MAJID191(فوتبالی ترین)



بارسلونا اين هفته قرارداد فابرگاس را نهايي مي كند.

 

باشگاه بارسلونا اين هفته پيشنهاد 35 ميليون پوندي به آرسنال مي دهد تا ماراتن مذاكره با اين باشگاه براي جذب 'سسك فابرگاس' را پايان دهد.

به گزارش فوتبال نيوز، درحالي كه آرسنال همچنان بر 40 ميليون پوند براي فروش فابرگاس اصرر دارد، انتظار مي رود دو باشگاه سرانجام بر سر 37 ميليون پوند به توافق برسند و فابرگاس با دعاي خير آرسن ونگر تيم آرسنال را ترك كند.
بارسلونا مدتهاست كه در پي اين بازيكن پرورش يافته آكادمي خود است ولي ظاهرا در اين فصل تابستان موفق مي شود خواسته خود را عملي كند.
باشگاه كاتالان امسال دو پيشنهاد 27 و 31 ميليون پوندي داد كه آرسنال هر دو را رد كرد. توپچي هاي لندن بر رقم 40 ميليون پوند اصرار دارند و به نظر مي رسد بارسلونا هم به اين رقم نزديك شده است.
تيم آرسنال روز جمعه براي اردوي آمادگي به آلمان مي رود و روز يكشنبه با كلن مسابقه خواهد داد ولي در صورتي كه مذاكرات بارسلونا و آرسنال در اين هفته نهايي شود ، فابرگاس در اين سفر توپچي هاي لندن را همراهي نخواهد كرد.
او در تور شرق آسيا در ماه جاري آرسنال را همراهي نكرد،ونگر هم گفت كه بعيد است او ديگر به تمرين هاي آرسنال بازگردد.
موضع آرسنال اين است كه اگر با بارسلونا بر سر فابرگاس به توافق برسد، آنگاه به سمير نصري خواهد گفت اجازه ترك باشگاه را در اين فصل تابستان ندارد.
 

سه شنبه 28 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

نستا: به بازنشستگي فكر هم نمي‌كنم.

 



مدافع كهنه‌كار ميلان با وجود سن و سال بالا به آويختن كفش‌هايش فكر هم نمي‌كند.

 به نقل از اسكاي اسپورت ايتاليا، الساندرو نستا كه دهمين سال حضور خود در ميلان را پشت‌سر مي‌گذارد، هرگونه شايعه در مورد خداحافظي از فوتبال در پايان فصل را رد كرد.

او چندي پيش قرارداد يك ساله‌اي را با روسونري منعقد كرد. قراردادي كه بسياري تصور كردند اين فصل آخرين فصل حضور نستا در ميادين خواهد بود. او اكنون 35 ساله است، ولي هم‌چنان قصد دارد به فوتبالش ادامه دهد.

نستا در اين‌باره گفت: دوست دارم تا جايي كه مي‌توانم به بازي ادامه دهم. اكنون تنها يك هفته از شروع تمرين‌هاي پيش فصل گذشته و همه در خصوص آينده من سوال مي‌پرسند. بايد بگويم علاقه بسياري به ادامه دوران فوتبالم دارم و روزي كه احساس كنم ديگر علاقه‌اي به ادامه ندارم، بدون شك فوتبال را كنار خواهم گذاشت. سرمربي بر حضور من در تيم تاكيد دارد و من نيز دوست دارم تا جايي كه مي‌توانم به موفقيت تيم كمك كنم.

سه شنبه 28 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورينيو: در اين فصل كاشته‌هاي خود را درو مي‌كنيم.

 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از پيروزي 4 بر يك تيمش برابر لس آنجلس گالكسي گفت: در اين فصل كاشته‌هاي خود را درو مي‌كنيم.

به گزارش یوفا: به نقل از آس اسپانيا، خوزه مورينيو پيروزي تيمش برابر لس آنجلس گالكسي را نشانه خوبي براي تيمش توصيف كرد و گفت: بازي خوبي انجام داديم و از بازيكنانم راضي هستم، مردان من در سال گذشته جوان و پر انگيزه بودند اما در حد نام رئال مادريد و ميادين بزرگي كه در آن حضور داشتند ظاهر نشدند. امسال سال ما است و فقط به قهرماني فكر مي‌كنيم.


وي افزود: بازيكنان جديد خيلي خوب با شرايط خود سازگار شده‌اند و از روند تدريجي اما حساب شده بدن سازي تيم كاملا راضي‌ام. ما در اين فصل كاشته‌هاي خود را درو مي‌كنيم و اطمينان دارم كه با اقتدار به آنچه شايستگيش را داريم دست پيدا مي‌كنيم.

یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برنامه پنج هفته اول ليگ برتر اعلام شد.

سازمان ليگ برتر برنامه 5 هفته اول مسابقات فوتبال باشگاه‌هاي کشور را اعلام کرد.


 

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه پنج هفته ابتدايي مسابقات فوتبال ليگ برتر به شرح زير است:


هفته اول:

سه شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 22:00 هفته اول


پرسپوليس - ملوان- آزادي - تهران


داماش گيلان - نفت آبادان - شهيد عضدي - رشت


مقاومت شهيد سپاسي-نفت—حافظيه-شيراز


مس کرمان-شهرداري تبريز-شهيد باهنر-کرمان


سايپا-صنايع مس سرچشمه-انقلاب-کرج


تراکتورسازي تبريز-صباي قم-يادگار امام(ره) –تبريز


راه آهن-ذوب آهن-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-شاهين بوشهر-تختي-اهواز


چهارشنبه 15 مرداد 1390 ساعت 22:00


فولاد مبارکه-استقلال- فولاد شهر- اصفهان


هفته دوم:


يکشنبه 16 مرداد 1390ساعت 22:00


ملوان-راه آهن-تختي-انزلي


شاهين-پيروزي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-فولاد خوزستان-شهيد باهنر-کرمان


ذوب آهن-تراکتور سازي-فولاد شهر - اصفهان


شهرداري تبريز-سايپايادگار امام-تبريز

 

دوشنبه 17 مرداد 1390-ساعت 22:00


نفت ابادان-مقاومت شهيد سپاسي-تختي-آبادان


صباي قم-فولاد مبارکه سپاهان-يادگام امام (ره)-قم


استقلال-داماش-ازادي-تهران


نفت-مس کرمان-متعاقبا ارسال مي شود.


هفته سوم:


پنجشنبه 20 مرداد 1390ساعت 22:00


پيروزي-شهرداري تبريز-آزادي-تهران


ملوان –مس سرچشمه-تختي-انزلي


سايپا-ذوب آهن-انقلاب-کرج


تراکتورسازي –شاهين بوشهر-يادگار امام (ره)-تبريز

 

جمعه 21 مرداد 1390ساعت 22:00


مقاومت شهيد سپاسي-داماش-حافظيه-شيراز


مس کرمان-استقلال-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان- فولادشهر - اصفهان


راه آهن-صباي قم-راه آهن اکباتان-تهران


فولاد خوزستان-نفت-تختي-اهواز

 

هفته چهارم:


سه شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:00


شاهين بوشهر-ملوان انزلي-شهيد بهشتي-بوشهر


مس سرچشمه-پيروزي-شهيد باهنر-کرمان


نفت آبادان-مس کرمان-تختي-آبادان


داماش-تراکتورسازي-شهيد عضدي-رشت


ذوب آهن-فولاد خوزستان - فولادشهر - اصفهان


صباي قم-سايپا-يادگار امام(ره)تبريز


استقلال-مقاومت شهيد سپاسي-ازادي-تهران


نفت –راه آهن-متعاقبا ارسال مي شود.

 

هفته پنجم:


سه شنبه اول شهريور 1390 ساعت 22:00


پيروزي-نفت-آبادان-آزادي-تهران


ملوان-ذوب آهن-تختي-انزلي


شاهين بوشهر-صباي قم-شهيد بهشتي-بوشهر


مس کرمان-مقاومت شهيد سپاسي-شهيد باهنر-کرمان


فولاد مبارکه-نفت- فولادشهر - اصفهان


سايپا-داماش-انقلاب-کرج


راه آهن-مس سرچشمه-راه آهن اکباتان-تهران


چهارشنبه دوم شهريور 1390 ساعت 22:00


تراکتورسازي تبريز-شهرداري تبريز-يادگار امام(ره)-تبريز


فولاد خوزستان-استقلال-تختي-اهواز

جمعه 24 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اوزیل با فاضلی قطع همکاری کرد.

به گزارش نشریه بیلد، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال مادرید، با مدیر برنامه های ایرانی اش، رضا فاضلی قطع همکاری کرد.

این نشریه ادعا کرد که مصطفی اوزیل، پدر مسوت اوزیل در این مسئله نقش زیادی داشت و از این به بعد خود به عنوان مدیر برنامه های پسرش فعالیت خواهد کرد.
این اتفاق در حالی روی داد که فاضلی از 5 سال قبل و زمانی که اوزیل بازیکن گمنامی بود، مدیر برنامه های او شده بود و نقش مهمی در پیوستن او به رئال در سال گذشته داشت.
فاضلی از این اقدام اظهار تعجب کرد، ولی اظهار داشت آن را خواهد پذیرفت و اقدام صورت گرفته تاثیری در مناسبات دوستانه‌اش با مسعود اوزیل نخواهد گذاشت.
این نشریه سپس از قول مصطفی نوشت: من همیشه در مهم‌ترین‌ تصمیم‌گیری‌های مربوطه سهیم بودم یا اینکه خودم تصمیم نهایی را می‌‌گرفتم. من همیشه مهم‌ترین فرد از جانب مسوت بوده‌ام.
این نشریه ادامه داد: قبلا در دورانی که اوزیل بازیکن شالکه بود (سال 2005 تا 2008) مصطفی در مذاکرات نقش داشت.به عنوان پدر او به‌ طور قطع مهم‌ترین مشاور مسعود به شمار رفته است.
این نشریه معروف ژرمن‌ها از قول فاضلی چنین نوشت:" این اتفاق از منظر شخصی باعث حیرتم شد. پدرش می‌خواست خود به تنهایی مشاوره دهد. پس من و مسوت آن را باید بپذیریم. دوستی ما حتی پس از این اتفاق به قوت خود باقی خواهد ماند. من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم."
نشریه آلمانی همچنین تاکید کرد از دست دادن اوزیل برای فاضلی یک ضربه است. هرچند که او اکنون نوری شاهین و حمیدآلتین توپ ، دو بازیکن دیگر بوندس‌لیگا را به رئال‌مادرید انتقال داده است، ولی اوزیل مهم‌ترین مشتری‌اش بود. در این حال این نکته که اوزیل پدر، مجوز فیفا را در اختیار ندارد، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند زیرا مطابق قوانین فیفا، یک عضو خانوادگی بازیکن می‌تواند بدون مجوز مدیر برنامه بازیکن شود.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با وجود پيشنهاد حقوق هفتگي بالا،باشگاه منچستر يونايتد: مطمئنا اسنايدر خواهد آمد.

