچار سانحه رانندگی و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیکه تصادف کرد


 

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا دچار سانحه رانندگی شد ولی در این تصادف اتفاقی برای او رخ نداد.
جرارد پیکه امروز و زمانی که از منزلش در حال عزیمت به نیوکمپ بود، دچار سانحه رانندگی شد. او که قصد داشت تا به نیوکمپ برود تا با سایر هم تیمی هایش عازم آلمان شود، دچار این سانحه رانندگی شد که آسیب زیادی را هم برای او در پی نداشته است.

به گزارش سایت گل، کاروان بارسلونا امروز عازم آلمان می شود تا روز سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن قرار بگیرد.
بعد از تصادفی که میان خودروی پیکه و یک دستگاه اتوبوس به وجود آمد، خودروی پیکه آسیب دید و البته در نهایت این بازیکن کاتالان توانست به موقع بر سر تمرینات تیمش حاضر شود. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حواشی بازی منچستر ولیورپول


 

چندی پیش در جریان دیدار یونایتد و لیورپول، لوئیس سوارز اروگوئه ای، صحبت های نژادپرستانه ای را خطاب به پاتریس اورا، ستاره فرانسوی یونایتد بر زبان آورد. بعد از این ماجرا بود که سوارز با محرومیتی 8 جلسه ای مواجه شد و اخیرا به میادین ورزشی بازگشته است.  


ادامه مطلب

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کناره‌گیری‌اش از این سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفایش را به وزیر ورزش ارائه داده است.

محمد رویانیان در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه به فوتبال علاقه‌ای ندارم. قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارم.

پرسپولیس را به خاطر عشق به هوادارانش قبول کردم و تاکنون نیز فقط به خاطر هواداران مانده‌ام. من به دنیای فوتبال تعلق ندارم که به عنوان گزینه فدراسیون مطرح شوم.

وی افزود: شاید سلیقه من با برخی مسئولین تفاوت داشته باشد و طبیعی است که به فدراسیون فوتبال نخواهم رفت. امیدوارم وزارت ورزش با انتخاب افراد، باعث شود فدراسیون فوتبال ارتقا پیدا کند و با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

رویانیان در خصوص حضورش در پرسپولیس گفت: واقعیت این است که چندی پیش از مدیرعاملی پرسپولیس هم استعفا کرده‌ام و این استعفا را به وزیر ورزش و جوانان دادم ولی تاکنون جوابی داده نشده است. اکنون به عشق هواداران در پرسپولیس هستم و نمی‌خواهم در مورد فدراسیون فوتبال مطرح شوم. تا وقتی در پرسپولیس هستم قول می‌دهم با تمام قدرت و قوا برای موفقیت این تیم تلاش کنم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد



دیروز در تمرین پرسپولیس اتفاق جالبی افتاد. درحالی که تمرین به پایان رسیده بود و بازیکنان در رختکن مشغول دوش گرفتن و تعویض لباس بودند، یکی از بوقچی های سابق باشگاه با یک پوشه صورتی رنگ وارد مجموعه درفشی فر شد.

او جلوی پارکینگ مجموعه ایستاده بود و به محض ورود بازیکنان به پارکینگ، سمت آنها می رفت، برگه ای را به آنها نشان می داد و از آنها می خواست برگه را امضا کنند. گویا برگه موردنظر، متعلق به یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه تویسرکان بوده و بوقچی باشگاه پرسپولیس مامور شده بود از بازیکنان پرسپولیس برای حمایت از او امضا بگیرد!

در این میان چند نفر از بازیکنان مثل هادی نوروزی و جواد کاظمیان آن را امضا کردند اما علی کریمی که نشان داده علاقه ای به سیاست ندارد، با رد خواهش این بوقچی، برگه را امضا نکرد. علی کریمی با تندی خاص خودش برگه را پس زد و این برخورد باعث شد فرد مذکور بساط جمع آوری امضا را جمع کند و برود. 

سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم


 

تيم‌هاي صدرنشين يوونتوس و ميلان نتوانستند از امتياز ميزباني خود استفاده كنند و با تساوي صفر بر صفر مقابل حريفان خود متوقف شدند.

 هفته بيست و دوم رقابت‌هاي سري A با انجام 9 ديدار به پايان رسيد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم صدرنشين يوونتوس با تساوي صفر بر صفر مقابل مهمانش سيه‌نا متوقف شد. 

در ديگر ديدار حساس، ميلان كه هفته گذشته مقابل لاتزيو با نتيجه 2 بر صفر بازي را واگذار كرد، در ديدار با ناپولي ناكام ماند و با تساوي صفر بر صفر در سن‌سيرو متوقف شد.

در اين ديدار حساس و پربرخورد زلاتان ابراهيموويچ در دقيقه 64 با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد.  


ادامه مطلب

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!


 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستیم.

سید مهدی رحمتی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه سایپا گفت: اگر از اشتباهات دیدار با پرسپولیس درس نگیریم مقابل سایپا هم راه به جایی نخواهیم برد. هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت هستیم.

امیدوارم از این باخت ناباورانه درس های لازم را بگیریم چرا که اگر کورکورانه و مغرور رو در روی سایپا صف آرایی کنیم چیزی جز شکستی دوباره عایدمان نمی شود!

وی افزود: سایپا تیم جوان و دونده ای است به همین خاطر قطعا خط دفاع و هافبک های دفاعی ما روز دشواری را پیش رو خواهند داشت.

رحمتی خاطرنشان کرد: اگر سه گل از زاید دریافت کردیم به علت سبک ناشناخته این بازیکن برای استقلالی ها بود. مطمئن باشید به خوبی کریم انصاری فرد را مهار خواهیم کرد. 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

زاید خطاب به زندی: گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!


 

زاید که در دربی بزرگ پایتخت سه بار دروازه رحمتی را باز کرد در صفحه خود در یکی از سایت های اجتماعی با قرار دادن عکسی از فریدون زندی این جمله را بالای آن نوشته است: «گریه نکن بچه، این پرسپولیسه!» 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ماجرای رقص قرمزها پس از دربی!

قبل از اينكه فغاني سوت پايان را بكشد، با سوت خطاي رخ داده در زمين، محمد نوري با تصور اينكه بازي تمام شده پريد داخل زمين اما روانشناس پرسپوليس جلويش را گرفت.

به نوشته ایران ورزشی روي نيمكت غوغايي برپا بود. بعد از گل دوم هيچ كس روي پايش بند نبود. هركس چيزي مي‌گفت، خيلي‌ها به سوت‌هاي فغاني اعتراض مي‌كردند، خيلي‌ها هم‌تيمي‌هاي‌شان را تهييج مي‌كردند، حتي آنهايي كه مي‌خواستند خودشان را خونسرد جلوه دهند دل توي دلشان نبود تا جايي كه فنايي ناظر بازي بارها مجبور شد بيايد و تذكر بدهد. غلامرضا، نوروزي و نوري با اينكه از بازي بيرون آمده بودند مدام فرياد مي‌كشيدند و نيمكت حال و هواي بازي پاياني ليگ هفتم با سپاهان را داشت كه همه براي هم‌تيمي‌شان موفقيت مي‌خواستند.

ميثاق: حاضرم 100 ميليون جريمه شوم، نبازيم

بيشتر از همه نگاه برخي نيمكت‌نشينان به ميثاق دوخته شده بود كه مدام هوشيار را تشويق مي‌كرد و دعا دعا مي‌كرد پرسپوليس اين بار بازنده دربي نباشد. ميثاق كه در ظاهر بايد توي خودش بود و كاري به كار تيم نداشت به بازيكنان التماس مي‌كرد ديگر گل نخورند و يك گل بزنند. وقتي يكي از نيمكت تيمشان درباره جريمه 15 درصدي به او گفت، ميثاق جواب داد: «حاضرم 100 ميليون جريمه شوم اما دربي را نبازيم.»

