MAJID191(فوتبالی ترین)



دنیزلی: در مورد پیشنهاد پرسپولیس فعلا حرفی ندارم

 

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس از اظهار نظر در خصوص شایعه پیشنهاد این باشگاه برای جانشینی حمید استیلی خودداری کرد.
 مصطفی دنیزلی که بعد از قطع همکاری با باشگاه بشیکتاش در یک شبکه تلویزیونی کشور ترکیه مشغول فعالیت است در گفت و گو با مدیربرنامه هایش در تهران از شکست پرسپولیس در دربی ابراز ناراحتی کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: حیف شد که هواداران پرسپولیس دست خالی از ورزشگاه برگشتند و این وضعیت ناراحت کننده است.
 

سه شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يك لندني ديگر قرباني خشم منچستر

تيم فوتبال منچستريونايتد كه با پيروزي در تمام بازي‌هاي قبلي پا به هفته‌ي پنجم رقابت‌ها گذاشته بود، ‌در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان چلسي بود و در پايان با برتري 3 بر يك ميهمانش را بدرقه كرد و به روند 100 درصد پيروزي ادامه داد. منچستريونايتد پيش از اين آرسنال،‌ ديگر تيم لندني را با نتيجه‌ي 8 بر 2 شكست داده بود.

در اين ديدار كريس اسمالينگ در شرايطي گل نخست بازي را روي ضربه‌ي ارسالي از جناح چب به ثمر رساند،‌ كه به نظر مي رسيد در شرايط آفسايد قرار دارد. داور به هر حال اين گل را پذيرفت و تيم ميزبان در دقيقه‌ي 8 از حريف پيش افتاد.در ادامه‌ ناني در دقيقه‌ي 37 روي حركت فردي خود پس از نفوذ به عمق دفاع چلسي با شوت سنگين از پشت محوطه‌ي جريمه پيتر چك را براي دومين بار مغلوب كرد.در حالي كه آبي هاي لندن مي توانستند اختلاف را كم كنند،‌ بي دقتي مهاجمان چلسي در باز كردن دروازه‌ي خالي كار دست اين تيم داد و چند دقيقه‌ي بعد روني توپ سرگردان در محوطه‌ي جريمه‌ي چلسي را به گل سوم تبديل كرد و شاگردان فرگوسن با 3 گل برتري راهي رختكن شدند.در نيمه‌ي دوم چلسي بازي را بهتر شروع كرد و با تيزهوشي فرناندو تورس گل اول را به ثمر رساند، در ادامه ضربه‌ي پنالتي بهترين فرصت را براي زياد كردن اختلاف فراهم كرد، اما روني با سر خوردن درست در گام پيش از زدن ضربه، اين فرصت را از دست داد. تورس هم در دقيقه‌ي 84 پس از فريب دروازه بان منسچتريونايتد در باز كردن دروازه‌ي خالي ناكام ماند. تلاش‌هاي دو تيم در ادامه سودي نبخشيد و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

درديگر ديدارهاي برگزار شده، منچسترسيتي كه همانند رقيب همشهري با آمار 100 درصد پيروزي وارد هفته‌ي پنجم شده بود، در حالي با تساوي 2 بر 2 مقابل فولام متوقف شد كه ابتدا با دو گل سرخيو آگرو در دقايق 18 و 46 پيش افتاده بود،‌اما دو گل زامورا و مورفي در نيمه‌ي دوم بازي را به تساوي كشاند تا مانچيني كه پيش از اين به بازيكنانش هشدار داده بود، بي رحمي را از تيم منچستريونايتد ياد بگيرند، دو امتياز حساس را از دست بدهد.
در ديگر ديدارها تاتنهام مقابل ليورپول نمايش خيره‌كننده‌اي ارائه داد و با 4 گل ميهمانش را در هم كوبيد. مودريچ سوژه اول ترك تاتنهام در فصل نقل و انتقالات گل نخست بازي را به ثمر رساند، دفوئه يك بار و آدبايور دو بار ديگر براي شاگردان هري ردنپ گلزني كردند. ضمن اين كه سرخپوشان ليورپول به دنبال اخراج اسكرتل و آدام با 9 بازيكن كار را دنبال مي كردند.
ساندرلند هم با 4 گل استوك سيتي را در هم كوبيد.
در جدول رده بندي منچستريونايتد با 15 امتياز از 5 بازي در صدر قرار گرفت و منچسترسيتي با 13 امتياز در مكان دوم ايستاد.

دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فتح الله زاده اشک رحمتی را درآورد

دیشب در برنامه پارک ملت فتح الله زاده حرفی زد که اشک در چشمان دروازه بان استقلال حلقه زد.

سید مهدی رحمتی دیشب به همراه علی فتح الله زاده،مهدی امیر آبادی ،محسن خلیلی و حامد کاویانپور مهمان برنامه پارک ملت بود. در این برنامه وقتی مجری بحث را به سمت دستمزد های میلیاردی فوتبالیست ها پیش برد علی فتح الله زاده به دفاع از بازیکنان تیمش پرداخت و گفت:«در دنیای فوتبال همه چیز حرفه ای است.اما مردم فقط پول و رقم بالای بازیکنان را می بینند.اجازه بدهید من یکی از کارهای خیری که همین آقای سید مهدی رحمتی انجام می دهد را برایتان بگویم»

این اتفاق در حالی افتاد که دوربین برای یک لحظه روی سید مهدی رحمتی زوم کرد که داشت با اشاره به فتح الله زاده می گفت: «نگو،نگو»اما سرپرست باشگاه استقلال بدون توجه به ایما و اشاره های او حرفهایش را اینطور ادامه داد:«رحمتی تقریبا ماهی یک بار به حرم مطهر امام رضا (ع) می رود و معلولان را با ویلچر به سمت حرم می برد.»

 
فتح الله زاده در حالی این حرف را زد که اشک در چشمان دروازه بان استقلال حلقه زد و در برنامه زنده تلویزیونی خیلی خودش را کنترل کرد تا گریه نکند.

دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

انتقاد شديد لبوف از تورس: او در حد و اندازه يك ستاره نيست

 

مدافع پيشين چلسي معتقد است پولي كه چلسي براي جذب تورس پرداخت زياد بود و اين بازيكن هرگز در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر نشده است.

 فرانك لبوف مدافع فرانسوي سال‌هاي پيش چلسي كه در زمان حضورش در اين تيم لقب «صخره» را دريافت كرده بود، زبان به انتقاد از تورس مهاجم اسپانيايي چلسي گشود و گفت كه او شايسته لقب ستاره نيست.
تورس فصل گذشته در نقل و انتقالات زمستاني در ازاي رقم 58 ميليون يورو از ليورپول به چلسي پيوست كه اين يك ركورد در تاريخ نقل و انتقالات ليگ برتر انگليس به شمار مي‌آيد، اما هرگز نتوانست شايستگي‌هاي خود را اثبات كند.
لبوف افزود: ما لقب ستاره را براي بازيكني به كار مي‌بريم كه شايستگي آن را ندارد. چلسي براي جذب تورس مبلغي بيش از آن چه كه شايسته اين بازيكن است، پرداخت كرد. تاكنون وي نتوانسته است هيچ سودي به تيم رساند. لقب ستاره را براي بازيكناني مي‌توان به كار برد كه حداقل سه، چهار فصل در تركيب تيم بدرخشند. به عنوان مثال دروگبا و جان تري ستاره هستند چرا كه چند سال است كه در تركيب چلسي مي‌درخشند.
وي تصريح كرد: اين براي اولين بار است كه تورس در تيمي بازي مي‌كند كه در تركيب اصلي قرار نمي‌گيرد. در ليورپول و اتلتيكو مادريد تمام تيم براي او بازي مي‌كردند، اما در چلسي همه چيز تغيير كرده است. او بايد براي قرار گرفتن در تركيب اصلي در چلسي تلاش خود را دو چندان كند.
تورس در هفته‌هاي اخير با وياس بواس سرمربي پرتغالي تيم مشكل پيدا كرده است و در تركيب اصلي تيم قرار نمي‌گيرد.
وي همچنين به انتقاد از هم تيمي‌هايش پرداخت و شيوه بازي آن‌ها را «كاملا كند» خواند.

شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یک ایرانی در تمرینات تیم فوتبال نوجوانان "کروزیرو" برزیل

سالاری نیا ( ایستاده از چپ نفر دوم) در کنار سایر بازیکنان تیم نوجوانان کروزیرو

بازیکن 16 ساله تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تمرینات تیم های پایه باشگاه کروزیرو برزیل شرکت کرده است.

 رامین سالاری نیا که سابقه بازی در رده های سنی باشگاه صنعت نفت آبادان را دارد نزدیک به یک ماه است که در تمرینات تیم های پایه باشگاه کروزیرو برزیل شرکت کرده و مورد توجه مسئولان این باشگاه قرار گرفته است.

قرار است پس از انجام تمرینات بیشتر توسط این نوجوان 16 ساله ایرانی در برزیل، مسئولان باشگاه کروزیرو نظر نهایی خود در مورد جذب وی را اعلام کنند.

 

شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرسپوليس صفر- استقلال دو ؛ هت تريك مظلومي و شاگردانش

تيم استقلال با پيروزي در شهرآورد 71، سومين برد پياپي مقابل رقيب ديرينه‌اش را جشن گرفت.
شهرآورد 71 ساعت 18:30 جمعه در ورزشگاه ازادي برگزار شد و استقلال همانند هر دو بازي فصل گذشته پرسپوليس را شكست داد. گلهاي استقلال را مجيدي در دقيقه‌ي 15 و جباري 81 به ثمر رساندند.

دو تيم در دقايق اوليه بازي بيشتر در ميانه‌ي ميدان كار را دنبال كردند. در دقيقه‌ 11 اولين خطر بازي به وجود آمد. سماجت علي كريمي در محوطه‌ي جريمه استقلال،‌ پرسپوليس را صاحب يك موقعيت كرد اما شوت زارع را رحمتي با جايگيري خوب مهار كرد.

در دقيقه‌ي 14 علي كريمي باز هم با حركت فريبنده خود از كنار خط وارد محوطه جريمه شد اما پاس به بيرون شماره 8 پرسپوليس پس از ضربه‌ي مهاجم سرخپوشان راهي به دروازه پيدا نكرد.

در دقيقه‌ي 15 فرهاد مجيدي، خاطره‌ي آخرين داربي دو تيم را تكرار كرد و موفق به گلزني شد. شوت سنگين ميداوودي با دفع ناقص معمارزاده همراه شد، مجتبي جباري توپ برگشتي را در اختيار مجيدي قرار داد و ضربه‌ي بغل پاي كاپيتان آبي ها گل نخست بازي را رقم زد.

در دقيقه‌ي 19 مجتبي جباري با شوتي سنگين دروازه‌ي پرسپوليس را مورد هدف قرار داد اما شوت او به تيرك دروازه برخورد كرد.

علي كريمي در دقيقه‌ي 20 با فرار پشت مدافعان استقلال قصد ورود به محوطه جريمه را داشت، اما در محوطه سرنگون شد كه تركي اعتقادي به پنالتي نداشت و كار را دنبال كرد.

استقلال با وجود رسيدن به گل برتري در لاك دفاعي فرو نرفت و حملات زيادي انجام داد. ميداوودي در دقيقه‌ي 24 با حركت به عمق دفاع پرسپوليس با پاس پشت پا كرار را صاحب توپ كرد اما پاس رو به جلوي بازيكن عراقي توسط نصرتي دفع شد.

ميلاد ميداوودي در دقيقه‌ي 28 يك موقعيت گلزني را از دست داد. جاسم كرار با حركت از كنار محوطه جريمه و پاس رو به عقب ميداوودي را صاحب فرصت گلزني كرد، ‌اما شوت مهاجم استقلال بلوكه شد و راهي به دروازه نيافت.

در ادامه پرسپوليس روي ضربه كرنر و اوت دستي صاحب دو موقعيت نصفه و نيمه شد، اما دروازه‌ي رحمتي باز هم به شكل جدي تهديد نشد.

خطاي تيموريان در دقيقه‌ي 31 پرسپوليس را صاحب ضربه آزاد كرد، اما شوت زارع را رحمتي مهار كرد.

جواد كاظميان در دقيقه‌ي 32 يك حمله‌ي ديگر را روي دروازه استقلال طراحي كرد، ‌اما ميان مهاجمان پرتعداد استقلال اسير شد و در حالي كه كسي به او نزديك نبود با ضربه‌اي كم دقت توپ را به آسمان كوبيد.

جاسم كرار در دقيقه‌ي 37 در محوطه‌ي جريمه صاحب توپ شد اما با تعلل فرصت را از دست داد تا يك كرنر به دست آيد.

كيانوش رحمتي در دقيقه‌ي 42 كارت زرد دريافت كرد.

در دقيقه‌ي 45 پرسپوليس صاحب ضربه آزاد شد. مازيار زارع و علي كريمي پشت توپ قرار گرفتند، اما ضربه‌ي كريمي به ديوار دفاعي برخورد كرد. خسرو حيدري هم به دليل خطا روي كاظميان كارت زرد دريافت كرد.

نيمه‌ي دوم

پرسپوليس نيمه‌ي دوم را با يك تعويض آغاز كرد و عليرضا محمد جاي كاظميان راگرفت.

استقلال در نيمه‌ي دوم بازي را طوفاني آغاز كرد؛ جدي ترين حمله استقلال در دقيقه‌ي 47 انجام شد و شوت سنگين ميداوودي به تيرك دروازه برخورد كرد و پس از برخورد با معمارزاده راهي كرنر شد.

بهترين فرصت پرسپوليس را محمد نوري از دست داد. در حالي كه استقلال نيمه‌ي دوم را بهتر آغاز كرده بود، پرسپوليس در دقيقه‌ي 50 با خطايي كه منتظري روي كريمي انجام داد صاحب موقعيت پنالتي شد. هواداران پرسپوليس روي صورت رحمتي ليزر انداخته بودند و تركي بازي را متوقف كرد و با ناظر بازي مشورت كرد و سرانجام پس از چند دقيقه‌ تاخير اجازه زدن ضربه را داد، اما نوري در دقيقه‌ي 53 ضربه را به اوت زد. البته رحمتي هم جهت توپ را تشخيص داده بود.

در دقيقه‌ي 58 استقلال روي حركت مجيدي صاحب فرصت گلزني شد. حركت كاپيتان استقلال در عرض با پاس به جباري همراه شد،‌اما ضربه‌ي فني هافبك استقلال با اختلاف راهي اوت شد.

در دقيقه‌ي 60 پرسپوليس در سلسله حملاتي كه انجام داد صاحب موقعيت شد، چند بار رفت و برگشت توپ و شوت‌هاي بلوكه‌ شده‌ي مازيار زارع سرانجام با ضربه‌ي سر نوري و واكنش رحمتي راهي كرنر شد.

در دقيقه‌ي 63 غلامرضا رضايي پس از چند سانتر ناموفق بر روي دروازه‌ي استقلال به سمت دروازه اقدام به شوتزني كرد كه ضربه‌ي او با چند متر اختلاف از كنار دروازه رحمتي به بيرون رفت. تيموريان پس از اين صحنه به رضايي اعتراض كرد كه چرا به وضعيت دو بازيكن مصدوم توجهي نكرده و توپ را به بيرون نزده است.

به گزارش ايسنا، عليرضا محمد كه در نيمه‌ي دوم وارد ميدان شده بود، با مصدوميت دست روبرو شد و در حالي كه به توصيه پزشك تيم دستش را ثابت نگه داشته بود، تعويض شد و جايش را به هادي نوروزي داد. پس از اين مصدوميت رحمتي روي زمين افتاد و نكته جالب اين بود كه تركي خودش به سمت دروازه بان استقلال رفت و با گرفتن پاي رحمتي كار پزشك تيم را انجام داد!

در دقيقه‌ي 70 بادامكي با خطايي كه كنار زمين انجام داد از داور بازي كارت زرد گرفت.

پرسپوليس در دقيقه‌ي 73 روي اوت دستي بلندي كه انجام داد به يك ضربه كرنر دست پيدا كرد، دو ضربه‌ي سر پياپي سرخپوشان موقعيت خوبي را فراهم كرد اما رحمتي مانع از فروپاشي دروازه‌اش شد.

نوري كه در اين ديدار پنالتي از دست داده بود، مي توانست در دقيقه‌ي 76 روي پاسي كه از نصرتي دريافت كرده بود، دروازه را باز كند، ‌اما يك قدم كم آورد و به توپ نرسيد.

در دقيقه‌ي 74 استيلي كه بازي را از دست رفته مي ديد با آوردن هاشميان به جاي بادامكي تلاش كرد تا تيمش را هجومي كند.

يك دقيقه‌ي بعد ميثاق معمارزاده يك تك به تك را از جباري گرفت تا پرسپوليس همچنان به بازي اميدوار باشد. خطاي ابراهيم شكوري در اين دقيقه يك كارت زرد براي او به همراه داشت. برهاني هم جايگزين ميداوودي شد.

حركت خوب رضايي با پاس هاشميان همراه شد، ‌اما باز هم پرسپوليس به گل نرسيد. پرسپوليس در دقيقه‌ي 77 سه فرصت پياپي به دست آورد اما هيچكدام به گل نرسيد.

مجيدي كه در دقيقه‌ي 78 آسيب ديده بود از زمين خارج شد و ديگر به بازي برنگشت و يوسفي جاي او وارد زمين شد.

