MAJID191(فوتبالی ترین)



در رختکن ملی پوشان پس از بازی اندونزی چه گذشت؟

رختکن تیم ملی بعد از پیروزی در جاکارتا محل هم قسم شدن ملی پوشان برای شکست قطر در تهران بود.

 به نقل از سایت گل، درست در دقایقی که همگان تصور می کردند تیم ملی ایران به دلیل برد 4 بر یک در جاکارتا در رختکن ورزشگاه ملی اندونزی مشغول شادی است، کارلوس کی روش شاگردان خود را به وسط فضای رختکن دعوت کرد و از آنها خواست که برای شکست قطر در مسابقه بعدی هم قسم بشوند.
این حلقه ملی پوشان در شرایطی شکل گرفت که بازی آخر تیم ملی اسفند ماه در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
بازیکنانی مثل مهدی رحمتی و میلاد میداودی در مصاحبه های خود بعد از بازی به این هم قسم شدن اشاره کردند

چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

10 رکورد

به نقل از سایت گل، ایکر کاسیاس، رکورد آنتونی زوبی زارتا از نظر تعداد بازی ملی در اسپانیا را با انجام بازی شماره 127 خود برابر کاستاریکا شکست. گلر رئال مادرید شنبه گذشته برابر انگلیس در ومبلی با این رکورد برابری کرده بود و حالا رکورد گلر اتلتیک، بارسلونا و والنسیا را شکسته است. دروازه بان رئال مادرید برابر کاستاریکا توانست فیکس شود. ژاوی نیز 107 گله شد، پویول و ژابی نیز در تلاش هستند به باشگاه صد تایی ها اضافه شوند.
 


ادامه مطلب

چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قرارداد منچستريونايتد با يك كودك پنج ساله !!!

باشگاه منچستريونايتد در يك اقدام نادر با يك كودك پنج ساله قرارداد امضا كرد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، استعدادياب‌هاي باشگاه منچستريونايتد اين كودك را كه «چارلي جكسون» نام دارد از سه سالگي زير نظر داشتند و سرانجام او را به خدمت گرفتند.

 

اين كودك پنج ساله در حال حاضر با تيم نونهالان شياطين سرخ تمرين مي‌كند. والدين اين كودك از طرفداران منچسترسيتي هستند، اما با اين حال از اين كه فرزندانشان با تيم رقيب قرارداد امضا كرده رضايت دادند.

پدر اين كودك گفت: اين يك فرصت استثنايي است. هر كجا كه مي‌رويم توجه مردم به استعداد فوتبال فرزندم جلب مي‌شود و برايشان سخت است كه باور كنند يك كودك چنين توانايي بالايي داشته باشد.

چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن ستاره دانمارکی آژاکس را می‌خواهد

 سر آلکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد بالایی را برای جذب ستاره دانمارکی آژاکس هلند ارائه کند.
بر اساس گزارشی که امروز در دیلی‌استار منتشر شده است، کریستین اریکسون به عنوان نوجوان 19 ساله دانمارکی مورد توجه یونایتدها قرار گرفته و این بازیکن در صدر فهرست خریدهای سران اولدترافورد قرار گرفته است.
بارسلونا اسپانیا نیز دیگر غول اروپایی است که به شدت درصدد جذب این ستاره جوان است.
فرگوسن برای خرید این بازیکن که مورد توجه من‌سیتی و چلسی نیز قرار دارد، رقم اغواکننده 20 میلیون پوند را کنار گذاشته است.

بر این اساس یک منبع آگاه اسکاندیناویایی پیشنهاد شیاطین سرخ به این بازیکن دانمارکی را تایید کرده است.
نکته جالب درباره اریکسون این است که این بازیکن چند سال قبل توسط من‌یونایتد و چلسی به دلیل کم بودن سن مورد پذیرش قرار نگرفته بود.
 

یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

"کارلو آنچلوتی" پیشنهاد پاریسن ژرمن را رد کرد!

آنچلوتی که در پایان فصل از سمت سرمربیگری چلسی برکنار شده همچنان بدون تیم است اما پیشنهاد باشگاه فرانسوی پاریسن ژرمن نتوانست او را به دنیای مربیگری بازگرداند.

پیش از این اخباری مبنی بر مذاکره "لئوناردو"، مدیرفنی برزیلی پاریسن ژرمن با آنچلوتی شنیده شده بود. آنچلوتی بارها اعلام کرده قصد دارد بزودی هدایت یک تیم را برعهده بگیرد اما ترجیح می دهد در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند.

مطمئنا این خبر خوبی برای "آنتوان کومبواره"، سرمربی فعلی پاریسن ژرمن محسوب می شود، چرا که او می تواند به کار خود روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

پاریسن ژرمن هم اکنون با اختلاف سه امتیاز در صدر جدول لیگ دسته اول فرانسه قرار دارد و در گروه F رقابت‌های لیگ اروپا نیز جایگاه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کریمی پا به توپ شد