تعظيم اختصاصي جادوگر، اشك نوري، كيا و غلام

با گل سوم نيمكت پرسپوليس منفجر شد و تقريبا همه به وسط زمين آمدند، هر كس ديگري را در آغوش مي‌گرفت و خيلي‌ها همصدا با هواداران فريادهاي عجيبي سرمي‌دادند. نيمي از ورزشگاه دو دقيقه بعد دوباره منفجر شد و پرسپوليسي‌ها به خواسته كريمي از تمام آن هواداراني كه در آن سوز وحشتناك زمستاني تا دقيقه 3+90 ماندند و معجزه را به چشم ديدند تشكر كردند. جادوگر البته دقايقي تك و تنها ماند و تعظيم كرد به همه آن هواداران صبور و دلسوز. دنيزلي هم براي يكي دو جايگاه دست تكان داد و كيا براي هواداران سنگ تمام گذاشت. مهدي مي‌گفت: هر چه داريم از اين هواداران است كه در اين سرما ماندند و تشويقمان كردند. قطره‌هاي ريز اشك روي گونه هاي مهدي رژه مي‌رفت و لبانش خندان بود، درست مثل محمد نوري، غلامرضا رضايي و خيلي‌هاي ديگر كه بعد از قدرداني از هواداران اشك شادي در چشم‌هاي‌شان حلقه زده بود.

تداركاتچي، ميداندار جشن داخل رختكن

در رختكن غوغايي بر پا بود. بازيكنان دست مي‌زدند و آواز مي‌خواندند؛ شعار معروف واويلا ... واويلا ... جواد كاظميان. يكي از تداركاتچي‌ها هم آمده بود ميانه جمع؛ «زماني» كه نتوانست شادي‌اش را پنهان كند، در حلقه بازيكنان شاد پرسپوليس، شادي‌اش را علني ‌كرد. لبخند از روي لبان دنيزلي نمي‌افتاد، تقريبا با همه، از بازيكن گرفته تا تداركات و تك تك اعضاي تيم پزشكي همه را در آغوش كشيد و بوسيد. به قول يكي از پرسپوليسي‌ها خوشحالي‌اش هم بزرگ‌منشانه بود. آقا مصطفي در رختكن و ميان آن همه هياهو با تلفن همراهش صحبت مي‌كرد. انگار آن سوي خط اعضاي خانواده‌اش بودند و به او به خاطر اين برد بزرگ تبريك مي‌گفتند.

بازيكنان براي زايد كف زدند

كريمي و زايد كه در حلقه خبرنگاران و دوربين‌هاي تلويزيوني محاصره شده بودند آخرين نفراتي بودند كه وارد اتوبوس شدند و جالب اينكه به محض ورود زايد به داخل اتوبوس، همه بازيكنان ناخودآگاه براي گلزنشان كف زدند. از داخل اتوبوس صداي موزيك و همهمه شادي بازيكنان به گوش مي‌رسيد و اين شايد براي اولين بار بود كه اتوبوس پرسپوليس، كاروان شاد و مسروري به نظر مي‌رسيد. دنيزلي هم كه هميشه به آرامش اتوبوس تاكيد مي‌كرد اين بار بي‌خيال موزيك و آواز و همهمه شد و به نوعي در جشن بازيكنانش شركت كرد. اتوبوس پرسپوليس اين بار مقابل ورودي هتل المپيك هم توقف كرد تا بچه‌هاي اهل غرب تهران و كرج از اتوبوس پياده شوند. همه خواستند در شادي دسته‌جمعي تيم شريك باشند و تا هتل اوين از برد رويايي‌شان بگويند و بخندند.

نگراني دنيزلي براي هواداران خوشحال!

دل دنيزلي براي هواداراني كه تا كمر از پنجره اتومبيل‌هاي‌شان بيرون آمده و روي سقف اتومبيل مي‌كوبيدند شور مي‌زد. مي‌گفت نكند اتفاقي براي‌شان بيفتد. حدود 20 اتومبيل با فلاشرهاي روشن، برف‌پاكن‌هاي راه افتاده و هواداراني كه از پنجره‌ها بيرون آمده‌اند اتوبوس قرمزها را اسكورت مي‌كردند. در بزرگراه نيايش بالاخره اتفاقي كه يك گروه اسكورت‌كننده مي‌خواستند، افتاد. يك اتومبيل پرايد جلوي اتوبوس پرسپوليس را گرفت و دو نفر از آن پايين آمدند تا خودشان را به دنيزلي برسانند. مي‌خواستند سرمربي پيروز دربي را از نزديك ببينند و از او تشكر كنند. همين كار را هم كردند چون دنيزلي اجازه ورودشان به اتوبوس را داد. آنقدر خوشحال بودند كه نمي‌دانستند چه كار كنند. هردوي‌شان دست دنيزلي را به نشانه تشكر بوسيدند و سرمربي پرسپوليس كه نمي‌دانست چه كار كند روي آنها را بوسيد. لحظاتي بعد اتوبوس به راهش ادامه داد و در ميان اسكورت تمام آن اتومبيل‌هاي پر سر و صدا و شاد، به هتل اوين رسيد. در محوطه هتل بازيكنان تراكتورسازي و تمام آن ميهمانان خارجي هاج و واج مانده بودند از آن همه شادي و شور و شعف. حتماً آنها هم مثل تمام پرسپوليسي‌هاي ايران 13 بهمن را فراموش نخواهند كرد. 

یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عمران‌زاده: قصد توهین به کسی را نداشتم!

حنیف عمران‌زاده پس از صحبت‌هایش در پایان دیدار استقلال مقابل مس کرمان که علیه رفیعی داور بازی انجام داده بود، ساعت 16:30 امروز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد و توضیحات خود را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی پس از پایان جلسه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: صحبت‌‌هایم را انجام دادم و به آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی گفتم پس از پایان بازی عجله داشتم ولی قصدم توهین به جامعه داوری نبود. رفیعی را یکی از داوران خوب کشور می‌دانم اما به خاطر شکست استقلال گفتم داوری بد بود و از همین جا از آقای رفیعی و جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم. 

چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

چراغ سبز آث میلان و منچستر سیتی برای جذب کریس رونالدو


 

به نقل از نشریه اسپورت، کریستیانو رونالدو می‌تواند به همراه خوزه مورینیو در پایان فصل اسپانیا را ترک کند. گفته می‌شود، مقصد بعدی این ستاره پرتغالی منچستر سیتی یا آث میلان خواهد بود.
سیلویو برلسکونی رئیس میلان از شنیدن این خبر که رونالدو در حال ساخت یک خانه ویلایی در دریاچه کومو است، به وجد آمده و این ستاره اسبق منچستر یونایتد را ستوده است.
از سوی دیگر در منچستر سیتی نیز شیخ منصور در نظر دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد. سال گذشته هم سران این باشگاه حاضر بودند 170 میلیون یورو بابت خرید وی بپردازند، اما این مهاجم جوان حتی از فکر کردن به این پیشنهاد امتناع ورزید.
با این حال این فصل به دنبال خدشه‌دار شدن در رابطه وی با هواداران رئال و همچنین انتقادات شدید آلفردو دی استفانو رئیس افتخاری باشگاه از این فوق ستاره، همه چیز تغییر کرده است. 