خطاي شديد بر روي كريمي پرسپوليس را صاحب ضربه‌ي آزاد كرد اما سانتر شماره هشت پرسپوليس ره به جايي نبرد .

در حالي كه پرسپوليس حملات زيادي را انجام مي داد، استقلال در دقيقه‌ي 81 به گل دوم رسيد. فرار برهاني پشت سر مدافعان استقلال را صاحب موقعيت كرد. مهاجم تازه وارد استقلال پس از عبور از معمارزاده توپ را به بيرون داد و جباري گل دوم را به ثمر رساند. يوسفي كه تازه به ميدان آمده بود روي اين گل نقش بسزايي ايفا كرد.

يوسفي در دقيقه‌ي 84 صاحب يك موقعيت ديگر هم شد، اما ضربه‌ي فني او با اختلاف اندك از بالاي دروازه به بيرون رفت.

حركت كريمي از جناح راست و نفوذ به محوطه‌ي جريمه با پاس رو به عقب او همراه بود، اما مدافعان استقلال توپ را دفع كردند.

 تركيب دو تيم

استقلال: سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، ميثم حسيني، كيانوش رحمتي، خسرو حيدري، مجتبي جباري، آندرانيك تيموريان، جاسم كرار، ميلاد ميداودي، فرهاد مجيدي

پرسپوليس

ميثاق معمارزاده، ابراهيم شكوري، عليرضا نورمحمدي، محمد نصرتي، حميد علي‌عسگري، علي كريمي، جواد كاظميان، محمد نوري، حسين بادامكي، مازيار زارع، غلامرضا رضايي

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرويز مظلومي:شکست در دربی مثل زلزله مخرب است

سرمربي تيم استقلال گرفتن سه امتياز داربي را مهم تر از هر مساله ديگري مي داند.

 

 پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از شهرآورد هفتاد و يكم درباره وضعيت تيمش در آستانه ديدار با پرسپوليس با بيان اين كه نمي‌تواند نتيجه اين بازي را پيش‌بيني كند، اظهار كرد: تمام برنامه‌هايمان را براي پيروزي چيده‌ايم. هدف ما سومين پيروزي متوالي برابر پرسپوليس است.

 

وي همچنين درباره آخرين وضعيت فرهاد مجيدي و پژمان منتظري با قدرداني از دكتر نوروزي، پزشك سابق تيمش خاطرنشان كرد: منتظري دوره درماني خوبي را پشت سر گذاشته است كه به اين دليل از زحمات دکتر نوروزي تشکر مي کنم؛ ضمن اين كه پزشکان تيم ما هم زحمات زيادي کشيده‌ا‌ند. در بازي گذشته حتي 5 درصد هم احتمال نمي‌داديم که کيانوش رحمتي به بازي برسد اما اين بازيکن رسيد و حالا به جز زندي مصدومي نداريم. فرهاد مجيدي هم در بازي گذشته دچار کوفتگي شد و حتي دو روز خانه نشين بود ولي حالا شرايط خوبي دارد و انگيزه‌اش براي اين بازي بالا است.

 

سرمربي تيم استقلال در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه پزشکان پيشين استقلال گفته‌اند که سلامتي بازيکن از همه چيز مهمتر است و حضور منتظري در دربي نوعي ريسک محسوب مي‌شود، گفت: پزشکان ما تست‌هاي لازم را انجام مي‌دهند و اين گونه نيست که يک بازيکن را در حالي كه آماده نيست به زمين بفرستم و آينده او را به خطر بيندازم. ما به اين نتيجه رسيده‌ايم که منتظري مي‌تواند بازي کند و خودش هم به ما اعلام کرده که شرايط بازي دارد.

 

وي همچنين با بيان اين كه پرسپوليس تيم ضعيفي نيست، اظهار كرد: ما احترام خاصي به حريف ديرينه‌مان قائل هستيم و در عين اين‌كه با آن‌ها رقيبيم دوست نيز هستيم. هواداران دو تيم نيز با يكديگر دوست هستند. فقط در زمين فوتبال و در رقابت با يكديگر براي پيروزي مي‌جنگيم.

 

وي همچنين درباره هواداران دو تيم گفت: در چند داربي گذشته برنده‌هاي واقعي بازي هواداران بوده‌اند. حال ممكن است گاهي اتفاق حاشيه‌اي نيز بيفتد اما بسيار جزيي است. هواداران تمام شئونات اخلاقي را رعايت مي‌كنند. به عنوان نمونه سال گذشته ما هر دو بازي رفت و برگشت را پيروز شديم ولي هواداران پرسپوليس هيچ حاشيه‌اي ايجاد نكردند. اميدوارم امسال نيز تماشاگران مثل گذشته اجازه بدهند كه بازي زيبايي انجام شود تا اگر تيمشان هم باخت لااقل از بازي تميشان لذت برده باشند.

 

وي در ادامه شرايط تيمش را براي بازي روز جمعه مطلوب توصيف و خاطر نشان كرد: اين‌كه در بازي با پرسپوليس با چه سيستمي بازي كنيم مهم نيست بلكه اين چينش نفرات است كه اهميت دارد. ممكن است يك تيم با سيستم هجومي 4-3-3 به ميدان برود ولي نفراتش همه دفاعي باشند. در اين صورت ديگر اين سيستم هجومي نخواهد بود.

 

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين‌كه پرسپوليس را خوب مي‌شناسد افزود: ما تمام بازي‌هاي پرسپوليس را در ليگ يازدهم آناليز كرده‌ايم و تمام كارهاي گروهي و تاكتيكي تيشمان را مي‌شناسيم و حتي تا حدودي مي‌دانيم تركيب آن‌ها در بازي جمعه چه خواهد بود. البته نمي‌توانم به نقاط ضعف پرسپوليس در اينجا اشاره كنم بلكه نقاط ضعف حريف را در زمين بازي نشان خواهيم داد.

 

در اين هنگام خبرنگاري از وي پرسيد آيا در پرسپوليس جاسوس داريد كه مي گوييد تركيب اين تيم را مي دانيد كه او گفت:‌ جاسوس نداريم اما مي‌دانيم آن‌ها چگونه بازي مي‌كنند. اين را نيز بگويم كه ما نفراتي در اختيار داريم كه داربي را براي ما در بياورند!

 

در ادامه مظلومي با سوال خبرنگاري روبرو شد كه از پرسيد فكر مي‌كند فرهاد مجيدي و علي كريمي تا چه حد در بازي فردا موثر باشند كه در پاسخ گفت: در تيم ما 10بازيكن در كنار مجيدي بازي مي‌كنند كه باعث مي‌شوند او شاخص شود. وضعيت كريمي در پرسپوليس نيز به همين صورت است اگر اين دو در كار گروهي تيم حضور پيدا كنند حتما ستاره‌هاي بازي خواهند بود. البته ما نيز راه حل‌هايي داريم كه با استفاده از آن‌ها كريمي را مهار خواهيم كرد.

 

وي در ادامه با بيان اين‌كه داور بازي ما با پرسپوليس چه كسي باشد، مهم نيست اظهار كرد: صحبت درباره داور جزو وظايف ما نيست ولي تعجب مي‌كنم كه چرا در چند روز گذشته برخي اصرار داشتند كه بگويند محسن قهرماني كه يكي از بهترين داوران ايران است، استقلالي است. اگر او دوست بدن ساز تيم ما است بدنساز ما نيز سال گذشته در پرسپوليس بوده است. اين حرف‌ها توهين به داوري است، براي ما فرقي نمي‌كند كه داور داربي كه باشد و ما تمركزمان را روي مسائلي جز داوري معطوف مي‌كنيم. ما فقط دعا مي‌كنيم تيم داوري اشتباه تاثيرگذاري به ضرر هيچ يك از دو تيم نداشته باشد.

 

وي ادامه داد: داربي با بازي‌هاي ديگر بسيار فرق مي‌كند نتيجه اين بازي براي مردم مهمتر از نوع بازي است و به دليل پيامدهاي بعد از بازي نتيجه ما هم خيلي مهم است. اولويت اول ما كسب نتيجه است و در كنار آن سعي مي‌كنيم بازي خوب هم انجام دهيم.در برابر تراكتورسازي نيز هيچ كس از بازي خوب ما صحبت نكرد و فقط گفتند استقلال باخت و كلي حاشيه براي ما درست شد.

 

مظلومي ادامه داد: شرايط براي ادامه‌ي فصل براي تيمي كه در داربي شكست مي‌خورد بسيار سخت مي‌شود اما ما براي قهرماني راه طولاني در پيش داريم. ما براي ادامه كار هدف‌گذاري كرده‌ايم. هدف اول ما پيروزي در داربي و بعد از آن كسب قهرماني. تيم‌هاي بزرگ دنيا نيز بدون شكست قهرمان نمي‌شوند باختن يك بازي دليل بر قهرمان نشدن نيست.البته تمام شكست‌ها تبعاتي دارند كه تبعات شكست برابر پرسپوليس مثل زلزله مخرب است.

 

وي در ادامه درباره‌ي حضور جاسم كرار در تيمش و عملكرد ضعيف او در برابر تراكتورسازي خاطرنشان كرد: در بازي گذشته به او كم لطفي كرديم كه او را به ميدان فرستاديم. او پس از بازگشت از عراق به شدت بيمار بود ولي ما از نظر بازيكن در مضيقه بوديم من با او صحبت كردم و از انگيزه زياد او براي بازي با تراكتور سازي پي بردم.كرار آنچه از او خواسته بودم انجام داد اما در كار گروهي نتوانست حضور فعالي داشته باشد كه باعث دلخوري تماشاگران از او شد. او بازيكن تاثيرگذاري است كه در يك لحظه مي‌تواند نتيجه بازي را تغيير دهد.

 

مظلومي در پايان گفت: ‌وليدعلي دير به ما ملحق شده است و ممكن است در داربي از او استفاده نكنيم.

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قبل از دربی،حميد استيلي:فقط به حمله فکر میکنیم

 

حميد استيلي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر استقلال گفت: در بازي هفته گذشته چند بازيكن مصدوم و بيمار داشتيم اما توانستيم با بازي خوب نتيجه مطلوبي در آن بازي كسب كنيم و در يك هفته اخير نيز با تمرينات خوبي كه داشته‌ايم خود را براي بازي با استقلال آماده كرديم، در اين هفته پيشكسوتان پرسپوليس هم به لطف داشتند و با حضور در تمرينات به ما روحيه دادند كه از آن‌ها به ويژه علي پروين تشكر مي‌كنم.

 استيلي ادامه داد: مي‌خواهيم جمعه يك بازي جوانمردانه برگزار كنيم و فقط به دنبال برد و باخت نباشيم. نتايج به تاريخ سپرده مي‌شوند و آنچه مي‌ماند احترام دو رقيب به يكديگر است. اين كه ما درباره نتيجه صحبت كنيم خيلي خوب است اما تخريب رقيب اصلا كار خوبي نيست و نبايد همه چيز را فداي اين بازي كنيم.

 وي در ادامه اظهار كرد: من هميشه به بزرگان و پيشكسوتان فوتبال احترام گذاشتم، پرويز مظلومي نيز پيشكسوت فوتبال ماست و من همين جا شانه او را به نشانه احترام بوسيدم، مهم اين است كه ما در زمين تمام تلاش خود را انجام دهيم كه براي اين كار ما در يك هفته اخير تمام تمرين‌هاي تكنيكي، تاكتيكي و روحي و رواني را انجام داديم و باقي كار دست خداست.

 وي در ادامه درباره تاثير شكست استقلال برابر تراكتورسازي در هفته گذشته و تساوي تيمش در برابر ذوب‌آهن در اين بازي گفت: ما در هفته گذشته روي اين مسئله كار كرده‌ايم تا دچار غرور كاذب نشويم. استقلال نيز حتما براي برطرف كردن تبعات آن شكست تلاش كرده است اما در مجموع اين دو نتيجه مي تواند در اين بازي موثر باشد. سرمربي پرسپوليس در ادامه بر خلاف پرويز مظلومي كه كسب نتيجه را اولويت كاري تيمش دانسته بود، خاطرنشان كرد: براي ما هم نتيجه خيلي مهم است اما در كنار آن به بازي خوب نيز فكر مي‌كنيم. تيمي كه خوب بازي مي‌كند نتيجه را نيز مي‌گيرد. وي در ادامه درباره‌ي احتمال رسيدن مهرداد اولادي به بازي روز جمعه گفت: او تا چهارشنبه به صورت انفرادي تمرين مي‌كرد و به همين دليل شرايطش براي بازي با استقلال مساعد نيست ضمن اين كه پزشكان تيم توصيه كرده‌اند كه از او در بازي جمعه استفاده نكنيم اما در مجموع بايد بگويم خوشبختانه مصدوميت در تيم ما بسيار كم است و به جزو محمد منصوري كه تمرين نمي‌كند باقي بازيكنان در تمرينات شركت مي‌كنند.

استيلي همچنين درباره‌ي شعارهاي هواداران تيمش در حمايت از علي دايي در بازي‌هاي گذشته نيز گفت: اين مسئله از ابتداي ليگ وجود داشته است خدا را شكر مي‌كنم كه تماشاگران به جاي اين كه حرف بدي بزنند يكي از قهرمانان ملي را تشويق مي‌كنند. تماشاگران ما بايد بدانند اگر صبور باشند و ما را حمايت كنند مي‌توانيم موفق باشيم. سال گذشته پرسپوليس با وجود بازي خوبش نتوانست نتيجه بگيرد ولي ما سعي مي‌كنيم امسال در كنار بازي خوب نتيجه را نيز بگيريم. وي ادامه داد: تماشاگران ما فوتبال خوب را دوست دارند چرا كه آنچه به فوتبال جذابيت مي‌دهد بازي خوب است هنوز هم هواداران ما به بازي‌هاي زمان دنيزلي اشاره ميكنند و مي‌گويند آن زمان پرسپوليس خوب بازي مي‌كرده است. اين را نيز بگويم كه تيم ما تنها شش هفته است كه كنار هم هستيم.ولي تيم‌هايي هستند كه چند سال است با هم هماهنگ هستند.مثلا بازي ذوب‌آهن در برابر سوون سامسونگ را ديديد كه چه نتيجه‌اي در كره گرفت ما افتخار مي كنيم كه در اصفهان با اين تيم مساوي كرديم.

سرمربي پرسپوليس در پايان درباره سيستم بازي تيمش در برابر استقلال گفت: من با هر تيمي كار كرده‌ام هجومي بازي كرده‌ است ما در بازي جمعه نيز تنها به حمله فكر مي‌كنيم و دفاع را نيز از حمله شروع خواهيم كرد.

 

 

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تراکتورسازی در تبریز به نفت تهران باخت/ ملوان در خانه مغلوب نفت آبادان شد

هفتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور از ساعت 18:45 امروز پنجشنبه با برگزاری دو بازی در شهرهای بندرانزلی و تبریز پیگیری شد که در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورد:
* ملوان بندرانزلی یک - صنعت نفت آبادان 2
گل‌ها:
علیرضا رمضانی (3+45 - پنالتی) برای ملوان و میثم امیری (76) و فونیکه سی (5+90) برای صنعت نفت آبادان

* تراکتورسازی تبریز یک - نفت تهران 2
گل‌ها:
سیدمحسن حسینی (2+90) برای تراکتورسازی و سیدایمان موسوی (51) و علیرضا عزتی (83) برای نفت تهران

- هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای زیر به اتمام می رسد:
جمعه - 25/6/90
* مس سرچشمه کرمان - صبای قم، ساعت 18:10، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* پرسپولیس تهران - استقلال تهران، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادی تهران
* فولاد خوزستان - شهرداری تبریز، ساعت 20، ورزشگاه تختی اهواز
یکشنبه - 27/6/90
* سپاهان اصفهان - داماش گیلان، ساعت 18:30، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر
* شاهین بوشهر - ذوب آهن اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ژاوی:گوآرديولا مقصر اين تساوي نيست

 

هافبك بازي‌ساز آبي‌ـ اناري‌ها بر اين باور است كه تساوي آن‌ها مقابل رئال سوسيداد به خاطر عملكرد ضعيف خط دفاعي آن‌ها بود نه گوآرديولا.
 ژاوي هرناندس هافبك بارسلونا پس از تساوي دو بر دو اين تيم مقابل رئال سوسيداد در چارچوب هفته دوم لاليگا گفت كه از اين كه نتوانستيم بازي برده را حفظ كنيم، ناراحتم.
در اين ديدار بارسلونا ابتدا در دقايق 9 و 11 با گل‌هاي ژاوي و فابرگاس پيش افتاد، اما در نيمه دوم اين رئال سوسيداد بود كه از امتياز ميزباني خود به خوبي استفاده كرد و در دقايق 57 و 59 دو گل به ثمر رساند و بازي را به تساوي كشاند.
ژاوي كه در اين بازي بازوبند كاپيتاني را در غياب پويول بر بازو بست، افزود: اين تساوي هيچ ربطي به كادر فني نداشت چرا كه ما بر بازي مسلط بوديم و با دو اشتباه خط دفاعي دو گل خورديم. انتظار نداشتم سوسيداد اين گونه حمله كند، اما اين فوتبال است.
ژاوي با رد نسبت دادن مسئوليت اين شكست به پپ گوآرديولا سرمربي تيم گفت: اين تساوي ربطي به گوآرديولا ندارد. ما بر بازي مسلط بوديم و مي‌توانستيم به راحتي گل سوم را به ثمر رسانيم. تيم ما فقط دو امتياز را از دست داده نه چيز ديگر.
گوآرديولا در اين ديدار چند بازيكن اصلي اين تيم از جمله مسي، اينيستا و داويد ويا را از ابتدا به بازي نفرستاد. به اين خاطر بسياري او را مقصر اين تساوي مي‌دانند.

