MAJID191(فوتبالی ترین)



فرگوسن: طرفدار همیشگی "محمدعلی" هستم

به نقل از روزنامه دیلی‌استار، در شرایطی که روز گشته (سه‌شنبه) مصادف با سال‌روز تولد ۷۰ سالگی محمد علی کلی،‌ قهرمان بوکس گذشته جهان بود، سرآلکس فرگوسن در این‌باره اظهار داشت: همیشه طرفدار کلی بوده‌ام. هیچ‌وقت مبارزات او را در رینگ بوکس فراموش نخواهم کرد. یکی از مسابقات فراموش‌نشدنی او، مقابل سانی لیستون در ۲۵ فوریه سال ۱۹۶۴ بود. دیداری که هنوز خوب به خاطر دارم.
 
فرگی که خود ۱۸ روز قبل گام در ۷۰ سالگی گذاشت، افزود: مصاحبه‌هایی که آن زمان با رسانه‌ها می‌کرد، فوق العاده هیجان انگیز بود. با گفتن یکسری اشعار حریفانش را تحت تاثیر قرارمی‌داد و بعد برای مبارزه گام در رینگ می‌گذاشت. یکی از کارهای جالب او این بود که نخواست در جنگ علیه ویتنام شرکت کند. این رفتارش در خاطرم برای همیشه باقی مانده است.
 
مربی ۲۵ سال گذشته شیاطین سرخ در ادامه برای قهرمان پیشین بوکس که اکنون گرفتار بیماری پارکینسون است،‌ آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جذب نيمار در برنامه هاي درازمدت بارسلونا قرار دارد

ساندرو روسل رييس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که تصميم نيمار بعد از پايان قراردادش با سانتوس براي ترک برزيل عوض خواهد شد.

رييس باشگاه بارسلونا اعلام کرده که در سال 2014 شرايط پيوستن نيمار به تيم آبي اناري ها را فراهم خواهد کرد.

ساندرو روسل اعلام کرد که در سال 2014 نهايت تلاش خود را براي جذب مهاجم تيم سانتوس برزيل خواهد کرد.

اين در حالي است که نيمار گفته است تا زماني که با سانتوس قرارداد دارد، برزيل را ترک نخواهد کرد و قصد دارد تا قبل از جام جهاني 2014 در برزيل بماند.

روسل گفت: بعد از اينکه در سال 2014 که قراردادش با سانتوس به پايان رسيد، مي بينيم که برزيل را ترک خواهد کرد يا نه. جذب نيمار در برنامه هاي درازمدت تيم قرار دارد. در زمان مناسب با اين بازيکن وارد مذاکره خواهيم شد.

رييس باشگاه بارسلونا اعلام کرد قرار نيست در روز چهارشنبه با فلورنتينو پرز، رييس باشگاه رئال مادريد نهار بخورد.

 وي در اين خصوص گفت: بهتر است که اين اتفاق در روز دربي نيفتد. ما روز چهارشنبه همديگر را ملاقات خواهيم کرد و سال خوشي را براي هم آرزو خواهيم کرد. همين.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تازه‌ترين حرف‌هاي پرويز مظلومي

 

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: تماشاگر به ورزشگاه آمده و در حاليکه 20 سالش نيست مي‌گويد تاکتيک مظلومي براي 50 سال قبل است. او چطور متوجه شد که تاکتيک من براي 50 سال قبل است؟ اينها نشان مي‌دهد آن تماشاگر قصدش فقط تخريب است.

پرويز مظلومي در پايان تمرين عصر سه شنبه تيم استقلال که پيش از ديدار با فجرسپاسي برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه براي اين بازي مصدوم و محروم نداريم و آندو تيموريان تنها بازيکن غايب ماست که به دليل مصدوميت در اين بازي به ميدان نمي‌رود. متاسفانه آسيب ديدگي آندو طولاني شده که اميدوارم هرچه زودتر شرايط حضور در ميدان را پيدا کند.

وي در ادامه افزود: بعدازظهر پنجشنبه در شيراز با تيم استادم بازي خواهيم کرد، من هميشه از آقاي ياوري به نيکي ياد کرده و اعتقاد دارم او از مربيان خود و باتجربه ماست که در هر تيمي حضور داشته خوب کار کرده است. تيم فجر نيز از تيم‌هاي خوب و جوان ليگ برتر است و قطعا بازي آساني با اين تيم نخواهيم داشت اما به واسطه شکست هفته گذشته مقابل مس کرمان دنبال سه امتياز اين ديدار خارج از خانه هستيم. ما به اين پيروزي نياز داريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگي مسابقات ليگ برتر و فاصله اندکي که بين بازي‌ها وجود دارد نتوانستيم کار خاصي انجام دهيم و فقط يک ريکاوري سبک داشتيم، در عين حال اميدوارم با توجه به شناختي که از تيم فجرسپاسي داريم و بررسي نقاط ضعف و قوت‌مان در ديدار هفته گذشته بتوانيم به سه امتياز ديدار مقابل تيم خوب آقاي ياوري دست يابيم.