چهار شنبه 12 بهمن 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كارلوس:مورينيو از گوارديولا بهتر است


 

ستاره سابق باشگاه رئال مادريد معتقد است كه ژوزه مورينيو سرمربي اين تيم از پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا بهتر است.

 ژوزه مورينيو از زماني كه سرمربيگري رئال مادريد را بر عهده گرفته تنها يك بار مقابل بارسلونا پيروز شده است، اما با اين حال، روبرتو كارلوس معتقد است كه او در مقايسه با گوارديولا، مربي بهتري است. 
كارلوس كه با روزنامه‌ اسپانيايي ماركا مصاحبه مي‌كرد، گفت: مورينيو هنوز بهترين است و اين موضوع به دليل شخصيت و سبك بازي او است و اين كه هر تيمي كه هدايتش را بر عهده داشته و به موفقيت دست يافته است. بايد صبر كنيم و ببينيم كه آيا گوارديولا مي‌تواند با چلسي يا اينتر هم به موفقيت دست پيدا كند يا خير؟ آن وقت مي توانيم بفهميم كه كدام يك بهتر هستند. 
بازيكن تيم آنژي ماخاچكالا روسيه گفت: گوارديولا يك مربي مدرن است. او با هوش و شجاع است و به فوتبال علاقه دارد. بازيكنان هم هميشه از او حمايت مي‌كنند. گوارديولا اطلاعات زيادي درباره فوتبال دارد، ولي مورينيو در هر كشوري بوده به موفقيت رسيده و اين نشان مي‌دهد كه او بهتر است. اسپانيا دو نفر از بهترين مربي‌هاي دنيا را در اختيار دارد. 
رئال مادريد در حال حاضر با اختلاف هفت امتياز نسبت به بارسلونا در صدر جدول لاليگا قرار دارد. با اين حال، اين تيم در مجموع دو ديدار رفت و برگشت مقابل بارسلونا در جام حذفي اسپانيا شكست خورد و از گردونه اين رقابت‌ها حذف شد. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پژمان نوري پرسپوليسي مي‌شود

پرسپوليس تهران مذاكرات جدي خود را براي به خدمت گرفتن پژمان نوري هافبك ايراني الامارات آغاز كرد.

پرسپوليس كه در راه به خدمت گرفتن مهرداد پولادي براي چندمين بار با كرماني‌ها به مشكل خورده، براي اين پست پژمان نوري را در نظر گرفته است. پست اصلي پژمان هافبك مياني است اما او بازيكن چندپسته‌اي است كه مي‌تواند در دفاع چپ هم مشكل پرسپوليس را حل كند. پژمان در دوره قبلي مربيگري دنيزلي هم بازيكن پرسپوليس بود و از شاگردان محبوب اوست.

گفتني است ساعتي قبل سايت «ملوان كلاب» از قول پژمان نوري نوشت: «اگر به ايران برگردم در هيچ تيمي جز ملوان بازي نخواهم كرد. شايعه توافق من با پرسپوليس صرفا به دليل يكي بودن مدير برنامه من و دنيزلي مطرح شده است.»

پژمان براي جدايي از الامارات فقط تا روز پنجشنبه (پايان مهلت نقل و انتقالات در امارات) فرصت دارد.  

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

"خوزه مورینیو" تابستان به لیگ برتر بازمی‌گردد


 

"خوزه مورینیو" از حضور در تیم فوتبال رئال مادرید خسته شده و قصد دارد تابستان به لیگ برتر انگلستان بازگردد.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، با وجود اختلاف هفت امتیازی رئال مادرید با بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، مورینیو از سوی رسانه‌های مادریدی بشدت مورد انتقاد واقع می‌شود.

بر پایه گزارش ساندی تایمز، در حال حاضر شایعه پیوستن این مربی پرتغالی به تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال و چلسی به گوش می‌رسد. با وجودی که در زمان جدایی از چلسی با "رومن آبراموویچ" دچار مشکل شد با این حال به نظر می‌رسد که دو طرف اختلافات را کنار گذاشته‌اند.

از سوی دیگر یورو اسپورت گزارش داد که چنانچه "روبرتو مانچینی" نتواند با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلستان شود "خوزه مورینیو" بی‌تردید جایگزین این مربی در این تیم خواهد شد. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کاکا شایعه جدایی از رئال را رد کرد


 

ستاره برزیلی رئال مادرید بار دیگر شایعاتی که در مورد جدایی‌اش از این تیم منتشر شده است را رد کرد.
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، عدم حضور کاکا در ترکیب اصلی تیم "خوزه مورینیو" باعث شده رسانه‌ها از احتمال رفتن وی به یک تیم دیگر خبر دهند.

تیم متمول پاریسن ژرمن به شدت خواهان جذب ستاره اسبق میلان است اما کاکا می‌خواهد در رئال بماند و ارزش‌های خود را به اثبات برساند.

کاکا در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس گفت: این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارد و هیچکدام حرف دل من نیست. من با مورینیو و "فلورنتینو پرس" مذاکره کرده‌ام و به هیچ عنوان قصد ترک مادرید را ندارم.

وی تصریح کرد: شایعات همیشه وجود دارد و این نخستین بار نیست که رسانه‌ها خبر از رفتن من از رئال می‌دهند. همیشه گفته‌ام این خواسته من است که در این تیم بمانم و به موفقیت برسم. به تلاشم ادامه خواهم داد و همه نتیجه آن را خواهند دید. 

سه شنبه 11 بهمن 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خبر خوب برای پرسپولیسی ها

مسئولان باشگاه مس کرمان رضایتنامه مهرداد پولادی را برای انتقال به پرسپولیس صادر کردند.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، مسئولان باشگاه مس کرمان بعدازظهر امروز رضایت‌نامه مهرداد پولادی را صادر کردند و قرار است تفاهم‌نامه‌ای بین مسئولان مس کرمان، باشگاه پرسپولیس و پولادی فردا امضاء شود.
قرار است پولادی فردا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را تا انتهای فصل در این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برلوسکونی قیمت زلاتان را اعلام کرد


 

به نقل از سایت گل، مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان، اعلام کرد باشگاه میلان برای فروش این بازیکن مبلغ 150 میلیون یورو را در نظر گرفته است.
بعد از فصلی ناموفق در بارسا، زلاتان در سال 2010 به ایتالیا بازگشت و در اولین فصل حضورش در میلان، با این تیم قهرمان سری آ شد.
او در رقابت های این فصل نمایش های بهتری ارائه داده و در 17 دیدار سری آ، 15 بار برای تیمش گلزنی کرده است.
رایولا گفت: «سیلویو برلوسکونی اعلام کرد مبلغ انتقال زلاتان 150 میلیون یورو است.»
من هر روز پیشنهادهایی برای خرید او دریافت می کنم بنابراین نمی توانم بگویم او تا پایان قراردادش در میلان می ماند یا نه اما فکر می کنم او دوست دارد این اتفاق رخ دهد.
زلاتان با گلی که در دیدار شب گذشته مقابل کالیاری به ثمر رساند، تعداد گل های زده اش با پیراهن میلان در سری آ را به 29 رساند. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با قضاوت‌های ناعادلانه سر پرسپولیس را می‌برند

جمشید زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام نارضایتی باشگاه پرسپولیس از عملکرد داوران در هفته‌های بیستم و بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برخی تیم‌ها متأسفانه برای هر صحنه مشکوکی در بازی‌های خود جوسازی به راه می‌اندازند تا داوران را تحت تأثیر خود قرار دهند، اما تیم بزرگ پرسپولیس همیشه به رأی داوران حتی اشتباه هم احترام گذاشته است.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس حتی در بازی با تیم شهرداری تبریز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون اینکه اعتراض و مصاحبه‌ای داشته باشد طی نامه‌ای مکتوب (به شماره 101967/90 به تاریخ 20/10/1390) از کمیته داوران درخواست کرد دقت بیشتری را داشته باشد، اما با گذشت چند هفته از این موضوع نتیجه و پاسخی برای باشگاه ارسال نشد. ما تقاضا داریم بدانیم آیا اساساً این نامه از سوی کمیته داوران مطالعه شده یا خیر؟! در صورتی‌که بر اساس یک مقایسه آماری ارزش هر امتیاز برای ما بالغ بر 240 میلیون تومان بار مالی دارد و صرف نظر از خسارات مادی اثرات نامطلوب معنوی و حیثتی برای خانواده بزرگ پرسپولیس در بر خواهد داشت.