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز از ساعت 11 در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به حرکات کششی، استارت کوتاه و بلند، کار با توپ،‌مرور کارهای تاکتیکی زیر نظر عاشوری و سومدیک پرداختند.
* در تمرین امروز وحید هاشمیان و حمید استیلی به دلیل سفر به مشهد غایب بودند. این دو نفر امشب به تهران باز می‌گردند.
* علی پروین پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد. وی ابتدا بازدید کاملی از ورزشگاه درفشی‌فر داشت و سپس نظاره‌گر تمرین شد. کریم باقری هم پس از اینکه علی پروین را دید همراه با اولادی به سمت او رفت و با وی به خوش و بش پرداخت. پروین به باقری گفت: "ماشاءالله جوان شده‌ای!"
* علی کریمی در ابتدای تمرین امروز اختصاصی تمرین کرد. وی سپس به طناب‌زنی پرداخت. در مرحله پایانی نیز بالاخره علی کریمی پا به توپ شد و به شوت‌زنی و سانتر از جناحین پرداخت. او مشکلی بابت مصدومیت نداشت.
* معمارزاده ابتدا در تمرینات گروهی شرکت کرد و سپس به مدت 30 دقیقه اختصاصی تمرین کرد. وی در نقش مربی گلرها نیز دقایقی با داستانی تمرین کرد. البته عزیزی امروز تمرینات دروازه‌بان‌ها را زیر نظر داشت.
* حدود50 هوادار و لیدر در تمرین امروز حضور داشتند. آنها با دیدن پروین از او سؤالاتی درباره استیلی داشتند که پروین خطاب به آنها گفت: دوست دارم از استیلی طوری حمایت کنید که همه لذت ببرند. او پرسپولیسی است. قدرش را بدانید. انشاءالله نتیجه هم می‌گیرد.
* برخورد گرم پروین و خوردبین در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. سرپرست پرسپولیسی‌ها گزارشی از وضعیت تمرین را به پروین داد.
* بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به خاطر به تعویق افتادن بازی با سپاهان خوشحال بودند.
* علیرغم قول مسئولان باشگاه هیچ امکاناتی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشد و نماینده رسانه‌ها زیر بارش باران تمرینات را پوشش خبری دادند.
* در پایان تمرین علی کریمی برخورد گرمی با پروین داشت.

یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کیانی از تراکتور جدا شد!

 سرانجام پس از مدتها بلاتکلیفی، مهدی کیانی بازیکن سابق تراکتورسازی تبریز با این باشگاه به توافق رسید تا رضایتنامه اش جهت انتقال به تیمی دیگر صادر شود.

کیانی در این خصوص گفت: طی مذاکراتی که اخیرا با مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشتم، مقرر شد که باشگاه رضایتنامه مرا صادر کند تا بتوانم به تیمی دیگر بروم.

وی افزود: پس از صحبتهایی که بین من و مسئولان باشگاه تراکتورسازی رد و بدل شد، اینگونه نتیجه گرفتم که جدایی من از تیم تراکتورسازی به صلاح هر دو طرف خواهد بود.

این بازیکن خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، ماندنم در تراکتورسازی نه به نفع من است، نه به نفع این باشگاه، اما اگر در فصل بعد تراکتورسازی خواهان من باشد، بار دیگر به این بازخواهم گشت.

وی با بیان اینکه تا سه روز آینده تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد، گفت: چند تیم لیگ برتری و دو تیم تبریزی پیشنهاد های خوبی به من داده اند که در این بین در حال مذاکره با یک تیم تبریزی و دو تیم لیگ برتری تهران هستم.

کیانی با اشاره به اینکه دیگر دوست ندارد بین او و مسئولان باشگاه تراکتورسازی کدورتی بر جای بماند، یاد آور شد: خیلی دوست داشتم که سالهای سال شاگردی آقای قلعه نویی را می کردم اما من اتفاقات رخ داده را حکمت خداوند می دانم و همه آن روزهای تلخ را فراموش می کنم تا با فکری آسوده فوتبال خودم را ادامه دهم.

گفتنی است مهدی کیانی حدود 70 روز قبل و در جریان بازی دوستانه تیمهای تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز بخاطر یک درگیری لفظی ناخواسته با امیر قلعه نویی، از جمع تراکتورسازان کنار گذاشته شد تا اکنون در آستانه جدایی رسمی از این تیم قرار گیرد.

یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گواردیولا: درگیری مسی و ویا صحت ندارد / از زلاتان متشکرم

 به نقل از سایت گل، روزنامه سپوردپورته اسپانیا نوشته بود دو مهاجم بارسلونا با هم مشکل دارند و مسی به سرعت این خبر را تکذیب کرد.
گواردیولا هم در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیک بیلبائو گفت که این شایعه صحت ندارد: «محال است بتوان با داوید دعوا کرد! هم او و هم لیو انسان‌های خوبی هستند. او در میدان و در زندگی شخصی بسیار از خود گذشتگی می‌کند و غیرممکن است بتوان با داوید مشکل داشت. لیو به روشنی صحبت کرده، داوید هم به روشنی حرف زده و نباید شایعات را پذیرفت.»
خبرنگاران از او درباره رابطه نه چندان خوبش با زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سابق بارسلونا پرسیدند. او قرار است تا دو هفته آینده زندگی نامه بسیار جنجالیش را چاپ کند که در آن جزئیات مشکلاتش با گواردیولا را نوشته است. مربی بارسا در این باره گفت: «حرفی برای گفتن ندارم. من تنها برای آن سالی که در کنار ما بود و با او به رکورد 99 امتیاز در لالیگا رسیدیم از او متشکرم. او بازی کرد و ثابت کرد چه کیفیتی دارد و به ما کمک کرد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسیم. همین و بس.»
گواردیولا درباره حریف یکشنبه نیز گفت: «آنها تیمی هستند که اجازه نفس کشیدن به شما نمی‌دهند. آنها بسیار تهاجمی هستند و در دفاع سخت‌گیرند. ما عالی بازی خواهیم کرد تا شکست شان دهیم. دیداری رؤیایی پیش رو است چون هر دو تیم تلاش می‌کنند حمله کنند. ما از دقیقه 1 تا دقیقه 90 به دروازه آنها حمله می‌بریم. ما باید سریع‌تر از همیشه با توپ کار کنیم. تنها راه پیروزی این است که از آنها شجاع‌تر باشیم.»
مربی کاتالان‌ها نشست را با ستایش از مارسلو بیلسا، مربی بیلبائو به پایان برد: «در آرژانتین میهمانش بودم. از مهمان‌نوازی او متشکرم. او با من و دوستم عالی برخورد کرد. ما درباره فوتبال صحبت کردیم. او را بسیار می‌ستایم و خوش‌اقبالم که یکشنبه با او رودررو می‌شوم. منتظر دیدار دوباره با او هستم.»
 