مظلومي از انگيزه‌هاي تيمش براي جبران ناکامي هفته گذشته ياد کرد و گفت: آمار نشان مي‌دهد ما در ديدارهاي خارج از خانه بهتر کار کرده و نتيجه مي‌گيريم، آن هم به اين خاطر است که با استرس کمتر بازي کرده و فشار روحي و رواني بازيکنان کمتر است. همين مس کرمان که اين هفته در تهران ما را شکست داد در بازي رفت در کرمان مغلوب ما شده بود، اعتقاد دارم تيم استقلال توانايي شکست هر تيمي را دارد اگر بازيکنان تمرکز خود را حفظ کرده و خوب بازي کنند.

وي در ادامه آينده استقلال در مسابقات ليگ برتر را روشن خواند و گفت: بازي مقابل مس کرمان تمام شد و بايد به آينده فکر کنيم، هنوز ديدارهاي زيادي تا پايان فصل مانده که در اين ديدارها هم امکان دارد هم استقلال ببازد هم حريفانش. در کل بايد بگويم جام را در آخر فصل مي دهند و به احتمال فراوان آن تيمي که جام را در بالاي سر مي‌برد، استقلال خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال غيبت آندرانيک تيموريان را بر افت تيم تاثيرگذار خواند و گفت: غيبت آندو باعث شده تيم ما از نظر هماهنگي با مشکل مواجه شود، ما در پست آندو بازيکناني چون الونگ، ساموئل و رحمتي را استفاده کرديم، متاسفانه دو بازيکن خارجي ما هنوز با ديگر بازيکنان هماهنگ نشده‌اند که اگر اين هماهنگي به وجود آيد حتي در غياب آندو هم تيم نتيجه خواهد گرفت. متاسفانه فاصله بازي‌ها خيلي کم است و ما نمي‌توانيم هماهنگي لازم را بين بازيکنان به وجود آوريم.

مظلومي از بازگشت آندرانيک تيموريان به ترکيب تيم استقلال تا دو هفته آينده خبر داد و گفت: فوتبال بالا و پايين دارد و اين طور نيست که هميشه ما برنده باشيم، گاهي اوقات پيش مي‌آيد که به مانند ديدار هفته گذشته مقابل مس بازنده مي‌شويم، مهم اين است که از اين شکست‌ها درس بگيريم.

وي در خصوص اعتراض برخي تماشاگران به عملکرد تيم استقلال به ويژه در ديدار مقابل مس کرمان گفت: بالاخره هستند تعدادي تماشاگر که به ورزشگاه مي‌آيند و از مظلومي خوش‌شان نمي‌آيد، اينطور نيست که همه مرا دوست داشته باشند و از عملکرد تيم دفاع کنند. استقلال 20 ميليون هوادار دارد، در بين آنها قطعا هستند تعدادي که هدف‌شان تخريب است، تعداد آنها البته اندک است و فکر نمي‌کنم البته بيش از 10 يا 12 نفر باشند، شما فکر مي‌کنيد آنها به چه دليل به ورزشگاه مي‌آيند، مي‌آيند که مرا تخريب کنند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه افزود: تماشاگر به ورزشگاه آمده و در حاليکه سنش بيش از 20 سال نيست، مي‌گويد تاکتيک‌هاي مظلومي براي 50 سال قبل است، آخر او چطور متوجه شده که تاکتيک من براي 50 سال قبل است. او که 20 سال بيشتر از عمرش نمي‌گذرد. اينها نشان مي‌دهد آن تماشاگر قصدش فقط تخريب است.

مظلومي به دفاع از عملکرد تاکتيکي استقلال پرداخت و گفت: ما کارهاي تاکتيکي خوبي انجام مي دهيم اما قبول کنيد در برخي از پست ها دستمان خالي است، با اين وجود همه به اين نکته اذعان دارند که استقلال در فصل جاري خوب نتيجه گرفته، وقتي کارشناسان عملکرد استقلال را قابل قبول مي‌دانند اين نشان مي‌دهد اعتراض برخي از هواداران درست نيست. البته من اعتراض را حق آنها مي‌دانم اعتراض‌هايي که منطقي باشد.

وي با طرح اين پرسش که ستاره‌هاي استقلال کجا هستند، گفت: مي‌گفتند استقلال پرستاره و کهکشاني است، امروز کجا هستند اين ستاره‌ها؟ از همين تيم پرستاره ما در نيم فصل سه بازيکن خوب جدا شدند، آن هم در شرايطي که تيم‌هاي ديگر در نيم فصل چهار تا پنج بازيکن تراز اول گرفتند، البته ما هم سه بازيکن خوب گرفته‌ايم اما زمان نداريم که آنها را با ديگر بازيکنان هماهنگ کنيم. اينکه در نيم فصل اول خوب کار کرديم و نتيجه گرفتيم به دليل هماهنگي خوبي بود که بين بازيکنان ايجاد شده بود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با تاکيد بر اينکه علت افت تعداد تماشاگران بايد بررسي شود، گفت: در هفته دو بازي برگزار مي‌شود، بدترين زمان براي مسابقه انتخاب مي‌شود و ... با اين شرايط انتظار داريم هواداران دلزده و دلسرد نشوند؟! مطمئن باشيد اگر بازي‍ها هفته‌اي يکبار و آن هم آخر هفته برگزار شوند، 70 تا 80 هزار هوادار به ورزشگاه خواهند آمد اگر اينطور نشد هرچه مي‌خواهيد به من بگوييد.