قائم مقام پرسپولیس در ادامه گفت: ناراحتی و جریحه‌دار شدن احساسات هواداران از یکسو و تضعیف روحیه کادر فنی و بازیکنان از سوی دیگر باشگاه را مجاب به عکس‌العمل در این خصوص خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس با همه احترامی که برای جامعه داوران فوتبال قائل است این اشتباهات فاحش که نمونه بارز آن یکشنبه‌شب در بازی برابر ذوب آهن اتفاق افتاد و طی آن خطای مسلم پنالتی روی علی کریمی نادیده گرفته شد، سؤال برانگیز می‌داند. این قضاوت ناعادلانه که اظهرمن‌الشمس بود و داور این دیدار(محسن قهرمانی) به سادگی از کنار آن گذشت و باعث حذف 2 امتیاز حساس از پرسپولیس شد.



وی ادامه داد: ما این ظلم فاحش را با چه کسی در میان بگذاریم و چه کسی به شکایت پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن رسیدگی می‌کند. امیدواریم نامه شکایت این بازی را که امروز دوشنبه دهم بهمن‌ماه برای شما ارسال می‌کنیم به سرنوشت نامه قبلی دچار نشود.



زارع تصریح کرد: آیا کمیته داوران توانایی جبران خسارات وارده به این باشگاه را دارد؟ آیا کمیته داوران پاسخ مناسبی برای احساسات پرشور هواداران پرسپولیس دارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: آقای تاج و آقای عسگری ما باید شکایت‌مان را چطور مطرح کنیم که به آن رسیدگی شود و تا چه زمانی این وضعیت ادامه دارد؟ ما از شما تقاضا داریم به سرعت نسبت به شکایت ما رسیدگی کنید گرچه این شکوایه به صورت مکتوب به کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم ارسال خواهد شد. ما از شما می‌خواهیم شهامت پذیرش اشتباه داوران را داشته باشید و آن را رسماً اعلام کنید.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: این اشتباهات فاحش حتی در مسابقات لیگ دسته‌های پایین‌تر هم قابل توجیه نیست. متأسفانه ضعف داوری در این چند هفته اخیر کاملا آشکار است. ما به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داریم و شکایت داریم و اگر پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکنیم یقیناً با ارسال فیلم به مراجع بالاتر برای احقاق حقوق از دست رفته باشگاه و هواداران میلیونی پرسپولیس در این بازی و در دیدار برابر شهرداری تبریز به طور جدی اقدام خواهیم کرد. 

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه نويى: به جان محمدم فوتبال را كنار مى گذارم!!!

 

 امير قلعه نويى، سرمربى تيم فوتبال تراكتورسازى با انتقاد از عملكرد داور ديدار اين تيم با استقلال كه منجر به شكست تيم تبريزى شد گفت۸: سال پيش گفتم دست هاى پشت پرده اى وجود دارد تا قلعه نويى موفق نشود و حالا ثابت شد كه درست مى گويم و برخى ها با من مشكل دارند. وى پس از شكست ۲ بر صفر تيمش مقابل استقلال در نشست خبرى ضمن بيان اين مطلب گفت: من هم مثل هواداران تراكتورسازى در دلم گريه مى كنم. وقتى حق تو را علنا مى خورند ديگر كارى از دستت برنمى آيد. او ادامه داد: در اين بازى ماموقعيت هاى زيادى داشتيم كه نتوانستيم از آنها استفاده كنيم. متاسفانه عملكرد داور همه چيز را تحت تاثير قرارداده بود. صحنه اى كه براى استقلال اعلام پنالتى كرد به هيچ عنوان پنالتى نبود. اگر يك كارشناس در فوتبال ايران بگويد كه آن صحنه پنالتى بود به جان محمدم مربيگرى را كنار مى گذارم.


ادامه مطلب

سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عوارض حذف در کوپا دل ری همچنان بیخ ریش کهکشانی ها


 

مغز متفکر تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: با وجود ناکامی در نیوکمپ واضح است که مادریدی‌ها میانه خوبی با شکست ندارند.

به نقل از آس اسپانیا، ژاوی هرناندس بازی ساز اول تیم فوتبال بارسلونا پیروزی برابر رئال مادرید را نشانه برتری مطلق تیمش ندانست و تصریح کرد: باید پذیرفت که حریف اصلی بارسلونا هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید است. این تیم همیشه برای ما یک حریف قابل احترام بوده و برای شخصیت آن احترام زیادی قایل هستیم.

ژاوی در بخشی دیگر از سخنانش به انتقادات بازیکنان رئال مادرید اشاره کرد و گفت: نباید به مسئله دامن زد، رئال مادرید حذف شده و دیگر چیزی تغییر نمی‌کند، دوستان من در رئال مادرید باید صبور و منطقی باشند. 

یک شنبه 9 بهمن 1385برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میلان 3 - لاتزیو 1: میلان به یووه رسید


 

میلان توانست لاتزیو را سه بر یک ببرد و در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا به یوونتوس برسد. روبینیو، سیدورف و زلاتان برای میلان گل زدند.

میلانی‌ها در مجموع تیم برتر میدان بودند. آنها در حالی پا به میدان گذاشتند که در 11 دیدار گذشته خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک شکست را تجربه کرده بودند که آن هم مقابل اینتر بود.

لاتزیو بسیار زود گل‌زنی کرد. جبریل سیسه و آلوارو گونزالس با هم همکاری کردند و پاس عالی گونزالس را سیسه وارد دروازه مارکو آملیا کرد.

مردان ماسیمیلیانو آلگری به سرعت واکنش نشان دادند و روی پاس عالی استفان الشعراوی 19 ساله و ضربه محکم پای راست روبینیو به گوشه بالای دروازه گل تساوی را در دقیقه 15 زدند.

میلان به پیش تاخت و سه دقیقه بعد گل بعدی را هم زد. این بار الشعراوی که به جای زلاتان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با پاس پشت پا دو بازیکن لاتزیو را کنار زد و توپ را به کلارنس سیدورف رساند و او توانست استانکویچیوس را جا بگذارد و دروازه فدریکو مارکتی را باز کند.