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مربي استقلال: رحمتي در دريافت گل ها تقصيري نداشت

مربي تيم فوتبال استقلال گفت: در سه گلي كه مقابل تراكتورسازي دريافت كرديم كاري از دست مهدي رحمتي بر نمي آمد و دروازه بان ما تقصيري نداشت.

بهتاش فريبا در خصوص شكست استقلال برابر تراكتورسازي تصريح كرد: ارسال ضربات ايستگاهي بازيكنان تراكتورسازي تيز و سرعتي بود و به خاطر تراكم بازيكنان در محوطه جريمه رحمتي نمي توانست از دروازه بيرون بيايد.
وي ادامه داد: طبيعي است كه در چنين شرايطي دروازه بان نمي تواند كار خاصي انجام دهد. مدافعان وظيفه داشتند اين توپ ها را دفع كنند كه متاسفانه در هر سه گل اين اصل رعايت نشد.
مربي استقلال با اشاره به آناليز بازي هاي تراكتورسازي خاطرنشان كرد: مي دانستيم تراكتورسازي روي ارسال ها خطرناك است. به همين خاطر از بازيكنانمان خواستيم يارگيري نفر به نفر را در زمين پياده كنند.

فريبا تاكيد كرد: براي اجراي دقيق اين برنامه حتي بازيكنان حريف را با اسم و شماره به بازيكنان خودمان سپرديم تا اجازه حركت به آنها ندهند، اما بعضي از آنها وظيفه خود را به خوبي انجام ندادند.
وي با اشاره به اينكه بازيكنان استقلال بايد از اين شكست درس عبرت بگيرند، گفت: شايد بازيكنان ما از كسب چهار پيروزي پياپي كمي مغرور بودند.به نظرم اين شكست تلنگر خوبي براي ما بود و بايد از آن براي پيروزي در مسابقات بعدي استفاده كنيم.

مربي استقلال درباره ديدار روز جمعه با پرسپوليس تصريح كرد: من بارها گفته ام كه اين مسابقه هيچ ارتباطي به جايگاه دو تيم در جدول ندارد.تيمي كه تمركز بيشتري داشته باشد و از اندك موقعيت هايش به خوبي استفاده كند قطعا پيروز مسابقه خواهد بود.
تيم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادي با نتيجه 3 بر 2 برابر تراكتورسازي شكست خورد. استقلال روز جمعه با پرسپوليس ديدار مي كند.

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حضور فرزندان كريمي، تمرين اولادي و عذرخواهي استيلي از هواداران

 تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد.
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی روز جمعه با استقلال از ساعت 10 صبح امروز و با اعلام قبلی پشت درهای بسته پیگیری شد.

در این تمرین حدود 70 هوادار حضور پیدا کردند که حمید استیلی از این هواداران و خبرنگاران بابت اینکه تمرینات پشت درب‌های بسته است، عذرخواهی کرد.

* مهرداد اولادی 70 دقیقه بدون مشکل تمرین کرد.

* محمد منصوری به دلیل مصدومیت 90 دقیقه تمرین کرد.

* علی کریمی با دو فرزندش در تمرین امروز حاضر شد.

* حمید استیلی به بازیکنان درباره مصاحبه‌هایشان در آستانه دربی توصیه‌هایی کرد. او معتقد بود حرمت‌ها نباید زیر سؤال برود.

* علیرضا محمد نیز تمرینات ویژه‌ای انجام داد. قرار است از وی تست گرفته شود تا مشخص شود به دربی می‌رسد یا نه.

یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آیا کریمی از کاپیتانی نکونام رضایت دارد؟

 

این اعتراض‌ها گرچه با گلزنی نکونام تبدیل به بحرانی برای تیم ملی نشد، اما از قرار معلوم، خود کریمی هم از این ماجرا چندان راضی نیست.
 بعد از بازی با اندونزی و طی این چند روز، اخبار متفاوتی در رسانه‌ها در رابطه با بازوبند کاپیتانی تیم ملی شنیده شده است.
روزنامه هواداران پرسپولیس، در شماره جدید خود به نکاتی در رابطه با این بازوبند اشاره کرده است؛ بازوبند زردی که آنها اعتقاد شدیدی به بستن روی بازوان علی کریمی داشتند.کی‌روش که قبل از بازی با اندونزی و در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که کاپیتان نخست من جواد نکونام خواهد بود، همه خبرنگاران را متعجب کرد. این تعجب خبرنگاران هم عجیب نیست، چون که از هر نظر به مساله کاپیتانی تیم ملی نگاه کنیم، کریمی ارجح‌تر از نکونام است.
امروز روزنامه هواداران پرسپولیس در مطلبی به کاپیتانی جواد نکونام در تیم ملی اعتراض کرد. به عقیده نویسنده این مطلب، چه از نظر سابقه ملی، چه از نظر محبوبیت و چه از نظر مدیریت در مستطیل سبز، علی کریمی باید انتخاب نخست کی‌روش به عنوان کاپیتان باشد.نکته‌ای که نویسنده مطلب روزنامه پیروزی به آن اشاره کرده، این بوده که در مسابقه با سرخپوشان اندونزی، همه باچشمان خود دیدند که کی‌روش تمام نکات فنی را به کریمی انتقال می‌داد تا وی به بازیکنان منتقل کند و از این‌رو به نظر می‌رسید جادوگر همچنان کاپیتان اصلی تیم ملی است.
این اعتراض‌ها گرچه با گلزنی نکونام تبدیل به بحرانی برای تیم ملی نشد، اما از قرار معلوم، خود کریمی هم از این ماجرا چندان راضی نیست.

نکته قابل ذکر دیگر در این داستان این است که بزرگی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی یکی از دلایل مهمی است که از بحرانی‌بودن ماجرا جلوگیری کرده است. می‌توانید تصور کنید که اگر یک مربی ایرانی مثل افشین قطبی یا علی دایی سرمربی تیم ملی بود و چنین تصمیمی را می‌گرفت، چه آتشی به پا می‌شد؟

جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مس سرچشمه اولين پيروزي فصل را جشن گرفت

 فارس، تيم هاي مس سرچشمه و شاهين بوشهر در هفته ششم ليگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 در ورزشگاه باهنر كرمان برابر هم به ميدان رفتند و در پايان مسي ها با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست دادند.

 
اصغر شرفي در نخستين تجربه مربيگري خود در مس نخستين پيروزي اين تيم در ليگ ششم را رقم زد.  
تك گل اين بازي را علي سامره در دقيقه 15 به ثمر رساند.
قضاوت اين ديدار را عليرضا اكبريان بر عهده داشت. وي به علي سامره،اويس كرجهان و امير محمدي از مس و مرتضي عزيزمحمدي از شاهين كارت زرد نشان داد.

پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میداوودی دوژینگی نیست

مسئولان باشگاه استقلال از صحبت هاى مطرح شده در خصوص دوپينگى بودن ميلاد ميداودى، مهاجم تيمشان گله مند هستند و اعلام كردند كه مهاجم تيمشان هيچ وقت از مواد نيروزا استفاده نكرده است.پس از پخش برنامه ۹۰ شايعاتى در خصوص دوپينگى بودن ميلاد ميداودى به وجود آمده كه مسئولان باشگاه استقلال اين موضوع را تكذيب كردند.پس از مسائلى كه سالهاى گذشته مجيد جلالى در خصوص ميداودى مطرح كرده بود، شائبه هايى در خصوص دوپينگى بودن او به وجود آمده بود و حال هم كه يك بازيكن ليگ برترى دوپينگى اعلام شده، ميداودى در راس شايعات قرار گرفته است. باشگاه استقلال در اين خصوص اعلام كرده ميداودى از ابتداى فوتبالش با چنين مسائلى روبرو شده است.

پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ابراهیم زاده از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد

ابراهیم زاده از گفتگو با خبرنگاران خودداری کرد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس از در حضور در جمع خبرنگاران و گفتگو با آنها خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رقم خورد، از حضور در جمع خبرنگاران و پاسخگویی به آنها خودداری کرد.

اصغر فروتن، سرپرست تیم ذوب آهن در این خصوص گفت: آقای ابراهیم‌زاده به شدت از بازیکنان تیم ناراحت بود و با این شرایط ترجیح داد در سالن کنفرانس حضور پیدا نکند. فکر می کنم در این شرایط نیامدن آقای ابراهیم‌زاده بهتر از آمدنش بود!

ششمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی 2 بر 2 دو تیم ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در دیداری جذاب و تماشایی پیگیری شد.

پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

نانی:با منچستر اوج مي‌گيرم و به اهداف بزرگي مي‌رسیم

بازيكن پرتغالي منچستريونايتد مي‌گويد در فصل جاري تجربه كافي براي دسترسي به اهداف بزرگ را دارد.
 لوئيس ناني اظهار داشت: امسال، سال شانس بزرگ من است تا بتوانم نشان دهم قادر به انجام بسياري از كارها هستم. از جمله اثبات خواهم كرد بازيكني خوب با روحيه‌اي هستم.
 
وي كه در فرصت يك هفته‌اي تعطيلات ليگ برتر سخت سرگرم انجام تمرينات تيمي و حتي انفرادي است،‌ افزود: اكنون يكي از بازيكنان مجرب تيم منچستر محسوب مي‌شوم. ضمن اينكه پنجمين فصل حضورم را در اولدترافورد تجربه مي‌كنم. فكر مي‌كنم اين سال‌ها براي كسب تجربه كافي باشد. بعد از اين مي‌خواهم راه اوج‌گيري را در پيش گيرم.
 به باور اين بازيكن 25 ساله او پس از اين دوران حضور، به بازيكني كارآمد در تيم سرآلكس فرگوسن تبديل شده است. وي گفت: اكنون در جايگاهي قرار گرفته‌ام كه از اعتمادبه نفس بيشتري برخوردارم و با ثبات‌تر از قبل هستم. مي‌توانم راحت 90 دقيقه در سطح بالا بازي كنم. در حالي‌كه قبلا حداكثر 45 دقيقه بازي موثر داشتم.

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

آقایان! به فکر جانشین برای فابرگاس و نصری باشید

بازیکن روسی تیم فوتبال آرسنال معتقد است فروش دو بازیکن کلیدي خط میانی توپچیها باید با جذب نفرات جایگزین جبران شود.
 آندری آرشاوین گفت: از دست دادن فابرگاس و نصری برای ما بسیار قابل تامل است، وقتی روی نیمکت ذخیره در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل اودینزه نشسته بودم، به بنتنر گفتم بازیکنی نداریم كه بتواند فان پرسی را تغذیه کند یا این که باعث حمایت قدرتمندانه از مهاجمین دیگر شوند. بنتنر هم به من گفت تنها ژاوی، بازیکن بارسا است که می تواند جانشین سسک فابرگاس شود.
 
این بازیکن 30 ساله که از سال 2009 در خدمت لندنی‌ها است، افزود: خیلی خوشحال هستم مجال بازی در کنار چنین ستارگان بزرگی را بدست آوردم، بازیکنانی که غیرقابل جانشین هستند.
 
وی ادامه داد: با وجود آرته‌تا و دیگر بازیکنان کادر تیم، ما اکنون متفاوت با زمان حضور سسک و سمیر بازی می‌کنیم. با این شرایط سخت است که بتوان پیش‌بینی کرد آرسنال قادر خواهد بود با دو تیم منچستری و چلسی در راه قهرمانی لیگ برتر رقابت کند، در حالیکه بنظر میرسد آنها کاملا مجهز شده‌اند.
 
او در مورد پرمرته ساکر، بازیکن آلمانی که هفته پیش جذب شد، اظهار امیدواری کرد و گفت: من این مدافع  را خوب می‌شناسم. او بازيكني خوب و بلندقامت است که می‌تواند به تیم خیلی کمک کند.
 
همچنین در مورد آندره سانتوز که از فنرباغچه ترکیه جذب شد، نیز عنوان کرد: هیچ شناختی از سانتوز ندارم، تنها می‌دانم که او برزیلی است.

به اعتقاد این ستاره ممتاز پس از خروج فابرگاس و نصری، تیم انگلیسی نیاز به جانشینانی در خط میانی دارد.

او اظهار داشت: بايد به فکر انتخاب جانشین برای دو هافبک بزرگی باشیم که از تیم جدا شدند.

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بارسا به دنبال خوان مانوئل ایتوربه ی پورتو

 

 طبق گزارش منتشره در روزنامه مادریدی آ.اس سران باشگاه بارسلونا عملکرد خوان مانوئل ایتوربه که درحال حاضر بازیکن پورتو است را زیر ذره بین گرفته اند.

این بازیکن 18 ساله تابستان امسال از تیم سررو پورتنو به پورتو پیوست ولی هنوز برای تیم جدیدش دیداری رسمی را برگزار نکرده.

با این وجود از او به عنوان یکی از بهترین جوانان دنیای فوتبال یاد می شود و عملکرد تماشایی اش در ترکیب تیم ملی آرژانتین در رقابتهای جام جهانی زیر 20 ساله ها که درماه آگوست در کلمبیا برگزار شد، نظر مثبت سران بارسا را به خود جلب کرده است.

البته سران باشگاه کاتالان قصد خرید آنی این بازیکن را ندارند و آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه کاتالان ملاقاتش با گوستاوو ماسکاردی، که 40% از حق این بازیکن را دراختیار دارد رد کرده است

ایتوربه تا سال 2016 با قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا قرارداد دارد

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دایی در پاسخ به مایلی کهن: وقتم را براي جواب دادن به اين آقا تلف نمي‌كنم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واكنش به تازه‌ترين انتقادات مايلي‌كهن گفت: من وقت ندارم به چرندیات این آقا جواب بدهم.
علی دایی درباره تازه تزين انتقادات مايلي كهن كه امروز مطرح شده عنوان كرد: حرف هاي اين آقا نشان مي دهد که از کجا خط گرفته است. جواب این آقا را نمی دهم. یکبار گفته ام حرف های این آقا اصلا برایم ارزش ندارد که بنشینم بخوانم و یا به آنها جواب بدهم.
 
وي ادامه داد: مردم در مورد حرف های ایشان بهترین قاضی هستند.  ببخشید؛ من وقت ندارم به چرندیات این آقا جواب بدهم و وقتم را تلف كنم. من کار دارم و بیکار نیستم.

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حمله تند مايلي کهن به دايي !

مايلي کهن در مصاحبه با یک خبرگزاری با انتقاد از علی دایی در مورد وی اظهار داشت :


 
*مثل بعضي ها ترسي از اين آقا ندارم 

 
باوجود اينکه تصميم داشتم درباره آقاي " x " حرفي نزنم اما ايشان ول کن نيست و اخيرا در يک شبکه تلويزيوني صحبت کرده و اسم بنده را آورده است. اگر بعضي ها از آقاي "x" حساب مي برند بنده اين گونه نيستم و ايشان هم بهتر است اين پنبه را از گوشش در آورد. ايشان در همه صحبت هاي خود مقياس پول را در نظر مي گيرند. مثلا مي گويد حرف هاي مايلي کهن برايم " دوزار " ارزش ندارد و يا درباره پرسپوليس و سرپرست آن مي گويد: " پس پژو 206 ما چي شد؟ "

 
 در حالي که ايشان 70 درصد پول خودش را از باشگاه گرفته بود و 22 ميليون نيز بابت سه بازي آخر جام حذفي پاداش دريافت کرد بدون آنکه براي نتايج تاريخي اش در ليگ ريالي جريمه شود. جاي ديگر گفته که از آقاي غمخوار بپرسيد که من پولم را بخشيدم يا خير؟ ايشان يادشان رفته که در جاده تهران -رشت اتوبوس تيم را نگه داشت و گفت تا 50 ميليونم پاس نشود اجازه حرکت اتوبوس را نمي دهم. ايشان اگر 40 درجه تب داشته باشد يک درجه اش را به کسي نمي بخشد. 
*ايشان سياسي نيستند؟ 

 
اين آقا در مصاحبه اخير خود گفته است " براي رئيس فدراسيون شدن بايد سياسي بود که من نيستم " ايشان درگيري اش با شيث رضايي در بازي پرسپوليس- سايپا را يادش رفته، کسي نمي تواند اينها را از ذهن مردم پاک کند. ايشان را 4 جلسه محروم کردند و رفت پيش نماينده هاي مجلس و محروميتش شد 2 جلسه؛ لابد ايشان سياسي نبوده و من سياسي هستم. 
لابد من بودم که وقتي در دادگاه بدوي شکايت از مايلي کهن عليه خودم راي صادر شد نزد رئيس وقت قوه قضاييه رفتم و افطاري خوردم و رأي را برگرداندم. 

 
لابد بنده بودم که اسمم در فهرست نامزدهاي سرمربيگري تيم ملي نبود و حتي در برنامه نود مدعي شدم که هر کسي لابي قوي تري داشته باشد سرمربي مي شود اما ناگهان سرمربي شدم و بعد هم گفتم که با خدا لابي کردم! 