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برهانی به مس می رود، پولادی به استقلال

به نقل از سایت گل، یکی دو هفته ای است که مهرداد پولادی خبر از ترک کرمان و جدایی از مس می دهد. بازیکن ملی پوش مس کرمان مدعی شده که دیگر توانایی ماندن در کرمان و بازی برای مس را ندارد. همین موضوع باعث شده تا مسئولان چند تیم لیگ برتری برای جذب پولادی اقدام کنند. از جمله این تیم ها استقلال است. تیمی که پولادی همیشه خود را عضوی از این تیم می داند.
در همین زمینه شنیده مسئولان مس در صورتی با جدایی پولادی موافقت می کنند که استقلالی ها زمینه انتقال آرش برهانی به مس را فراهم کنند. بر همین اساس اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو بازیکن در تعطیلات نیم فصل معاوضه خواهند شد.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پس از برتری مقابل ساندرلند و در جشن ۲۵ سالگی مربیگری فرگوسن: یک ربع شکنجه شدم

سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که در دیدار مقابل ساندرلند برای دقایقی دچار شکنجه روحی شده است.

به نقل از رویترز، سرآلکس فرگوسن اظهار داشت: تصور می‌کنم از همان ابتدای بازی مشتاق کسب برد بودیم. البته می‌توان گفت که بطور کلی در نیمه دوم بهتر شدیم. اما آن ۱۵ دقیقه پایانی که ساندرلندی‌ها حمله می‌کردند، به منزله شکنجه برای من بود.
 
فرگی این اظهارات را در سالروز ۲۵ سالگی حضورش بر مسند مربیگری شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی و پس از برد یک صفر مقابل "گربه‌های سیاه‌» ساندرلند بیان کرد.
وی افزود: نمی دانم آن دقایق به خاطر فشار حملات بازی ساندرلندی‌ها بود یا این که به خاطر عاطفی مردانم چنین فرصتی را به حریف دادند.
در جدال شب گذشته منچستری‌ها به لطف اشتباه دقیقه ۴۵ وس براون، ستاره اسبق خود که در خدمت حریف است و گلی که وی به تیم خودی زد، برنده شدند.
با این نتیجه منچستریونایتد با ۲۶ امتیاز در رده دوم و در تعقیب منچسترسیتی صدرنشین ۳۱ امتیازی باقی ماند.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل وست برومویچ ونگر: از دقیقه اول تا نود نبض بازی در دست آرسنال بود

سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است که شاگردانش در کل مصاف با وست‌برومویچ‌آلبیون نمایش با ثباتی داشتند و به این خاطر برنده شدند.

 به نقل از رویترز، آرسن ونگر که شب گذشته شاگردانش در ورزشگاه خانگی الامارات به برتری ۳ بر صفر مقابل وست‌برومویچ‌آلبیون رسیدند، اظهار داشت: از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتیم و تا پایان کنترل کامل بر بازی داشتیم. به نظرم در مجموع بازی در سطح بالا و یکپارچه‌ای ارائه کردیم.

وی ادامه داد: در همه نقاط نمایش پرثباتی ارائه کردیم. نیمه اول البته از فضای کار بهتری بهره گرفتیم و در نیمه دوم نیز با وجود فشاری که حریف وارد کرد، عملکرد قابل قبولی داشتیم.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

امیدوارم پرسپولیس را ببریم زندی: دو تا 90 دقیقه هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم

هافبک استقلال گفت: اگر دو تا ۹۰ دقیقه دیگر هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم.

فریدون زندی پس از پایان بازی استقلال با ناسیونال پاراگوئه  اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی گل بیخودی دریافت کردیم. این بازی از آن مسابقاتی بود که اگر دو تا ۹۰ دقیقه دیگر هم بازی می‌کردیم گل نمی‌زدیم.

وی در خصوص آخرین شرایط خود پس از مصدومیت گفت: خیلی تلاش کردم تا خودم را به شرایط مسابقه برسانم ولی نیاز دارم که باز هم بازی کنم و خودم را  در تیم جا بیندازم. البته این نظر سرمربی است که چه زمانی به میدان بروم و تابع تصمیم کادر فنی هستم.

زندی در خصوص ناسیونال پاراگوئه گفت:‌ این تیم، تیم بدی نبود. من نمی‌توانم بگویم که آنها با تیم اصلی آمده بودند یا با ذخیره‌ها ولی در مجموع تیم خوبی پا به این مسابقات گذاشته بود.

وی در خصوص دیدار روز دوشنبه مقابل پرسپولیس گفت: ما واقعا استراحتی نداشته‌ایم و حالا باید به مصاف پرسپولیس برویم درحالی که فقط فردا می‌توانیم تمرین کنیم ولی  امیدوارم در این مسابقه برنده شویم.

زندی در پایان در خصوص اینکه آیا تعطیلی لیگ به این صورت به باشگاه‌ها ضربه می‌زند یا خیر، گفت: صددرصد این تعطیلی‌ها به باشگاه‌ها ضربه می‌زند اما ما باید خوب کار کنیم چون این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد.

یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

به بهانه 25 سالگی فرگوسن در اولدترافورد؛ بدون عرق ریختن و جان کندن موفقیت حاصل نمی شود

آن چه به دیوار اتاق کارش چسبیده، شاهدی است بر این مدعا؛ «بدون عرق ریختن و جان کندن موفقیت حاصل نمی شود.»

 وقتی هنوز صندلی اش گرم نشده بود، مدت ها از انجماد ملک ملوکانه بیتلز و جان لنون بزرگ می گذشت اما سرمربی میانسال آن روزها اجازه نداد پس از سقوط اسطوره لیورپول (بچه محل های بیتلز) زیبایی شعر و موسیقی بی بدیل بیتلز بدون ما به ازای فوتبالی بماند؛ چه با شادی های کودکانه اش پس از هر گل، چه با گل سرخی که بر دکمه کتش می درخشید و چه با منچستر یونایتدی که ساخت؛ خاطره یک نسل و پر افتخارترین تیم انگلیس! به هر حال اسطوره ها یک جا با مردم عادی تفاوت دارند؛ حتی به محض ورود هم دلتنگی روز رفتن را به جان همه می اندازند. یادمان می افتند اگر روزی روزگاری بروند، دلتنگشان می شویم. در مورد فرگوسن دلتنگی از همان نوامبر 1986 به وجود آمد.