"برنامه‌ريزي‌ها به گونه‌اي است که تماشاگران به ورزشگاه نيايند، بعد مي‌گوييم چرا تماشاگران با ورزشگاه قهر کرده‌اند؟"، وي با طرح اين موضوع خاطرنشان کرد: بازي ما برابر داماش در يک روز وسط هفته و در ورزشگاهي ميان شهر برگزار شد، شما ديديد که ورزشگاه مملو از تماشاگر بود و حتي تماشاگر بيش از گنجايش ورزشگاه به محل برگزاري مسابقه آمده بود، اينها نشان مي‌دهد اگر برنامه ريزي درست باشد، تماشاگران از مسابقات استقبال مي‌کنند.

وي با دفاع از سازمان ليگ افزود: سازمان ليگ هم به خاطر اينکه تداخلي با برنامه‌هاي تيم ملي ايجاد نشود، چاره‌اي جز برگزاري ليگ به صورت فشرده ندارد. اعتقاد دارم اين روش برگزاري گلادياتوري مسابقات به هيچ عنوان خوب نيست و باعث مصدوميت و فرسودگي بازيکنان مي‌شود. در نهايت هم باشگاه‌ها از اين مسئله لطمه مي‌خورند هم تيم ملي.

وي در واکنش به اظهارات علي فتح الله زاده که گفته بود، از مظلومي انتظار داريم در اين فصل يک جام براي استقلال بگيرد، گفت: من چهار دربي را بردم و با اين چهار پيروزي چهار جام به هواداران استقلال هديه کرده‌ام. براي هواداران پيروزي در دربي به اندازه قهرماني ارزش دارد و من به اين ترتيب چهار قهرماني براي آنها گرفته‌ام.

مظلومي با تاکيد بر اينکه ماندن در استقلال هم حدي دارد، گفت: من قراردادي 2 ساله با باشگاه استقلال دارم که بر اساس آن مشغول کار هستم زماني که اين قرارداد دو ساله تمام شد که اميدوارم با قهرماني همراه باشد در مورد تمديد قرارداد صحبت خواهيم کرد.

وي خود را از موافقان کاهش تعداد ليگ برتري خواند و گفت: با اين زماني که صرف آماده سازي تيم ملي مي‌شود و امکاناتي که داريم بهتر است از تعداد تيم‌هاي ليگ برتري کم کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال از طرح تشکيل اردو براي اين تيم خبر داد و گفت: اگر بودجه باشگاه اين اجازه را به ما بدهد و شرايطش را داشته باشيم سعي مي‌کنيم بازيکنان را در اردو نگه داريم، چرا که فشار بازي‌ها زياد است و به نفع تيم و بازيکنان است که اردوهايي پيوسته برگزار کنيم، ما بايد به گونه عمل کنيم که بازيکنان کمترين مصدوميت و فرسودگي را داشته باشند، اگر يک بازيکن ما مصدوم شود چه کسي پاسخگو خواهد بود؟

وي در خصوص سه اخطاره بودن پژمان منتظري و غيبت اين بازيکن در ديدار با فجر سپاسي گفت: پژمان کجا در بازي با مس اخطار گرفت که براي بازي با فجر سه اخطاره باشد؟ در آن بازي فقط سه بازيکن ما به نام‌هاي آرش برهاني، "جي لويد ساموئل" و جباري از داور کارت زرد گرفتند و منتظري جزو اخطاري‌ها نبود.

مظلومي در پايان در واکنش به اين موضوع که جدايي مجيدي بر عملکرد آبي پوشان تاثير گذاشته است، گفت: من اين موضوع را قبول ندارم، مجيدي در قالب تاکتيکي ما جا افتاده بود و به همين خاطر خوب بازي مي کرد. مطمئن باشيد نفراتي که به جاي او به استقلال آمده‌اند هم اگر در ترکيب جا بيفتند به مانند مجيدي خوب کار مي‌کنند. ما در نيم فصل اول به گونه‌اي برنامه ريزي کرديم که مجيدي در قالب تاکتيکي تيم جاي داشت اما حالا اين بازيکن تاثيرگذار از ما جدا شده و بايد بدون او بازي کنيم به گونه‌اي که کمترين ضربه را متحمل شويم.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پيروزي اينتر مقابل رقيب سنتي ميلان صدر جدول را از دست داد

در مهم‌ترين ديدار هفته‌ هجدهم رقابت‌هاي سري A اينتر موفق شد با تك گل ميليتو ميلان را شكست دهد.

