MAJID191(فوتبالی ترین)



سالگرد خیانت فیگو با درگیری مردم و پلیس همراه شد

هواداران بارسلونا روز گذشته سالگرد خیانت فیگو را با تجمع مقابل لاماسیا و درگیری با پلیس برگزار کردند.

 به نقل از اسپورت کاتالونیا، یازده سال پیش در جمعه معروف به جمعه خیانت (نزد مردم کاتالونیا) لوئیس فیگو با لباس رئال مادرید مقابل بارسلونا قرار گرفت و به میدان آمد.
شاید مهمترین حادثه آن جمعه معروف، پرتاب سر خوکی بود که به نشانه خیانت فیگو هنگام زدن ضربه کرنر مقابل پایش انداخته شد، همان سر خوکی که اکنون در موزه برنابئو درون الکل نگه داشته می‌شود تا هواداران رئال مادرید همیشه توهین تاریخی مردم بارسلونا را در یاد داشته باشند.
روز گذشته نیز تعداد قابل توجهی از هواداران بارسلونا در سالگرد آن جمعه پر حاشیه مقابل لاماسیا، زمین تمرین اصلی بارسلونا تجمع کردند که با دخالت و درگیری پلیس همراه شد.

شنبه 30 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تساوی پرسپولیس مقابل نفت:بحران با پروین و روانشناس هم ادامه دارد!

دیدار دو تیم نفت تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد. پرسپولیس برابر نفت هم بدون گل متوقف شد و چهارمین تساوی این فصل خود را کسب کرد.
بازیکنان پرسپولیس پیش از این بازی نزد روانشناس رفته بودند و علی پروین هم که به عنوان مدیر فوتبال این تیم شده بودف اما ظاهرا جلسه روانشناسی و حضور پروین نیز دردی از پرسپولیس بحران‌زده درمان نکرد.
در نیمه دوم  زور پرسپولیس به نفت نرسید و شاهد یک بازی پر برخورد بین دو تیم بودیم که بازیکنان دو تیم مدام بر روی هم خطا می‌کردند.
هواداران پرسپولیس در جریان بازی بارها علیه سرمربی تیم‌شان و حتی بازیکنان شعار دادند تا وضعیت این تیم همچنان تیره و تار و بحرانی باشد.
هدایت ممبینی داور مسابقه به رضا معقولی، حمید فتحی، مجتبی زارع و میثم خسروی از نفت و محمد نصرتی، جواد کاظمیان و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

با این تساوی  نفت با ۲۲ امتیاز شد و همچنان  در صدر جدول باقی ماند و پرسپولیس ۱۳ امتیازی هم
در رده یازدهم است.
 

جمعه 29 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ادامه رقابت شانه به شانه بارسا و میلان؛

دیدارهای رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب با انجام 8 دیدار به پایان رسید و تیم های چلسی، آرسنال، بارسا و میلان موفق شدند حریفان کوچک شان را شکست دهند و دورتموند، قهرمان آلمان، در ادامه نتایج ضعیفش در این رقابت ها، با نتیجه 3-1 مغلوب المپیاکوس شد.

 

 

پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اخراج عمادرضا به خاطر مصاحبه در مورد ايران!

اگر تقويم مسابقات ليگ برتر دست نخورد و بازي‌هاي دور رفت مسابقات ليگ در همان 28 آذر ماه 1390 به پايان برسد، در تعطيلات زمستاني ليگ، باشگاه سپاهان بايد به فكر پيدا كردن يك جانشين براي مهاجمي باشد كه نامش در فهرست سياه اخراجي‌هاي فوتبال ايران قرار گرفته است و او كسي نيست جز عماد محمد رضا!
در روزهايي كه روزنامه‌ها و سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي مختلف افشاگري‌هاي زيادي در مورد اتفاقات پشت پرده فوتبال ايران انجام مي‌دهند، ماجراي اخراج مهاجم تيم ملي عراق از ليگ برتر خبري بود كه تا دو سه هفته قبل زمزمه‌هايي در مورد آن به گوش رسيد اما كمتر كسي به آن توجه كرد.

همه چيز از نامه محرمانه مقامات بالارتبه به فدراسيون فوتبال شروع شد. چند هفته قبل نامه‌اي محرمانه به يكي از مديران حقوقي فدراسيون فوتبال مي‌رسد كه بر اساس آن مشخص شده عماد رضا اجازه فعاليت و حضور در ليگ برتر ايران را ندارد و بايد هر چه سريع‌تر قراردادش را با سپاهان لغو كند.