 
*هواپيما را با 100 مسافر روي زمين نگه داشت! 
سرپرست باشگاه پرسپوليس ،ايشان را که پس از اخراج از تيم ملي از نظرها پنهان شده بود به محبوب ترين باشگاه کشور آورد. روزهاي اول ايشان مي گفت من با کاشاني رفاقت 20 ساله دارم اما بعدها دشمن او شد. اين آقا ضعيف ترين نتايج تاريخ پرسپوليس را رقم زد و در 5 بازي پشت سرهم باخت و تيمش 15 گل خورد؛ حتي کار به جايي رسيد که پس از شکست سنگين پرسپوليس در بوشهر، بازيکن تيم بوشهري در برنامه نود وقتي مجري از او پرسيد: چرا پس از گل چهارم به کارهاي نمايشي روي آوردي؟ پاسخ داد: «نمي خواستيم بيشتر گل بزنيم» آن شب عرق شرم بر پيشاني من نشست. 

 
اين آقا مي گويد که سياسي نيست آن وقت معلوم نمي شود چرا آقاي بهتاش فريبا مربي استقلال که در دوران خودش جز بهترين فوتباليست ها بود براي نشستن روي نيمکت به دليل نداشتن مدرک A مشکل دارد اما اين آقا بدون مدرک روي نيمکت تيم ملي و پرسپوليس مي نشيند و در نهايت رئيس دائم سفر کميته آموزش از سهميه خود به ايشان مدرک A تقديم مي کند! ايشان دچار خود بزرگ بيني شده است. 
برويد تحقيق کنيد ببينيد چرا در زمان حضور ايشان در سايپا، يک هواپيما را با بيش از 100 مسافر روي زمين نگه داشتند ! 

 
مشکل ديگر ايشان اين است که کينه از دلش خارج نمي شود. علي کريمي چون در سالن فوتسال گيشا به ايشان لايي انداخته بود بايد محو مي شد. ايمان مبعلي به دليل يک تکل بده شد و جواد کاظميان هم چون به جاي آقاي "x " به کريمي پاس داده بود بايد کنار مي رفت؛ داستان شيث را هم که مي دانيد. 

 
*حتي به پدرم بي احترامي کرد 
آقاي فرياد شيران شاهد است، سال ها قبل سفير وقت ايران در عربستان براي صعود تيم ملي به جام جهاني اعضاي آن تيم با خانواده هايشان را به مکه اعزام کرد. ايشان پدر و مادرش را فرستاده بود. خدا رحمت کند پدر بزرگوار ايشان را؛ بنده و آقاي فرياد شيران در مکه ساک و وسايل آن مرحوم را جابه جا کرديم و سعي داشتيم اگر کمکي لازم دارند انجام دهيم که البته وظيفه مان بود اما همين آقا در گفتگو با وبلاگ مازيار ناظمي، به مرحوم پدر من بي احترامي کرد. 

 
*اين آقا به «ليت بارسکي» هم رحم نکرد! 
آقاي "X " حتي به سرمربي آلماني سايپا رحم نکرد. ماجرا از اين قرار بود که در جريان جام جهاني 2006 آلمان، از آنجايي که آقاي «ليت بارسکي» سابقه فعاليت درژاپن را داشت، کارشناس بخش آسيايي جام جهاني شده و در جريان تحليل يک باز تيم ملي ايران به انتقاد از آقا مي پردازد و مي گويد «انگار تيم ايران 10 نفره بازي مي کند» همين جمله باعث شد کينه در دل آقاي " X " بيفتد و وقتي «ليت بارسکي» سرمربي سايپا شد و اين آقا هم عضو هيئت مديره بود، يک روز با الفاظ زشت چنان بلايي سراين مربي آورد که.... 

 
اخيراً در يک برنامه تلويزيوني گفته اند مايلي کهن به مغازه ما آمده و معذرت خواهي کرده است.اولا بنده اگر رفتم به مغازه ايشان در اوج بودم و مسووليت تيم ملي را داشتم و در واقع مردانگي کردم، بخصوص در آن روزها که ايشان جرات نمي کرد از خانه خارج شود. ثانياً مگر وقتي از من شکايت کرد و 300 هزار تومان جريمه و يکسال ممنوع المصاحبه شدم رفتم بگويم مرا ببخشيد؟! 

 
ضمن اينکه از آقاي " X " مي خواهم ديگر اسم مرا نياورد وگرنه مجبور مي شوم ماجراي «ليدرپروري» اين آقا و يک بازيکن ديگر در زمان بگوويچ براي حمله به علي پروين را بازگو کنم و ضمناً به موضوع هاي ديگري که به زمان مربيگري خودم در تيم ملي مربوط مي شود اشاره خواهم کرد.اگر ايشان باز هم اسم مرا ببرد مجبور مي شوم بگويم چه کسي در اردوي تيم ملي در زمان آن سرمربي معروف بود که بازيکنان به او مي گفتند «آقا شيره» و کسي جرأت نمي کرد از خواب بيدارش کند!

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس!

برخی محافل خبری با انتشار اسامی افرادی چون حسین هدایتی، مجید فرخزادی، علی پروین،محمد حسین نژاد فلاح و محمد حسین دادگان مدعی شدند وزارت ورزش و جوانان قصد دارد این ترکیب را برای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی کند تا آنها از میان خود یک نفر یا یک نفر بیرون از این مجموعه را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند تا مشکلات تشکیلاتی پرسپولیس به این شکل برطرف شود. با انتشار این اسامی از سوی برخی سایت‌های خبری،بعضی گزینه‌های احتمالی با انجام مصاحبه‌هایی سریالی با سایت‌های همسو مدعی شدند وزارت ورزش و جوانان با آنها مذاکره کرده و قرار است به زودی مسوولیت باشگاه پرسپولیس را برعهده گیرند اما هرگز این ادعاها از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی تائید نشد تا هواداران پرسپولیس متوجه شدند برخی گزینه‌های خودخوانده تمام تلاش و انرژی خود را معطوف به انتخاب خود کردند تا به هر قیمتی وارد تشکیلات مدیریتی پرسپولیس شوند. با وجود چنین فضایی این پرسش برای هواداران باشگاه پرسپولیس به وجود آمد که سرانجام تکلیف بهیات مدیره، مدیرعامل و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد، یک مقام آگاه که تمایلی به ذکر نامش در شرایط کنونی ندارد، در خصوص این پرسش به خبرنگار رجانیوز می‌گوید:« برخلاف ادعاهای افراد غیرمسوول، فهرست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آماده شده و برای تائید نهایی به دفتر وزیر ارسال شده، از آنجه که موضوع انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از اهمیت فراوانی برخوردار است قرار است این فهرست از دفتر وزیر به دفتر رئیس جمهور ارسال شود تا پس از تائید محمود احمدی‌نژاد اسامی موردنظر به صورت رسمی به رسانه‌های گروهی معرفی شود.»

این مقام آگاه در خصوص ترکیب پیشنهادی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما می‌گوید:« با وجود این که اعضای هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید از وجاهت لازم برخوردار باشند بر اساس کارآرایی و نفوذ افراد گزینش شده‌اند تا پس از تائید نهایی از سوی رئیس جمهور فعالیت خود را آغاز کنند. در ترکیب هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس تمام فاکتورهای لازم مدنظر گرفته شده و بهترین انتخاب‌ها اعمال شده است.» 

وی در ادامه توضیح داد:« در فهرست مذکور علی سعیدلو رئیس سابق سازمان تربیت بدنی به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس معرفی شده تا با شناختی که از مجموعه پرسپولیس دارد مسائل کلان این باشگاه پرمخاطب را مدیریت کند،از آنجا که باشگاه پرسپولیس نیاز به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شواری شهر تهران دارد تا با حمایت این دو دستگاه امور اداری و اجرایی خود را دنبال کند، تصمیم گرفته شد که محمد کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و حمزه شکیب عضو شورای اسلامی شهر تهران در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشند،نام محمد زادمهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز در این فهرست به عنوان پیشکسوت باشگاه گنجانده شده تا یک نماینده از جامعه پیشکسوتان در هیات مدیره حضور داشته باشد. دیگر عضو هیات مدیره که نامش در این فهرست قرار دارد بهروز ریخته‌‍‌گران است که در زمینه افتصادی قرار است به مجموعه مدیریتی باشگاه پرسپولیس نیز کمک کند.دیگر فردی که نامش در فهرست هیات مدیره قید شده حبیب کاشانی سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس است که به دلیل شناخت مطلوب از این مجموعه در کادر مدیریتی باشگاه قرار گرفته است.» 

این مقام آگاه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص زمان نهایی شدن فهرست هیات مدیره باشگاه از سوی رئیس جمهور گفت:«از آنجا که نیاز به بررسی و جمع بندی دقیق است نمی توان زمان مشخصی را برای اعلام نهایی این فهرست اعلام کرد اما با وجود پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان به نظر می‌رسد این فهرست تا چند روز آینده به شکل رسمی اعلام عمومی شود.» 
وی در پایان اظهارات خود در خصوص سرنوشت هیات مدیره باشگاه استقلال نیز اعلام کرد:« با پیگیری‌های صرت گرفته فهرست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم تهیه شده که پس از مشخص شدن وضعیت باشگاه پرسپولیس فهرست هیات مدیره باشگاه استقلال نیز برای تائید نهایی حدمت رئیس جمهور ارسال خواهد شد اما هواداران این باشگاه نیز مطمئن باشند همانگونه که باشگاه پرسپولیس از ترکیبی ایده آل برخوردار خواهد شد استقلال نیز از این قاعده بهرمند خواهد شد.»

سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کاکا:آقای خاص مرا باور دارد

 

كاكا بازيكن برزيلي به رغم آنكه از زمان پيوستن به رئال مادريد اغلب مصدوم بوده ،معتقد است توانسته اعتماد خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي خود را جلب كند.
به گزارش رويترز ، رئال مادريد در سال 2009 يعني يك سال پيش از آنكه مورينيو به اين تيم بيايد حدود 70ميليون يوروبه اينترميلان داد تا اين بازيكن برزيلي را به خدمت بگيرد ولي او نتوانست به روزهاي اوج خود كه به جايزه بهترين بازيكن جهان در سال 2007 منجر شد بازگردد.
رسانه هاي جهان طي هفته هاي گذشته خبرهايي منتشر كردند كه احتمال فروش و يا قرض دادن كاكا به ديگر باشگاه ها را مطرح مي كرد ولي او در مصاحبه با تلويزيون باشگاه رئال مادريد گفت گلي كه در ديدار با رئال زاراگوزا به ثمر رساند همه گمانه زني ها درباره آينده او را باطل كرد.وي گفت: اين گل به من اميد داد چون حرفهاي زيادي در اين باره كه من در تابستان رئال مادريد را ترك مي كنم زده مي شد. به نظرم ديگر همه اين حرفها تمام مي شود.
كاكا افزود: مورينيو معتقد است من مي توانم پيشرفت كنم و كمكي براي تيم باشم. خوب است بدانيد كه او من را جزيي از تيمش مي داند. من براي اينكه در اينجا بمانم خواهم جنگيد و همچنين براي اينكه در تركيب اصلي تيم باشم.
موررينيو هفته پيش گفت از اينكه كاكا را در تيمش دارد خوشحال است و بازيكن برزيلي هم از اينكه توانسته اعتماد سرمربي سابق چلسي را جلب كند ابراز خوشحالي كرد.كاكا گفت:او هميشه من را باور داشته است. او مي توانست بگويد كه ديگر من را نمي خواهد و از باشگاه بخواهد فرد ديگري را جايگزين من كند. ، ولي چنين نكرد. او معتقد است من كمك خوبي براي تيم هستم.
اين بازيكن برزيلي افزود: مي خواهم هواداران رئال مادريد بهترين كاكا را در زمين فوتبال ببينند.اين آرزوي من در اين فصل است.
 

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

چارلتون: رونی کانتونای جدید منچستر است

 

به نقل از ساندی تایمز، با جدایی بازیکنانی نظیر پل اسکولز، ادوین فن درسار، جان اوشی، وز براون، اوون هارگریوز و گری نویل از منچستریونایتد، اکنون وین رونی به باسابقه ترین بازیکن این تیم مبدل شده است.

بابی چارلتون اسطوره فوتبال انگلیس و یونایتد با بیان اینکه مسوولیت های جدید وین رونی ابعاد جدید به این مهاجم داده است، اظهار داشت: رونی می تواند به تمامی بازیکنانی جوانی که به تازگی کنارش قرار گرفته اند، پاسخ دهد. زمانی که دوره گری نویل، نیکی بات، پل اسکولز و دیوید بکام آغاز شد، اریک کانتونا در کنار آنها حضور داشت و آنها از وی درس می گرفتند و به او نگاه می کردند.

چارلتون گفت: اکنون نیز بازیکنان جوان دیگری تیم تزریق شده اند و گمان می کنم وین رونی با مسوولیت های تازه ای که دارد می تواند همان راهی را برود که اریک کانتونا رفته بود. کاری که کانتونا در سال 1995 انجام داد، رونی می تواند برای گروه جدید انجام دهد.

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مهاجم سابق استقلال:به سمت نیمکت آنها نمی‌روم

دیدار مقابل استقلال برای سیاوش اکبرپور یک بازی ویژه محسوب می‌شود. او انتظار داشت که در ابتدای فصل با چراغ سبز پرویز مظلومی مواجه شده و به تیم محبوبش برگردد ولی این اتفاق نیفتاد و حالا اکبرپور می‌خواهد مقابل مظلومی خودش را ثابت کند.

اکبرپور مدتی پیش اعلام کرد که قبل از بازی با استقلال حرف‌های زیادی خواهد زد ولی حالا به نظر می‌رسد که منصرف شده است. او در این خصوص به قانون می‌گوید:« من می‌خواستم حرف‌های زیادی بزنم ولی امیرقلعه‌نویی از من خواسته که دنبال حاشیه نباشم و فقط به مسائل فنی این مسابقه فکر کنم. حالا هم نمی‌‌خواهم حرفی بزنم که تمرکزم به هم بریزد ولی به طور حتم در آینده حرف‌هایم را خواهم زد.»

اکبرپور در مورد رویارویی با استقلال ادامه می‌دهد: «این تیم را از صمیم قلب دوست دارم ولی الان بازیکن تراکتورسازی هستم. مطمئن باشید ما حریف سرسختی برای استقلال هستیم. درضمن هزاران تماشاگر تبریزی هم به ورزشگاه آزادی می‌آیند و ما تنها نیستیم.»

اکبرپور شاید در این بازی به دنبال انتقام است. او در پاسخ به این سوال که آیا قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال می‌روی خاطرنشان می‌کند: «من دنبال تسویه حساب شخصی نیستم ولی به سمت نیمکت آنها نخواهم رفت. من باید در این بازی خیلی چیزها را ثابت کنم.»

خیلی‌ها منتظرند تا ببینند اگر اکبرپور به استقلال گل زد چه واکنشی نشان خواهد داد. او در این مورد می‌گوید: «اگر گل بزنم حتما به سبک جدیدی خوشحالی می‌کنم. من الان بازیکن تراکتور هستم و گل‌زدن برای این تیم خیلی مهم است. آن هم در دیدار مقابل استقلال.»

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه‌نويی با فحاشی به ستاره تراکتور ، بازهم خودش را نشان داد

مهدي كياني هافبك دفاعي تراكتورسازي در بازي دوستانه مقابل گسترش تبريز با امير قلعه‌نويي درگيري لفظي پيدا كرد و بلافاصله رختكن را ترك كرد. مي‌گويند قلعه‌نويي او را اخراج كرد اما كياني به گل مي‌گويد:« چه كسي گفته من اخراج شدم؟ من خودم دوست ندارم ديگر بمانم چون خيلي به من توهين شده است.»

كياني درباره ماجرايي كه منجر به درگيري لفظي‌اش با قلعه‌نويي شد ادامه مي‌دهد:« من به آقاي باغ‌آبادي مربي تيم گفتم كه اگر امكان دارد دوست دارم در نيمه دوم بازي كنم و به هيچ عنوان حرف ديگري نزدم ولي به يكباره قلعه‌نويي داد و بيداد را شروع  كرد و به من گفت گمشو برو بيرون! من در ابتدا چيزي نگفتم و حتي به قلعه‌نويي گفتم كه حرف خاصي نزدم ولي او باز هم حرف‌هايش را ادامه داده و من هم  جوابش را دادم. واقعا بابت حرف‌ها و توهين‌هاي اين مربي متأسفم.»

او ادامه مي‌دهد:« در بازي اول كه به صباي قم باختيم قلعه‌نويي به من و يك بازيكن ديگر كه اسمش را نمي‌برم گير داد و گفت كه ما از قصد بازي نمي‌كنيم. قلعه‌نويي گفت كه اين بازيكنان سال گذشته بهترين بازي‌ها را انجام دادند ولي الان بازي نمي‌كنند، اين در حالي بود كه ما اولين بازي خود را برگزار مي‌كرديم و در آن ديدار تمامي بازيكن‌ها بد بودند. من ديگر دوست ندارم به من تهمت زده شود به همين دليل ديگر يك ثانيه هم براي تراكتورسازي بازي نخواهم كرد.»

كياني كه به شدت عصباني بود در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« مگر من چه حرفي زدم كه اينطور بايد توهين بشنوم من فلان بازيكن نيستم كه مقابل اين مسائل كوتاه بيايم و خيلي زود جوابش را دادم. من به دنبال رضايتنامه هستم تا از تراكتور بروم، حتي حاضرم در ليگ دسته دوم بازي كنم ولي براي اين آقا بازي نكنم.»