لاتزیو در نیمه دوم امیدوار به زدن گل تساوی بود اما این امید با گل دقیقه 84 زلاتان ایبراهیموویچ از بین رفت. او که در دقیقه 70 جای الکساندر مرکل را گرفته بود روی حرکت دیدنی اوربی امانوئلسون در میان مدافعان حریف و پاس او توانست از تله آفساید بگریزد، مارکتی را پشت سر بگذارد و گل سوم را برای مردان آلگری بزند. 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

منچستر يونايتد سومين جام را هم از دست داد

تيم فوتبال منچستريونايتد از گردونه‌ي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس هم حذف شد تا شاگردان فرگوسن پس از كنار رفتن از ليگ قهرمانان اروپا شرايط سختي را تجربه كنند.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، دو تيم منچستر يونايتد و ليورپول در چهارچوب مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال انگليس در ورزشگاه آنفيلد به مصاف يكديگر رفتند و اين بازي در پايان با برتري 2-1 ليورپول به خاتمه يافت.

در اين ديدار ابتدا بازيكنان ليورپول با گل دقيقه 21 دنيل اگر پيش افتادند، اما پارك جي سونگ بازيكن كره‌اي منچستر يونايتد با گل دقيقه 39 خود بازي را به تساوي كشاند تا دو تيم با همين نتيجه به رختكن بروند. در آخرين دقايق بازي درك كويت يك بار ديگر دروازه منچستر يونايتد را باز كرد تا ليورپول پس از پيروزي مقابل منچستر سيتي در جام اتحاديه، اين بار در جام حذفي تيم اول شهر منچستر را هم از پيش رو بردارد.

پيش از اين ديدار نيز چلسي موفق شده بود با گل دقيقه 61 خوان ماتا كه از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند با نتيحه 1- صفراز سد كويينز پارك رنجرز عبور كند.

آرسنال نيز فردا (يك‌شنبه) ميزبان آستون ويلا خواهد بود. ساير بازي‌هاي مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي تا ساعاتي ديگر برگزار مي‌شود.

به اين ترتيب تيم فوتبال منچستريونايتد كه ديگر شانسي براي رسيدن به جام قهرماني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، جام اتحاديه و جام حذفي ندارد تنها بايد به دنبال پيشي گرفتن بر رقيب همشهري و دفاع از عنوان قهرماني در ليگ برتر انگليس باشد. 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دفاع تمام قد زرینچه از مظلومی

جواد زرینچه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است پرویز مظلومی همان کسی است که می‌تواند استقلال را در این فصل قهرمان کند.
جواد زرینچه در گفت و گو با قانون درباره آخرین وضعیت تیم استقلال اظهار کرد: «ابتدا باید بگویم که معتقدم پرویز مظلومی عملکرد خوبی داشته است اما در شرایط تازه‌ای که برای استقلال پیش آمده نقاط ضعفی هم دیده می‌شود که باید به آنها پرداخت. اما در مجموع اگر از ابتدا بخواهیم روند کاری مظلومی با استقلال را تحلیل کنیم باید به این نکته اشاره داشت که حرکت تیم مثبت و با ثبات بوده است.»

وی درباره شایعه برکناری مظلومی هم خاطرنشان کرد: «در نیم فصل دوم از دست دادن برخی ستاره‌ها به دلیل جدایی از تیم یا مصدومیت سبب شد تا چهره واقعی مشکلات نمایان شود و به همین دلیل بود که یک جلسه فنی در باشگاه برای رایزنی با مظلومی تشکیل و صحبت هایی در مورد مشکلات تیم در آن انجام شد تا این مشکلات برطرف شود. بحث احتمال برکناری مظلومی هم به هیچ عنوان مطرح نشد. حتی من معتقدم اگر تیم تا رده دوم یا سوم جدول هم پایین بیاید با توجه به فاصله نزدیک امتیاز تیم‌ها، تغییر در کادر فنی صحیح نیست.»

زرینچه همچنین تصریح کرد: «در بحث مدیریتی به مظلومی بیشترین نمره را بدهیم. من معتقدم با بودن هنکه از نظر فنی پرویز مظلومی در این فصل بیشتر باید کار مدیریت تیم را انجام می‌داد و هرچند که از هفته گذشته خود او هم در تمرین‌ها مستقیما به بحث فنی ورود کرده اما مدیریت خوب امتیاز مثبت اصلی برای پرویز مظلومی است. من بعنوان فردی که دو سال دستیار مظلومی بوده‌ام و از نزدیک با او کار کرده‌ام می دانم که مظلومی دوست دارد شرایطی ایجاد کند که همه چیز برای تمامی بازیکنان یکسان باشد و احساس تفاوتی وجود نداشته باشد.»
عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او گزینه جایگزینی مظلومی خواهد بود هم گفت: «به هیچ عنوان چنین بحثی مطرح نبوده و هیچ کسی از مدیریت و هیئت مدیره استقلال گرفته تا دیگران چنین تصمیمی ندارند. مهمترین صحبت و هدفی که در نشست میان هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی استقلال مطرح شد هم بحث قهرمانی استقلال است. یعنی همانطور که از ابتدای فصل تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده است در این نشست هم به مظلومی مامویت داده شد تا از نظر فنی تیم را آماده سازد، او اکنون حمایت کامل هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه را دارد و بدون شک بازیکنان هم با دقت و تمرین های بیشتری در خدمت او قرار خواهند گرفت. از نظر من پرویز مظلومی همان کسی است که می‌تواند در این فصل استقلال را قهرمان کند، به شرط آنکه از سد مشکلات بگذرد و به مسایل حاشیه ای توجه نکند، استقلال خواهد توانست با پرویز مظلومی یکبار دیگر قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور شود و در جام حذفی هم عنوان قهرمانی را به دست آورد.»  

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اتفاقي عجيب در شاهين بوشهر!

اتفاقات ابتداي فصل در شاهين کم مسئله ساز نبود. شايددر فوتبال ايران تقريبا بي سابقه باشد که دو بازيکن بدون قرارداد از تيمي چک وپول دريافت کنند اما به تيم ديگري بروند وکسي هم سراغ آن چک وپول ها را نگيرد!

در ابتداي فصل جذب محمد پروين در شاهين سرو صداهاي زيادي به پا کرد بازيکني که به دليل مصدوميت يکسال بازي نکرده بود .اعتراضات باعث شد که جذب اين بازيکن منتفي شود و قراردادي بسته نشود اما جالب است که گفته مي شوداين بازيکن بدون قرارداد رسمي با باشگاه شاهين مبلغ 80 ميليون تومان از اين باشگاه دريافت کرده و اين مبلغ را پس نداده است.

دومين بازيکن هم سوشا مکاني دروازه بان فعلي تيم نفت تهران است که قبل از جذب وحيد طالب لو باشاهيني ها مذاکره کرد اما با جذب طالب لو حضور او در شاهين منتفي شد اما نکته جالب اينجا است اين بازيکن 500ميليون تومان چک از باشگاه شاهين در دست دارد بدون اينکه قرار داد رسمي با شاهيني ها ببندد ! 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عصبانیت علی کریمی از جاسوس پرسپولیس


 

علی کریمی ناراحت است که چرا حرف‌هایی که داخل رختکن می‌زند، به گوش مطبوعات می‌رسد.

کریمی پس از باخت سنگین پرسپولیس مقابل نفت آبادان که با هت‌تریک فونیکه سی، مهاجم خارجی نفت همراه بود، در رختکن به میثاق معمارزاده گفت: «پیراهن فونیکه‌سی را به عنوان یادگاری نگه دار!»

این جمله کنایه‌آمیز کریمی بلافاصله به گوش خبرنگاران رسید و کریمی مطمئن است که یکی از هم‌تیمی‌هایش این جمله را به اطلاع مطبوعات رسانده . او از این موضوع به شدت ناراحت شده و حتی گفته به دنبال جاسوس پرسپولیس می‌گردد تا حق او را کف دستش بگذارد! 

یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پولادی:خوشحالم كه با پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌كنم

بازيكن پيشين تيم فوتبال مس كرمان با تاييد حضورش در ليگ قهرمانان آسيا با پيراهن پرسپوليس گفت: خوشحالم كه مي توانم با پرسپوليس از فوتبال ايران در آسيا دفاع كنم.

مهرداد پولادي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، از توافق باشگاه‌هاي مس كرمان و پرسپوليس براي حضور وي در تركيب سرخپوشان تهراني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد و گفت: با مساعدت آقايان داوري و سعد محمدي قرار شد كه به صورت قرضي پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا همراهي كنم.


وي در همين رابطه افزود: بحث حضورم در پرسپوليس براي ليگ قهرمانان آسيا يك بحث ملي است و اميدوارم بتوانم در اين رقابت‌ها به پرسپوليس خدمت كنم و با سعي و تلاشم از فوتبال ايران در آسيا دفاع كنم. مديران باشگاه مس در حق من بزرگي كردند كه اين شرايط را برايم فراهم ساختند.


پولادي كه در تعطيلات نيم فصل ليگ برتر فوتبال نيز مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپوليس قرار گرفته بود، ولي انتقالش به اين تيم امكان پذير نشد، اكنون تنها مي‌تواند پرسپوليس را در آسيا همراهي كند و نمي‌تواند براي اين تيم در ليگ برتر بازي كند. وي در اين رابطه گفت: دوست داشتم نيم فصل دوم را در پرسپوليس بازي كنم، ولي قانون اين اجازه را به من نمي‌دهد. به هر حال از اين كه مي‌توانم در ليگ قهرمانان آسيا با پرسپوليس شركت كنم، خوشحالم.


بازيكن قرضي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد دارد در فصل آينده ليگ برتر با پيراهن پرسپوليس بازي كند؟ گفت: فعلا كه تمام فكر و ذهنم به اين نيم فصلي است كه با پيراهن پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا حاضر هستم. پس از پايان فصل تصميم خواهم گرفت كه فصل بعد را در كجا سپري كنم.


بازيكن سابق تيم فوتبال مس كرمان، در نيم فصل اول ليگ برتر به دليل اختلافي كه با سرمربي تيم و برخي هم بازيانش داشت، از تركيب اين تيم كرماني كنار گذاشته شد. وي در همين رابطه اظهار كرد: بحث‌هايي در مورد اختلاف من و ميروسلاو بلاژويچ پيش آمده بود كه دوست ندارم اكنون درباره‌شان صحبتي كنم، البته آقاي داوري هم از من قول گرفته است كه فعلا عليه بلاژويچ حرفي نزنم.

وي افزود: بلاژويچ همچنين با بازيكنان تيم جلسه‌اي گذاشته بود كه در مورد ماندن يا رفتن من تصميم بگيرند كه بازيكنان هم گفته بودند كه اگر من باشم بازي نمي‌كنند. البته اين مساله برايم اصلا مهم نيست، چرا كه وقتي مربي تيم نمي خواسته از من استفاده كند، ديگر نظر بازيكنان اهميتي ندارد.


بازيكن تيم ملي فوتبال ايران در پايان گفت: حضورم در پرسپوليس و بازي در ليگ قهرمانان آسيا باعث مي‌شود كه بدنم آماده باشد و كادر فني تيم ملي نيز بتواند بازي من را ببيند. اميدوارم در بازي تيم ملي برابر قطر در تركيب تيم باشم تا بتوانم به كشورم خدمت كنم. 

یک شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قرعه مناسب پرسپوليس در 7 هفته اخير

حتي مصطفي دنيزلي هم در صحبتي که بعد از بازي با نفت آبادان با شاگردان خود داشت، به آن ها گوشزد کرد که اين فرصت را در 7 بازي آينده دارند تا خود را به کورس قهرماني نزديک کنند.
برنامه مسابقات ليگ برتر به گونه اي است که پرسپوليس در 7 بازي آينده خود تنها يک بازي خارج از خانه در قم مقابل صبا خواهد داشت. ذوب آهن، استقلال، فجرسپاسي، صباي قم، مس کرمان، نفت تهران و داماش گيلان حريفان پرسپوليس در 7 هفته آينده ليگ برتر هستند.

مي توان ادعا کرد که اگر شاگردان دنيزلي بتوانند از 6 مسابقه خانگي خود حداکثر امتيازات را بدست آورند، يکي از جدي ترين مدعيان قهرماني ليگ يازدهم خواهند بود. اين پيش بيني گزافي نيست اگر بدانيم دنيزلي بر خلاف استيلي از زمان حضورش روي نيمکت پرسپوليس رکورد 100% پيروزي خانگي را در اختيار دارد.

يکي از اهداف دنيزلي هم اين است که در 6 بازي خانگي پيش رو از کمک يار دوازدهم تيمش يعني هواداران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي استفاده کند. افندي خوب مي داند هر تيمي مقابل هواداران پرتعداد پرسپوليس در ورزشگاه آزادي بخش اعظمي از توانايي هاي خود را از دست خواهد داد.

پرسپوليس در ليگ هفتم هم در مقطعي از جمع مدعيان جدا شد اما با بهترين استفاده از بازي هاي خانگي در نهايت عنوان قهرماني ليگ را بدست آورد. مصطفي دنيزلي هم يکبار با بشيکتاش اين کار را انجام داد و اختلاف امتياز فاحش تيمش را با قهرماني در سوپر ليگ ترکيه جبران کرد.
هر چند شرايط پرسپوليس در جدول ليگ چندان مناسب نيست اما عملکرد ثبت سرخپوشان در 7 هفته آينده مي تواند حداقل اين تيم را در جمع سه تيم بالانشين جدول قرار دهد. 

شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رونالدو در جمع بهترین ها، مسی در میان بدترین‌ها

با خاتمه جدال برگشت تیم های بارسلونا و رئال مادرید در جام پادشاهی اسپانیا که بامداد پنج شنبه برگزار شد، نشریه کیکر به تحلیل و ارزیابی ستارگان دو تیم در این جدال پرداخت.

از نظر این هفته نامه مسعود اوزیل در کنار چند چهره از جمله کریستیانو رونالدو و کریم بن زما، چهره های برتر میدان با کاتالان ها بودند.

این نشریه همچنین دو بازیکن بارسلونایی را به عنوان بازیکنانی که در دیدار با رئال نتوانستند چهره همیشگی خود را نمایان کرده، نام برد.

این دو چهره لیونل مسی و اریک آبیدال بودند. این انتخاب البته در حالی صورت گرفته که مسی با وجود عدم موفقیت در گلزنی پاس گل اول تیمش را به زیبایی داد.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورینیو در اینتر !

 

مارکو ترونکتی پرووِرا» از سهام‌داران اینتر درهای این باشگاه را برای بازگشت احتمالی «ژوزه مورینیو» گشود؛ اما خاطرنشان کرد که اینتر به دنبال توز نیست.
«ژوزه مورینیو» که حالا سرمربی تیم رئال‌مادرید اسپانیا است،‌ در سال 2010 برای نخستین بار در تاریخ ایتالیا توانست سه جام را با اینتر به دست بیاورد. او دو سال را سرمربی نراتزوری بود و پس از قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان که نخستین بار پس از 45 سال به دست می‌آمد، قراردادی چهار ساله را با تیم کهکشانی‌های مادریدی امضا کرد.