ادامه مطلب

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بکام در تمجید از سرمربی پیشین خود؛ تنها دلیل موفقیت من وجود فرگوسن است

 دیوید بکام از خدمات سرآلکس فرگوسن در منچستر تمجید کرد و گفت که او را همچون پدر خود می‌داند.

هافبک  سابق شیاطین سرخ در بیست و پنجمین سالگرد حضور فرگوسن در منچستر اعلام کرد که فرگوسن تاثیر زیادی در پیشرفت حرفه‌ای او داشته و او را همچون پدر خود می‌داند.
بکام در مصاحبه با یونایتد ریویو درباره حضور طولانی مدت فرگوسن در منچستریونایتد گفت: «این اتفاق زمانی می‌افتد که ثبات داشته باشید. فرگوسن به کارش علاقه‌مند است و به تیمش عشق می‌ورزد. چنین وفاداری و عشقی، باور نکردنی است و امروزه از این گونه اتفاق‌ها به ندرت پیش می‌آید.»
کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گفت: «والدینم مرا بزرگ کردند و به سطح خاصی رساندند اما این فرگوسن بود که کمک کرد تا از این سطح بالاتر بروم. تنها دلیل موفقیت من وجود فرگوسن است. او همه چیزهایی را که برای پیشرفت نیاز داشتم در اختیارم گذاشت.»
وی همچنین در مصاحبه دیگری خاطره‌ای از اولین دیدار خود با فرگوسن در 14 سالگی نقل می‌کند.
در این زمان، بکام به اولدترافورد رفته بود تا برای حضور در مدرسه فوتبال منچستر نام‌نویسی کند.
وی گفت: «روز تولد چهار سالگی‌ام بود. همگی در سالن غذاخوری بودیم. در این زمان فرگوسن وارد شد و به ما یک تکه کیک تعارف کرد. این بهترین لحظه زندگی من بود، هنوز عکس‌هایش را دارم.»
بکام ادامه داد: «در چهارده سالگی در دفتر فرگوسن بود که قراردادهای لازم را برای پیوستن به منچستریونایتد امضا کردم. به تیم رویاهایم رسیده بودم. من همیشه یکی از طرفداران پروپا قرص منچستریونایتد بودم.»
کاپیتان سابق منچستر گفت: «جو حاکم بر باشگاه بسیار دوستانه بود و احساس می‌کردم که در جمع خانواده حضور دارم. نحوه رفتار فرگوسن با بازیکنان جوان باعث می‌شد که بسیاری به بازی در این تیم علاقه‌مند باشند.»
این سخنان بکام در شرایطی بیان می‌شود که یکی از دلایل جدا شدن او از منچستر، درگیری‌هایی بود که با فرگوسن داشت. نقطه اوج این درگیری‌ها زمانی بود که فرگوسن در رختکن یک لنگه کفش به طرف کاپیتان تیمش پرتاب کرد که به سر بکام برخورد کرد و موجب شکافته شدن ابروی او شد.

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رونالدو کفش طلاي اروپا را گرفت

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید رسما کفش طلای اروپا را دریافت کرد. او در فصل 11-2010 بهترین گل‌زن قاره اروپا شده بود.

این ستاره پرتغالی این جایزه بزرگ را به این دلیل گرفت که آمار خیره‌کننده 40 گل در لالیگای اسپانیا را در فصل گذشته ثبت کرده بود.

رونالدو این جایزه را در هتل بین‌قاره‌ای مارید از دست اوزه‌بیو، اسطوره پرتغالی و آلفردو دی‌استفانو، رییس افتخاری مادرید دریافت کرد. او گفت که بیشتر دوست دارد تیمش بزرگ‌ترین جوایز را بگیرد تا این که خودش عناوین را از آن خود سازد.

او گفت: «همین حالا این جایزه را حاضرم با فتح لیگ قهرمانان یا لالیگا عوض کنم. تنها زمانی برنده جوایز فردی می‌شوید که تیم به شما کمک کند.
من می‌خواهم جایزه بزرگ‌تری، در سطح تیمی به دست بیاورم. به فکر شکستن رکورد نیستم و تنها به رئال مادرید می‌اندیشم. به نظرم تیم ما بالغ‌تر شده و اعتماد به نفس بیشتری دارد. ما باید همین طور فکر کنیم تا به هدفی بزرگ برسیم.»
این دومین کفش طلای این ستاره بود. او در سال 2008 هم با زدن 31 گل برای منچستریونایتد کفش طلا را از آن خود کرده بود.
او می‌گوید: «26 سال دارم، ولی هنوز دارم آموزش می‌بینم و سال‌های بسیاری پیش رو دارم. من در باشگاهی هستم که به من فرصت کسب عناوین می‌دهد و هدف من این است که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شوم.»
رونالدو که این هفته صدمین گل خود با پیراهن مادرید را زد درباره لیونل مسی گفت: «نگران رقابت با مسی نیستم. من دوست دارم بازی کنم. مردم دوست دارند بازی من را تماشا کنند.
البته رقابت با بهترین‌ها عالی است. من دوست دارم با مسی، و با بهترین بازیکن‌های اروپا رقابت کنم. البته به عنوان یک تیم، نه به عنوان یک بازیکن.»

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

شيث رضايي، اخراج و 300 ميليون تومان / جريمه نصرتي، اخراج تا نيم فصل و 250 ميليون تومان جريمه

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از صدور احكام كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس درباره شيث رضايي و نصرتي خبر داد. بر اين اساس رضايي از باشگاه پرسپوليس اخراج و 300 ميليون تومان جريمه شود و نصرتي 250 ميليون تومان جريمه و تا نيم فصل از باشگاه اخراج شد.
 محمد رويانيان در تماس تلفني با برنامه ورزش و مردم اعلام كرد پس از بررسي‌هاي انجام شده تصميم گرفته شد شيث رضايي از باشگاه اخراج شود و همچنين اين بازيكن مبلغ 300 ميليون تومان جريمه شود.