 مسئولان باشگاه منچستريونايتد اعلام كردند با وجود پيشنهاد حقوق هفتگي بالاي اسنايدر او را به اولدترافورد خواهند آورد.

 به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، باشگاه منچستريونايتد ابراز اطمينان كرد با وجود پيشنهاد 250 هزار پوندي اشنايدر در هفته، اين بازيكن هلندي را به خدمت خواهد گرفت.

 روزنامه «ميرر» بريتانيا امروز در صفحه اينترنتي خود نوشت كه مسئولان باشگاه منچستريونايتد سه‌شنبه براي جذب اسنايدر با مسئولان باشگاه اينتر ملاقات كردند، اما منچستر از اين مي‌ترسد كه حقوق طلبي اسنايدر جنجال‌ و اعتراض بازيكنان تيم را به دنبال داشته باشد.

 با وجود عدم اعلام پيشنهاد رسمي منچستريونايتد به اينتر هر دو باشگاه احساس مي‌كنند كه اين انتقال صورت مي‌گيرد.

 وين روني با حقوق هفتگي 220 هزار پوند، بيشترين حقوق را در ميان بازيكنان منچستر دارد و باشگاه قصد دارد اين رويه همچنان ادامه يابد.

 گويا باشگاه منچستريونايتد حاضر است در ازاي 35 ميليون پوند و حقوق هفتگي 200 هزار پوند اين هافبك خلاق هلندي را به خدمت گيرد، در اين حالت او پس از روني بِيشترين حقوق هفتگي را خواهد گرفت.

 ماركو برانكا، مدير اينتر گفت: قصد نداريم هيچ كدام از ستارگانمان را بفروشيم اما چنان چه با پيشنهاد وسوسه انگيزي مواجه شويم، آن را بررسي مي‌كنيم.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برتري پرسپوليس الف بر پرسپوليس «ب»

سرخپوشان پايتخت، صبح امروز (پنجشنبه) در يک ديدار دوستانه برابر تيم پرسپوليس «ب» قرار گرفتند و با نتيجه 3 بر يک به برتري رسيدند.

 

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، قرمزپوشان پس از پشت سر گذاشتن دوره سخت بدنسازي، آخرين جلسه تمريني هفته را با يک ديدار تدارکاتي با تيم دوم خود برگزار کردند که در پايان 3 بر يک پيروز شدند.

 

گلهاي تيم پرسپوليس را غلامرضا رضايي، محمد نوري و محمد منصوري به ثمر رساندند و تک گل تيم پرسپوليس «ب» که با هدايت اسماعيل حلالي به ميدان رفته بودند، توسط حسن مهدلو به ثمر رسيد.

 

سرخپوشان پايتخت با اين نفرات به ميدان رفتند؛ ميثاق معمارزاده، شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي، عليرضا محمد، سامان آقازماني، اميرحسين فشنگچي، حميدرضا علي‌ عسگري، حسين بادامكي، محمد منصوري، محمد نوري و غلامرضا رضايي.

 

تمرين بعدي پرسپوليس که آخرين جلسه تمريني قبل از سفر به ترکيه خواهد بود، روز شنبه از ساعت 10 صبح در زمين مجموعه ورزشي درفشي فر برگزار مي شود.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

انصاري‌فرد با امضاي قراردادي 2 ساله در سايپا ماندني شد.

ناكامي استقلال و پرسپوليس براي جذب مهاجم ملي‌پوش:
انصاري‌فرد با امضاي قراردادي 2 ساله در سايپا ماندني شد

خبرگزاري فارس: مهاجم ملي‌پوش تيم فوتبال ايران امروز قراردادي 2 ساله با باشگاه سايپا امضاء كرد.


 

به گزارش خبرگزاري فارس، كريم انصاري‌فرد امروز با حضور در باشگاه سايپا قراردادي 2 ساله با اين باشگاه امضاء كرد تا همچنان در اين تيم به فعاليت ورزشي‌اش ادامه دهد.
انصاري‌فرد پيش از اين نيز عضو تيم سايپا بود اما قراردادش به پايان رسيده بود و مذاكراتي با مسئولان 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس انجام داد.
مسئولان پرسپوليس و استقلال معتقد بودند انصاري‌فرد فصل آينده در تيم آنها حضور خواهند داشت، اما در نهايت انصاري‌فرد قراردادي 2 ساله با تيم سابق خود امضاء كرد.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن شد.

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس که از مدتها قبل عنوان می شد سرمربی تیم تحت مالکیت حسین هدایتی خواهد شد، امروز پنجشنبه به عنوان سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال راه آهن که هفته گذشته به عنوان قدیمی ترین باشگاه ایران به بخش خصوصی واگذار شد، روز چهارشنبه بخش عمده‌ای از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرد تا تمرینات این تیم برای حضور در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر آغاز شود.

پنج مالک جدید باشگاه راه آهن روز چهارشنبه در نشستی با محمدحسن انصاریفرد به بررسی گزینه‌های این باشگاه برای سرمربیگری پرداختند که در پایان این نشست علی دایی به عنوان جدی ترین گزینه مطرح شد. سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس نیز پس از دریافت این پیشنهاد ارائه پاسخ نهایی را به بررسی بیشتر شرایط این تیم منوط کرد.
 
ظهر امروز پنجشنبه علی دایی از طریق وکیل خود پاسخ نهایی را به باشگاه راه آهن داد و پذیرفت که هدایت این تیم در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را برعهده بگیرد. قرارداد دایی با راه آهن یکساله است و وی بزودی کار جذب بازیکنان مورد نظرش را آغاز خواهد کرد.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يوونتوس همچنان در پي باستوس است.

 

 

مدير برنامه‌هاي ميشل باستوس اعلام كرد بيانكونري‌ها هنوز هم به دنبال جذب اين بازيكن هستند.

به نقل از سايت تراي بال، باستوس كه از سال 2009 در تركيب ليون حضور دارد پيش از اين نيز مورد توجه يوونتوس قرار داشته، ولي انتقال وي به تورين به دليل مشكلاتي ميسر نشد.
فابيو پاريزي مدير برنامه‌هاي باستوس در اين خصوص گفت: يوونتوس هنوز هم در پي امضاي قرارداد با ميشل است. پروژه انتقال وي به تورين همواره روي ميز كار من است. چيزي مشخص نشده، ولي در حال گفت‌وگو هستيم تا هرچه زودتر اين جابه‌جايي صورت گيرد.

پاريزي ادامه داد: باستوس يكي از بازيكناني است كه مي‌تواند در جهت تقويت هرچه بيشتر يوونتوس موثر واقع شود. سران بيانكونري نيز اين موضوع را مي‌دانند و همچنان اميدوارند تا وي را به تركيب خود اضافه كنند. به هر حال پنجره نقل و انتقال در اروپا تا 31 آگوست (9 شهريور) باز است و انتقال ميشل تا آن زمان انجام خواهد شد.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با اعلام مبلغ قرارداد اسپانسر منچسترسيتي:ونگر: سيتي اعتبار برنامه‌هاي يوفا را زير سوال برد

  
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ساكرنت، ميشل پلاتيني رئيس يوفا در حال بررسي و وضع قوانيني است تا هزينه‌هاي گزاف باشگاه‌ها را محدود كرده و تاثير مالكين متمول را در فوتبال كاهش دهد ولي اين موضوع با قرارداد جديد باشگاه منچسترسيتي با اسپانسر خود تا حدودي زير سوال رفته و واكنش آرسن ونگر سرمربي آرسنال را در پي داشته است.
سران سيتي با بستن قرارداد جديد با شركت هواپيمايي اتحاد كه موجب تغيير نام ورزشگاه نيز خواهد شد، قرارداد خود را در زمينه پيراهن باشگاه نيز تجديد كرده‌اند و قرار شده كه زمين تمريني جديدي نيز در نزديكي ورزشگاه تاسيس شود.
در خبرها آمده كه قرارداد جديد اين شركت هواپيمايي ابوظبي با باشگاه منچسترسيتي بين 300 تا 400 ميليون پوند است و اين مبلغ مي‌تواند شيخ منصور، مالك ثروتمند سيتي را در وضعيت بهتري براي خريدها و ريخت‌ و پاش‌هايش قرار دهد.
آرسن ونگر سرمربي توپچي‌هاي لندن در اين مورد گفت: قرارداد جديد سران سيتي با اسپانسر باشگاه با قوانين يوفا در اين زمينه مغايرت فراواني دارد. اين اتفاق نشان مي‌دهد كه آن‌ها هر كاري كه بخواهند انجام خواهند داد زيرا هيچ‌گونه محدوديتي ندارند. اگر قانوني در اين زمينه وضع شده است، باشگاه منچسترسيتي نيز بايد به آن‌ احترام بگذارد.
ونگر ادامه داد: از اين‌كه پلاتيني پيگير اين مساله است خوشحالم. او مي‌داند كه چندين باشگاه در اروپا هستند كه همه‌چيز را زير پا مي‌گذارند و قصد دارند هر بازيكني را كه دوست دارند را به هر قيمتي كه شده بدست آورند. اين منصفانه نيست. سران يوفا در حال بررسي دقيق اين موضوع هستند و در پشت درهاي بسته اين موضوع را پيگيري كرده و در مورد آن به نتيجه‌هايي نيز رسيده‌اند. اميدوارم تا رسيدن به نتيجه نهايي كارشان را ادامه دهند و از نابود شدن فوتبال در اين زمينه جلوگيري كنند.
 

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آقاي فابرگاس! مرد باش و به آرسنال وفادار بمان.

 

بازيكن تيم فوتبال آرسنال انگليس در پيامي براي هم‌تيمي اسپانيايي‌اش گفت: سسك، مرد باش و به تيم وفادار بمان.
 به نقل از روزنامه سان، جك ويلشير پس از هياهوي بسياري كه در هفته‌هاي اخير در ارتباط با قضيه انتقال سسك فابرگاس،‌ كاپيتان 24 ساله توپچي‌ها به بارسا پيش آمد، از خود واكنش نشان داد. وي كه اكنون همراه لندني‌ها در تور خاور دور در مالزي به سر مي‌برد، اظهار داشت: وفاداري بخش عمده‌اي از فوتبال است. اين خصلت نشان مي‌دهد كه شما، يك مرد واقعي هستي يا نه. اگر وفادار هستي، ‌اين امر نشان مي‌دهد كه يك مرد واقعي به شمار مي‌رويد.