به گزارش اینتر دات آی آراین عضو هیأت مدیره در صحبت‌هایش گفت: «مورینیو با هواداران ما پیوند نزدیکی دارد، پس چرا دوباره به اینتر برنگردد؟ البته ما از رانیری و وضعیت موجود در باشگاه راضی هستیم، اما همواره برخی نکته‌ها در اولویت قرار دارند.» «باید بگویم حتا اگر بارسلونا همکاری‌اش را با گوآردیولا تمام کند، ما باز هم به دنبال وی نیستیم.»

اینتر پس از رفتن مورینیو از این باشگاه، برای پیدا کردن وی به مشکل برخورد. پس از او به ترتیب «بنیتز»، «لئوناردو»، «گاسپرینی» و هم‌اکنون «رانیری» سکان هدایت نراتزوری را به دست گرفتند. «ترونکتی» در دنباله سخنانش افزود: «رانیری تا حالا بسیار خوب بوده است. او به بازیکنان روحیه داده و آن‌ها را به راه درستی بازگردانده است. بازیکنان دوباره خودشان را پیدا کرده‌اند. روند رشد ما در رده‌بندی سری‌آ شگفت‌انگیز بود. حالا هر بازی مانند یک فینال به نظر می‌رسد و ما دوباره به رسیدن به لیگ قهرمانان امیدوار شده‌ایم.»

اینتر حالا با شش امتیاز کم‌تر از یوونتوس، در رده‌ چهارم سری‌آ قرار دارد. گفته می‌شد در پنجره زمستانی خرید و فروش بازیکن، نراتزوری «کارلوس توز»، مهاجم آرژانتینی و جنجالی منچسترسیتی را خواهد خرید. «ترونکتی» درباره این موضوع نیز حرف‌هایی برای گفتن داشت: «ما دیگر به دنبال توز نیستیم. بازیکنان بزرگ اینتر از آسیب‌دیدگی برگشته‌اند و می‌توانند بازی کنند. اگرچه توز بازیکن بزرگی است، اما دیگر علاقه‌ای به امضا قرارداد با او نداریم.»
وی در دنباله صحبت‌هایش به موضوع داغ این روزهای اینتر، یعنی احتمال جدایی موتا از اینتر نیز اشاره کرد: «آیا موتا از اینتر خواهد رفت؟ ما چیزی در این باره نمی‌دانیم. باشگاه درباره این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. او یک قهرمان به شمار می‌آید و برای اینتر بسیار تأثیرگذار بوده است.»
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

راموس رکورددار کارت قرمز شد!

 

مدافع ملی پوش رئال شب گذشته سیزدهمین کارت قرمزش با پیراهن رئال را دریافت کرد.

به نقل از سایت گل، سرخیو راموس، مدافع ملی پوش رئال، در یک هفته اخیر به دفعات به تیتر روزنامه ها تبدیل شد. بعد از درگیری لفظی با مورینیو در تمرینات روز جمعه، او در دیدار شب گذشته مقابل بارسا نیز هر چند به ناحق یک کارت قرمز دریافت کرد تا رکورد بیشترین کارت با پیراهن رئال را بکشند؛ پیش از این فرناندو ایه رو با 12 کارت قرمز از این نظر رکورددار بود اما راموس شب گذشته سیزدهمین کارت قرمزش از زمان حضور در رئال را دریافت کرد. 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

همه 10درصد، ميثاق 15درصد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اين‌كه بعضی از بازیکنان در اندازه نام تیم غیرت و تعصب ندارند، از جريمه نقدي اعضاي اين تيم خبر داد.

به گزارش فارس محمد رویانیان اظهار داشت: متاسفانه نتیجه بدی مقابل صنعت نفت آبادان گرفتیم. بر همین اساس تصمیم گرفتیم کلیه بازیکنان جریمه شوند(کسر 10درصد از مبلغ قراردادها) البته آقای معمارزاده بیشتر از سایر بازیکنان یعنی 15درصد از قراردادش کسر می‌شود.

وی افزود: برخی نفرات ما با غیرت و تعصب برای پرسپولیس تلاش می‌کنند و در زمین بازی می‌دوند و عرق می‌ریزند اما متاسفانه برخی دیگر تعصب و غیرت در حد و اندازه باشگاه بزرگ پرسپولیس ندارند. پرسپولیس تیم بزرگی است اما برخی‌ها هنوز این مسئله را نمی‌دانند و باعث می‌شوند دل هواداران ما به درد آید. این برای ما قابل قبول نیست.


رویانیان ادامه داد: در طول مدتی که به پرسپولیس آمده‌ام هر چه می‌خواستند و لازم بود انجام دادم. ابتدا دنیزلی مربی محبوب هواداران را به ایران آوردم و خودتان می‌دانید که چه مشکلاتی بود و سپس مهدی مهدوی‌کیا را به خواسته مردم پس از رایزنی به پرسپولیس آوردم اما متاسفانه نتیجه‌ای به دست آمده که ناراحت‌کننده است.

رویانیان خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. البته باز هم می‌گویم باید از بازیکنانی که بدون هیچ کم کاری برای پرسپولیس می‌جنگند و مردم نیز شاهد تلاش‌شان هستند تشکر کنم.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رضا نوروزي: حق ما پيروزي برابر استقلال بود

مهاجم تيم فوتبال فولاد گفت: حق ما پيروزي بود اما پيش مي‌آيد كه خوب بازي كني و برنده نباشي.

رضا نوروزي پس از پايان ديدار تيم‌هاي استقلال و فولاد كه به شكست 2 بر يك تيمش انجاميد، در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: بازي خوبي بود. ما هم در اين بازي خوب ظاهر شديم و همه ديدند كه پيروزي در اين بازي حق ما بود اما فوتبال از اين چيزها دارد. يك روز خوب بازي مي‌كني ولي مي‌بازي!

وي ادامه داد: ما در همه بازي‌ها خوب كار مي‌كنيم ولي گاهي نمي‌توانيم گل بزنيم. اين بازي هم به همين گونه پيش رفت ولي به ياري خدا در بازي‌هاي آينده جبران مي‌كنيم. بازيكنان ما آينده‌دار هستند و فوتبال ايران بعدها بسيار از آن‌ها خواهد شنيد.

زننده تك گل فولاد برابر استقلال در پايان گفت: تيم ما جوان است و وقتي گل اول را دريافت كرد، از هم پاشيد و پيش از آنكه بتواند تمركز خود را بازيابد، گل دوم را هم دريافت كرد. به نظر من اگر مي‌توانستيم پس از دريافت گل، فضا را كنترل كنيم بازنده نبوديم.


** دروازه‌بان تيم فوتبال فولاد:

برهاني با سر به صورتم زد اما من كارت گرفتم

علي سليمي گفت: داور با كارت زردي كه به من نشان داد تيم ما را محتاط كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دروازه‌بان تيم فولاد پس از شكست برابر استقلال در ورزشگاه آزادي گفت: استقلال پس از دو شكستي كه در هفته‌هاي اخير داشت، آمده بود كه جلوي تماشاگرانش به پيروزي برسد اما ما هم هدف‌مان در اين بازي پيروزي بود و مي‌خواستيم سه امتياز بازي را بگيريم اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.

وي در ادامه درباره صحنه برخوردش با مهاجم استقلال كه دقايقي بازي را متوقف و فضاي ورزشگاه را ملتهب كرد و باعث شد داور به او كارت زرد نشان دهد گفت: در آن صحنه آرش برهاني با سر به صورت من زد كه باعث شد به زمين بيفتم. من در آن ماجرا تقصيري نداشتم و كاري نكردم كه مستحق دريافت كارت باشم. متاسفانه داور با تصميمش باعث شد كه ما در ادامه بازي محتاط‌تر بازي كنيم.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تحمل هواداران بيشتر شود بهتر بازي مي‌كنيم



دروازه‌بان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ‌هواداران بايد حوصله و تحمل خود را مخصوصا در زمان گل خوردن تيم افزايش دهند.