رويانيان درباره حكم محمد نصرتي هم عنوان كرد: فعلا تصميم اين است كه نصرتي تا نيم فصل در تيم بازي نكند و البته جريمه‌ي 250 ميليوني هم براي او در نظر گرفته شده است.

رويانيان در اين گفت‌وگو انتقادهاي تندي را عليه برخي از مسوولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ مطرح كرد.

شنبه 14 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فدراسیون بین المللی فوتبال نام 23 نامزد نهایی دریافت توپ طلای جهان در سال 2011 را اعلام کرد.

فدراسیون بین المللی فوتبال نام 23 نامزد نهایی دریافت توپ طلای جهان در سال 2011 را اعلام کرد که در این فهرست نام 8 بازیکن اسپانیایی به چشم می خورد. نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2011 جهان با همکاری مجله فرانس فوتبال منتشر شد و همانند سال گذشته بازیکنان اسپانیایی و البته اعضای باشگاه بارسلونا بیشترین سهم را در این فهرست 23 نفره دارند به طوری که هشت بازیکن از بارسلونا در این فهرست قرار گرفته‌اند.
پیکه، آبیدال، مسی، ژاوی، اینیستا، فابرگاس، ویا و دنی آلوز از بارسلونا در فهرست نهایی قرار گرفته‌اند. همچنین از اعضای تیم ملی اسپانیا، قهرمان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی غیر از بازیکنان اسپانیایی بارسلونا ایکر کاسیاس و ژابی آلونسو از رئال مادرید حضور دارند.
فهرست 23 نفره فیفا به شرح زیر است:
پیکه، آبیدال، مسی، ژاوی، اینیستا، فابرگاس، ویا و دنی آلوز( بارسلونا)، سرخیو آگرو (منچسترسیتی)، کریم بنزما، کاسیاس، آلونسو، اوزیل و رونالدو (رئال مادرید)، وین رونی و نانی ( منچستریونایتد)، شواین اشتایگر، ریبری (بایرن مونیخ)، نیمار (سانتوس) سوآرز (لیورپول)، اتوئو (آنژی ماخاچکالا)، فورلان و اسنایدر (اینتر).
سال گذشته برای اولین بار جایزه‌ی توپ طلا با جایزه‌ی بهترین بازیکن فیفا ادغام و نام توپ طلای فیفا برای آن انتخاب شد که مسی بالاتر از دو هم تیمی اسپانیایی‌اش این عنوان را به خود اختصاص داد.
پیش از این روزنامه‌های ال موندو دپورتیو، مارکا، اسپورت و چند رسانه‌ی دیگر اسپانیایی پیش بینی خود را اعلام کردند که البته در پیش بینی برخی از روزنامه‌ها در روزهای گذشته نام بازیکنانی مانند پیکه هم به چشم می خورد.

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

معرفی بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۱

مجله «فرانس فوتبال» نام ۱۰ نامزد عنوان بهترین مربی سال جهان در سال ۲۰۱۱ را اعلام کرده که در این میان مربیانی چون «ویسنته دل بوسکه»، «سرآلکس فرگوسن» و «پپ گواردیولا» از بخت بالاتری نسبت به سایرین قرار دارند.

فهرست ۱۰ نامزد مربی بر‌تر جهان در سال ۲۰۱۰ به این شرح است:
آلکس فرگوسن (اسکاتلند / منچستریونایتد)، ویسنته دل بوسکه (اسپانیا / تیم ملی اسپانیا)، رودی گارسیا (فرانسه / لیل)، پپ گواردیولا (اسپانیا / بارسلونا)، یورگن کلاپ (آلمان / دورتموند)، یواخیم لو (آلمان / تیم ملی آلمان)، خوزه مورینیو (پرتغال / رئال مادرید)، اسکار تابارز (اروگوئه / تیم ملی اروگوئه)، آندره ویلاس - بوآس (پرتغال / پورتو، چلسی)، آرسن ونگر (فرانسه / آرسنال)

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کمیته رسانه‌ای فوتبال عمل زشت نصرتی و شیث را محکوم کرد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست کمیته رسانه‌های فدراسیون فوتبال صبح امروز در سالن روابط عمومی با حضور اعضا برگزار شد.
در این جلسه درباره جشن بهترین‌های اخلاق در مشهد که توسط کمیته فرهنگی برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شد؛ اما محور اصلی درباره اتفاقات ناشایست دیدار پرسپولیس و داماش بود و در نهایت اعضای کمیته با جدیت خواستار برخورد شدید با عوامل جریحه‌دار شدن روح ورزش در کشور شدند.

در این جلسه اعضای کمیته رسانه با انتقاد از جو ورزشگاه‌ها و شعارها و الفاظی که علیه جامعه زحمت‌کش داوری سر داده می‌شود و برخوردهای ناشایست برخی از بازیکنان و مربیان در قبال ایشان خواستار این شدند تا فدراسیون فوتبال به این امر رسیدگی کند و با این اقدامات با جدیت برخورد کند.
 

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خوردبین به پرسپولیس بازگشت

 محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل درگیری لفظی با قائم مقام باشگاه از این تیم کنار گذاشته شده بود با تصمیم مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر به جمع سرخ‌پوشان بازگشت.

امروز مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طی تماسی تلفنی با خوردبین به وی اعلام کرد از روز پنج شنبه در تمرینات این تیم با قدرت حضور پیدا کند.