كياني در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« چند سال با جان و دل براي تراكتور و مردم تبریز بازي كردم ولي اينطور با من رفتار مي‌شود. من از بهترين پيشنهادها به خاطر تراكتور گذشتم ولي حالا ديگر در اين تيم نمي‌مانم. من به طور جدي دنبال گرفتن رضايتنامه هستم تا از تراكتور جدا شوم به هر حال يك جا پيدا مي‌شود كه در آن بازي كنم.»

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه‌نويی با فحاشی به ستاره تراکتور ، بازهم خودش را نشان داد

مهدي كياني هافبك دفاعي تراكتورسازي در بازي دوستانه مقابل گسترش تبريز با امير قلعه‌نويي درگيري لفظي پيدا كرد و بلافاصله رختكن را ترك كرد. مي‌گويند قلعه‌نويي او را اخراج كرد اما كياني به گل مي‌گويد:« چه كسي گفته من اخراج شدم؟ من خودم دوست ندارم ديگر بمانم چون خيلي به من توهين شده است.»

كياني درباره ماجرايي كه منجر به درگيري لفظي‌اش با قلعه‌نويي شد ادامه مي‌دهد:« من به آقاي باغ‌آبادي مربي تيم گفتم كه اگر امكان دارد دوست دارم در نيمه دوم بازي كنم و به هيچ عنوان حرف ديگري نزدم ولي به يكباره قلعه‌نويي داد و بيداد را شروع  كرد و به من گفت گمشو برو بيرون! من در ابتدا چيزي نگفتم و حتي به قلعه‌نويي گفتم كه حرف خاصي نزدم ولي او باز هم حرف‌هايش را ادامه داده و من هم  جوابش را دادم. واقعا بابت حرف‌ها و توهين‌هاي اين مربي متأسفم.»

او ادامه مي‌دهد:« در بازي اول كه به صباي قم باختيم قلعه‌نويي به من و يك بازيكن ديگر كه اسمش را نمي‌برم گير داد و گفت كه ما از قصد بازي نمي‌كنيم. قلعه‌نويي گفت كه اين بازيكنان سال گذشته بهترين بازي‌ها را انجام دادند ولي الان بازي نمي‌كنند، اين در حالي بود كه ما اولين بازي خود را برگزار مي‌كرديم و در آن ديدار تمامي بازيكن‌ها بد بودند. من ديگر دوست ندارم به من تهمت زده شود به همين دليل ديگر يك ثانيه هم براي تراكتورسازي بازي نخواهم كرد.»

كياني كه به شدت عصباني بود در قسمتي از حرف‌هايش مي‌گويد:« مگر من چه حرفي زدم كه اينطور بايد توهين بشنوم من فلان بازيكن نيستم كه مقابل اين مسائل كوتاه بيايم و خيلي زود جوابش را دادم. من به دنبال رضايتنامه هستم تا از تراكتور بروم، حتي حاضرم در ليگ دسته دوم بازي كنم ولي براي اين آقا بازي نكنم.»

كياني در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« چند سال با جان و دل براي تراكتور و مردم تبریز بازي كردم ولي اينطور با من رفتار مي‌شود. من از بهترين پيشنهادها به خاطر تراكتور گذشتم ولي حالا ديگر در اين تيم نمي‌مانم. من به طور جدي دنبال گرفتن رضايتنامه هستم تا از تراكتور جدا شوم به هر حال يك جا پيدا مي‌شود كه در آن بازي كنم.»

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

احضار ناگهانی اولادی به تمرینات پرسپولیس

مهرداد اولادی دوباره در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد، و این‌بار هم طبق معمول روزهای گذشته با لباس شخصی. اولادی که هر روز غرغرکنان در تمرینات حضور پیدا می‌کند و از نحوه کار کادرپزشکی تیمش نارضایتی می‌کند.

امروز برای اولادی روز ناراحت‌کننده‌ای بود چون مجبور شد با تماس کادرفنی خود را به زمین تمرین برساند. اولادی بعد از حضور در تمرین پرسپولیس با حالت شاکی، از استیلی سوال کرد که چرا او را از تمرینات فیزیوتراپی انداخته و حالا مجبور است کنار زمین با لباس شخصی بنشیند. استیلی در پاسخ به او اعلام کرد او باید مثل باقی بازیکنان در تمرینات حاضر شود، اما اگر وقت فیزیوتراپی‌اش با تمرین تداخل دارد، غیبتش موجه است.

با توجه به جمیع جهات حضور اولادی در دربی منتفی به نظر می‌رسد ولی یک خبر خوب در اردوی سرخپوشان این است که هادی نوروزی به دربی خواهد رسید، اما در بازی با ذوب‌آهن بعید است حضور پیدا کند.

دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا اعلام کرد: بارسلونا نیستیم

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا اعلام کرد كه تیمش نباید با بارسلونا مقایسه شود.
به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، تیم ملی فوتبال ایتالیا در چارچوب دیدارهای مقدماتی یورو 2012 برابر تیم ضعیف جزایر فارو با نتیجه یک بر صفر پیروز شد که انتقاد بسیاری از کارشناسان را به همراه داشت.

چزاره پرندلی در این خصوص گفت: ما هنوز تیم منسجمی نشده‌ایم و کارهای زیادی باید روی تیم انجام دهیم. پس از بازی تمام شب را بیدار بودم و بارها فیلم بازی را تماشا کردم. در برخی از منطقه‌ها مشکل داریم که با رفع آن‌ها به تیم بهتری تبدیل خواهیم شد. برای بازی آینده برابر اسلوونی چندین تغییر را در ترکیب اصلی ایجاد خواهم کرد که به بهتر شدن تیم خواهد انجامید.

وی ادامه داد: در حال حاضر نباید انتظار زیادی از تیم داشته باشیم. بسیاری از کارشناسان ما را با بارسلونا مقایسه می‌کنند. من به این حرف‌ها علاقه‌ای ندارم زیرا ما مانند بارسلونا نیستیم و امیدوارم روزی شما این موضوع را درک کنید، ما راه خودمان را داریم و نمی‌خواهیم از تیمی کپی برداری کنیم.

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

يووه بايد از من‌يونايتد و بارسا درس بگيرد

 

سرمربي بيانكونري معتقد است كه تيمش براي پيشرفت بايد مانند باشگاه‌هاي بزرگي مانند من‌يونايتد و بارسا عمل كند.

 آنتونيو كونته كه به تازگي هدايت يوونتوس را بر عهده گرفته، اميدوار است بتواند بار ديگر اين تيم را به روزهاي طلايي خود بازگرداند.
كونته علاقه بسياري به شيوه بازي تهاجمي دارد و معتقد است براي رسيدن به آن بايد به سيستم بازي تيم‌هاي بزرگي چون منچستريونايتد و بارسلونا نزديك شد.
سرمربي پيشين باشگاه آتالانتا در اين‌باره گفت: زماني‌كه بازي تيم‌هاي منچستر و بارسا را مي‌بينم، به دنبال راهي هستم تا بتوانم شيوه غلبه بر حريفان در هر شرايطي را بياموزم. همواره مي‌توانيم از تيم‌هايي كه راه پيروزي را مي‌دانند درس‌هاي زيادي آموخت.
يوونتوس در پايان فصل گذشته به مقام نازل هفتم رسيد و از حضور در بازي‌هاي اروپايي فصل جاري محروم شد. كونته براي اين‌كه بتواند بيانكونري را به تيمي تبديل كند كه همانند گذشته در اروپا حاضر باشد و توانايي رقابت با بهترين تيم‌هاي اروپا را داشته باشد، راهي طولاني در پيش دارد.
كونته ادامه داد: به دنبال آن هستم تا بتوانم يوونتوس گم‌شده را پيدا كنم و تيمي بسازم كه در همه بخش‌ها بدون نقص باشد. در اين راه نيازمند فداكاري‌هاي بسياري هستيم و بايد صبر زيادي به خرج دهيم.

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

توتی باید یک‌قدم عقب برود

 

مدیر باشگاه رم از کاپیتان این تیم خواست لج‌بازی با سرمربی این تیم را پایان دهد.
 به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، پس از آن‌که لوئیس انریکه در دیدار با اسلووان براتیسلاوا از فرانچسکو توتی استفاده نکرد، شکاف عمیقی میان مربی و کاپیتان این تیم به‌وجود آمد.

والتر ساباتینی در این خصوص گفت: مسائلی بین توتی و انریکه پیش آمده که به هیچ‌وجه دوست ندارم این شرایط ادامه پیدا کند. این یک موضوع خطرناک است و باید به زودی حل شود. نمی‌توانیم با چنین شرایطی کنار بیاییم. تمام شهر خبرهای مربوط به این موضوع را پیگیری می‌کنند، تنها چیزی که باید روي آن تمرکر کنیم فوتبال است.

وی ادامه داد: این درست است که توتی درباره حذف از فهرست بازیکنان رم برابر براتیسلاوا با عصبانیت واکنش نشان داد ولی در ادامه انتظار دخالت فرانکو بالدینی را نداشتیم. او اکنون مدیر تیم ملی انگلیس است ولی به زودی همکاری خود با رم را آغاز خواهد کرد. تصور می‌کنم برای این‌که همه‌چیز درست شود، هرکس باید کاری انجام دهد. هم مربي و هم بازيكن.

مدير باشگاه رم خاطرنشان كرد: درست است که توتی یک قهرمان برای رم است، ولی او نیز یک بازیکن است مانند سایرین. کاپیتان رم باید یک قدم رو به عقب بردارد. او همواره خود را از مسائلی از این دست دور نگه داشته و این‌بار نیز باید همین کار را انجام دهد. او باید بپذیرد که اگر در چند بازی روی نیمکت بنشیند، اتفاقی نخواهد افتاد. او باید به مربی خود کمک کتد. از او می‌خواهم که این فداکاری را برای تیمش انجام دهد.

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کوئینز پارک رنجرز به دنبال بکام

 

براساس گزارش ها این باشگاه لس پانجلس گالکسی پیشنهاد جدیدی به بکام ارائه داده اما این ستاره انگلیسی هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده است و گفته می شود باشگاه کوئینز پارک رنجرز آماده است در صورت عدم توافق بکام با ال ای گلکسی، او را به لیگ برتر برگرداند.در چند هفته اخیر شایعاتی در مورد خرید این باشگاه انگلیسی توسط تونی فرناندز، سرمایه دار مالزیایی منتشر شده و او اعلام کرده در صورت خرید این باشگاه، بازیکنانی مانند جوئی بارتون و آنتون فردیناند را به خدمت خواهد گرفت.

بکام بارها اعلام کرده که دوست دارد سال آینده در رقابت های یورو 2012 و المپیک لندن برای انگلیس بازی کن و این مستلزم بازگشت او به اروپاست تا مورد توجه مربیان تیم ملی و المپیک انگلیس قرار بگیرد. و باشگاه کوئینز پارک رنجرز آماده است تا از این فرصت استفاده کرده و این بازیکن باتجربه را به خدمت بگیرد.

یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

برتری پرسپولیس مقابل ابومسلم

تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر امروز در ورزشگاه ثامن مشهد در ديداري تداركاتي به مصاف سياه‌جامگان مشهد رفت. 

قرمزپوشان در اين ديدار موفق شدند با تك گل دقيقه ۲۲ حميد علي‌عسگر از سد حريف مذهبي خود بگذرد. 

 
پرسپوليسي‌ها پس از اردوي ۴ روزه ساعت ۱ بامداد روز جمعه به تهران بازخواهند گشت.

شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یک مصاحبه عجیب در سایت پرسپولیس

خداداد درباره شعارهای تماشاگران پرسپولیس علیه استیلی می گوید: " به نظر من معمولا این کار هدایت شده است و نیازی به این نیست که من بگویم. همه آدم ها می دانند که وقتی از دقیقه 20 تماشاگران شعار منفی می دهند، یکسری این کار را هدایت می کنند و آنها که روی سکوها می نشینند اگر فوتبالی باشند که می فهمند که 3 یا 4 هفته اول را باید به مربی زمان داد حتی اگر تمام بازی ها را با شکست پشت سر بگذارد. آنهایی هم که فوتبالی نیستند معلوم است که برای چه به ورزشگاه آمده اند. "

 
ستاره نامدار فوتبال ایران در این گفتگو در دفاع از حمید استیلی گفته است: "  من فکر می کنم آنهایی که فوتبالی هستند نباید در 3 یا 4 چهار هفته اول از تیمی که مربی آن تعویض شده و شرایطش تغییر کرده انتظار بردهای پی در پی داشته باشند من به دوستان گفته بودم که این تیم بخاطر تغییراتی که داشته از هفته های پنجم و ششم شکل واقعی خود را پیدا خواهد کرد. تیم حمید شکل گرفته و بهتر و بهتر خواهد شد.

 
کارشناسان و فوتبالدوستان می دانند که جایگاه پرسپولیس اینجا نیست و مربی هم این جایگاه را نمی پذیرد ولی شرایط فوتبال اینطور است و همیشه همه چیز به نفع آدم رقم نمی خورد. فکر می کنم چون اول فصل است بازیکنان به آمادگی صد در صد نرسیده اند ولی الان این تیم شکل گرفته و مقابل صنعت نفت نیز فوتبال قابل قبولی را ارائه داد. حمید مربی بزرگی است و دانش و توانایی های فراوانی دارد که می تواند پرسپولیس را به اوج برساند. " 

 
وی افزود: عده ای هستند که به هر دلیلی حاضرند هر کاری را انجام بدهند برای خراب کردن سرمربی. وقتی حمید را خراب کنند، پرسپولیس شرایط بدی خواهد داشت و وقتی پرسپولیس با مشکل مواجه شود، حمید هم ضربه می خورد. من خودم از دوستان فوتبالی تقاضا دارم از امثال حمید باید حمایت کرد و باید بدانیم موفقیت استیلی موفقیت همه هم دوره ای های ماست.

 
خداداد درباره حبیب کاشانی و اختلاف دایی و کاشانی نیز گفته است: " آقای کاشانی را از سال 69 با تیم ملی امید شناختم و هیچگاه علیه ایشان صحبت نکرده ام. البته مشکلی هم که فصل گذشته بین سرمربی و مدیریت باشگاه پیش آمد به حدی نبود که تا این اندازه بزرگ جلوه کند و به هر جایی کشیده شود. برخی از دوستان مطبوعاتی به هر دلیل این مشکلات را دامن زدند. هر موقع هم از من سوال کردند، طبق وظیفه ام از سرمربی حمایت کردم. آقای کاشانی خودش می داند که نزدیک به 22 سال است ایشان را می شناسم و همیشه ارادت خاصی به ایشان داشته ام و هر جایی صحبتی شده، تنها ذکر و خیرشان بوده است. من هیچگاه در مورد کسی بدون دلیل و منطق صحبت نمی کنم و اعتقاد دارم آقای کاشانی به عنوان یک مدیر موفق کارش را بلد است. "

شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

گفتگویی با همسر ناصر حجازی:راز اختلاف با قلعه نویی، داستان فالگیر هندی، روزهای سرطانی

می گوید که پس از مرگ همسرش، حسابی شکسته شده و دیگر حال و حوصله گذشته را ندارد؛ صحبت از خانم شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی است؛ زنی که دو سال در کنار ناصر با آن بیماری لعنتی دست و پنجه نرم کرد و در نهایت تسلیم تقدیر و سرنوشت شد .
چند روز قبل همسر مرحوم حجازی در خانه شمس آباد که به قول خانم شفیعی، بی ناصر دیگر روحی ندارد میزبان خبرنگاران سرویس ورزشی برنا بود و از هر دری سخن گفت؛ از بی معرفتی های برخی اهالی ورزش تا داستان اختلافات معروف حجازی و قلعه نویی و ...
متن صحبت های بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی با خبرنگاران ورزشی برنا پس از هفته ها سکوت را در زیر می خوانید:

باور سخت سفر ابدی ناصر
نمی توانیم فراق حجازی را باور کنیم؛ دو سه روز قبل آتیلا از تمرین به خانه آمد و سراغ پدرش را گرفت. او حتی ناصر را صدا هم زد اما جوابی نشنید. پسرم رفتن پدر را هنوز باور نکرده است. وقتی وارد خانه شد به من گفت:« یعنی ناصر دیگه نیست؟!» نگاهش کردم و گفتم:«چه می گویی آتیلا جان؟»

عکس عجیب داخل خانه
خدا شاهد است اعتقاد دارم روح ناصر حجازی در کنار ماست. یک عکس بزرگ از او در پذیرایی منزل ما هست؛ چند شب پیش از کنار عکس او رد شدم و احساس کردم که او با چشم هایش مرا تعقیب می کند. شب ها احساس می کنم که چشم های ناصر در این تصویر حرکت می کند؛ این قسمت از خانه فضای سنگینی دارد چون ناصر اغلب اینجا بود.

روزی که به خوابم آمد
چند بار خواب ناصر را دیده ام. شب اول که هنوز او را به خاک نسپرده بودند به خوابم آمد و گفت به مردم بگو که اینقدر سر و صدا نکنند چون سرم درد می کند و ممکن است برای همسایگان مزاحمت درست شود. من هم در جواش گفتم ناصر جان این مردم به خاطر تو آمده اند. آنها آنقدر دوستت دارند که این وقت شب هم تشویقت می کنند. خیلی وقت ها خواب او را می بینم اما وقتی بیدار می شوم همه چیز از یادم می رود.