وي ادامه داد: ما نسبت به آرسنال وفادار هستيم و اين موضوع را در گذشته نشان داده‌ايم. سسك هم سال قبل اين خصلت را نشان داد. اميدواريم امسال نيز اين مشخصه را امسال چند بازيكن نشان دهند. چون مي‌خواهيم ببينم مي‌توانيم جام بگيريم يا نه.
با بيان اين اظهارات ستاره 22 ساله، بازيكنان جدايي‌طلب همچون فابرگاس و سمير نصري را آماج حمله قرارداد.

به باور هافبك جوان تيم لندني، شرايط فابرگاس مشابه لوكامودريچ در تاتنهام است. زيرا هافبك كروات تيم رقيب همشهري خواهان رفتن است، ولي تاتنهام از اين امر جلوگيري مي‌كند. او گفت: اگر به تاتنهام نگاه كنيد، آنها دارند مي‌جنگند تا مودريچ را حفظ كنند.اين رفتار در همه تيم‌ها يكسان است. زيرا هر تيم مي‌خواهد بهترين ستارگانش را حفظ كند. ما هم بايد بهترين‌هايمان را حفظ كنيم اگر مي‌خواهيم فصل بعد صاحب جام شويم.

او ادامه داد: روبين فان پرسي مي‌گويد تيم اگر فابرگاس را بفروشد، به هم مي‌ريزد. من هم به اين حرف اعتقاد دارم. سسك به نحوي الگوي من است . بازيكني است كه مي‌خواهم به حد و اندازه‌هايش برسم.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رئال‌مادريد براي جذب مدافعان نفوذي130 ميليون يورو هزينه كرد.

 

باشگاه رئال مادريد براي تقويت خط دفاعي خود در 2 ماه گذشته 130 ميليون يورو هزينه كرده است.
 به نقل از ماركا اسپانيا، خط دفاعي رئال مادريد با داشتن ستارگاني چون په‌په، كوئنترائو، مارسلو، واران، راموس، آربلوا، كارواليو و آلبيول مستحكم و قابل اطمينان به نظر مي‌رسد.
رئال مادريد در دو ماه گذشته قرارداد په‌په، راموس، مارسلو، آربلوا و آلبيول را تمديد و كونترائو و واران را نيز به اين جمع اضافه كرده است ات در مجموع 130 ميليون يورو هزينه كرده باشد.
اين در حالي است كه باشگاه ثروتمند منچسترسيتي براي كل خريدهايش مبلغ 123 ميليون يورو كنار گذاشته كه هنوز تمام آن را نيز تهيه نكرده است.
مورينيو اختصاص اين همه توجه به خط دفاعي را با تدافعي بازي كردن رئال مادريد بي ارتباط مي‌داند و معتقد است استحكام خط دفاعي اولين قدم براي ايجاد بازي تهاجمي است.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آرسنال در دیداری دوستانه مقابل منتخب مالزی به برتری رسید.

تیم فوتبال آرسنال در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر مقابل منتخب مالزی به برتری برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال در این دیدار که در ورزشگاه "بوکیت جلیل" کوالالامپور برگزار شد با گل های آرون رمزی، جک ویلشر، تئو والکات و کارلوس ولا مقابل میزبان خود به برتری رسید.

بر پایه گزارش یورو اسپرت، سمیرنصری که این روزها شایعات بسیاری پیرامون جدایی وی از آرسنال به گوش می رسد در میدان حاضر شد. سسک فابرگاس هم به دلیل مصدومیت آرسنال را در این سفر همراهی نمی کند.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مي‌خواهم از استقلال به اروپا برگردم / از تراكتور و قلعه‌نويي عذرخواهي مي‌كنم

بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال گفت: يكي از روزنامه‌ها نوشته بود كه فوتبال آندرانيك تيموريان تمام شده اما من با اعتماد به نفس مي‌گويم تنها 27 سالم است و دوست دارم بار ديگر از فوتبال ايران به اروپا بروم.

آندرانيك تيموريان كه امروز قراردادش را با باشگاه استقلال در هيئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند، اظهار كرد: در وهله اول دوست دارم از باشگاه پرطرفدار تراكتورسازي تبريز شروع كنم. من يك سال بسيار خوب را در آن جا پشت سر گذاشتم. سردار جعفري، خطيبي، ابهران و كادر سرپرستي و فني تراكتور سال قبل زحمات زيادي كشيدند و من امسال عذرخواهي بزرگي به اين باشگاه و قلعه‌نويي و ستار همداني بدهكارم. شرايط به گونه‌اي بود كه بايد در تهران بازي مي‌كردم. با وجود اينكه با تراكتورسازي هم صحبت كرده بودم اما پس از گفت‌وگو با خانواده‌ام تصميم گرفتم تهران را انتخاب كنم و خوشحال هستم كه انتخابم استقلال با سابقه درخشانش است.

وي افزود: بايد از فتح‌الله زاده، جويباري و اميري و منصور پورحيدري كه پيگير كارهايم بودند كمال تشكر را كنم. از پرويز مظلومي هم بايد تشكر كنم. من 9 سال پيش در خدمت استقلال بودم. به هر حال استقلال باشگاهي بزرگ با پيشينه‌اي طلايي است و اميدوارم بتوانم كه به لحاظ اخلاقي و فوتبالي به استقلال كمك كنم.

تيموريان در پاسخ به اين سوال كه بسياري معتقدند با حضور شما و جذب ساير بازيكنان استقلال مدعي اصلي كسب عنوان قهرماني در ليگ يازدهم است، گفت: فكر مي‌كنم فتح‌الله زاده به غير از آندرانيك تيموريان بازيكنان خوبي جذب كرده است. روي كاغذ استقلال جزو بهترين‌هاي ليگ آينده است. اما پرسپوليس و ساير تيم‌ها هم كار مي‌كنند. فوتبال هر روز پيشرفت مي‌كند. خوشحالم كه رسانه‌ها و مردم استقلال را مدعي اصلي قهرماني مي‌دانند اما بايد در روي زمين شايستگي‌هاي خود را ثابت كنيم و قهرمان فصل 91 ـ 90 شويم.

وي در پاسخ به اين سوال كه شما سال‌ها با مجتبي جباري رفاقت داشته‌ايد و اكنون در كنار او بايد با ساير بازيكنان مياني استقلال از جمله كيانوش رحمتي رقابت كنيد، گفت: سال‌هاست با آقا مجتبي رفاقت دارم. براي كيانوش رحمتي هم احترام زيادي قائلم اما يكي از بزرگ‌ترين افسوس‌هاي من رفتن آشوبي از استقلال است. از رفتن او خيلي ناراحت شدم. با اين حال مي‌دانم كه فوتبال فراز و نشيب دارد. امسال بايد براي موفقيت استقلال رقابت سالمي در تمرين‌ها به وجود بيايد و در نهايت اين سرمربي است كه بازيكنان را انتخاب مي‌كند.

تيموريان در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كنيد مي‌توانيد از استقلال بار ديگر به اروپا برگرديد گفت: در يكي از روزنامه‌ها مطلبي را نوشته بودند و گفته بودند كه فوتبال آندرانيك تيموريان تمام شده است. اما من تازه 27 سال دارم و اكنون با اعتماد به نفس مي‌گويم دوست دارم كه دوباره به اروپا بروم و با نشان دادن توانايي‌هايم در آنجا بازي كنم. اما فعلا بازيكن استقلال هستم و تمام تلاشم، موفقيت اين تيم است.

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يك مهاجم، يك هافبك و يك دفاع در ليست خريد پرسپوليس/ استيلي: مايلي‌كهن با انصاري‌فرد صحبت مي‌كند؛

image استيلي: مايلي‌كهن با انصاري‌فرد صحبت مي‌كند؛ با جذب كريم كامل مي‌شويم

 

 سرمربي پرسپوليس گفت: ليستي كه من در اختيار باشگاه قرار دادم با جذب كريم انصاري‌فرد كامل مي‌شود.

حميد استيلي، در مورد آخرين وضعيت سرخپوشان پايتخت به سوالات پاسخ داد.

* در خصوص آخرين وضعيت تيم بگوييد.
خدا را شكر، اولادي هم به تيم ما پيوست. ما آرام آرام به سمت جلو حركت مي‌كنيم و واقعا با توجه به نيازمان بازيكن مي‌گيريم.

*برخي بازيكناني كه قبلا در پرسپوليس بوده‌اند توقع دارند در حال حاضر جذب تيم شوند، نظر شما در اين مورد چيست؟
اين شرايط براي من خيلي سخت است. من واقعا دوست دارم به آنها كمك كنم ولي بايد شرايطي باشد كه بتوانم اين كار را انجام دهم. آنها خودشان هم مي‌دانند كه من جداي از فوتبال هر كاري از دستم بيايد انجام مي‌دهم اما اينجا وضعيتي دارد كه بايد اين دوستان عزيز ما را درك كرده و به ما كمك كنند. من نمي‌توانم در پست هايي كه بازيكن داريم دست به چنين كارهايي بزنم.

*پس از كش و قوس هاي فراوان بالاخره اولادي جذب پرسپوليس شد.
اولادي از پول خيلي زيادي گذشت و به پرسپوليس آمد. اين بازگشت نشان مي‌دهد كه دلش پرسپوليسي است. خيلي كمتر اين اتفاق مي‌افتد كه يك بازيكن از پول خيلي زيادي صرف نظر كند و به تيم مورد علاقه‌اش بپيوندد و به قول دكتر زادمهر اولادي با 17 سال سن در پرسپوليس شكل گرفت. اميدوارم كه اينجا بتواند به ما كمك كند و در زمينه فني و اخلاقي بتواند كمك حال تيم باشد.

*پرسپوليس اردوي تركيه را پيش رو دارد، ولي اين تيم هنوز تكميل نشده و 6 بازيكن سرخ پوش به همراه تيم ملي هستند، آيا اين مشكلي براي اردو ايجاد نمي‌كند؟
ما روز 26 تير ماه در يك اردوي 9 تا 10 روزه به تركيه مي‌رويم و سه بازي تداركاتي در آنجا برگزار مي‌كنيم. احتمالا در تاريخ 28 و 31 تير و سوم مرداد ماه بازي‌هاي تداركاتي خود را انجام مي‌دهيم. ملي‌پوشان هم طبق برنامه‌هاي تيم ملي نمي‌توانند ما را همراي كنند و در تهران خواهند بود. ما دو بازيكن خارجي تا آن زمان جذب مي‌كنيم و با 17، 18 بازيكن در اين اردو شركت خواهيم كرد.
يكي از مشكلات اساسي ما عدم هماهنگي بازيكنان است اما بدليل حفظ اسكلت اصلي تيم سعي مي‌كنيم طي سه تا چهار روز قبل از آغاز مسابقات ليگ، اين مشكل را به حداقل برسانيم.