محمود خوردبین در گفت‌و‌گویی که با خبرنگار فارس داشت این خبر را تایید کرد

سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گواردیولا: مسی همیشه مسی است

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا پس از پیروزی تیمش در دربی کاتالونیا گفت: مسی همیشه مسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اسپورت کاتالونیا، جوزپه گواردیولا پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل مایورکا را نشانه بازگشت بازیکنانش به وضعیت مطلوب روحی دانست و گفت: اتفاق خاصی رخ نداده و ما به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرده‌ایم؛ اما همه خبرنگاران از یک بازگشت حرف می‌زنند، بازگشتی در کار نبود جز این که اوضاع روحی بازیکنان من بهتر شده و از فشار رسانه‌ها خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: این که مسی سه گل زده اتفاق عجیبی نیست، چرا که برای من مسی همیشه مسی است، چه زمانی که گل نمی‌زند و چه زمانی که با اقتدار در صدر جدول گلزنان لالیگا است.

گواردیولا در ادامه خاطرنشان ساخت: از دو بازیکن جوان تیم استفاده کردم، کوئنکا عالی بود اما دلوفو چندان آماده نبود و شاید بهتر باشد به صورت قرضی در یک تیم بازی کند و زیر ذره‌بین قرار بگیرد.
 

یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورينيو:خسته ایم اما خوشحال !

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد پس از پيروزي خارج از خانه مقابل سوسيداد فشردگي بازي‌ها را عامل خستگي تيمش عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال رئال مادريد در زمين سوسيداد با تك گل گونزالو هيگوآين به برتري رسيد نتيجه‌اي كه مورينيو معتقد است با توجه به خستگي بازيكنانش بايد براي آن جشن گرفت.

 

سرمربي پرتغالي رئال مادريد در نشست خبري پس از بازي عنوان كرد: حد و اندازه‌ي اين پيروزي ايجاب مي كرد كه پس از گرفتن سه امتياز اين بازي اين گونه خوشحالي كنيم. حريف ما در بازي امشب از حمايت پرشور هوادارانش سود مي برد. اين مساله كار را براي ما تا آخرين دقيقه دشوار كرد. با اين وجود توانستيم در تمام دقايق بازي كنترل توپ و ميدان را در اختيار داشته باشيم، چرا كه به خوبي مي دانستيم كه حريف ما هم از لحاظ بدني و هم از لحاظ رواني در سطح بالايي قرار دارد و هر لحظه ممكن است به بازي برگردد.

 

وي ادامه داد: علاوه بر اين سوسيداد بازيكنان زيادي روي نيمكت داشت و همين مساله باعث شد كه بتوانند در بازي تغيير زيادي به وجود بياورند. با اين وجود توانستيم تا دقايق پاياني بازي همه چيز را تحت كنترل داشته باشيم و با وجود خستگي زياد بازي را از دست ندهيم.

یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پس از شکست خانگی در مه آتزا رانیری: هنوز به قهرمانی در کالچو امیدوار هستم

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت: با وجود شکست مقابل یوونتوس هنوز به بازگشت و قهرمانی در سری آ امیدوار هستم.

 به نقل از سایت اینتر، شاگردان رانیری در جوزپه مه‌آتزا با نتیجه 2 بر یک مقابل یوونتوس شکست خوردند تا همچنان روند عدم نتیجه‌گیری نراتزوری ادامه داشته باشد.

رانیری که در این فصل جانشین گاسپرینی شد، درباره این شکست اظهار داشت: بازی سختی بود، ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم، شکست همیشه سخت است؛ اما نباید ناامید شویم. هنوز دیدارهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و من امیدوار به بازگشت اینتر به روزهای اوج هستم.

در دیدار شب گذشته ابتدا ووچینیچ در دقیقه 12 بانوی پیر را پیش انداخت؛ اما مایکون برزیلی موفق شد در دقیقه 28 بازی را به تساوی بکشاند.
مارکیسیو در دقیقه 33 بار دیگر شاگردان آنتونیو کونته را پیش انداخت تا این دیدار به سود یووه خاتمه یابد.
رانیری ادامه داد: اینتر بازیکنان مصدوم زیادی دارد، این باخت نباید در روند حرکتی ما تاثیر بگذارد، البته از بازی خوبی یووه نمی‌شود به راحتی گذشت؛ اما صحبت درباره قهرمانی این تیم خیلی زود است. من امیدوار هستم و اینتر می‌تواند قهرمانی در کالچو را بدست آورد.

یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پله :من هنوز بزرگ‌ترین بازیکن جهان هستم !

 

 

 

برنده سه دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال همچنان خود را برترین بازیکن فوتبال تاریخ می داند.

 در حال حاضر بحث‌هایی مطرح است در خصوص اینکه "لیونل مسی" برترین بازیکن تاریخ فوتبال است و "اوسی آردیلس" می گوید هموطن آرژانتینی‌اش از دیگر هموطن او یعنی "دیه گو مارادونا" پیشی گرفته و این در حالی است که پله 71 ساله می گوید او همچنان برترین بازیکن تاریخ است.

پله در گفتگو با ساکرنت اظهار داشت: فکر می کنم وجود پله دیگری کمی مشکل باشد چراکه پدر و مادر من دیگر قصد بچه‌دار شدن ندارند. شاید روزی پیدا شوند بازیکنانی که از پله بیشتر بازی کرده‌اند و یا بیشتر از پله هم گل بزنند با این حال فکر می کنم کمی دشوار است.

پله از "لیونل مسی" به عنوان برترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان یاد کرد اما بر این باور است که هموطنش نیمار می تواند ستاره بارسلونا را پشت سر بگذارد.

شنبه 7 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرسپوليس از سد داماش گيلان گذشت

تيم هاي داماش گيلان و پرسپوليس تهران در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با برتري 3 بر 2 سرخپوشان به پايان رسيد تا استيلي از خطر بركناري نجات يابد. اين ديدار در حالي آغاز شد كه بارش شديد باران طي چند روز اخير به روي زمين چمن ورزشگاه تاثير منفي گذاشته و باعث لغزندگي زمين شده بود. در دقايق ابتدايي دو تيم بيشتر به ارزيابي هم پرداخته و در دقيقه 15 اين تيم پرسپوليس بود كه گل نخست را به ارمغان آورد.