عباس محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: در صورتي‌كه هواداران به همين شكل به حمايت خود از تيم ادامه دهند شاهد بازي بهتري از بازيكنان خواهيم بود.

وي افزود: تشويق و حمايت تماشاگران در زمان گل خوردن، باعث مي‌شود كه بازيكنان روحيه خود را به دست بياورند و براي جبران آن تلاش بيشتري كنند.

سنگربان طلايي‌پوشان آبادان درمورد بازي روز گذشته‌ تيمش برابر سرخ‌پوشان پايتخت گفت:‌ براي برد به ميدان آمده بوديم و خوشبختانه توانستيم با گل‌هاي زيادي بازي را پيروز شويم.

محمدي ادامه‌داد: بازيكنان تلاش زيادي در اين بازي داشتند و زحمت خود را كشيدند اما هدف در اين بازي پيروزي تيم بود كه توانستيم به اين امر دست يابيم.

وي درمورد گل‌هايي كه در اين بازي وارد دروازه‌اش شد، گفت: در زمان دريافت گل اول، توپ را گرفتم اما متاسفانه با بدشانسي توپ وارد دروازه‌ام شد و در گل دوم نيز در چند قدمي دروازه،‌ به توپ ضربه زده شد.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تراکتور سازی با تمام قوا مقابل استقلال قرار می گیرد

، تیم تراکتور سازی تبریز برای بازی با استقلال تهران بازیکن محرومی ندارد و علاوه بر این امیر قلعه نوعی هم پس از طی یک جلسه محرومیت خود تیمش را در این مسابقه از روی نیمکت همراهی خواهد کرد.
علاوه بر این به گفته ایمان عالمی، مربی تیم تراکتور کادر پزشکی این تیم تلاش می کند تا روز یکشنبه قاسم حدادی فرد را هم که دچار آسیب دیدگی شده به بازی برساند که در این صورت، سرخپوشان تبریزی با تمام قوا مقابل استقلال صف آرایی می کنند.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استقبال هوادارن پرسپولیس از میثاق معمارزاده در فرودگاه مهرآباد

گروهی از هواداران پرسپولیس با حضور در فرودگاه مهرآباد نسبت به عملکرد میثاق معمارزاده انتقاد کردند.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، کاروان تیم پرسپولیس چهارشنبه شب از آبادان به تهران برگشت و در بدو ورود با هودارانی معترضی روبرو شد که فقط و تنها فقط یک نفر را مورد انتقادات شدید خود قرار داده بودند و آن فرد هم میثاق معمارزاده بود.
دروازه بان پرسپولیس که ساعات سختی را پشت سر گذاشته بود در فرودگاه هم مورد هجمه قرار گرفت. در این میان مازیار زارع تنها بازیکنی بود که به حمایت از معمارزاده وارد ماجرا شد اما خود او هم با عکس العمل هواداران پرسپولیس روبرو شد.
 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گواردیولا": از "مورینیو" تشکر می‌کنم

 

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته با تساوی 2 بر 2 مقابل رئال مادرید موفق شد در مجموع دو بازی شاگردان "خوزه مورینیو" را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد و به دور بعدی راه پیدا کند.

در حالی که رئال تقریبا در این بازی برتر از بارسا بود گواردیولا ضمن تمجید از بازیکنانش در این دیدار اعلام کرد تیمش در مجموع دو بازی رفت و برگشت بهتر از رئال مادرید بود و در نهایت هم از سد این تیم گذشت.

گواردیولا بعد از بازی در کنفرانس خبری اظهار داشت: رئال دقیقا همان کاری را کرد که اگر ما جای آنها بودیم انجام می‌دادیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانم تلاش زیادی در این بازی کردند و نتیجه آن را هم گرفتند. به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به تمجید از عملکرد تیم رئال مادرید اظهار داشت: رئال تیم بسیار خوبی است و این خوشحالی ما را از پیروزی در مجموع دو بازی مقابل آنها بیشتر می‌کند. آنها بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند اما در ما مجموع دو بازی بهتر و پیروز بودیم.

گواردیولا در مورد مورینیو گفت: با احترام به مورینیو باید از او به خاطر اینکه بعد از بازی هفته گذشته در برنابئو به تیم ما تبریک گفت تشکر کنم.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن:پيروزي ارزشمندي بود / اعتماد به نفس بازيكنان خوشحالم مي‌كند

 

 

سرمربي منچستريونايتد پس از پيروزي تيمش مقابل آرسنال به ستايش از عملكرد شاگردانش پرداخت و آن‌ها را مستحق پيروزي در اين ديدار دانست.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام تيم منچستريونايتد در هفته بيست و دوم رقابت‌هي ليگ برتر انگليس موفق شد با نيجه دو بر يك ميزبانش آرسنال را شكست دهد و اختلاف امتيازي خود با منچسترسيتي صدرنشين را حفظ كند.

سرآلكس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ در نشست خبري بعد از بازي به ستايش از عملكرد شاگردانش پرداخت و گفت: پيش از اين ديدار، منچسترسيتي صدرنشين موفق شد تيم آماده تاتنهام را شكست دهد اما اين پيروزي ما مقابل آرسنال برايم بسيار ارزشمندتر از نتيجه ديدار منچسترسيتي با تاتنهام بود. بر اين باورم كه مستحق اين پيروزي بوديم چرا كه در تمام دقايق بازي نمايش قابل قبول و خوبي را ارائه داديم. بازيكنان ما با اعتماد به نفس خاصي پا به اين ديدار گذاشتند و اين مرا بسيار خوشحال مي‌كند.

پرافتخارترين سرمربي تاريخ باشگاه منچستريونايتد افزود: آرسنالي‌ها در نيمه دوم خوب جنگيدند. در 15 دقيقه اول شانس با ما يار بود اما بعد از آن رفته رفته بر حريفمان فشار آورديم و فرصت‌هاي زياد گلزني را يكي پس از ديگري از دست داديم. پيش از بازي به بازيكنان گفتم كه چهار بازي حساس بيرون خانه مقابل تيم‌هاي آرسنال، چلسي، تاتنهام و منچسترسيتي داريم. خوشبختانه توانستيم كه در نخستين ديدار از اين مسابقه‌هاي حساس به پيروزي برسيم.

وي درباره گل دوم تيمش كه توسط دني ولبك به ثمر رسيد، گفت: ولبك نمايش خوبي در اين ديدار داشت و گل زيبايي به ثمر رساند. او در زمين وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دهد و همواره در جنب‌وجوش است و آماده حركت به سوي دروازه حريف و پشت سر گذاشتن مدافعان رودررو است. او مي‌توانست در اين ديدار 5 گل به ثمر رساند چرا كه چند فرصت مسلم گلزني را از دست داد. اگر كمي بخت با او يار بود مي‌توانست بيشتر از يك گل به ثمر رساند. در كل بايد بگويم كه او گل مهمي را در اين ديدا براي ما به ثمر رساند و با وجود آنكه 21 سال سن بيشتر ندارد تا حدودي مراحل پيشرفت و پختگي را پشت سر گذاشته است و مي‌تواند در ادامه كمك زياد به ما كند.

منچستريونايتد با اين پيروزي 51 امتيازي شد و پس از منچسترسيتي 54 امتيازي در همان رده دوم جدول رده‌بندي باقي ماند.
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->