*پس از جذب اولادي، وضعيت جذب كريم انصاري فرد به كجا رسيد؟
پس از صحبتي كه در كميته فني شد، خواستيم كه هر دوي اين بازيكنان جذب شوند. اولادي جذب شد و اميدوارم بتوانيم انصاري فرد را هم جذب كنيم. از آقاي مايلي كهن خواهش كرديم بتواند با كريم انصاري فرد صحبت كند و اگر مايل باشد به پرسپوليس بيايد.

*در اين چند روز پاياني قبل از سفر به تركيه چند بازيكن جذب مي‌شود و آيا گزينه‌هاي خارجي در اردوي تركيه حضور خواهند يافت؟
ليستي كه من در اختيار باشگاه قرار دادم با جذب كريم انصاري فرد كامل مي‌شود. همچنين مذاكراتي را نيز با يكي، دو گزينه خارجي داشته‌ايم و يك دروازه‌بان سوم نيز به تيم ما اضافه خواهد شد. در مورد حضور بازيكنان خارجي در اردوي تركيه نيز در حال انجام مكاتباتي هستيم كه يك مهاجم با فيزيك خيلي بالا جذب كنيم و در خط مياني و خط دفاعي هم بازيكناني را از تيم ملي كشورهاي آفريقايي در نظر داريم تا آنها را به تركيه بياوريم.

*جلسه كميته فني تا چه اندازه به شما كمك مي‌كند؟
اين جلسات و افرادي كه در آن حضور دارند خيلي براي باشگاه، تيم و كادر فني موثر است. ما در نشستي دوستانه نقطه نظرات بزرگان و پيشكسوتان را مي‌شنويم. خودم هم يك سري مسائل را مطرح مي‌كنم و به تبادل نظر مي‌رسيم كه قطعا مي‌تواند براي تيم مثمرثمر باشد. بعضي اوقات هم به قول معروف چلنج (چالش) هم با هم مي‌كنيم و نقاط مثبت و منفي را در نظر مي‌گيريم تا به خروجي مطلوبي دست پيدا كنيم.

* در قرعه كشي ليگ برتر بازي اول پرسپوليس با ملوان است نظرتان در اين خصوص چيست؟
ما هدف بزرگي داريم كه از اولين روز با بچه ها صحبت كرديم و قهرماني را نشانه گرفته‌ايم و براي اين قهرماني به نظر من استارت كاري مان خيلي مهم است كه بتوانيم خوب استارت بزنيم و تنها مشكل ما اين است كه تمام بازيكنانمان را براي شروع فصل در اختيار نداريم و اين كار ما را در آماده سازي تيم از نظر بدني و تاكتيكي سخت كرده است. تيم ملوان هم تيم خوبي است و از مربي با تجربه‌اي بهره مي‌برد. سال گذشته چهار بازي با اين تيم انجام داديم. بازي اول هميشه سخت است ولي ما مصمم هستيم يك بازي خوب انجام دهيم و به اميد خدا در اولين بازي با حضور هواداران مان بتوانيم سربلند از اين بازي خارج شويم.

*چه پيامي براي هواداران داريد؟
هواداران هميشه واقعا حاميان اصلي تيم ما و سرمايه‌هاي اصلي باشگاه هستند. اميدوارم كه ما بتوانيم قدر اين هوادارانمان را بدانيم و از زحماتي كه براي تيم ما مي‌كشند قدرداني كنيم. در ليگ يازدهم هواداران بازيكن دوازدهم ما هستند و بدون حمايت آنها طي اين مسير براي ما سخت خواهد بود. به همين دليل ما مي‌خواهيم از روز اول با آنها استارت قهرماني بزنيم

پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فورلان در آستانه ركوردشكني

 

بازي فرداي اروگوئه مقابل مكزيك مي‌تواند دو ركورد را براي ستاره اروگوئه‌اي اتلتيكو مادريد به دنبال داشته باشد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ديگو فورلان، ستاره اروگوئه‌اي اتلتيكو مادريد اسپانيا با بازي فردا مقابل مكزيك ركورد بازي ملي را به خود اختصاص خواهد داد و چنانچه در اين ديدار سه گل به ثمر برساند، عنوان برترين گلزن تاريخ اروگوئه را هم به خود اختصاص خواهد داد.

 

فورلان 78 بازي را با پيراهن تيم آلماني به ميدان رفته است و در حال حاضر با تعداد بازي رودولفو رودريگز دروازه‌بان پيشين اين تيم كه از دروازه‌ تيم‌هاي ناسيونال اروگوئه و سانتوس برزيل دفاع كرده است، برابر است.

 

در بازي‌هايي كه فورلان براي تيم ملي اروگوئه انجام داده است، 29 گل را به ثمر رسانده است و تنها دو گل با هكتور سكاروني ، گلزن افسانه‌اي اين تيم فاصله دارد كه در سال‌هاي 1917 تا 1930 ، 31 بار براي اروگوئه گلزني كرد و اولين جام جهاني را در مونته‌ويدئو براي اين تيم به دست آورد.

 

فورلان بازي در تيم ملي را در 27 مارس 2002 در برابر تيم ملي فوتبال عربستان در رياض آغاز كرد، آخرين گل او در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در برابر آلمان بود كه در آن ديدار آلمان 3 بر دو پيروز شد و عنوان سومي را به دست آورد. در حال حاضر بازيكنان گلزن ديگري در تيم ملي اروگوئه وجود دارند كه مي‌توانند ركورد فورلان و سكاروني را جابجا كنند.

از آن‌ها مي‌توان به سباستين ابريو با 26 گل و لوييس سوارز با 18 گل اشاره كرد .

 

اروگوئه و مكزيك بامداد فردا در ورزشگاه «اونيكو» شهر لاپلاتا كه در 50 كيلومتري بوينس آيرس پايتخت آرژانتين قرار دارد، به مصاف هم مي‌روند.

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آدبايور : مي خواهم در رئال بمانم.

به امانوئل آده‌بايور گفت : چند روزنامه انگليسي و آلماني در اخبار خود مرا در حال مذاكره با چند باشگاه خارج از اسپانيا توصيف كردند و از وكيل من كه در حال گفت‌و‌گو با چند تيم است نوشتند ، اين در حالي است كه من در حال حاضر هيچ وكيلي ندارم و از باشگاه رئال مادريد نيز خواسته‌ام كه اين مسائل را پيگيري كرده و تكليف مرا روشن كند.

وي ادامه داد : تا ساعت يازده آخرين شب از فصل نقل و انتقالات منتظر مي‌مانم تا رئال‌مادريد قرارداد مرا تمديد كند ، دوست دارم در اين تيم بمانم و بدرخشم ، براي من عضويت در رئال مادريد يك افتخار بزرگ است و دوست ندارم ا
ازاين تيم بروم.

آده‌بايور افزود : مورينيو براي ما بازيكنان حكم پدري دلسوز را دارد و همه ما مديون انديشه‌هاي او هستيم. براي فصل آينده هدف اصلي ما قهرماني در لاليگا است.رئال مادريد يكي از بخش‌هاي مهم زندگي مرا اشغال كرده و نمي‌خواهم از آن جدا شوم.

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

زوف:بوفون به روزهاى اوجش بازخواهد گشت

 

دینو زوف، دروازه بان اسطوره اى سالهاى گذشته ایتالیا مى گوید که یوونتوس بایدجیان لوئیجى بوفون دروازه بانش را نگه دارد و هرگز او را از دست ندهد. وى معتقد است که چنین دروازه بان خوب و باتجربه اى توانایى بازگشت به روزهاى اوجش را دارد اما زوف حرفهاى دیگرى هم دارد ومى گوید:زمانى که بهبود یابد بهترین خواهد بود و هیچ مشکلى نخواهد داشت. رقابت با مارکو استورارى؟ اگر لوئیجى خوب شود هیچ کس مانند او پیدا نخواهد شد و به اندازه وى کارآیى نخواهد داشت. یووه آماده فروش او شده است؟نه بوفون همیشه بوفون است.

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ژاوى بهترین بازیساز فوتبال جهان

 

فدراسیون جهانى آمار و ارقام ژاوى هرناندز را به عنوان برترین بازیساز سال ۲۰۱۰ فوتبال جهان معرفى کرد. در این رده بندى ژاوى با ۲۲۳ امتیاز در صدر و اینیستا با ۱۴۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد تا بدین ترتیب بازیکنان بارسلونا در اینجا هم حکمرانى خود را نشان دهند. در رده سوم وسلى اشنایدر از تیم ملى هلند و باشگاه اینتر با ۱۲۸ امتیاز قرار گرفته است. لیونل مسى از بارسلونا، مسوت اوزیل از رئال مادرید، دیگو فورلان از آتلتیکومادرید، کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، باستین شواین اشتایگر از بایرن مونیخ، سسک فابرگاس از آرسنال و آرین روبن از بایرن مونیخ در رده هاى چهارم تا دهم قرار دارند.
 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پاتو: به اینتر نمى روم.

 

الکساندر پاتو، مهاجم میلان هر گونه پیوستن به اینتر، تیم همشهرى را تکذیب کرده است.لئوناردو که سال هاى بسیارى را در میلان گذراند در شب کریسمس مربى اینتر شد، اما پاتو مى گوید: این شغل است. لئوناردو تصمیمى گرفت و ما به آن احترام مى گذاریم.اما من مى خواهم با این پیراهن برنده شوم که آن را تا جایى مى پوشم که باشگاه از من مى خواهد. آیا به اینتر خواهم رفت؟ نه، هرگز، من تنها میلان را مى خواهم.اینتر همیشه اینتر است، تیمى قوى که فصل پیش همه چیز را فتح کرد، اما همان طور که گفتم ما روى اهداف خود باید تمرکز کنیم. من متقاعد شده ام که مى توانیم به شکلى عالى کار خود را انجام دهیم.»پاتو از ماسیمیلیانو آلگرى، مربى تیم هم ستایش کرد که ثابت کرده منتقدانش اشتباه مى کردند: «این مربى شایسته حضور در میلان است. او مربى بزرگى است و همه ما از او راضى هستیم. او با همه صحبت مى کند و در مشکلاتشان به آنها کمک مى کند.آلگرى مى داند چطور به بازیکنان انگیزه بده، حتى آنهایى که قبلا فاتح همه چیز شده اند. ما تیمى متحد هستیم، تیمى واقعى. ما مى خواهیم به خاطر او پیروز شویم. من هر چه او از من بخواهد انجام مى دهم و خود را فداى تیم مى کنم.»او درباره رفتن رونالدینیو به فلامنگو گفت: «دلمان براى شخصیت و لبخند او تنگ مى شود، و فراموش نکنیم که او در میدان جزو بهترین بازیکنان دنیا بود. او براى تیم ملى برزیل به خانه رفت و امیدوارم در تیم برزیل کنار او بازى کنم.»
 

سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يك روزنامه سوئيسي فاش كرد:فحاشي به مسي و درگيري فيزيكي با بورديسو

 به نقل از روزنامه نويه‌زورخرسايتونگ، پس از آنكه آرژانتين، ميزبان رقابت‌هاي كوپا‌آمه‌ريكا مقابل كلمبيا به تساوي بدون گل رسيد و دومين امتيازش را در اين پيكارها به زحمت كسب كرد، پس از خاتمه بازي درگيري كلامي و حتي فيزيكي ميان نيكولا بورديسو و ليونل مسي به وجود آمد.

براساس اين گزارش اواخر بازي مقابل كلمبيايي‌ها، وقتي مسي در كنترل توپي ناموفق عمل كرد، بورديسو وسط زمين به وي پرخاش كرده و حتي با جملاتي مورد تمسخر قرارداده است. وي حتي نسبت ناروايي به مادر بهترين بازيكن كنوني جهان داده است. اين رفتار سبب شد تا مسي خشمگين شود و در رختكن به هم‌تيمي‌اش اعتراض كند. دامنه اين اعتراض حتي به درگيري فيزيكي منجر شده كه با وساطت ديگر هم‌تيمي‌ها خاتمه يافته است.

تيم ملي آرژانتين كه ميزبان پيكارهاي ملت‌هاي آمريكاي‌جنوبي است، مقابل بوليوي يك بر يك متوقف شد و برابر كلمبيا نيز به تساوي يك بر يك رسيد. اين تيم در آخرين مصاف خود برابر كاستاريكا در روز سه‌شنبه براي فرار از وضعيت بحراني در گروه اول و صعود به دور بعدي نياز به پيروزي دارد.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

در صورت شكست انتقال بواتنگ:بايرن دنبال مدافع برزيلي چلسي مي‌‌رود

 


 
 
در صورت شكست انتقال بواتنگ
 
بايرن دنبال مدافع برزيلي چلسي مي‌‌رود

خبرگزاري فارس: در صورت شكست بايرن براي جذب مدافع منچسترسيتي، باوارايي‌ها خواهان مدافع چلسي خواهند شد. خبرگزاري فارس نشرياتي همچون ديلي‌استار، ديلي‌ميل، سان و ... در شماره روز يكشنبه (امروز) خود به درج اخباري از تمايل پرافتخارترين تيم آلمان‌ها نسبت به استخدام‌آلكس، مدافع كناري و برزيلي چلسي پرداختند.

در اين گزارش‌ها عنوان شد تا اين لحظه تلاش بايرني‌ها براي جذب جروم بوآتنگ، مدافع كناري و ملي‌پوش ‌آلماني من‌سيتي بي‌ثمر بوده است. از اين رو مونيخي‌ها توجه خود را معطوف مدافع تيم لندني كرده اند. براين اساس بايرن در روزهاي آينده اولين اقدامات را جهت جذب آلكس انجام خواهد داد.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ادعای نشریه پرتغالی آبولا: منچستریونایتد رادامل فالکائو را می خرد.

نشریه پرتغالی آبولا، ادعا کرد باشگاه منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی پورتو، است.

به گزارش این نشریه، در حالی که باشگاه پورتو در حال مذاکره با فالکائوست تا رقم جدایی او را از 30 میلیون به 45 میلیون یورو افزایش دهد، سرالکس فرگوسن قصد دارد برای تقویت خط حمله این بازیکن را در نظر دارد و نمی خواهد برای انجام این انتقال وقتش را تلف کند.

این در حالی است که شیاطین سرخ مهاجمانی مانند وین رونی، خاویر ارناندز، دیمیتار برباتوف، دنی ولبک و مایکل اوون را در اختیار دارد.

از سوی دیگر این گزارش می تواند فشارها روی باشگاه چلسی را که تاکنون تلاش زیادی برای خرید فالکائو انجام داده، افزایش دهد.

فالکائو در رقابت های فصل قبل لیگ اروپا با به ثمر رساندن 17 گل، نقش مهمی در قهرمانی پورتو در این رقابت ها داشت و همین مسئله موجب شده باشگاه های زیادی برای خرید او ابراز علاقه کنند.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پيرلو از هواداران يوونتوس تشكر كرد.

 

پس از حضور در تمرين يووه
پيرلو از هواداران يوونتوس تشكر كرد

خبرگزاري فارس: هافبك جديد بيانكونري كه با تازگي از ميلان به اين تيم پيوسته از هواداران يووه تشكر كرد.

ي فارس و به نقل از سايت يوونتوس، آندره پيرلو پس از حضور 10 ساله در تركيب ميلان، در پايان فصل گذشته و به دليل تمديد نشدن قراردادش تصميم گرفت ادامه دوران فوتبالش را در تورين پي بگيرد.

پيرلو در خصوص حضورش در يوونتوس گفت: درست از نخستين روز حضورم در تورين با استقبال باشكوه هواداران يوونتوس روبه‌رو بوده‌ام. زماني‌كه اشتياق آنها را ديدم و احساسات‌شان را با تمام وجودم حس كردم، از آمدن به اين تيم رضايت بيشتري پيدا كردم. من براي اين همه احساسات احترام قائلم و مي‌خواهم به شكل رسمي از همه هواداران يوونتوس تشكر ويژه‌اي داشته باشم. بايد بگويم شروع خوبي در اين تيم داشته‌ام و اميدوارم بتوانم در ادامه پاسخ اعتماد سران باشگاه و محبت هواداران را بدهم.
 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گاسپاريني: بايد به دنبال جانشين اسنايدر باشم.

در صورت ترك اينترميلان
گاسپاريني: بايد به دنبال جانشين اسنايدر باشم

خبرگزاري فارس: سرمربي جديد اينتر اعلام كرد با.يد به دنبال جانشين هافبك هلندي تيمم باشم زيرا وي ممكن است به يونايتد برود.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ساندي ميرور، سران اينتر روز سه‌شنبه جلسه‌اي برگزار خواهند كرد تا در مورد فروش اسنايدر به منچستريونايتد تصميم‌گيري كنند.
وسلي اسنايدر هافبك هلندي نرآتزوري مدت‌ها است مورد توجه سرمربي شياطين‌سرخ قرار گرفته و اين پيرمرد اسكاتلندي بارها اعلام كرده علاقه بسياري به شيوه بازي وي دارد و قصد دارد او را در ميانه ميدان جانشين پل اسكولز كند كه در پايان فصل گذشته از فوتبال خداحافظي كرده است.

جيان‌پيرو گاسپاريني در مورد آينده اسنايدر گفت: سعي مي‌كنم در مورد وسلس نگراني نداشته باشم و زياد راجع‌ به او حرف نزنم. او در حال حاضر يكي از بهترين بازيكنان اروپا است و من دوست دارم وي هم‌چنان در تركيب نرآتزوري باقي بماند ولي ممكن است وي راهي يونايتد شود. اگر او اينتر را ترك كرد، ما بايد به دنبال بازيكناني باشيم كه بتوانيم جاي خالي وي را پر كنيم. در جليه‌اي كه روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود، همه‌چيز مشخص خواهد شد.
اسنايدر 27 ساله ممكن است به زودي با مبلغي بيش از 35 ميليون پوند راهي منچستريونايتد شده و شاگرد سر الكس فرگوسن شود.
 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

انتقال تیمی دیگر از تهران/ انتقال راه‌آهن و تغییر نام به ابومسلم یا سیاه‌جامگان/ دایی گزینه سرمربیگر

خریدار سهام شرکت فرهنگی - ورزشی راه‌آهن که مدیرعامل شرکت صنعت غذایی خراسان رضوی است، قصد دارد این تیم را به مشهد منتقل کرده تا این استان هم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نماینده داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدی‌فر مدیرعامل شرکت‌ صنعت غذایی خراسان رضوی که صاجب شرکت سرمایه‌گذاری است، صبح امروز یکشنبه 100 درصد سهام شرکت فرهنگی - ورزشی راه‌آهن را در بازار فرابورس خریداری کرد. در حالی که گفته می شود محمدی فر شریک اقتصادی حسین هدایتی است، اما مالک باشگاه استیل آذین این موضوع را رد می‌کند.

بر این اساس به نظر می‌رسد خریدار باشگاه راه‌آهن قصد دارد امتیاز این باشگاه را به مشهد منتقل کرده تا این شهر در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هم سهمیه داشته باشد. البته با توجه به اختلافات موجود در استان خراسان رضوی بر سر مالکیت باشگاه ابومسلم مشهد، شاید این تیم با نام ابومسلم یا سیاه جامگان در این مسابقات شرکت کند.

ضمن اینکه از محمدی‌فر، محمدرضا عباسی، حسین هدایتی و مهدی خروطی به عنوان اعضای هیئت مدیره این باشگاه مشهدی نام برده شده است. درصورت موافقت علی دایی، سرمربی فصل پیش پرسپولیس هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد. خداداد عزیزی هم اصلی‌ترین فرد برای ریاست سازمان فوتبال این باشگاه است.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هدایتی، راه‌آهن را نخرید

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین که قرار بود امروز یکشنبه برای خرید سهام باشگاه راه‌آهن شهرری در فرابورس شرکت کند، به علت ابهام در میزان بدهی‌های این باشگاه از حضور در این مزایده انصراف داد.

به گزارش شبکه ایران،در حالی که همه چیز برای ورود هدایتی به این مزایده و خرید باشگاه راه آهن فراهم بود براساس اوراق و مدارکی که به فرابورس ارائه شده است، میزان بدهی باشگاه راه آهن 6 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان شده که این اختلاف قیمت هدایتی را برای خرید باشگاه منصرف کرده است.

در صورتیکه امروز باشگاه راه آهن در مزایده ای که از آن به عنوان آخرین مزایده نام برده شده، به فروش نرسد، این باشگاه برای تعیین تکلیف به هیئت عالی واگذاری با حضور وزیر بازرگانی خواهد رفت.

گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان باشگاه راه‌آهن، قیمت امتیاز باشگاه 4 میلیارد و 100 میلیون تومان است و 4 میلیارد هم بدهی این باشگاه اعلام شده بود.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بمب پرسپولیس به الشارجه امارات پیوست

مهاجمی که قرار بود بمب باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد، با الشارجه امارات قرارداد بست.