 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، هفته هجدهم رقابت‌هاي سري A با انجام هشت ديدار پيگيري شد كه در مهم‌ترين آن‌ها تيم اينتر با هدايت كلوديو رانيري موفق شد در داربي شهر ميلان با تك گل ديگو ميليتو آرژانتيني به پيروزي برسد و با 32 امتياز خود را به تيم‌هاي بالانشيني جدول اضافه كند.

 
در اين ديدار كه در ورزشگاه سن سيرو و به ميزباني ميلان برگزار شد، بازيكنان اين تيم بازي بهتري را ارائه دادند و از همان ابتداي بازي توپ و ميدان را در اختيار گرفتند و فرصت‌هاي بي‌شمار گلزني را ايجاد كردند، اما بازي دفاعي اينتر مانع از گلزني آن‌ها شد و هر چه زدند به در بسته خوردند.

 
در دقيقه پنج بر خلاف جريان بازي مايكون توپي را بر روي دروازه‌ ميلان فرستاد كه موتا با زيبايي آن را وارد دروازه‌ كرد، اما كمك داور به بهانه آفسايد آن را مردود اعلام كرد كه اين اعتراض شديد كادر فني اينتر را به دنبال داشت. بعد از اين صحنه شاگردان آلگري كنترل جريان بازي را بر عهده گرفتند، اما ابراهيموويچ و پاتو فرصت‌ها را يكي پس از ديگري از دست دادند و در نهايت نيمه اول بدون گل به پايان رسيد.

 
با شروع نيمه دوم باز هم اين بازيكنان ميلان بودند كه بازي را هجومي آغاز كردند، اما بازيكنان اينتر كه چشم به ضد حملات دوخته بودند، موفق شدند در دقيقه 55 توسط ديگو ميليتو گل پيروزي را به ثمر برسانند.

 
آلگري پس از دريافت اين گل روبينيو را به جاي زامبروتا به زمين فرستاد و تركيب تيمش را كاملا هجومي كرد، اما در مقابل رانيري، كريستيان چيوو را به جاي آلوارز به زمين فرستاد و به بازي دفاعي روي آورد. در ادامه بازي بازيكنان ميلان با وجود حملات پرشمار خود نتوانستند دروازه‌ اينتر را باز كنند و در نهايت بازي با همين تك گل به پايان رسيد.

 
در ديگر ديدار حساس اين هفته‌ يوونتوس در زمين خود با نتيجه‌ يك بر يك مقابل كالياري متوقف شد، اما با توجه به باخت ميلان به صدر جدول رده بندي بازگشت

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اینتر به دنبال توز

باشگاه اینتر ایتالیا با ارائه پیشنهادی 25 میلیون یورویی خواستار به خدمت گرفتن "کارلوس ته‌وز" شد.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، اینتری‌ها هفته گذشته اعلام کردند که پیشنهاد رسمی خود را به بعد از بازی دربی میلان موکول کرده‌اند.

"ماسیمو موراتی"، رئیس باشگاه اینتر با ارائه پیشنهادی 25 میلیون یورویی به طور رسمی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده است.

موراتی در گفتگو با "کونتروکامپو" اظهار داشت: در فوتبال هیچ رازی وجود ندارد. پیشنهاد ما برای ته‌وز 25 میلیون یورو است و اکنون با سیتی است که این پیشنهاد را بپذیرد یا آن را رد کند.

"کلودیو رانیه‌ری"، سرمربی اینتر هم در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: خوشحال می‌شوم ته‌وز به تیم ما بپیوندد.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ایبرا تا پایان در میلان

به نقل از اسکای اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ از سال 2010 بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی قرضی به میلان پیوست.
 
مینو رایولا، مدیر برنامه‌های زلاتان در مورد شرایط وی گفت: او قصد دارد دوران فوتبال خود را در میلان به پایان برساند زیرا در این باشگاه احساس خوبی داشته و با سران این تیم نیز رابطه بسیار عالی برقرار کرده است.
 
رایولا در مورد نظر زلاتان در خصوص حضور کارلوس توز در میلان نیز گفت: او هنوز هم دوست دارد توز راهی میلان شود زیرا همواره علاقمند است بازیکنان بسیار خوب و قدرتمندی در کنارش حضور داشته باشند تا با همکاری آن‌ها بتواند در همه بازی‌ها پیروز شود.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تفاوت های مسی و رونالدو در بیرون از زمین فوتبال