در اين دقيقه 'غلامرضا رضايي' توپ بلندي را از جناح چپ ارسال كرد كه 'وحيد هاشميان' به زيبايي با ضربه سر دروازه ميزبان را گشود.

پس از اين گل تيم داماش با حركات 'مهدوي كيا' از جناح راست و 'زيندپور' از چپ به دنبال رسيدن به گل تساوي بود.

در دقيقه 22 پاس در عمق 'محمدرضا مهدوي' به 'محمد غلامين' رسيد كه اين مهاجم پس از پيش روي برداشتن شيث رضايي توپ را از بالاي سر 'عليرضا حقيقي' درون دروازه پرسپوليس جاي داد.

در ادامه 45 دقيقه نخست تلاش داماش و پرسپوليس نتيجه اي در برنداشت تا دو تيم با تساوي يك بر يك به رختكن بروند.

در آغاز نيمه دوم 'علي كريمي' كه عملكرد مناسبي د 45 دقيقه نخست نداشت جاي خود را به 'هادي نوروزي' داد.

در دقيقه 48 ارسال 'غلامرضا رضايي' با ضربه سر محكم و زيباي 'هادي نوروزي' به گل دوم پرسپوليس تبديل شد.

در دقيقه 59، 'ميلاد زنيدپور' پاس عمقي را در اختيار محمد غلامين قرار داد كه اين مهاجم ارسال كوتاهي را به روي دروازه پرسپوليس فرستاد كه 'سيدرضا چاووشي' به راحتي گل تساوي را به ارمغان آورد.

در ادامه نيمه دوم بازيكنان پرسپوليس سعي داشتند با استفاده از حركات رضايي و نوروزي از جناح راست به گل برتري دست يابند.

در دقيقه 88 اشتباه 'مهدي مهدوي كيا' توپ را به 'محمد نوري' رساند كه اين بازيكن با ضربه اي زميني گل سوم و برتري پرسپوليس را به ارمغان آورد.

با اين نتيجه پرسپوليس 16 امتيازي شد و به رتبه هفتم جدول رده بندي صعود كرد و داماش گيلان هم در امتياز 15 باقي ماند.
 

شنبه 7 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هفته دهم لیگ برتر:آرسنال در زمین چلسی به پیروزی رسید!

تیم فوتبال آرسنال در هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان در زمین چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار شد آرسنال با درخشش "رابین فن پرسی" با نتیجه 5 بر 3 از سد چلسی گذشت.

گل‌های چلسی در این دیدار را  فرانک لمپارد (14)، جان تری (45) و ماتا (81) به ثمر رساندند و برای آرسنالی‌های میهمان رابین فن پرسی سه بار در دقایق 36 و85 و 90،  سانتوس (49) و تئو والکات (56) گل زدند.

جدول رده بندی:
1- منچسترسیتی 25 امتیاز
2- منچستریونایتد 23 امتیاز (یک بازی بیشتر)
3- چلسی 19 امتیاز (یک بازی بیشتر)
4- نیوکاسل 19 امتیاز

شنبه 7 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خبر خوش برای هواداران بارسا؛ پیکه و پویول آماده بازی شدند

خبرهای رسیده حاکی از آن است که مدافعان مصدوم تیم فوتبال بارسلونا از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و می توانند تیم خود را در بازی مقابل مایورکا همراهی کنند.

به نقل از سایت گل، خبر خوب برای پپ گواردیولا سرمربی آبی و اناری ها اینکه جرارد پیکه و کارلوس پویول دو مدافع کلیدی این تیم برای بازی مقابل مایورکا آماده هستند و می توانند به میدان بروند.
پیکه که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود تمرینات خود را از چند روز پیش شروع کرده است و پویول هم از روز گذشته به بقیه بازیکنان تیم ملحق شده است.
پویول تساوی بدون گل بارسا مقابل سویا و پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل گرانادا را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در بازی بعدی کاتالان ها مقابل مایورکا کاملا آماده خواهد بود.
بارسا هم اکنون با 21 امتیاز در رده سوم لالیگا قرار گرفته است. آنها شنبه در ورزشگاه نیوکمپ میزبان مایورکا خواهند بود.

 

پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هفته نهم سري A:يوونتوس در صدر ماند.

تيم‌هاي لاتزيو و اودنيزه با ناكامي در هفته نهم سري A از رسيدن به صدر جدول باز ماندند.

 

 نتيجه پيكار مدعيان قهرماني كاملا به سود يونتوس رقم خورد و تيم‌هاي لاتزيو و اودنيزه نتوانستند به صدر جدول برسند.

لاتزيو در ديدار خانگي با تساوي يك بر يك مقابل كاتا‌نيا متوقف شد و اودينزه با قبول شكست دو بر صفر مقابل ناپولي از راهيابي به صدر بازماند.

اما تيم‌هاي شهر ميلان همانند هفته‌هاي گذشته به روند خود ادامه دادند. اينتر در ادامه نتايج ضعيف خود با تساوي يك بر يك مقابل آتلانتا متوقف شد، اما ميلان احيا شده با نتيجه چهار بر يك پارما را شكست داد.

پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بازیکن ایرانی الاصل تیم سنت ترویدن دومین گلزن برتر لیگ بلژیک

بازیکن دو رگه ایرانی هلندی تیم فوتبال سنت ترویدن بلژیک با 8 گل زده در مکان دوم بهترین گلزنان لیگ بلژیک قرار گرفته است.