ادینهو مهاجم فصل گذشته مس کرمان بازیکن الشارجه امارات شد.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

با آنکه جدال این دو تیم ال دربی نیست اما رده بندی بزرگترین داربی ها دنیای فوتبال اعلام شد!

 

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان جدیدترین رده بندی برترین داربی های فوتبال جهان را اعلام کرد.بر اساس این رده بندی داربی بارسلونا و رئال مادرید همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد...


فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان جدیدترین رده بندی برترین داربی های فوتبال جهان را اعلام کرد.بر اساس این رده بندی داربی بارسلونا و رئال مادرید همچنان در صدر این رده بندی قرار دارد.
1- بارسلونا - رئال مادرید : این داربی مصاف دو همشهری یا هم ایالتی نیست ولی در فوتبال جهان به عنوان داربی برشمرده می شود.
2- بوکاجونیورز - ریورپلاته : با توجه به سقوط ریور به دسته پایین تر اهمیت این داربی هم به مخاطره افتاده است.
3- اینترمیلان - آث میلان: نبرد دو تیم شهر میلان همیشه از اهمیتها و جذابیتهای خاص خود برخوردار بود است.
4- دورتموند - شالکه : دو تیم همشهری و هم ایالتی ایالت بزرگ روهر از گذشته تا به حال دشمنی دیرینه و سختی با یکدیگر داشته اند و تاریخ دشمنی این دو تیم به زمانی میرسد که تیم مردمی و پرهوادار دورتموند مخالفتهای سختی با امپراطوری پروس و تیمش شالکه داشت.
5- سلتیک - گلاسکو رنجرز: داربی همیشه حساس و تماشایی شهر گلاسکو اسکاتلند.
6- رم - لاتزیو : داربی حساس و جنجالی پایتخت ایتالیا که همیشه از حساسیتهای خاص خود برخوردار بوده است.
همچنین در این رده بندی به نکته جالب دیگری هم اشاره شده و آن هم جنجالی ترین داربی های فوتبال جهان بوده که سه داربی بوکاجونیورز - ریورپلاته و دورتموند - شالکه و رم - لاتزیو به عنوان جنجالی ترین داربی های فوتبال جهان برگزیده شدند.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مروري بر گل هاي حساس فرهاد مجيدي

فرهاد يكي از معدود فانتزيست هاي حال حاضر فوتبال ايران است كه توانست در نظرسنجي برنامه 90 به عنوان بهترين بازيكن فصل انتخاب شود.

سايت گل- استقلال در فصلي كه گذشت، يكي از پرمهره ترين تيم ها در خط حمله بود اما از ميان آن ها، فرهاد مجيدي تنها مهاجمي بود كه در تمام طول فصل توانست فرم مطلوب خود را حفظ كند. اسماعيل شريفات و سيدصالحي به رغم درخشش در چند بازي، فراز و نشيب بسياري داشتند. آرش برهاني در مقاطعي از ليگ، نيمكت نشين بود و ميلاد ميداوودي هم بعد از شروعي درخشان، اسير مصدوميتي هولناك شد.

در اين ميان، فرهاد مجيدي تنها عنصر ثابت خط حمله آبي ها بود كه با احتساب ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي، بهترين گلزن اين تيم هم بود. فرهاد يكي از معدود فانتزيست هاي حال حاضر فوتبال ايران است كه توانست در نظرسنجي برنامه 90 به عنوان بهترين بازيكن فصل انتخاب شود. در ادامه مروري داريم بر 11 گل حساس فرهاد مجيدي در فصل گذشته.

1- در هفته سوم ليگ، با يك بغل پا دروازه شهاب گردان را باز كرد تا استقلال در فولاد شهر از ذوب آهن پيش بيافتد ولي در نيمه دوم ميزبان، بازي را به تساوي كشيد. اين اولين گل فرهاد مجيدي در ليگ دهم بود.

2- يك هفته بعد در بازي با استيل آذين، بار ديگر گل زد تا تيمش مقابل كهكشاني هاي حسين هدايتي بازنده نباشد. آن موقع استقلالي ها از اين مساوي 2-2 راضي بودند و كسي فكر نمي كرد استيل آذين سال بعد، تيم ليگ يكي در سمنان باشد.

3- در هفته ششم و در يكي از زيباترين بازي هاي ليگ، دو سه مدافع سپاهان را در هم پيچيد تا گل دوم استقلال را به ثمر برساند. استقلال در آن بازي با گل هاي ميداوودي، مجيدي و برهاني در يك بازي نفس گير 4-3 سپاهان را مغلوب كرد.

4- درحالي كه سايپا با گل نيمه اول كريم انصاري فرد از استقلال جلو افتاده بود، در نيمه دوم آبي ها به بازي برگشتند و فرهاد مجيدي هم يك گل زد تا تيمش 3-2 مقابل تيم مايلي كهن پيروز باشد.

5- در داربي 69، پاس طلايي مجتبي جباري در دقيقه 91 با تيزهوشي فرهاد مجيدي به گل تبديل شد تا استقلال مقابل پرسپوليس برنده باشد. اين گل الهام بخش شعر معروف «آي بدو، آي بدو» روي سكوي آبي ها شد.

6- در هفته بيست و يكم ليگ و در شرايطي استقلال از سه بازي قبلي مقابل ذوب آهن، فولاد و شهرداري تبريز فقط يك امتياز گرفته بود، فرهاد مجيدي دو گل زد تا زمينه ساز پيروزي 3-1 برابر استيل آذين باشد.

7- در اولين بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا، پيش از اينكه بازي به دقيقه 30 برسد دروازه السد قطر را باز كرد ولي اين گل با اشتباه مدافعان و دروازه بان استقلال در دقيقه 90 بي اثر شد.

8- مقابل پاختاكور يك گل زد و مصدوم شد تا در برد 4-2 استقلال در ورزشگاه آزادي سهيم باشد.

9- در دور پنجم ليگ قهرمانان آسيا، با دو گل هوشمندانه مقابل السد، استقلال را به صعود بي دردسر به مرحله بعدي اميدوار كرد اما استراتژي نامناسب تيمش در نيمه دوم، باز هم يك مساوي ديگر در كارنامه استقلال ثبت كرد. فرهاد با اين دو گل، بالاتر از فرشاد پيوس و محمود كريمي، بهترين گلزن ايراني در جام باشگاه هاي آسيا شد.

10- در آخرين بازي استقلال در ليگ آسيا و در حالي كه تيمش به برد با تفاضل 2 گل احتياج داشت، يكي از گلزن هاي استقلال مقابل النصر عربستان بود ولي برد 2-1 براي صعود اين تيم كافي نبود. در آن بازي مجيدي در آخرين دقايق يك فرصت طلايي را از دست داد.

11- در هفته سي و چهارم ليگ، دومين گل استقلال را در همدان به ثمر رساند تا يكي از عوامل سقوط پاس به دسته پايين تر باشد. اين آخرين گل آبي ها در ليگ دهم بود. فرهاد دو هفته بعد در نيمه نهايي جام حذفي هم يك گل ملوان زد تا استقلال براي 15 دقيقه به فينال اميدوار باشد ولي اين گل براي رهايي از شكست 2-1 كافي نبود.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

لیست بازیکنان آرسنال برای سفر به مالزی و چین اعلام شد/غیبت فابرگاس در تور آسیایی آرسنال؛ نصری هست

آرسن ونگر اسامی 23 نفر برتر را برای سفر آسیایی اعلام کرد

بیشتر بزرگان تیم به این سفر می روند به جز کاپیتان فابرگاس که هنوز در حال ریکاوری برای مشکل همیسترینگش است که در پایان فصل گذشته برایش به وجود آمد

ریو میانچی ، گوش جوانسال و ژاپنی نیز پس از شرکت در تمرینات پیش فصل در این تیم قرار گرفت . او همراه با بازیکنان هم سن و سال خود از جمله فریمپونگ و کارل جینکنسون که همین تابستان در پست دفاع از چارلتون به خدمت گرفته شده به تیم پیوست .


توپچی ها چهارشنبه در کوالالامپور مالزی در برابر یک تیم منتخب از این کشور به میدان خواهند رفت (ساعت شروع بازی : 8:45 شب به وقت محلی) و سپس برای بازی با تیم گرین تاون گوانگ ژو در عصر روز شنبه، مالزی را به مقصد چین ترک می کنند (ساعت شروع بازی 7:30 عصر به وقت محلی )

آرسن ونگر گفت: «لیگ جزیره و آرسنال در آسیا بسیار پرطرفدار و محبوب هستند . بسیاری از بازیکنان هرگز آنجا نبوده اند و این بسیار هیجان انگیز است . . این یک آزمایش خوب برای آنهاست
شما انتظار دارید هواداران زیادی را اطراف ما ببینید و ما انتظار داریم به کسانی که می آیند و بازی ما را تماشا می کنند لذت را هدیه کنیم»
 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آقاي گل ليگ عراق در تمرين‌هاي تيم شاهين

ایسنا: شاگردان حميد درخشان كه در حال حاضر در كمپ تيم‌هاي ملي تمرين مي‌كنند از روز دوشنبه هفته جاري به تركيه مي‌روند تا اردويي در اين كشور برپا كنند.

 
همچنين حسام ابراهيم بازيكن تيم ملي عراق كه فصل گذشته با 15 گل آقاي گل ليگ اين كشور شده در حال حاضر در تمرين‌هاي شاهين حضور دارد و در صورت صلاحديد حميد درخشان و توافق با باشگاه فصل آينده در اين تيم توپ خواهد زد.

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تیموریان با استقلال قرارداد داخلی امضا كرد


 

 


  آندرانیک تیموریان شب گذشته در لابی هتل المپیک پس از صحبت های نهایی با مسئولان استقلال قرارداد یک ساله داخلی خود را امضا کرد.این بازیکن بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش قرارداد خود را ثبت می کند.
تیموریان فصل پیش در تراکتورسازی بازی می کرد.

 

 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رقم قرارداد رحمتی مشخص شد: 888میلیون!

 

  سایت گل- مهدی رحمتی دروازه‌بان فصل پیش سپاهان با مسئولان تیم استقلال به توافق رسیده است و تنها عقد قرارداد با این تیم باقی مانده كه ظرف چند ساعت آینده این اتفاق رخ می‌دهد. این دروازه‌بان پس از جاسم كرار مهم‌ترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات است و البته رقم قرارداد این دروازه‌بان مانند حضورش در سپاهان این بار نیز خاص و قابل توجه است.