لیونل مسی را می‌‌توان نماد سکوت در فوتبال امروز دانست. بازیکنی که این روزها در رأس اخبار فوتبالی جهان قرار داشته و عده‌ای او را نه تنها بهترین بازیکن حاضر که بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند. همین شرایط، بعضی مواقع زندگی را برای او دشوار می‌کند. با اتمام مسابقات سال 2011 و قهرمانی بارسا در جام‌جهانی باشگاه‌ها، بازیکنان این تیم با تشخیص کادر مربیگری تیم به تعطیلات رفته و در این بین، مسی از یک جایزه ویژه برخوردار شد. پپ گواردیولا به او 4 روز تعطیلی بیشتر داد و او دیرتر از سایرین به اردوی تیم ملحق شد. اگر هرکس دیگری به جای او بود (و البته حق هم داشت) سراغ استراحت در بهترین نقاط دنیا می‌رفت و برای چند روز از هرچه هیاهو وجنجال بود فاصله می‌گرفت.
ولی لیو این کار را نکرد و با حضور در آرژانتین وسرزدن به مؤسسات خیریه و بیمارستان‌ها موجبات شادی کودکان و بیماران علاقه‌مند به خود شد تا شاید از این راه بخشی از ناراحتی‌های آنها در آستانه سال جدید برطرف شود.
صدالبته او همراه نامزد خود به مراکز تفریحی هم سرزده ولی استراحت مانعی بر سر راه‌کارهای عام‌المنفعه او نبود. اما نکته‌ای به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد، بازگشت او از تعطیلات امسال است. او وقتی پس از گذراندن چهار روز تعطیلات اضافی از پرواز طولانی مدت بوینس‌آیرس به بارسلونا پیاده شد، و پس از رفتن به خانه شخصی‌اش، همراه با یکی از دوستانش راهی محل تمرین تیم بارسا در نوکمپ شد و بدون آنکه به کسی خبر دهد و یا از مسئولین ورزشگاه درخواست روشن شدن چراغ را کند، با پوشیدن لباس تمرین، شروع به دیدن و انجام حرکات کشش کرد تا به این وسیله بخشی از افتادگی بدنی خود را (نسبت به سایرین که زودتر بازگشته بودند) جبران و برای دیدار حساس در جام‌حذفی برابر اوساسونا آماده شود.
 

کریستیانو رونالدو
او برای بسیار بت و برای عده‌ای سمبل نفرت است. هرکاری که بکند درست از دو جنبه فوق مورد بررسی قرار گرفته و مردم یا شیفته آن عمل شده و یا در جهت کوبیدن او گام برمی‌دارند. اما همگان هم عقیده‌اند که او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد.
بازیکن تکنیکی او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی سابق یونایتد و فعلی رئال مادرید، عاشق تنهایی و گذراندن وقت با دوستان و خانواده است و هیچ چیز اندازه دخالت خبرنگاران و عکاسان مزاحم او را عصبی نمی‌کند.
در کنار آن او به هیچ‌وجه به خودش سختی نداده و در راه رسیدن به لذت، از تقبل هیچ هزینه‌ای روی گردان نیست. همین تعطیلات کریسمس امسال نمونه‌ای از واقعیت های درونی ستاره شماره 7 سپیدها را نشان داد. او در تعطیلات همراه با نامزدش ایرینا راهی کشور کوچک مالدیو در اقیانوس هند شد تا در فضایی بهاری، بوی سال نو را استشمام کند.
اجاره ویلایی که در آن سکونت داشتند شبی 19 هزار یورو (نزدیک به 40 میلیون تومان) بود که شامل ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سونا و جکوزی و سایر امکانات رفاهی می‌شد. عکس‌های او در کنار دلفین‌ها و با لباس غواصی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. او همچنین با گذراندن بقیه تعطیلات خود در خلیج فارس و شهر دوبی، از امکانات رفاهی آنجا نیز بهره برد. شاید عده‌ای بگویند که او مالک اموال خویش است و هرکار که بخواهد می‌تواند با پول خود انجام دهد ولی در جهت مخالف، عده‌ای با مطرح کردن نام افرادی همچون مسی که تعطیلات را در کنار بیماران و افراد بی‌بضاعت گذراندند، از این کار رونالدو (به مانند سایر کارهایش) ابراز انزجار کرده و او را بابت این حرکت سرزنش کردند.

 

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پیروزی خانگی منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول

شب گذشته در اولین سری از این پیکارها منچستریونایتد پس از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و کوچ اجباری به لیگ اروپا موفق شد در خانه ۴ بر یک ولورهامپتون را درهم شکند.
 
در این جدال یاران سر‌آلکس فرگوسن که با کسب پیروزی پرگل می‌خواستند همچنان از حمایت هواداران خویش برای ادامه فصل برخوردار باشند و به خاطر ناکامی‌ اخیر با آنان آشتی کنند، با آرایش هجومی وارد میدان شدند.
 
از این رو بعد از چند حمله پراکنده در دقیقه ۱۷ توسط لوئیس نانی، بازیکن پرتغالی به گل اول خویش رسیدند. در دقیقه ۲۷ وین رونی، گلزن ملی‌پوش تیم موفق شد گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند. شاگردان فرگوسن تا پایان نیمه نخست همچنان بر حریف خود تاختند، اما نتوانستند گلی دیگر را به نام خود ثبت کنند.