تعریف متفاوت از شخصیت حجازی
تعریف متفاوت من از ناصر حجازی این است که؛ او آدم خوبی بود! همسرم انسان عصبی و رکی اما در عین حال کوه احساس بود.

آن مصاحبه معروف
مصاحبه معروف حجازی با کیهان ورزشی در سال 52 را خوانده ام؛ همان که ناصر گفته بود دروازه ای خواهم ساخت از طلا با تورهای مروارید نشان و حتی تا به امروز هم آن مجله برای خودم نگه داشته ام. خاطرم است است آن زمان که مصاحبه چاپ شد تازه با ناصر آشنا شده بودم.

کسی سراغ ما نیامد
ناصر چند هوادار دارد که خاص خودش هستند. آنها از روز اول بیماری تا الان در کنار ما بوده اند اما از جامعه ورزش حتی یک نفر نیز سراغی از ما نگرفته اند. تاکید می کنم حتی یک نفر هم جویای احوال خانواده ناصر حجازی نشده اند. البته من هم انتظاری از کسی ندارم چون می گویم همه افراد گرفتاری های خاص خود را دارند.

مردم ایران قدرشناس هستند
خانواده حجازی کماکان در کانون توجه و محبت مردم هستند. چند روز قبل برای انجام یک کار اداری به اداره ای در میدان رسالت رفتم؛ کارمندان این اداره چنان با محبت با من رفتار کردند که شرمنده شان شدم. مردم پس از فوت ناصر هم محبت هایشان را از ما دریغ نمی کنند. آنها بسیار قدردان هستند و این موضوع را به عینه درک کرده ایم.کارمندی که در آن اداره باید کار ما را انجام می داد وقتی مرا شناخت زد زیر گریه؛ به شکلی که خودم هم گریه ام گرفت.

پیش بینی فالگیر هندی
ناصر زمانی که در بنگلادش بود نزد یک فال گیر هندی رفته بود؛ آقای فالگیر به او گفته بود که تو 82 سال زندگی می کنی. او حتی به ناصر یادآور شده بود همسرت 10 سال زودتر از تو از دنیا می رود. این جمله مرد هندی در خاطر ناصر مانده بود؛ او همیشه می گفت اگر تو بروی من چکار کنم و 10 سال پایانی عمرم را بدون تو چگونه سر کنم و در دوران پیری چه کسی از من مراقبت کند؟! ناصر مرگ زود هنگامش را هرگز باور نداشت!



گفتند سه ماه بیشتر زنده نمی ماند
آذر 88 پزشکان به ما گفتند که او بین سه تا شش ماه بیشتر زنده نمی ماند. دکتر معالج ناصر برای اولین بار موضوع بیماری حاد او را به بنده گفت و از من خواست که فرزندانش را نیز در جریان قرار دهم. اگر سرطان تنها در ریه او بود ناصر بازهم زنده می ماند اما توده های سرطانی در قسمت های مختلف بدن او پخش شده بود. همسر برادر حجازی هم سال هاست سرطان دارد اما کماکان به زندگی ادامه می دهد.

به همه گفتیم بیماری اش ذات الریه است
ما پرونده ناصر را به آمریکا هم فرستادیم. پزشکان وقتی پرونده وی را مطالعه کرده بودند به صراحت اعلام کرده بودند که او هیچ شانسی برای زنده بودن ندارد. خاطرم هست وقتی این شرایط را دیدیم به همه سفارش کردم که به ناصر نگویند بیماری اش سرطان است. حتی در بیمارستان کسری هم با پزشکان هماهنگ کردیم که عنوان کنند بیماری ناصر ذات الریه است. فقط یک روزنامه ورزشی نوشت او سرطان دارد که ناصر آن مطلب را خواند ولی متوجه نشد که منظورشان چه کسی است.

لحظه ای که فهمید سرطان دارد
ناصر برای اولین بار در بیمارستان لاله متوجه شد سرطان دارد. او برای انجام یکسری درمان با دوستش به بیمارستان رفت و توسط پزشکش متوجه شد که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند. آن روز برای اولین بار من با او نرفتم و یک پزشک به ناصر می گوید:« آقای حجازی آخرین بار کی شیمی درمانی کردید؟» ناصر می پرسد:« مگر من شیمی درمانی کرده ام؟» پزشک می گوید:« آقای حجازی شما انسان تحصیل کرده ای هستید و حتما می دانید که سرطان دارید» آنجا بود که ماجرا را فهمید. وقتی به خانه آمد با ناراحتی به من گفت که چرا به او نگفتیم که سرطان دارد؟! بازهم مجبور شدم حقیقت را کتمان کنم و گفتم:« ناصر جان چه کسی گفته تو سرطان داری؟!» اما دیگر همه چیز را می دانست و همانجا گفت که می خواهد با سرطان مبارزه کند.

عاشق نوه هایش بود
حجازی عاشق نوه هایش بود. این اواخر بدجور به جانان دختر آتیلا وابسته شده بود. جانان هم ناصر را خیلی دوست داشت . او با 9 ماه سن وقتی عکس پدربزرگش را می بیند به آن واکنش نشان می دهد. یک روز از غفلت من استفاده کرد و سوار آسانسور شد تا به طبقه بالا برود و نوه مان را ببیند که خودم را به او رساندم و گفتم ناصر جان اگر حالت بد می شد و روی زمین می افتادی من چه کار می کردم؟

من از پا افتادم
مرگ ناصر مرا از پا انداخت. باور کنید در زمان بیماری او هم رنج و مشقت بسیاری را متحمل شدیم. کسانی که مریض داشته باشند متوجه می شوند که من چه می گویم.

یک خط هم وصیتنامه ننوشت
ناصر هیچ زمانی از رفتن و مرگ صحبت نمی کرد. او بسیار مقاوم و با روحیه بود. حجازی آنقدر در مبارزه اش با سرطان مصر و جدی بود که حتی یک خط وصیت نامه ننوشت!

حداقل 10 سال در کنار ما نبود
زندگی با ناصر حجازی بسیار دشوار بود. او در زمان حیاتش شاید نزدیک به 10 سال در کنار من و فرزندانش نبود و مدام در اردوهای ملی و باشگاهی بسر می برد.. حجازی حتی زمانی که آتیلا به دبیرستان رفته بود نمی دانست پسرش کلاس چندم بود! یادمه که یکبار رفته بود مدرسه آتیلا و گفته بود پسر من که کلاس سوم است را صدا کنید اما مسوولان مدرسه گفته بودند ما آتیلا حجازی داریم ولی کلاس سوم نیست.

همه را بخشید و رفت
حجازی از هیچ کس دلخوری نداشت. او انسان کینه ای نبود و همه را پیش از مرگش بخشید حتی آنهایی که بدترین دشمنی ها را در حقش کردند. روزهای آخر عمرش و زمانی که همه می گفتند با قلعه نویی اختلاف دارد به خوبی از او استقبال کرد.زمانی که قلعه نویی می خواست به ملاقاتش برود من فقط یک بار به ناصر گفتم و وی نیز با روی باز پذیرایش شد.


حتی یکبار هم دعوا نکرد
ناصر اهل دعوا نبود و در سراسر زندگی مان یکبار هم در کوچه و خیابان با کسی دعوا نکرد و همیشع به آتیلا می گفت : «اگر کسی حرفی زد و یا با کسی تصادف کردی مبادا دعوا کنی ، سرت را پایین بینداز و برو.»

علت اختلاف حجازی و قلعه نویی
از آنجا که در زندگی ورزشی حجازی دخالتی نداشتم علت دقیق اختلافش با قلعه نویی را نیز نمی دانم اما فکر می کنم دلیل اصلی ناراحتی او از امیر این بود که ناصر انتظار داشت زمانی که قلعه نویی بعد از او سرمربی استقلال شد از وی اجازه یا رخصتی می گرفت که امیر این کار را نکرد. اختلافات این دو آنقدرها هم که مردم فکر می کردند ریشه ای نبود.

انتظار تماس قلعه نویی را داشتم
ناصر هرگز با من درباره نبخشیدن قلعه نویی سخن نگفت. بنده هم بر خلاف برخی شایعات رواج یافته هرگز علیه امیر صحبت نکردم. تنها ناراحتی ما از قلعه نویی به این دلیل بود که انتظار داشتیم پس از فوت ناصر حداقل یک تماس با ما می گرفت و ابراز همدردی می کرد اما امیر این کار را انجام نداد. البته او کار بسیار خوبی کرد که به مراسم ناصر نیامد زیرا اگر می آمد چه بسا اتفاقاتی رخ می داد که ناراحت کننده بود.

مصاحبه آتوسا و سعید
مصاحبه آتوسا حجازی و سعید رمضانی علیه قلعه نویی را خواندم. صحبت های این دو علیه قلعه نویی خواسته خود آنها بود و من اطلاعی از آن نداشتم.

شایعه خالی بودن تابوت
من هم جایی این حرف را شنیدم؛ شایعه شده بود که تابوت ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی خالی بود که به هیچ عنوان واقعیت نداشت. خودم می دانستم که در روز تشییع جنازه نمی توانیم ناصر را ببینیم؛ روی همین حساب با مساعدت مسوولان او را شبانه به خانه اش آوردند و پس از چند ساعت بردند. آن شب اصرار داشتم که ناصر را به خانه بیاورند چون اینجا را خیلی دوست داشت. اول اجازه نداده بودند ولی با تلاش آقای فتح الله زاده ساعت 2 شب ناصر را به خانه آوردند.

ماجرای تدفین بدون حضور خانواده
زمان تدفین هیچکدام ما حضور نداشتیم؛ ابتدا خیلی از این موضوع ناراحت شدم اما صحبت های فتح الله زاده مرا قانع کرد. او می گفت اگر مسوولان منتظر شما می شدند چه بسا با هجوم مردم پیکر آن مرحوم سالم به درون قبر نمی رفت.

سیگار عامل سرطان ناصر نبود
خانواده خیلی به ناصر اصرار می کردند که سیگار نکشد اما او چند سالی سیگار کشید و البته در مقاطع مختلف سیگار را ترک می کرد. البته پزشکان اعلام کردند عامل سرطان او سیگار نبود اما به هر حال استعمال دخانیات در پیشرفت بیماری اش اثرگذار بود.

طرح 27 ساله ها
فشارهای روحی ناصر را از پا در آورد. او در اوج آمادگی بود که طرح 27 ساله ها را اجرا کردند تا وی را از تیم ملی کنار بگذارند. من هنوز اعتقاد دارم آن طرح تنها برای کنار گذاشتن ناصر بود چون نامه مسوولان تنها به در خانه ما آمد. ناصر پس از آن اتفاق چند شبانه روز گریه می کرد و می گفت چرا باید مرا از خدمت کردن به تیم کشورم محروم کنند؟!


به خاطر من قهر کرد
ناصر دو بار از تیم ملی قهر کرد و حتی یکبارش بخاطر من قید سفر را زد؛ او اصرار داشت من هم همراه تیم به خارج بروم اما مسوولان وقت فوتبال می گفتند که ما امکانات آن را نداریم که همسر تو را همراه تیم ملی ببریم. یکبار هم قبل از جام جهانی بود که در نهایت با تیم به آرژانتین رفت.

توهم نبود؛ خیانت کردند!
بر خلاف نظرعده ای که می گویند خیانت به ناصر توهم بود، من هم مثل حجازی اعتقاد دارم در بازی معروف استقلال و سایپا تعدادی از بازیکنان در حق او نامردی کردند. یکبار آن شب و یکبار هم پس از شکست استقلال در فینال آسیایی ناصر را خیلی ناراحت و پژمرده دیدم.

دختر سرطانی زنده ماند اما ناصر...
ناصر مدتها هزینه های یک دختر خانمی را که سرطان داشت متقبل شد. آن دختر سرطانی هنوز به زندگی خود ادامه می دهد اما ناصر از دنیا رفت.

نذری دادن حجازی
حجازی هم مثل خیلی از مردم ایران اهل نذری دادن بود اما اجازه نمی داد کسی متوجه آن شود.همیشه اصرار داشت که اگر کار خیری انجام می دهیم نباید کسی متوجه شود. ما هر نذری داشتیم به یک موسسه در خیابان ساقدوش اهدا می کردیم. یکبار آتیلا می خواست نذری بدهد که ناصر گفت به کسی در خانه خودمان نذری ندهید؛ غذاها را داخل ماشین بگذارید و ببرید در خیابان تقسیم کنید چون دوست نداشت کسی از کار ما اینگونه برداشت کند که می خواهیم ریاکاری کنیم.

داستان آن بیت شعر
شعر «من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی...» راخیلی دوست داشت و حتی روی سنگ مزارش آن شعر را حک کردیم؛ آن بیت شعر را در زمان بیماری اش در یک مجله خوانده بود.

عاشق فرهاد بود
بازیکن محبوب حجازی فرهاد مجیدی بود. او فرهاد را مثل پسرش دوست داشت. البته ناصر علاقه زیادی هم به دایی داشت.

«دیکشنری» همیشه همراهش بود
اهل مطالعه بود. او روزی یک ساعت کتاب های زبان انگلیسی را می خواند. دیکشنری همیشه همراه ناصر بود.از زمان جوانی اش همیشه این کتاب را هنگام رانندگی جلوی فرمان ماشین قرار می داد و لغت حفظ می کرد. می گفتم ناصر تو با این کارت آخرش تصادف می کنی.

تعجب سید حسن خمینی
پس از مرگ حجازی حاج حسن نوه امام برای گفتن تسلیت به منزل ما آمدند. او لطف داشت و به ما گفت اگر کاری مربوط به وراثت آن مرحوم دارید انجام دهم که به وی عرض کردیم ناصر از مال دنیا هیچ چیز نداشت. این خانه هم که الان در آن ساکن هستیم به نام من است. حاج حسن باور نمی کرد که حجازی در این دنیا چیزی به نام خودش نداشته باشد.

ساخت خانه با رنج و مشقت
منزلی که در آن ساکن هستیم را با رنج و مشقت ساختیم. آتیلا و سعید (سعید رمضانی داماد مرحوم حجازی) هر چه که داشتند را فروختند تا این خانه را بسازیم. البته ناصر حجازی هم هرچه داشت به اضافه 50 میلیونی که از استقلال گرفته بود را برای خانه جدید هزینه کرد. یادمه که می گفت: نازی این آخرین پولی است که من دارم. در اواخر ساخت خانه و زمانی که پول کم آوردیم مجبور شدیم مغازه ناصر را در پاساژ مریم بفروشیم. او این مغازه را با اقساط ماهیانه 400 هزار تومان خریداری کرده بود.


6 ماه دوید تا وام بگیرد
ناصر حجازی یکی از بزرگان فوتبال ایران بود اما برای ساخت خانه اش شش ماه دنبال وام دوید تا توانست مبلغی را روی سند خانه وام بگیرد؛ سپس مغازه اش را فروخت تا توانست وام بانک را تسویه کند.

آرزویی که به آن نرسید
تنها آرزویی که حجازی داشت و به آن نرسید، نشستن روی نیمکت تیم ملی بود. ناصر خیلی دوست داشت برای یک دوره سرمربی تیم ملی شود اما هرگز شانسی به او داده نشد؛ او دیگر هیچ آرزویی نداشت .

می گفت من «گنجشک‌روزی» هستم
او همیشه به کم قانع بود. یک وقت هایی سر به سر او می گذاشتیم و می گفتیم مربیان دیگر را نگاه کن که قراردادهای میلیاردی امضاء می کنند اما تو... ، او هم در جواب شوخی ما می گفت که مگر چقدر هزینه خورد و خوراک داریم که برای درآوردن پول دست به هر کاری بزنیم! گاهی اوقات وقتی از خانه بیرون می رفت هزار تومان در جیبش بود، می گفتم ناصر جان پول بیشتری در جیبت بگذار اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد و یا تصادف کردی چکار می کنی؟ همیشه می گفت:« من گنجشک روزی هستم.» باور کنید که هر چه قرارداد می بست پولش را به حساب من می ریخت و ...

تشکر از یک مدیر
جناب آقای زنوزی مالک باشگاه فولاد گسترش تبریز در دوره بیماری یار و یاور حجازی بود؛ ما همیشه ممنون آقای زنوزی هستیم.

پاسخ رد به شبکه های خارجی
پس از فوت حجازی برخی کانال های بیگانه تلاش بسیاری کردند که با خانواده او هم صحبت شوند اما ما هرگز حاضر به مصاحبه با آنها نشدیم. حتی با آتیلا قرار گذاشتیم که موبایل مان را جواب ندهیم اما آنها خیلی تماس گرفتند.

تعریف و تمجید پروین از رمضانی
من سال هاست با همسر علی پروین ارتباط دارم؛ چند روز قبل هم به منزل آنها رفتم. علی پروین که از دوستان نزدیک حجازی بود چند روز قبل حسابی تعریف سعید رمضانی داماد ما را نزد همسرش کرده بود؛ این سعید خیلی برای ما عزیز است و حالا هم من به او می گویم زودتر به صحنه فوتبال برگردد؛ او بعد از فوت ناصر قید فوتبال را زد و گفت چون با ناصر خان به لیگ برتر آمدم دیگر در این مسابقات حاضر نخواهم شد.