به گزارش گل به نقل از باشگاه خبرنگاران و به نقل از یك مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، مهدی رحمتی در دو فصل حضورش در تیم سپاهان با مبالغ 666 میلیون در سال اول و مبلغ 777میلیون تومان در فصل دوم با این تیم قرارداد امضا كرد و در این فصل نیز با افزایش صد میلیون تومان به مبلغ فصل قبل خود، با رقمی در حدود 888میلیون تومان قرار است در تیم استقلال حضور یابد و این تیم راهمراهی كند.

گفتنی است، پیش از این حبیب كاشانی با مبلغ پیشنهادی وی موافقت نكرده بود، اما سرپرست استقلال تمایل زیادی به حضور رحمتی در جمع آبی ها دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گتوزو: میلان خانه من است

 


 

   به نقل از سایت ترای بال، باشگاه روس آنژی ‌ماخاچکالا با ارائه پیشنهاد 10 میلیون یورویی خواهان امضای قرارداد با گنارو گتوزو شده بود.
گتوزو در این مورد گفت: برای پیشنهاد روس‌ها احترام  زیادی قائل هستم. پیشنهاد آنها برای من بسیار مهم بود ولی باید اعلام کنم بدون شک در میلان خواهم ماند. آنها تلاش کردند با چنین پیشنهادی مرا به ترک میلان ترغیب کنند ولی باید بگویم پس از 12 سال حضور در سن سیرو، این باشگاه به نوعی به خانه من تبدیل شده است.

گتوزو در ادامه گفت: چیزی که در دوران پایان فوتبالم برایم اهمیت دارد این است که روزگار آرامی را بگذرانم و بیشتر در کنار خانواده‌ام باشم نه اینکه دوران جدیدی را شروع کنم. تجربه‌های جدید برای بازیکنی مانند من نمی‌تواند جذاب باشد.

گفتنی است چندی پیش روبرتو کارلوس بازیکن پیشین رئال مادرید و تیم ملی برزیل با این تیم قرارداد امضا کرده است

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میلان به دنبال شواین اشتایگر

باشگاه میلان قصد دارد باستین شواین اشتایگر هافبک ملی پوش بایرن مونیخ را در تابستان به خدمت بگیرد.

به نوشته روزنامه کوریره دلواسپور الگری در جلسه ای که با گالیانی نایب رئیس باشگاه و برایدا مدیر فنی باشگاه داشت از آنها خواست این هافبک جوان بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند.

شواین اشتایگر 26 ساله تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارد و به نظر نمی رسد تمایلی برای ترک این تیم داشته باشد اما الگری همچنان معتقد است او را به سن سیرو خواهد آورد.

میلان ماه گذشته پیرلو را که به یوونتوس پیوست از دست داد و به دنبال گزینه است که بتواند رد پست هافبک دفاعی و یا پشت مهاجمان بازی کند.

این در حالی است که هنوز زمزمه های علاقه میلان برای جذب گانسو بازیکن سانتوس و ارائه پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای جذب او به گوش می رسد. البته میلان با جذب تایه تایوو از مارسی سهمیه بازیکن غیر اروپایی خود را استفاده کرده است.

باشگاه های ایتالیایی در هر فصل یک بازیکن غیر اروپایی چه به صورت قطعی و یا چه به صورت قرضی می توانند به خدمت بگیرند.

 

یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

نصرتی: اگر دایی نبود از اول به پرسپولیس می‌آمدم

 

وقتی محمد نصرتی با استقلال قرارداد داخلی بست و چند روز بعد با یک تصمیم ناگهانی به پرسپولیس پیوست یکی از مهم‌ترین حاشیه‌های فصل نقل و انتقالات شکل گرفت. حرکت نصرتی از آن جهت عجیب بود که او می‌دانست دور زدن استقلالی‌ها بعد از آن قرارداد داخلی می‌تواند دردسرهای زیادی برای او داشته باشد. ظاهرا یکی از انگیزه‌های اصلی نصرتی برای این تغییر جهت رابطه تیره و تار او با علی دایی بوده که تا مدتی قبل هنوز رفتنش از پرسپولیس مسجل نشده بود. مدافع تراکتورسازی در فصل گذشته این رازها را در مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه تماشا فاش کرد که بخش‌های مهم آن را می‌خوانید.

ادامه مطلب

یک شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پروین : پرسپولیس را می خریم و دایی را سرمربی می کنیم

علی پروین پس از نشست پیشکسوتان پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه‌ی بسیار خوبی بود و خیلی خوشحال شدم که بسیاری از همبازی‌های قدیم خود را که سال‌ها بود ندیده بودم دوباره دیدم و امیدوارم این جلسات ادامه داشته باشد.


وی در ادامه هدف از برگزاری چنین جلساتی را بحث درباره خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس عنوان کرد و افزود: الان که بحث خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس مطرح است، بهترین گزینه به نظر ما پیشکسوتان پرسپولیس هستند که می‌توانند اقدام به خرید امتیاز بکنند.

پروین همچنین درباره دلیل برگزار شدن این نشست در دفتر باشگاه استیل آذین، خاطرنشان کرد: این دفتر را آقای هدایتی به پیشکسوتان پرسپولیس هدیه کردند و به همین دلیل بود که این جلسه را در اینجا برگزار کردیم.


ادامه مطلب

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

نیمار: می‌خواهم در سانتوس بمانم.

 

به نقل از رویترز، نیمار بازیكن مور علاقه رئال مادرید و بارسلونا گفت: می‌خواهم در سانتوس بمانم و خیال ترك تیمم را ندارم. فصل آینده برای سانتوس اهمیت زیادی دارد و ما برای قهرمانی و تكرار شكوه فصل گذشته تحت فشار زیادی هستیم. این وظیفه من است كه در خدمت تیمم باشم و دیگر دوست ندارم از رئال مادرید یا بارسلونا حرف بزنم.

 

وی ادامه داد: روزنامه‌های اروپایی تصور می‌كنند این حرف‌ها را به خاطر بازارگرمی بر زبان می‌آورم اما حقیقت این است كه تصمیم خود را گرفته‌ام. این روزها حتی با پدر و وكیلم نیز حرف نمی‌زنم چه برسد با روزنامه‌های اروپایی. من فقط به برزیل فكر می‌كنم و باید با این تیم قهرمان كوپا آمه‌ریكا بشویم.

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن به دنبال جذب بهترين‌هاي مكزيك است.

 

سرمربي تيم فوتبال پاچوکاي مکزيک از تلاش قهرمان ليگ برتر انگليس براي جذب بهترين استعداد‌هاي اين کشور آمريکايي خبر داد.

به نقل از روزنامه ديلي‌ميل،‌ افرين فلورس در مصاحبه‌اي با تلويزيون کشورش اظهار داشت: سرآلکس فرگوسن شخصا از طريق نمايندگاني که به مکزيک اعزام مي‌کند، دنبال شکار بهترين استعدادهاي اين کشور است.
 

وي افزود: پس از تجربه مثبتي که منچستر و فرگوسن سال گذشته از جذب خاوير هرناندز(چي‌چاريتو) داشتند، نگاه خود را معطوف فوتبال مکزيک کردند. آنها در جستجوي شناسايي بهترين‌هاي اينجا هستند.

اين مربي ادامه داد: نمايندگان فرگوسن مرتب به کشور ما سفر مي‌کنند. اخيرا در اردوي تيم‌هاي ملي زير 17 ساله و 20 ساله مکزيک حضور يافتند. فکر مي‌کنم در سال‌‌هاي آينده بازهم نيروهاي شبيه به هرناندز راهي منچستر شوند.

سال گذشته چي‌چاريتو جذب تيم اولدترافوردي شد و توانست در سايه توصيه و راهنمايي مربي 70 ساله درخشش خيره‌کننده‌اي داشته باشد.

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

شرط هدايتي براي خريد راه‌آهن

 مالک باشگاه استيل آذين به شرط آنکه با خواسته‌هايش موافقت شود، فردا براي خريد قديمي‌ترين باشگاه تهران اقدام خواهد کرد

در حال حاضر قیمت امتیاز این باشگاه چهار میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده که به این مبلغ باید چهار میلیارد تومان بدهی این باشگاه را نیز اضافه کرد.


 
 براساس تصمیمات اعلام شده فردی که بخواهد راه آهن را بخرد باید بدهی‌های این باشگاه را نیز پرداخت کند. این در حالی است که حسین هدایتی به عنوان جدی‌ترین خریدار باشگاه راه آهن شرط کرده تنها در صورتی حاضر است در این مزایده شرکت کند که بدهی این باشگاه از طریق شرکت راه آهن پرداخت شود و او تنها هزینه خرید امتیاز باشگاه را پرداخت کند.

 
باشگاه راه آهن با 74 سال قدمت قدیمی ترین باشگاه فوتبال ایران است. گفته مي شود در حال حاضر حسين هدايتي از معدود متقاضيان خريد امتياز اين باشگاه است و در صورتي که با درخواست او موافقت نشود احتمال دارد راه آهن نتواند در يازدهمين دوره ليگ حرفه اي شرکت کند

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استقلال همچنان اميدوار به سيدجلال حسيني

معاون باشگاه استقلال گفت: قرارداد رحمتي و تيموريان سه‌شنبه در هيأت فوتبال ثبت مي‌شود.

به گزارش ايسنا، سايت باشگاه استقلال با علي‌ اميري در رابطه با وضعيت نقل و انتقالات اين تيم گفت‌وگويي انجام داده است كه در ادامه مي‌آيد:

 

*روند مذاکرات استقلال به چه شکل‌ است؟

همه‌چيز به خوبي دنبال مي‌شود و مشکلي نيست.

 

*اما در اين چند روز برخي از رسانه‌ها به دنبال کمرنگ كردن خريدهاي استقلال بودند و حتي از توافق کرار با تيم‌هاي اماراتي هم صحبت کردند.

 

نه اصلا چنين چيزي نيست. کرار را بازيکن استقلال بدانيد. وي هفته آينده به تهران مي‌آيد و قراردادش را با ما ثبت مي‌کند.

 

*حضور سيدجلال حسيني هم در استقلال منتفي شد.

 

همان خبرهايي که شما در مورد اين بازيکن شنيديد را ما هم شنيديم اما به شخصه با وي صحبتي نداشتم. سيدجلال قبل از سفر به اتريش به ما قول داد که به استقلال بيايد، حالا اينکه او زيرقولش زده يا نه بي‌اطلاع هستم. او با تيم‌ملي تمرين مي‌کند و امکان عقد قرارداد، نه با ما و نه با هيچ تيم ديگري نداشته. سيدجلال، به ما خبر خاصي هم نداده است. ما روي او، الان هم همان قدر حساب مي‌کنيم که در آخرين ملاقات‌مان حساب باز کرديم.