در آغاز نیمه دوم بر سر یک غفلت استیون فلچر، بازیکن ولورهامپتون توانست گلزنی کند و یکی از دو گل دریافتی را پاسخ گوید. با این حال نانی و رونی در این نیمه هم گلزنی کردند. در دقیقه ۵۶ ستاره پرتغالی و در دقیقه ۶۲ رونی شمار گل‌های تیم فرگوسن را به ۴ افزایش دادند. به این شکل شیاطین سرخ اولدترافورد موفق شدند ۴ بر یک جشن پیروزی بگیرند.
 
آن‌ها با این برد و یک بازی بیشتر فاصله خود را در رده دوم جدول با منچسترسیتی (صدرنشین) ۳۸ امتیازی به دو امتیاز کاهش دادند.
 
در دیداری دیگر آرسنال با یک گل در ورزشگاه الامارات بر تیم دوم شهر لیورپول یعنی اورتون غلبه کرد. روبین فان‌پرسی، گلزن درخشان و هلندی تیم لندنی در دقیقه ۷۰ گلزنی کرد.
لیورپول نیز با همین نتیجه در آنفیلد بر کوئینز‌پارک‌رنجرز پیروز شد. لوئیس سوارز، گلزن اروگوئه‌ای زننده تک گل تیم سرخ‌پوش شد.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جدايى مجيدى از استقلال نمايش بود !

او از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارد اما اميدوار است هركسى به چيزى كه لياقتش را دارد برسد. گفت و گو با وى را بخوانيد:


 
• ذوب آهن را در اصفهان شكست داديد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- بازى خوبى بود و خدا را شكر توپ هاى ما تو گل رفت. در اين بازى قدر موقعيت هايى كه به دست آورديم را دانستيم و برنده شديم.
• هفته آينده ميزبان صباى قم هستيد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟
- صبا تيم خوبى است و خوب هم نتيجه گرفته است اما در كرج بايد آنها را ببريم. تمام تلاش ما اين است كه صبا را در خانه خودمان ببريم.

 
• مى توانيد روند پرنوسانى كه داريد را قطع كنيد؟
- همه سعى و تلاش ما همين است و اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
• به عنوان بازيكن سابق استقلال، چرا اين تيم مقابل مس كرمان در آزادى شكست خورد؟
- نمى دانم. فرهاد مجيدى خيلى تأثيرگذار بود و او كه رفته، قدرت استقلال خيلى كم شده هرچند كه استقلال بازيكن بزرگ زياد دارد.

 
• قبول داريد كه استقلال فرهاد را مفت از دست داد؟
- اين مسائل به من ربطى ندارد و به من مربوط نمى شود كه در مورد آن صحبت كنم. از پشت پرده اين ماجرا خبر ندارم و فقط مى دانم همه اينها يك نمايش بود كه تمام شد. اميدوارم هركس به چيزى كه لياقتش را دارد برسد.

 
• منظورتان چه كسى است؟
- كلا در كل دنيا گفتم و منظورم شخص خاصى نبود.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آنلکا از هواداران تیم فوتبال چلسی تشکر کرد

نیکلاس آنلکا" با انتشار بیانیه‌ای از تماشاگران تیم فوتبال چلسی قدردانی کرد.

به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، آنلکا که بتازگی به شانگهای شنهوآ چین پیوسته با انتشار بیانیه‌ای از تماشاگران چلسی به دلیل حمایت چهار ساله از این بازیکن در استمفوردبریج تشکر کرده است.

نیکلاس آنلکا در بیانیه خود خطاب به هواداران تیم فوتبل چلسی نوشت:
می‌خواهم از شما به خاطر حمایتی که همواره از من به عمل آورده‌اید تشکر کنم. من چهار سال فوق العاده را در این باشگاه سپری کردم. در این باشگاه با بازیکنان بزرگی همبازی بودم و اکنون دوستان نزدیکی با یکدیگر هستیم. اما شبیه هر موضوع دیگر، این داستان به پایان خط رسیده است...

در آستانه 33 سالگی‌ام، من وارد ماجرایی تازه شده‌ام، یک زندگی جدید، یک جای متفاوت و یک دنیای متفاوت. می‌خواهم یک تشکر دیگر نثار شما هواداران چلسی کنم؛ تشکر از بازیکنان و همه آنهایی که در این باشگاه کار می‌کنند و یک تشکر گرم از انگلستان. به امید دیدار.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بازگشت اسكولز بهترين خبر ممكن است

 
بازيكن افسانه‌اي و سال‌هاي دور منچستريونايتد از تصميم پل اسكولز براي بازگشت به ميادين استقبال كرد.

 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، پل اسكولز هافبك منچستريونايتد با وجود اين كه در ابتداي فصل اعلام بازنشستگي كرده بود، در ديدار اين تيم مقابل منچسترسيتي در جام حذفي انگليس به بازي رفت. اين بازيكن در جريان بازي مقابل بولتون هم به ميدان رفت و يكي از گل‌هاي تيمش را به ثمر رساند.

 
سر بابي چارلتون بازيكن افسانه‌اي شياطين سرخ با استقبال از بازگشت اسكولز گفت: اين بهترين خبري است كه تاكنون شنيده‌ام. از وقتي كه خبر بازگشت پل اسكولز به تركيب تيم را شنيده‌ام بسيار خوشحالم.