به نقل از سایت گل، رضا قوچان نژاد بازیکن دو رگه ایرانی هلندی تیم سنت ترویدن بلژیک با 8 گل زده دومین گلزن برتر لیگ بلژیک است که در آخرین بازی تیمش نیز گلزنی کرد. کارلوس کی روش در سفر اروپایی خود این بازیکن را زیر نظر گرفته و شنبه شب نیز از نزدیک بازی این بازیکن را در لیگ بلژیک تماشا کرده است که با گلزنی او به تیم لیرس همراه بود. قوچان نژاد که بیشتر با اسم مستعارش"قوچی" شناخته می شود، در این فصل با قرارداد 3 ساله از تیم چامبور هلند به این تیم بلژیکی پیوسته است و در 11 هفته سپری شده از لیگ بلژیک با 8 گل زده نفر دوم جدول گلزنان است. این بازیکن 3 پاس گل نیز داده و در جام حذفی نیز طی 2 بازی یک گل به ثمر رسانده است. قوچی در بازی دیشب تیمش در جام حذفی نیز در ترکیب اصلی سنت ترویدن قرار داشت، اما این تیم با شکست 1- 0 مقابل کورتریک از گردونه مسابقات حذف شد.
قوچان نژاد 24 ساله متولد مشهد است و فوتبال حرفه ای خود را با تیم هیرنوین هلند آغاز کرده است و در دو فصل اخیر نیز در لیگ دسته دوم هلند طی 47 بازی 21 گل به ثمر رسانده است. پست تخصصی این بازیکن راست پا فوروارد است

پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تئاتر رویاها فرو ریخت:شاگردان مانچینی منچستر را شش‌تایی کردند!

 هفته نهم بازی‌های لیگ انگلیس با دیدار حساس دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی پیگیری شد.
در این بازی ماریو بالوتلی در دقیقه 22 توانست تیمش را از حریف خود پیش بیندازد. تا پایان نیمه نخست دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند.
در نیمه دوم و در حالی‌که ۲ دقیقه از این نیمه گذشته بود، جانی اونز خطایی انجام داد که موجب اخراج وی شد. در دقیقه ۶۰ ماریو بالوتلی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف به ۲ برسد.
در دقیقه 69 و روی یک کار تیمی، بازیکنان سیتی توانستند به‌وسیله سرجیو آگرو گل سوم خود را نیز به ثمر برسانند تا سیتی‌ها در آستانه یک پیروزی غیر قابل انتظار قرار بگیرند.
یونایتدها با آوردن خاویر هرناندز رو به بازی هجومی آوردند تا این‌که درن فلچر توانست در دقیقه 81 یکی از گل‌های خورده را جبران کند  اما در دقیقه 89 بازیکنان سیتی توانستند توسط ادین ژکو به گل برسند.
در دقیقه 91 نیز داوید سیلوا گل پنجم سیتی را وارد دروازه حریف کرد و در دقیقه 93 ادین ژکو بار دیگر دروازه داوید دخه‌آ را باز کرد تا اولدترافورد فتح شود.

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مسی رئال مادرید را صدر نشین کرد!

 تیم بارسا در خانه مقابل سویا با تساوی بدون گل متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد.
آبی و اناری ها در حالی مقابل تیم آندلسی قرار گرفتند که می دانستند برای بازگشت به صدر جدول به پیروزی در این دیدار نیاز دارند اما تلاش آنها در طول 90 دقیقه بی نتیجه بود تا 2 امتیاز حساس این دیدار را از دست بدهند. مهمترین اتفاق این دیدار در وقت های اضافه پایان بازی رقم خورد. در این دقایق بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد اما مسی آن را از دست داد تا در شبی که رونالدو، هت تریک کرد، ستاره آرژانتینی بارسا حتی از روی نقطه پنالتی هم نتواند برای تیمش گلزنی کند. در صورتی که مسی این ضربه را تبدیل به گل می کرد، علاوه بر بازگرداندن تیمش به صدر جدول، خود نیز بار دیگر در صدرجدول گلزنان لالیگا قرار می گرفت. برخی کارشناسان این ضربه مسی را که عکس آن را در بالا مشاهده می فرمائید بدترین ضربه سال لقب داده اند.
پیش از این ضربه "فردریک کانوته" مهاجم سویا با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد او قبل از ضربه پنالتی مسی به سمت توپ رفت و ضربه ای به آن زد و اخطار گرفت و در راه بازگشت به محل استقرار خود از حرف فابرگاس عصبانی شد و با او به درگیری پرداخت و کارت دوم را دریافت کرد. البته داور مدافع سویا ناوارو را هم از بازی اخراج کرد تا این تیم 9 نفره بازی را تمام کند. سویایی ها روی این اخراج هم اعتراض شدیدی به داور کردند.
با کسب این نتیجه تیم بارسلونا 18 امتیازی شد و در مکان دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک اسپانیا قرار گرفت.
تیم رئال مادرید که شنبه شب با چهار گل تیم مالاگا را در هم شکست، هم اکنون با 19 امتیاز از هشت بازی در صدر جدول ایستاده است.
 

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حاشيه هاي بازي استقلال تهران و ذوب آهن

 

پيش از شروع بازي، تصاوير ديدارهاي دو تيم در مسابقات ليگ قهرماني آسيا در اسكوبرد ورزشگاه پخش شد. 

*20 دقيقه قبل از بازي، دو تيم در زمين مسابقه حاضر و خود را براي بازي گرم كردند. 
*خوش و بش و گفت و گوي دوستانه 'آتيلا حجازي' و 'يورگن گده 'كه پيش از اين مربي تيم استقلال بودند، بسيار جلب توجه مي كرد. 
* 'فريدون زندي' به جاي 'مجتبي جباري' بازيكن محروم استقلال در اين ديدار بازي كرد. 
* به دليل برگزاري اين ديدار در نخستين روز از هفته، بسياري از صندلي ها خالي از تماشاگر بود. 
* بسياري از تماشاگران تيم استقلال تهران روي تپه ضلع جنوبي ورزشگاه، بازي را تماشا مي كنند. 
* عكس بزرگي از 'ناصر حجازي' در جلوي جايگاه تماشاگران تيم استقلال نصب شده است. 
* براي اولين بار 'مقداد مالكي' دروازه بان تيم اميد ذوب آهن در نيمكت ذخيره ها جايگزين 'محمد باقر صادقي' شده بود كه اين موضوع تعجب خبرنگاران را در پي داشت. (گفته ها حاكيست، وي از سوي سازمان ليگ فدراسيون فوتبال محروم شده است.) 

یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->