می خواست کتاب بنویسد
طی سالهای اخیر بسیاری از خاطرات زندگی اش را رسانه ها بصورت پراکنده منتشر کردند اما خاطرات ناگفته فراوانی هم بود که با خودش برد. ماههای قبل از بیماری اش تصمیم داشت تا کتاب زندگی اش را بنویسد که بعد آن بیماری سر رسید و امانش نداد.

از ساخت فیلم زندگی اش استقبال می کنیم
پس از فوت ناصر چند کارگردان خواستار اجازه ما برای ساخت فیلم شدند اما فعلا آتیلا جوابی نداده و به نظرم اشتباه می کند و باید زودتر به پیشنهاد یک کارگردان خوب جواب مثبت بدهد تا این فیلم ساخته شود.

داستان جالب پیامک ها
از دختر و پسرم خواسته ام که روزی سه ، چهار ساعت تلفن همراه ناصر حجازی را روشن کنند . با گذشت چند ماه از فوت ناصر هنوز علاقه مندانش به تلفن همراه او پیامک می دهند تا مشخص شود که وی از یاد دوستدانش نمی رود.

علاقه مردم به اسطوره
هر روز هفته و در هر ساعتی که سر خاک ناصر بروید قبر او شسته شده و گل زیادی روی آن است. این نشان دهنده علاقه مردم به ناصر حجازی است. اینها بهترین مردم دنیا هستند که ناصر همیشه دوست شان داشت و بخاطرشان تلاش کرد.

شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پر مرتساکر به آرسنال پیوست

باشگاه آرسنال از خریداری پر مرتساکر با قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو خبر دادند. توپچی ها بعد از شکست 2-8 مقابل منچستریونایتد در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر، در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی،بازیکن سابق وردربرمن را به خدمت گرفتند.او از مسئولان تیم ملی آلمان که تاکنون 75 بار پیراهن این تیم را برتن کرده بود، اجازه گرفته بود که تا روز سه شنبه اردوی تیم را ترک کرده و با سفر به لندن تستهای پزشکی را پشت سربگذارد و با مسئولان باشگاه به توافق برسد

اکنون انتقال این ستاره 26 ساله به امیریتس قطعی شده است و مرتساکر قراردادی 4 ساله با آرسنال به امضا رسانده است.مرتساکر در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:« من دوران فوق العاده ای را در وردربرمن سپری کردم و از آنها واقعا متشکرم. انتقال به لندن برای من به معنای محقق شدن یک رویا و برداشتن یک گم دیگر رو به جلو بود. رقابتهای لیگ برتر همیشه برای من به منزله یک چالش بزرگ است.»از سوی دیگر آرسن ونگر هم دراین باره گفت:« ما خوشحالیم که به پر مرتساکر خوشامد می گویم. او بازیکن ملی پوش آلمان با تجربه فراوان و قدرت بالایی است و در بازیهای زمینی و هوایی هم خیلی خوب است. به نظر من او به خوبی در لیگ  برتر جا می افتد و کمک زیادی به تیم خواهد کرد.»

شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مقدماتی جام جهانی 2014- آسيا: ایران با پیروزی آغاز کرد

 
 
اولین دیدار تیم ملی ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر برابر اندونزی برگزار شد.

 
گل هاي تيم ملي ايران را جواد نكونام در دقايق 53 و 74 و آندرانيك تيموريان در دقيقه 87 به ثمر رساندند.

 
بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران با سيستم 3-3-4 و برنامه ي تهاجمي وارد ميدان شدند تا ديدارهاي خود را در مرحله سوم انتخابي جام جهاني در قاره آسيا با پيروزي آغاز كنند. 

ادامه مطلب

شنبه 12 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فورلان: می خواهم گل‌های زیادی برای اینتر به ثمر برسانم

 

دیگو فورلان مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه پس از ورود به شهر میلان به منظور امضای قرارداد با تیم اینتر اظهار داشت: باید از موراتی و اینتر که این فرصت را در شانس بزرگ را در اختیار من گذاشتند، تشکر کنم. خوشحالم از اینکه می خواهم برای تیم بزرگی همچون اینتر بازی کنم.

وی افزود: پیش از حضور در اینتر با کامبیاسو و زانتی صحبت کردم، اما می خواهم بگویم که پیوستن به چنین تیمی یک شانس بزرگ در دوران بازیگری‌ام است.

فورلان درباره جدایی ساموئل اتوئو گفت: او یک فوتبالیست و گلزن قهار بود. به این تیم آمدم تا به پیروزی های اینتر ادامه بدهم. می خواهم گل های زیادی برای تیم جدیدم به ثمر برسانم.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مسي پس از پيروزي پر گل مقابل ويارئال: اين راه را ادامه خواهيم داد

 

ستاره آبي ـ اناري‌ها به هواداران بارسلونا قول داد كه بازي‌هاي پر گل اين تيم در طول فصل ادامه خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ليونل مسي كه در ديدار ديروز مقابل ويارئال دو گل از پنج گل تيمش را به ثمر رساند و بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشت، پس از پايان بازي در سخناني كه روزنامه اسپورت ايالت كاتالونيا منتشر كرد، گفت: بارسلونا در بازي‌هاي بعدي نيز همين روال را ادامه خواهد داد. در آغاز ليگا بازي‌هاي بسيار سختي داريم. مي‌خواهيم در تمام بازي‌ها مقتدرانه ظاهر شويم. اين همان راهي است كه مي‌خواهيم ادامه دهيم.

پسر محبوب آبي ـ اناري‌ها افزود: بايد به تمام بازيكنان تيم به خاطر تلاش دو چندانشان تبريك بگويم. بارسلونا در ديدارهاي بعدي نيز همين روال را ادامه خواهد داد.

رقابت‌ آقاي گلي بين كريستيانو رونالدو و مسي از همين آغاز فصل شروع شده است. رونالدو در ديدار اول تيمش مقابل رئال ساراگوسا سه گل به ثمر رساند.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تیموریان:عمدی کارت نگرفتم که مقابل تیم قلعه نویی بازی نکنم

آندرانیک تیموریان هافبک تیم استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی تیم سابق خود غایب است.او که در بازی با فولاد سه کارته شد می گوید:«هیچ بازیکنی هیچ زمانی بدون در نظر گرفتن شرایط خود از داوران کارت زرد دریافت نمی کند من هیچ عمدی در دریافت کارت نداشتم و براساس اتفاق در همان لحظه کارت زرد گرفتم.»
او با بیان اینکه هیچ عمدی در گرفتن این کارت نداشته ادامه می دهد:«چرا باید وقتی هیچ مشکلی وجود ندارد از روی عمد خودم را سه اخطاره کنم که نتوانم در ترکیب تیم به میدان بروم. من اهل این کارها نیستم و با تمام توانم برای استقلال به میدان می روم.»
هافبک استقلال در پایان می گوید که هیچ مشکلی بین او و امیر قلعه نویی وجود ندارد:«هیچ مشکلی بین من و امیر قلعه نوعی وجود ندارد مسئولان تیم تراکتورسازی خواستار حضور من در این تیم برای فصل آینده بودند اما من با آبی ها مذاکره داشتم و به توافق رسیدم.تراکتورسازی تیم سابق من است و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.»

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كريمي: تيم ملي به من و مجيدي ختم نمي‌شود؛ ما 24 سرباز هستيم

به گزارش خبرگزاري فارس، علي كريمي پيش از تمرين امروز تيم ملي درباره اولين مسابقه ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 اظهار داشت: تاكنون ياد ندارم كه ايران مسابقه‌اي با اندونزي برگزار كرده باشد. ما يك بازي اين تيم را مقابل فلسطين تماشا كرديم اما كادر فني شناخت كافي از اين حريف دارد و تا روز مسابقه برنامه‌هاي تمريني را با توجه به اين شناخت برگزار خواهيم كرد.

وي ادامه داد: بازي اول بسيار مهم است و بايد گام نخست را محكم برداريم. خوشبختانه شرايط روحي بازيكنان مطلوب است و تمرينات به خوبي برگزار مي‌شود. اميدوارم در اين دوره با اقتدار بازي كنيم و راهي مرحله پاياني شويم.

كريمي در پاسخ به اين سؤال كه با حضور وي و فرهاد مجيدي، تيم ملي شخصيت تازه‌اي گرفته خاطرنشان كرد: ‌تبريك مي‌گويم كه مجيدي دوباره به تيم ملي بازگشته است. وي در 3 فصل اخير جزء بهترين‌هاي ليگ ايران بوده است. اميدوارم مجيدي هم به تيم ملي كمك كند تا بتوانيم راحت‌تر به مرحله بعد صعود كنيم. علاوه بر من و مجيدي جوانان خوب ديگري نيز هستند كه قادرند كمك حال تيم ملي باشند چون تك تك نفرات حاضر شده به تيم ملي از بهترين‌هاي تيمشان محسوب مي‌شوند. براي صعود به جام جهاني كار راحتي پيش رو نداريم به همين دليل اميدوارم هواداران با قدرت ما را حمايت كنند تا مانند جام جهاني 2006 به مرحله پاياني مسابقات برسيم.

كاپيتان تيم پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه با وجود وي و مجيدي ميانگين سني تيم بالا رفته اما شور و هيجان بيشتر به تيم ملي برگشته، گفت: دعوت من و مجيدي تصميم كادر فني بوده است. كي‌روش بررسي‌هاي لازم را انجام داده كه چه نفراتي مي‌توانند به تيم ملي كمك كنند و بر همين اساس بازيكنان را دعوت كرده است. سن من و مجيدي بالاست اما خطري براي بازيكنان جوان وجود ندارد چون آنها مي‌توانند با تلاش بيشتر در تيم ملي بازي كنند. مهمترين نكته موفقيت تيم ملي است بنابراين بازي كردن يا بازي نكردن من و بازيكن ديگر مهم نيست. مهم شاد كردن دل مردم ايران است و ما نياز به كمك هواداران داريم همانطور كه همواره حامي تيم ملي كشورشان بوده‌اند، اميدوارم در ديدار با اندونزي نيز با قدرت تيم را حمايت كنند.

كريمي در پاسخ به سؤال فارس كه گفت آشتي دادن هواداراني كه در دو سال اخير با تيم ملي قهر بودند كار راحتي نيست، عنوان كرد: در اين شرايط فقط نتيجه‌‌‌گيري است كه مي‌تواند به نوعي هواداراني را كه با تيم ملي قهر بودند را آشتي دهد. صددرصد آنها يار دوازدهم تيم ملي هستند و از فاكتورهاي كليدي تيم ملي محسوب مي‌شوند. اميدوارم جمعه ما را از لطف خود محروم نكنند.

"بازي زيبا يا نتيجه براي كاپيتان تيم ملي مهم است،" سؤال ديگري بود كه كريمي در پاسخ به آن گفت: خودم بازي زيبا تؤام با نتيجه را دوست دارم اما يك فرهنگ در فوتبال ما جا افتاده كه همه دنبال نتيجه هستند. اميدوارم روزي برسد كه ما هم بازي زيبا انجام دهيم و هم نتيجه خوب بگيريم.

بازيكن سابق شالكه در واكنش به اين اظهارنظر كه با آمدن وي و مجيدي استقبال عمومي از تيم ملي بيشتر شده، تاكيد كرد: خيلي خوشحالم كه چنين اتفاقي افتاده و نظر مردم به دعوت من و مجيدي مثبت است اما براي صعود به جام جهاني بايد خيلي تلاش كنيم و در اين راه به حمايت بي‌دريغ تماشاگران نياز داريم. در اين مدت همواره صحبت از حضور من و فرهاد مجيدي در تيم ملي است درحالي كه تيم ملي فقط به دو نفر ختم نمي‌شود بلكه ما 24 سرباز هستيم و همه مثل همديگريم. در نهايت نيز بايد تيم ملي را به جام جهاني ببريم تا دل مردم شاد شود.

كريمي درباره بازگشت بلاژويچ به ايران گفت: اين مربي زماني كه سرمربي تيم ملي بود به من لطف زيادي داشت و از شنيدن بازگشت وي به ايران خوشحال شدم. البته نمي‌دانم با اين قانون جديدي كه براي مربيان گذاشتند وي قادر است در ايران مربيگري كند يا نه اما برايش آرزوي موفقيت دارم. بلاژويچ زماني كه سرمربي تيم ملي بود به آنچه كه هدفش بود نرسيد اما اميدوارم در باشگاه مس به خواسته‌اش برسد.

يكي از خبرنگاران از هافبك پرسپوليس سؤال كرد كه آيا كي‌روش از عملكرد ملي‌پوشان رضايت دارد يا نه، گفت: من نبايد پاسخگوي اين سؤال باشم. شايد در كنفرانس قبلي سرمربي تيم ملي به اين سؤال جواب داده باشد اما مي‌دانم كه كي‌روش يك مربي حرفه‌اي است و نياز به زمان دارد. بازيكنان و كادر فني تيم ملي با گذشت زمان مي‌توانند خودشان را وقف دهند و به هماهنگي برسند.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مربی یونایتد: احتمال پیوستن اشنایدر به منچستریونایتد هنوز وجود دارد

 

سایت گل - به گفته رنه ملنستین مربی تیم منچستریونایتد هنوز احتمال این وجود دارد که وسلی اشناید اینتر را به مقصد الدترافورد ترک کند.
فرگوسن یکی از علاقمندان اشنایدر است اما دستمزد او باعث شد انتقالش به یونایتد دچار مشکلاتی شود.
پیش از این گفته می شد پیوستن هافبک 35 میلیون پوندی اینتر به یونایتد منتفش ده اما رنه ملنستین اعلام کرد این انتقال ممکن است رخ دهد.
ملنستین می گوید:" سرالکس فرگوسن به بازیکنانی که در اختیار دارد کاملا ایمان دارد اما بازیکنی با ویژگی های اشنایدر می تواند گزینه بسیار خوبی برای اضافه شدن به ترکیب تیم ما باشد."
"تا زمانی که بازیکن بخواهد راهی برای پیوستن به تیمش مقصدش وجود دارد. اگر یوناتد و اشنایدر بخواهند این انتقال انجام می شود."
فرگوسن سابقه جذب بازیکن در دقیقه 90 مهلت نقل و انتقالات را دارد، او در سال 2008 در ثانیه های پایانی دیمیتار برباتوف را با رقم 30.75 میلیون پوند از تاتنهام به خدمت گرفت.
فرگوسن تابستان امسال تا به حال فیل جونز، دیوید دخه آ و اشلی یانگ را به خدمت گرفته است

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هواداران بارسلونا شعارهاي سياسي سر دادند

 

به پيشنهاد مقامات بارسلونا پيش از بازي شب گذشته برابر ويارئال همه به احترام اولين نماينده مردم كاتالونيا در پارلمان اسپانيا يك دقيقه سكوت كردند، اما اين سكوت مقدمه‌اي بود بر شعارهاي سياسي.
 به نقل از اسپورت كاتالونيا، بازيكنان بارسلونا و به تبع آن، بازيكنان ويارئال پيش از بازي شب گذشته به احترام سالگرد مرگ اولين نماينده مردم كاتالونيا در پارلمان اسپانيا، هيبرت باره‌را پس از دوران ديكتاتوري ژنرال مستبد اسپانيا، فرانكو (1380 تا 1384) يك دقيقه سكوت كردند.

اين سكوت كافي بود تا گروه‌هاي زير زميني كاتالونيا مستقر در نيوكمپ از جمله گروه هميشه دردسرساز بويكس‌نويز شروع به سر دادن شعارهاي سياسي عليه دولت مركزي كنند.
بلندگوي استاديوم نيوكپ در طول بازي بارها مردم را به آرامش و توجه به روح ورزش كرد اما اين اعتراضات به پس از بازي هم كشيده شد و خيابان‌هاي اطراف نيوكمپ با وجود پيروزي ارزشمند بارسلونا برابر ويارئال با نتيجه 5 بر صفر ناآرامي هاي مقطعي را تجربه كرد.

سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

منچستریونایتد 8 - آرسنال 2، توپچی ها در اولدترافورد به توپ بسته شدند

 

در روزی که تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 5 بر یک تاتنهام را مغلوب کرده بود یونایتد، دیگر تیم شهر منچستر نیز با یک نتیجه عجیب آرسنال دیگر تیم لندنی را شکست داد.
یونایتد در دیدار فوق العاده در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال بحران زده را شکست دهد. به نظر می رسد از دست دادن سمیر نصری و سسک فابرگاس و عدم جذب جانشین برای این دو حسابی توپچی ها را تضعیف کرده است.

بازی در ابتدا متعادل آغاز شد اما هر چه از زمان بازی می گذشت فاشر یونایتد بر روی دروازه آرسنال بیشتر می شد. دنی ولبک در دقیقه 22 با ضربه سر گل او یونایتد را به ثمر رساند. در دقیقه 27 بازی داور یک ضربه پنالتی را به سود آرسنال اعلام کرد اما دخه آ ضربه فان پرسی را مهار کرد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.

یک دقیقه بعد اشلی یانگ با یک ضربه فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه توپ را به قعر دروازه آرسنال فرستاد و نتیجه را دو بر صفر کرد.
سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول وین رونی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه توپچی ها را برای سومین بار باز کرد اما این پایان کار در نیمه اول نبود، تئو والکات در دقایق تلف شده نیمه اول یکی از گلها را جبران کرد تا آرسنال قبل از رفتن به رختکن کمی از شدت این شکست بکاهد.
نیمه دوم نیز با حملات یونایتد ادامه پیدا کرد، آنها در دقیقه 64 بار دیگر توسط رونی به گل رسیدند. سه دقیقه بعد نانی با یک ضربه چیپ گلی تحقیر آمیز را وارد دروازه شجینی، سنگربان جوان آرسنال کرد.