 
وي كه با "United Review" مصاحبه مي‌كرد گفت: اسكولز يكي از موثرترين بازيكنان فوتبال است و ما خيلي خوش شانسيم كه او را در اختيار داريم. شايد يكي از چيزهايي كه باعث شد سرالكس را به بازگرداندن او ترغيب كند، اين است كه ما در خط مياني نياز به بازيكنان خلاق داريم.

 
از سوي ديگر پاتريس اورا مدافع منچستريونايتد نيز اعلام كرد كه فرگوسن، اسكولز را به يك دايناسور تشبيه كرده است. وي گفت: فرگوسن گفت كه اسكولز يك دايناسور است. او همين حرف را درباره گيگز، گري نويل و ادوين فان‌درسار هم گفته بود. اسكولز هيچ گاه نبايد توقف كند. وجود او هديه‌اي است كه فرگوسن به ما داد، چون به نظر مي‌رسد كه او توقف ناپذير است.

 
اورا گفت: از بازگشت اسكولز خيلي خوشحالم. اگر بخواهيم قهرمان ليگ شويم به بازيكني مثل او احتياج داريم.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اولین حاشیه سازی شبکه های عربی بر علیه حقیقی

یک شبکه عربی از هم تیمی شدن دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازیکن رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

یک شبکه عربی از هم تیمی شدن دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازیکن رژیم اشغالگر قدس خبر داد و نوشت با توجه به حضور دو دروازه‌بان ممتاز در رابین کازان روسیه بعید به نظر می‌رسد که نوبت بازی به این دروازه‌بان ایرانی برسد.
شبکه خبری العربیه با انتشار این مطلب که بخش هایی از آن به نقل از روزنامه "معاریو" رژیم صهیونیستی است به جزئیات بیشتری پرداخت و نوشته است: «علیرضا حقیقی دروازه بان جوان ایرانی پس از عقد قرارداد با تیم رابین کازان روسیه با یک بازیکن از اسرائیل همبازی شد.»
این شبکه در ادامه مطلب خود نوشته است: «با توجه به حضور دو دروازه بان مطرح و ممتاز در تیم رابین کازان که هر دو از بهترین ها هستند و در تیم ملی نیز بازی می کنند بعید به نظر می رسد که به دروازه بان ایرانی بازی برسد. با این حال این انتقال در تاریخ فوتبالی دو کشور رخ نداده و در فوتبال اروپا نادر است.»
شبکه العربیه در ادامه مطلب خود که آن را به نقل از روزنامه معاریو رژیم اشغالگر قدس منتشر کرده آورده است: «در خط هافبک تیم فوتبال رابین کازان یک بازیکن از اسرائیل بازی می کند که از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است. این بازیکن "بی بارزتشو" نام دارد وجزو مردان اصلی تیم روسی است.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کرانچار: اندازه استقلال به قهرمانی امیدواریم ؛ برای آسیا برنامه داریم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال سپاهان در حالی این هفته صنعت نفت را در آبادان شکست داد که یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذاشت. اگر تیم زلاتکو کرانچار در اصفهان به صبا نمی باخت به طور حتم الان جایگاه بهتری در جدول رده بندی داشت ولی با این حال این مربی کروات معتقد است که تیمش یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. کرانچار در مورد وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
 

* برد خوبی مقابل نفت به دست آوردید، درست است؟
- بله، ما خیلی با هدف بازی کردیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. البته معتقدم مقابل صبای قم هم بسیار خوب بازی کردیم و به هیچ عنوان مستحق برد نباختیم. مطمئن اگر آن بازی را می‌بردیم الان وضعیت بهتری داشتیم.
 

* بابت آن باخت حسرت نمی‌خوری؟
- خیر، چون آن بازی دیگر تمام شده است. در فوتبال هیچ نباید به گذشته فکر کرد چون هیچ چیزی نصیب آدم نمی‌شود. ما باید به آینده فکر کنیم و به هدف‌هایی که داریم برسیم.
 

* در بازی با صنعت نفت سزار کوریا دو گل برای شما زد. مثل اینکه انتخاب خوبی داشتید؟
- بله، ما در خط حمله احتیاج به جذب دو بازیکن داشتیم که البته کوریا را گرفتیم و سوکای مهاجم تیم ملی آلبانی هم به تیم ما اضافه شده است. آنها بازیکنان با کیفیتی هستند که می‌توانند توان تهاجمی تیم را بیشتر کنند.
 

* در پست های دیگر نیاز به جذب بازیکن ندارید؟
- فعلا برای جذب بازیکن نداریم.
 

* آقای کرانچار، چقدر امیدوار به قهرمانی هستید؟
- ما هم به اندازه دیگر تیم‌هایی که به قهرمانی فکر می‌کنند به قهرمانی امیدواریم. ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم و به هیچ عنوان عقب نمی‌کشیم.
 