 

*خسرو حيدري استقلالي مي‌شود؟

 

همان‌طور که آقاي فتح‌اله‌زاده اعلام کردند خسرو در صورت دريافت رضايتنامه‌اش از باشگاه سپاهان مي‌تواند به عضويت استقلال دربيايد. اگر وي رضايتنامه‌اش را گرفت بدون ترديد بازيکن استقلال مي‌شود.

 

*رحمتي و تيموريان چه زماني قرارداد خود را با استقلال ثبت مي‌کنند؟

 

قرارداد اين دو بازيکن قطعا سه‌شنبه در هيأت فوتبال ثبت مي‌شود، ضمن اينکه ما مذاکرات خود را با کريم انصاري‌فر‌ همچنان ادامه مي‌دهيم تا در صورت توافقات نهايي وي به عضويت استقلال دربيايد.

 

*جذب مدافع براي استقلال در اولويت نيست؟

 

ما دو مدافع خيلي خوب با نام‌هاي منتظري و عمران‌زاده داريم و در حال‌حاضر به دنبال جذب يک مدافع خارجي ديگر هم هستيم. ضمن اينکه، سيدجلال حسيني هم هنوز يکي از گزينه‌هاي ماست. روي خبرهاي اين روزها، حساب قطعي باز نکنيد.

 

*فرصت کافي براي جذب مدافع خارجي داريد؟

 

ما خيلي وقت است که به فکر جذب مدافع خارجي هستيم. به خاطر همين چند گزينه را مدنظر قرار داده‌ايم تا اگر لازم شد، به زودي يکي از آنها به عضويت استقلال دربيايد.

 

*در کل عملکرد استقلال را در بازار نقل و انتقالات چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

 

ما در حال‌حاضر 3 بازيکن ملي‌پوش را با نام‌هاي رحمتي، تيموريان و کرار جاسم جذب کرده‌ايم و از بين حيدري و انصاري‌فر‌ يکي را استقلالي مي‌کنيم. علي حمودي را گرفته‌ايم، حيدري هم وضعيت ويژه‌اي دارد. با اين حساب من فکر مي‌کنم عملکرد خوبي در نقل و انتقالات داشتيم.

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حميد استيلي: اشجاري و معدنچي را نمي‌خواهيم

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در پاسخ به اين سوال كه عده‌اي معتقدند اعلام آوردن ميشائيل هنكه، مربي آلماني به پرسپوليس از سوي شما يك بازي تبليغاتي بوده است؟ گفت: خير، اصلا اين گونه نيست. ما با هنكه صحبت كرده‌ايم و فكر مي‌كنم تا اواخر هفته وضعيت او با پرسپوليس مشخص مي‌شود، بايد ببينيم كه مي‌توانيم با او به توافق برسيم يا خير.

استيلي در مورد وضعيت محسن عاشوري به عنوان مربي پرسپوليس گفت: عاشوري هم مد نظر ماست و ان‌شاءالله كارهايش در حال انجام شدن است.

سرمربي پرسپوليس با رد خبر  حضور حسن اشجاري و مهرزاد معدنچي در پرسپوليس گفت:  نمي‌خواهم اسمي از كسي ببرم اما يك سري بازيكنان هستند كه با آن‌ها در حال مذاكره هستيم. خوشبختانه ما در پست دفاع چپ مشكلي نداريم و سه بازيكن خوب داريم كه مي‌توانند در آن پست بازي كنند و فكر مي‌كنم با وجود ابراهيم شكوري و مجتبي شيري و محمد نصرتي، زياد نياز نباشد در اين پست بازيكن بگيريم. آنچه كه در اين زمان نياز داريم، يك مهاجم سانتر فوروارد است كه اميدواريم تا چند روز آينده باگزينه‌هايمان به توافق برسيم.

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فتح‌الله‌زاده: بمب‌هاي ما خنثي نشده‌اند؛ دست و پاي بازيكنان را بسته‌ايم.

 

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره اينكه بمب‌هاي استقلال در فصل نقل و انتقالات يكي يكي در حال خنثي شدن است اظهار داشت: هيچ بمب ما خنثي نشده است. چهار بازيكن استراتژيكي كه مي‌خواستيم، داريم. 10 بازيكن را به ما چسبانده‌اند و آن وقت مي‌گويند بمب‌هاي ما خنثي شده است. آنهايي كه گرفته‌ايم محكم دست و پايشان را بسته‌ايم و مثل اسيرها حفظ‌شان كرده‌ايم. بازيكنان اصلي كه مدنظرمان بودند جاسم كرار، تيموريان، حمودي و مهدي رحمتي هستند كه جذب شدند و هيچ كدام هم نمي‌پرند.

 


ادامه مطلب

شنبه 18 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مسی: بارسا را فقط هنگام بازگشت به آرژانتین ترك می‌كنم.

 

مهاجم آرژانتینی بارسلونا اسپانیا در پاسخ به خبرنگاری که از احتمال انتقال وی به رئال مادرید سوال کرد، گفت: بارسا را فقط هنگام بازگشت به آرژانتین ترک می‌کنم.
لیونل مسی که برای درخشش در کوپا آمریکا در اردوی تیم ملی کشورش به سر می‌برد، تصریح کرد: هرگز خیال ترک بارسلونا را نداشته و ندارم، آنقدر برای ماندن در بارسلونا مصمم هستم که حتی شایعه پردازان در رسانه‌ها نیز هرگز این ریسک را نمی‌کنند تا بخواهند مرا بر سر دو راهی انتخاب قرار دهند.

 وی ادامه داد: فقط در یک حالت از بارسلونا می‌روم و آن هنگامی است که بخواهم به کشورم باز گردم و در زادگاه خود به فوتبالم ادامه دهم. مطمئن باشید که احتمال رفتن به مادرید زیر صفر است.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان دنیا/نوروزی به رده چهاردهم سقوط کرد.

 

در جدیدترین رده‌بندی برترین گلزنان لیگ‌های فوتبال دنیا که  توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) اعلام شد، رضا نوروزی اقای گل ایران و مهاجم تیم فوتبال فولاد  رده چهاردمین گلزن برتر دنیا را به خود اختصاص داد.

 فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) اسامی برترین گلزنان لیگ‌های فوتبال دنیا را اعلام کرد که در این بین رضا نوروزی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه آندره دوسانتوس بازیکن برزیلی تیم ویدئوتون با 24 گل‌زده در جایگاه چهاردهم قرار گرفته‌اند.

رضا نوروزی در دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با به ثمر رساندن 24 گل، عنوان آقای گل این مسابقات را از آن خود کرد. ادینهو مهاجم تیم مس کرمان با 22 گل زده در رده بیست و چهارم قرار گرفته است.

بر پایه گزارش سایت تاریخ و آمار، همچنان کریستیانو رونالدو با 40 گل زده بالاتر از لیونل مسی و ماریو گومژ در رده نخست این فهرست قرار دارد.

رده بندی 10 گلزن برتر لیگ‌های فوتبال دنیا در فصل 11-2010 به شرح زیر است:
1- کریستیانو رونالدو (پرتغال) در تیم رئال مادرید - 40 گل
2- لیونل مسی (آرژانتین) در تیم بارسلونا - 31 گل
3- ماریو گومژ (آلمان) در تیم بایرن مونیخ - 28 گل
4- الکساندرو د سوزا (برزیل) در تیم فنرباغچه - 28 گل
5- آنتونیو دی ناتاله (ایتالیا) در تیم اودینزه - 28 گل
6- آلکساندر فری (سوئیس) در تیم بازل - 27 گل
7- گارا دمبله (مالی) در تیم لوفسکی صوفیا - 26 گل
8- جورج بوقیو (مولداوی) در تیم میلسامی اورهی - 26 گل
9- کنث میلر (اسکاتلند) در تیم‌های گلاسکورنجرز و بورساسپور - 26 گل
10- ادیسون رابرت کاوانی (اروگوئه) از ناپولی - 26 گل

در این فهرست نام چهل و پنج بازیکن که در لیگ‌های کشورهای مختلف جهان موفق شدند 20 گل در طول یک فصل به ثمر برسانند، دیده می‌شود. ضمن اینکه در حال حاضر تنها 38 لیگ از 60 لیگ مد نظر فدراسیون جهانی تاریخ و آمار به پایان رسیده است و 22 رقابت در کشورهای دیگر در حال برگزاری است.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آشوبی به تراکتورسازی پیوست.

 

فرزاد آشوبی هافبک میانی استقلال در فصل گذشته به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. جدای آشوبی از استقلال چند روز قبل مسجل شده بود و گفته می‌شد او مد نظر باشگاه پرسپولیس هم هست اما این بازیکن بالاخره با مسئولان تراکتورسازی به توافق رسید و به این تیم پیوست.

بعد از امیرحسین صادقی این دومین بازیکن استقلال است که به امیر قلعه‌نویی ملحق می‌شود.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مجیدی در آستانه جدایی از استقلال

 

فرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه اردوی تیمش را به صورت ناگهانی ترک کرد. به گزارش سایت گل برخی از رسانه‌ها خبر دادند که این مهاجم به دلیل بیماری فرزندش تمرینات را ترک کرده است ولی خبرهای پشت پرده حاکی از آن است که مجیدی برای مذاکره با چند تیم اماراتی روز گذشته ایران را ترک کرد.

گفته می‌شود فرهاد با برخی از اطرافیان فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال مشکل دارد و از طرفی وقوع برخی از اتفاقات او را ناراحت کرده است. او در حال حاضر یکی، دو پیشنهاد از تیم‌های اماراتی دارد و حالا در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته است.

البته مجیدی بازیکن مورد علاقه فتح‌الله‌زاده است و حالا باید دید سرپرست موقت آبی‌ها چه واکنشی در مورد احتمال جدایی مجیدی نشان خواهد داد. به نظر می‌رسد حاجی‌ آقا تلاش کند تا فرهاد دوباره برگردد.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استیلی هاشمیان را نخواست.

 

وحید هاشمیان مهاجم فصل گذشته پرسپولیس حالا باید به فکر تیم جدیدی باشد. به گزارش سایت گل در دو هفته اخیر خبرهای مختلفی در مورد ماندن یا جدایی هاشمیان از پرسپولیس مطرح شد ولی حالا حمید استیلی تصمیم نهایی را در مورد این مهاجم با سابقه گرفته است و دیگر تمایلی برای حفظ هاشمیان ندارد.

استیلی در خط حمله به دنبال دو مهاجم خارجی است تا یکی از آنها را جذب کند در ضمن او در بین گزینه‌های ایرانی روی مهرداد اولادی و کریم انصاری‌فرد نظر دارد. هاشمیان طی چند روزه آینده باید به باشگاه پرسپولیس برود و تسویه حساب کند.

جمعه 17 تير 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->