در ادامه پارک جی سونگ در دقیقه 70 ، تنها دو دقیقه بعد از به میدان آمدنش بار دیگر دروازه میهمان را باز کرد تا نتیجه بازی هر لحظه برای آرسنال بدتر شود.
در دقیقه 75 بازی فان پرسی روی اشتباه خط دفاعی یونایتد یکی دیگر از گل ها را جبران کرد اما نتیجه همچنان تحقیر آمیز است. این پایان کار نبود و آرسنال دو گل دیگر هم دریافت کرد. رونی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی گل هفتم یونایتد را به ثمر رساند و هت تریکش را نیز در این بازی کامل کرد.

در دقایق تلف شده بازی نیز اشلی یانگ گلی مشابه گل اول خود به ثمر رساند تا طوفان شیاطین سرخ در نهایت خاموش شود و آرسنال قربانی آن باشد.
نکته جالب اینکه ترکیب ابتدایی یونایتد در این بازی جوانتر از ترکیب آرسنال بود و شاگردان فرگوسن نشان دادند تا چه حد آماده هستند و می توانند برای هر تیمی خطر ساز باشند.

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوونتوس هافبک ملی پوش پاراگوئه را به خدمت گرفت

 

یوونتوس ایتالیا "مارچلو استیگاریبیا"، بازیکن میانی تیم "دپورتیوو مالدونادو"ی اروگوئه را به صورت قرضی به خدمت گرفت.

 استیگاریبیا 24 ساله هشتمین خرید یووه در فصل نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید.

وی که در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به همراه پاراگوئه به میدان رفت، در خصوص پیوستن به یووه گفت: من واقعا هیجان زده‌ام. این رویایی است که به واقعیت پیوسته است. حضور در یووه غیرمنتظره و جالب است. می خواهم از این لحظاتم لذت ببرم.

وی افزود: از اینکه به یوونتوس پیوسته‌ام به خودم می بالم. اینکه شما شانس بازی برای یک تیم بزرگ را پیدا کنید اتفاقی نیست که هر روز روی دهد و باید ثابت کنم که متعلق به اینجا هستم.

یووه می تواند در پایان رقابت‌های این فصل با انعقاد قراردادی به ارزش پنج میلیون پوند استیگاریبیا را از باشگاه "دپورتیوو مالدونادو"ی اروگوئه خریداری کند.

دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حمايت فرگوسن از پيرمرد محجوب فرانسوي؛ ونگر بهترين مربي تاريخ آرسنال است

 

سرآلكس فرگوسن با بيان اين كه ونگر بهترين مربي تاريخ باشگاه آرسنال است، انتقادهاي اخير از او را غيرمنصفانه مي‌داند.
سرمربي منچستريونايتد در آستانه ديدار اين تيم با آرسنال به حمايت از آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پرداخت و گفت كه انتقادهاي اخير از ونگر غير منصفانه است.

ديدار دو تيم قرار است كه فردا (يكشنبه) در چارچوب هفته سوم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود.

ونگر به علت نتايج ضعيف شاگردانش در دو بازي اول فصل و همچنين از دست دادن سسك فابرگاس و سمير نصري دو بازيكن اصلي خود با سيل انتقادات همراه شده است و روزهاي سختي را در ورزشگاه امارات سپري مي‌كند.

فرگوسن در سخناني كه سايت رسمي باشگاه منچستر آن را منتشر كرد، گفت: مي خواهم بدانم چه كسي مي‌تواند جاي ونگر را بگيرد؟ به خوبي مي دانم كه شش سالي است كه هيچ جامي كسب نكرده است، اما اين چه معناي مي‌تواند داشته باشد؟

سرمربي شياطين سرخ افزود: 15 سالي كه ونگر در آرسنال فعاليت داشته است، بهترين دوران اين باشگاه به شمار مي‌آيد. او بهترين مربي تاريخ باشگاهي است كه همچنان كيفيت و شيوه نمايش بازيكنانش زيبا و زبانزد است. به نظرم انتقاد اخير از او غير عادلانه است، اما چه كسي امروزه معناي ظلم و عدل را مي‌فهمد، روزگار مسخره‌اي است. راضي كردن تماشاگران بسيار سخت‌تر از 20 سال قبل شده است، اين نااميد كننده است.

یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هفته نخست لاليگا:توقف آتلتيکومادريد مقابل اوساسونا با حضور نکونام

 

تيم فوتبال اوساسونا کارش را در لاليگا با يک تساوي ارزشمند مقابل آتلتيکو مادريد آغاز کرد.
در ادامه‌ي هفته نخست رقابتهاي لاليگا تيم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف اين تيم رفت و توانست ميزبانش را با تساوي بدون گل متوقف کند.

جواد نکونام در اين ديدار 90 دقيقه براي تيمش بازي کرد، اما مسعود شجاعي که هنوز شرايط کامل بازي کردن را پيدا نکرده در فهرست 18 نفره تيم قرار نداشت.

در ادامه ي رقابتها و در مهم ترين بازي امشب رئال مادريد به مصاف ساراگوسا مي رود و بارسلونا در خانه پذيراي ويارئال است.

یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بارسلونا بارديگر با مسي قهرمان شد؛ ادامه ركورد شكني پپ

 

ديدار سوپر جام فوتبال اروپا ميان تيم‌هاي بارسلونا اسپانيا به‌عنوان قهرمان ليگ قهرمانان و پورتو پرتغال قهرمان ليگ اروپا از ساعت 23:15 در ورزشگاه لويي دوم موناكو برگزار شد كه در پايان تيم فوتبال بارسلونا موفق شد با نتيجه 2 بر صفر مقابل اين حريف به برتري برسد و براي چهارمين بار عنوان قهرماني اين پيكارها را از آن خود كند.

گل‌هاي اين ديدار را ليونل مسي و سسك فابرگاس به ثمر رساندند. بازيكن آرژانتيني بارسا كه روز گذشته موفق شده بود عنوان بهترين بازيكن اروپا را كسب كند، با اشتباه مدافع پورتو در پاس رو به عقب، در موقعيت تك‌به‌تك با دروازبان تيم پرتغالي قرار گرفت و درنهايت در دقيقه 39 گل اول بازي را به ثمر رساند و اين نتيجه تا پايان نيمه اول پابرجا ماند.

در نيمه دوم و در اواخر بازي، مسي اين بار در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاسي تماشايي سسك فابرگاس تازه‌وارد را در موقعيت گلزني قرار داد و اين بازيكن براي دومين بار دروازه پورتو را گشود.

در اين ديدار 2 بازيكن تيم پورتو به نام‌هاي رولاندو در دقيقه 86 و گارين در دقيقه 90 اخراج شدند تا نماينده پرتغال 9 نفره بازي را با شكست به پايان برساند.

پپ گوارديولا با قهرماني در سوپرجام اروپا، جامي ديگر را براي كاتالان‌ها به ارمغان آورد تا دوازدهمين جام خود را براي آبي‌و‌اناري‌ها كسب كند.

شنبه 5 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اخبار ريز و درشت از فوتبال ايران

 آندرانيک تيموريان درباره عملکرد تيم استقلال در فصل جاري و اين که آيا اين تيم قهرمان ليگ خواهد شد؟ گفت: در حال حاضر 5 بازي از ليگ انجام شده است و درست نيست که اکنون بگويم قهرماني از آن ماست، ولي در کل روند تيم رو به رشد است و در آينده بهتر خواهد شد. 

 

 
مهابادي، تارتار، کربکندي و شرفي گزينه هاي جانشيني سنجري 
پس از آن که مس سرچشمه در ادامه روند ناکامي هاي خود در ليگ برتر در هفته پنجم مقابل راه آهن با نتيجه 3 بر يک مغلوب شد، مسؤولان اين تيم بلافاصله احمد سنجري را از کار برکنار کردند. سرچشمه اي ها در اين 5 هفته تنها يک امتياز گرفته و در ديگر ديدارها نيز با نتايج پرگل بازي را به حريفان خود واگذار کرده بودند. 
ضياء هاشمي سرپرست تيم فوتبال مس سرچشمه با بيان اين که ظرف يکي دو روز آينده سرمربي جديد تيم را انتخاب خواهيم کرد، گفت: فعلا چند گزينه براي جايگزيني سنجري مورد نظر داريم که مهمترين آنها مهابادي، تارتار، کربکندي و اصغر شرفي هستند. 

 

 
دروازه بان جديد سايپا امروز معرفي مي شود 
حسين آشنا دروازه بان تيم سايپا در بازي داماش گيلان به دليل خطاي جهانگير عسگري به شدت آسيب ديد.اين دروازه بان با شکستگي از ناحيه مچ پا مواجه شد و جمعه شب تحت عمل جراحي قرار گرفت. آشنا تا چند ماه نمي تواند تيمش را همراهي کند به همين دليل سايپا به دنبال يک جايگزين براي او است. قرار است دروازه بان جديد سايپا امروز معرفي شود. سايپا دروازه بان دوم سال هاي پيش خود، وحيد شيخ ويسي را آزاد کرده است. 

 

 
جدايي انصاري فرد از سايپا تکذيب شد 
مجيد صالح سرمربي سايپا در خصوص شايعه جدايي کريم انصاري فرد که مي گويند به دليل پايان معافيت تحصيلي بايد به خدمت سربازي برود، تأکيد مي کند: اين موضوع صحت ندارد و کريم انصاري فرد براي ترم مهرماه در دانشگاه ثبت نام کرده است. او همچنان در تيم ما بازي خواهد کرد. 

 

 
ساکت از فولاد ماهان سر درآورد 
محمدرضا ساکت به عنوان مديرعامل جديد باشگاه فولاد ماهان اصفهان انتخاب شد. مرتضي طلايي ، سخنگوي باشگاه فولاد ماهان با اعلام خبر انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان مديرعامل جديد باشگاه فولاد ماهان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتي که آقاي ساکت داشته اند که مهمترين آن خستگي مديريت طولاني مدت وي در باشگاه سپاهان بود، پس از صحبت ها و تقاضاهاي باشگاه فولاد ماهان توانستيم موافقت وي براي قبول سمت مديرعاملي باشگاه فولاد ماهان را جلب کنيم. 

 

 
رضا نوروزي: مي توانستيم استقلال را شکست دهيم 
مهاجم و تنها زننده گل فولاد خوزستان در ديدار برابر استقلال تهران گفت: هر 2 تيم بازي خوبي به نمايش گذاشتند، ولي فکر مي کنم که ما به جواني و بي تجربگي تيم مان باختيم.
رضا نوروزي اظهار کرد: در اين بازي موقعيت هاي گل ما از استقلال بيشتر بود و اگر بازيکنان تيم قدري با تجربه تر بودند، مي توانستيم استقلال را شکست دهيم. 

 
آرش افشين: از تعويضم ناراحت نشدم 
مهاجم ملي پوش تيم فولاد خوزستان گفت: استقلال هم باتجربه تر از ما بود و هم از موقعيت هايي که به دست آورد نهايت استفاده را برد. آرش افشين پس از شکست تيمش مقابل استقلال تهران گفت: خلق کردن موقعيت هاي بي شمار روي دروازه استقلال نشان از بازي خوب فولاد دارد، اما حيف که نتوانستيم پيروز شويم. 
بازيکن رامهرمزي و شماره 9 فولادخوزستان در پاسخ به اين پرسش که آيا نسبت به تعويضت ناراحت شدي؟ گفت: اصلا از تعويضم ناراحت نشدم چرا که نظر سرمربي تيم بوده است و بايد به آن احترام گذاشت. 

 

 
احضار پورحيدري وميداودي به هيأت رسيدگي به تخلفات 
دبير هيأت رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال از احضار سرپرست و مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران خبر داد و گفت: مطمئن باشيد بدون ملاحظه و تعارف برخورد خواهيم کرد. 
عليرضا عليپور در گفتگو با مهر، ضمن اعلام اين خبر در خصوص دلايل احضار منصور پورحيدري و ميلاد ميداودي گفت: منصور پورحيدري به عنوان سرپرست و مدير تيم فوتبال استقلال مي بايست همه مواردي که مربوط به بازيکنان مي شود را کنترل کند، بطوري که تطابق با فرهنگ اسلامي و ايراني داشته باشد. 
وي با اشاره به وضعيت آرايش موي ميلاد ميداودي گفت: حرکتي که ميداودي انجام داده است يک حرکت مذموم بوده و سواستفاده از جايگاه شغلي به حساب مي آيد. آراستن ظاهر به اين شکل نوعي توهين به فرهنگ مردم شريف ايران اسلامي است. 

 

 
سنجري: مربي جديد مي خواهد معجزه کند! 
سرمربي برکنار شده تيم فوتبال مس سرچشمه گفت: بصورت فني و علمي ثابت مي کنم مديران باشگاه مس سرچشمه در برکناري من شتابزده عمل کردند. 
احمد سنجري افزود: به هر صورت هيأت مديره و مديرعامل باشگاه مس سرچشمه تصميم گرفته اند، پنج هفته زمان براي من کافي بوده و به دنبال اين هستند تا در زمان تعطيلات ليگ برتر بين هفته هاي پنجم و ششم با استخدام مربي جديد به تيم شوک وارد کنند. 
وي افزود: الان اختلاف امتياز تيم آخر جدول با تيم دوازدهم فقط چهار امتياز است و با يک برد و يک مساوي جاي تيم ها در انتهاي جدول جابجا مي شود. با اين شرايط اينهمه عجله براي چيست؟مديران باشگاه قصد دارند به تيم شوک وارد کنند. آنها تصميم درستي گرفته اند اما بايد بدانند شوک فقط براي يک بازي است، بعد از آن را مي خواهند چه کنند؟ تيم همان تيم است که با من کار مي کرد، مربي جديد مي خواهد معجزه کند؟ 
سنجري با اشاره به شباهت تصميم هاي مديريتي در فوتبال ما با کشورهاي عربي افزود: مربي که مي خواهد جاي من بيايد، بازيکنان مس سرچشمه را مي شناسد؟ او تعطيلي ليگ را بايد صرف شناخت از تيم کند و آنوقت تازه مي رسد جايي که الان من هستم! 

 

 
دينورزاده: اگر بخواهند، مي روم ! 
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: هر آمدني يک رفتني دارد و اگر مسؤولان باشگاه داماش بخواهند از اين تيم مي روم. 
مهدي دينورزاده پس از شکست تيمش مقابل سايپا گفت: بازي خوبي را به نمايش نگذاشتيم. متاسفانه در ديدار با داماش، بازيکنان ما عملکرد ضعيفي داشتند و در نهايت شکست خورديم. 
سرمربي تيم داماش خاطرنشان کرد: اگر مي خواهيم در ليگ برتر بمانيم بايد شکست مقابل سايپا را فراموش کنيم و به فکر بازي هاي آينده ليگ برتر باشيم. 

 

 
صالح: شرايط سايپا روزبه روز بهتر مي شود 
سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز با ابراز خرسندي از برتري اين تيم مقابل داماش گيلان گفت: شرايط تيم ما روزبه روز بهتر مي شود و اميدوارم در هفته هاي آينده نتايج خوبي را هم به دست آوريم. 
به گزارش مهر، مجيد صالح پس از برتري 3 برصفر تيمش مقابل داماش گفت: تيم ما در مصاف با داماش بازي خوبي را به نمايش گذاشت. در اين ديدار تيم ما با تغيير سيستم نسبت به ديدارهاي قبلي وارد ميدان شد و در نهايت يک برد با ارزش را به دست آورديم. 
از بازيکنانم راضي هستم ولي بايد بگويم در ديدار مقابل داماش گيلان مي توانستيم گل هاي زيادي را به ثمر برسانيم.

شنبه 5 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یووه به دنبال مالودا

 

 بعد از خریداری خوان مانوئل ماتا توسط چلسی، سران یوونتوس قصد دارند تا مالودای فرانسوی را از این تیم خریداری کنند.
یوونتوسی ها مدت هاست که خواهان مالودا هستند و حالا که آینده ی وی در استمفوردبریج با حضور ماتا نامطمئن شده است، آن ها می خواهند که او را جذب کنند.
آبی های لندن مبلغ زیادی را خرج کردند تا ملی پوش اسپانیایی را به استمفوردبریج بیاورند. همچنین آن ها قصد دارند بازیکن پورتو، آلوارو پریرا را نیز به خدمت بگیرند.
 

مربی چلسی، آندره ویلاس بواس این بازیکن اروگوئه ای را به خوبی می شناسد، کسی که با او در باشگاه پورتو همکاری داشته است. او آلوارو پریرا را که در جناح چپ بازی می کند، به عنوان جایگزینی برای یوری ژیرکوف در نظر گرفته است.
اگر پریرا بیاید، شانس مالودا برای فیکس بازی کردن در چلسی کم خواهد شد. البته این بازیکن 31 ساله می خواهد که در استمفوردبریج بماند.
او در این رابطه گفت: من عاشق چلسی هستم. من این جا می مانم و می خواهم که دوباره قهرمان لیگ شویم. من رقابت را دوست دارم و تلاش می کنم که جای خود را در ترکیب اصلی به دست آورم.

پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->