* شانس قهرمانی سپاهان چقدر است؟
- نمی‌توانم بگویم تا چقدر ولی شانس داریم.
 

* فکر نمی‌کنید استقلال نسبت به دیگر مدعیان شانس بیشتری دارد؟
- آنهایی که چنین عقیده‌ای دارند به این دلیل است که استقلال در حال حاضر در صدر جدول قرار گرفته است. طبیعی است که الان کمتر کسی در مورد قهرمانی سپاهان حرف می‌زند چون ما صدرنشین نیستیم ولی اگر از بازی‌های آینده حداکثر امتیاز را بگیریم می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. البته ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در هفته‌های آینده که بازی‌ها فشرده می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشیم و کمتر اشتباه کنیم.
 

* راستی سپاهان می‌تواند در لیگ قهرمانان از گروه خود صعود کند؟
- سپاهان در آسیا جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید از اعتبار و شخصیت این باشگاه دفاع کنیم. برای این مسابقات هم برنامه ویژه‌ای داریم و امیدوارم هواداران سپاهان را شاد کنیم.
 

* راستی اضافه کردن دو مهاجم و همچنین حضور سیدصالحی و عمادرضا باعث ایجاد ترافیک در خط حمله نمی‌شود؟
- در تیم ما همه رقابت دارند و در اختیار داشتن بازیکنان آمده آرزوی هر مربی است. در ضمن فراموش نکنید که ما هر چهار، پنج روز یک بار بازی می‌کنیم و اتفاقات زیادی می‌افتد تا در بعضی از بازی‌ها محروم یا مصدوم داشته باشیم.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اقدام عجيب و جنجالي ستاره مغرور رئال‌مادريد !!!

مهاجم رئال مادريد براي شروع زندگي خصوصي خود با ارينا شايك و فرزندش تصميم گرفت كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند. 

 در آستانه نخستين ال‌كلاسيكو 2012 كه قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شود، روزنامه‌هاي پرتغالي خبري جنجالي را منتشر كردند و آن اين كه كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد تصميم گرفته كه مادرش را از خانه‌اش بيرون كند و خانه ديگري را به دور از خانه خود براي او اجاره كند.

به نوشته مجله «نوفا» رونالدو با اين تصميم خود مي‌خواهد با فرزند و نامزدش ارينا شايك تنها باشد و كسي وارد حريم خصوصي آن‌ها نشود.

به نوشته روزنامه‌ «دو لوريس» رونالدو مادرش را از ديدن نوه‌اش محروم كرده است، اما دوري از فرزند كريستيانو رونالدو براي مادر او بسيار سخت و تحمل ناشدني است چرا كه از ابتداي به دنيا آمدن اين كودك، وظيفه تربيت او بر عهده مادر رونالدو بوده و چنين دوري براي او امكان پذير نيست.

 

اين روزنامه‌ مسئوليت چنين اقدامي را به گردن ارينا شايك انداخت و بر روي صفحه اول خود نوشت: «ارينا نقش خود را در جدايي انداختن بين خانواده‌ كريس به خوبي ايفا كرد.»

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

معمارزاده به درب خروجی پرسپولیس نزدیک شد

دروازه بان پرسپولیس در سه بازی گذشته این تیم عملکرد ضعیفی داشته و 5 گل دریافت کرده است.

 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، با جدایی علیرضا حقیقی از پرسپولیس، به نظر می رسید میثاق معمارزاده این فرصت را دارد تا قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. این دروازه بان بلندقامت که سال گذشته در فولاد فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود، در این فصل به پرسپولیس برگشت تا یک نیم فصل تمام، درگیر مجادلات لفظی با علیرضا حقیقی و حمید استیلی باشد. البته به معمارزاده فرصت حضور در میدان داده شد اما به عنوان مثال او در دربی اول امسال با نمایشی ضعیف از دلایل شکست پرسپولیس مقابل استقلال بود.
 
معمارزاده که با جدایی حقیقی حالا یکه تاز دروازه پرسپولیس است، در سه بازی گذشته 5 گل دریافت کرده و روی سه گل آن کاملا مقصر بوده است. او دیروز در بازی مقابل شهرداری یک پنالتی مفت داد و روی گل دوم بدترین نمایش ممکن را داشت و به خصوص در لحظه ای که ضربه سر آرام بازیکن شهرداری روی دیرک دروازه پرسپولیس نشست، نشان داد که از آمادگی به دور است. هرچند میثاق یکی، دو واکنش خوب در این بازی داشت اما مجموعا نمایش ضعیفی را از خود ارائه کرد.
 
شاید اگر فصل به ابتدا برگردد، پرسپولیس هرگز به گزینه میثاق فکر نمی کرد. او حالا در شرایطی است که اگر یک مشتری دست به نقد داشت، احتمال زیاد به لیست فروش می رفت. 
نکته جالب در مورد معمارزاده اینکه وی در دو بازی مقابل شهرداری و ملوان بعد از گل خوردن در نیمه اول، در نیمه دوم لباس خود را عوض کرده است.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->