به دنبال ارسال اين نامه به فدراسيون فوتبال، اخباري سربسته در مورد اخراج بازيكن خارجي معروف تيم ليگ برتري مشهور در رسانه‌ها منتشر شد و در ادامه جلسات مختلفي بين مديران فدراسيون فوتبال و ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در مورد رسيدگي به اين موضوع برگزار و در نهايت قرار شد فدراسيوني‌ها با رايزني با باشگاه سپاهان مقدماتي را فراهم كنند كه عماد محمدرضا در نيم‌فصل ايران را ترك كند! بر اساس اخبار دريافتي از فدراسيون فوتبال، به دليل اينكه عماد محمدرضا چندين ماه قبل در خارج از كشور مصاحبه‌هاي مختلفي عليه ايران انجام داده بود كه تمام اين مصاحبه‌ها و اظهارنظرها توسط مسوولان كشور رصد شد، به همين دليل اين حرف‌ها در پرونده مهاجم عراقي كه آن روزها در الزمالك مصر عضويت داشت، ثبت شد تا اينكه خبر احتمال بازگشت او به ليگ برتر ايران اواسط فصل گذشته ليگ برتر منتشر شد.

در آن مقطع پرسپوليس به صورت جدي با عماد رضا و مدير برنامه‌هايش وارد مذاكره شد. همه چيز براي حضور اين مهاجم عراقي در پرسپوليس مهيا شد. در شرايطي كه تمام توافقات مالي و كاري با گلزن عراقي انجام شده بود و اين بازيكن به علي دايي هم جهت حضور در پرسپوليس چراغ سبز نشان داده بود، ناگهان در كمال تعجب همه، عماد رضا سر از شاهين بوشهر درآورد. حالا بعد از چند ماه مشخص شد كه در آن مقطع دليل اصلي كه مانع پرسپوليسي شدن عماد محمدرضا شد، نامه محرمانه مقامات بالارتبه به حبيب كاشاني درباره مصاحبه‌هاي اين بازيكن عليه ايران در خارج از كشور و ممنوعيت حضور او در اين تيم بود. با اين‌حال باشگاه شاهين بوشهر بدون اينكه از اين جريانات باخبر باشد با عماد رضا قرارداد بست و اين بازيكن براي اين تيم بازي كرد. ابتداي ليگ برتر و درست بعد از اينكه امير قلعه‌نويي از سپاهان جدا شد، مديران باشگاه با عماد رضا وارد مذاكره شدند و اين فوتباليست خارجي دوباره به اصفهان برگشت و با سپاهان قرارداد بست.

با گذشت چند هفته از ليگ برتر اما نامه محرمانه مقامات اين بار براي فدراسيون فوتبال ارسال شد تا رسما علي كفاشيان و همكارانش پرونده حضور عماد رضا را در فوتبال ايران براي هميشه ببندند. در حال حاضر قرار است بدون ايجاد سروصدا اين بازيكن تا نيم‌فصل در سپاهان بازي كند اما در تعطيلات زمستاني ليگ، باشگاه يا با او فسخ قرارداد كند يا اينكه مهاجم عراقي‌اش را به يك تيم خارجي ترانسفر كند. در شرايط كنوني اگر مبلغ قرارداد عماد رضا با سپاهان زياد نبود، همين حالا قرارداد او فسخ مي‌شد اما با توجه به رقم بالاي دريافتي، مهاجم تيم ملي عراق فقط تا نيم‌فصل ميهمان ايران خواهد بود و در تعطيلات طبق دستور صادر شده بايد تحت هر شرايطي ايران را ترك كند!

پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مذاكره بزرگ پرسپوليس:بازگشت سایه دنیزلی

باشگاه پرسپوليس همچنان خبرسازترين سوژه فوتبال ايران است. ديگر همه چيز محدود به زمين تمرين يا ميدان مسابقه نيست و حالا ماجراهاي پرسپوليس با رخنه به سفارتخانه تركيه ابعاد بين‌المللي پيدا كرده. ماجرا از اين قرار است كه در فاصله كمتر از يك روز پس از پخش شدن شايعه بازگشت علي دايي به نيمكت اين تيم، خبر ديگري مبني بر آغاز مذاكره نمايندگان پرسپوليس با مصطفي دنيزلي رسانه‌ها را درنورديد. انتشار اين خبر مهر تاييدي بود بر اين موضوع كه تيم تصميم‌گيرنده در اداره باشگاه، تلاش آشكاري را ‌براي پيدا كردن جانشين حميد استيلي آغاز كرده‌اند.

صبح ديروز حميد استيلي كه او نيز براي ادامه كار در پرسپوليس به سراغ ايده‌هاي جديدي رفته، بازيكنانش را پس از جلسه تمريني، ‌به دانشكده روانشناسي دانشگاه تهران برد تا ذهن و روان شاگردانش را براي بازي‌هاي بعدي آماده كند. استيلي كه پيش از اين مدعي شده بود مشكل اصلي بازيكنانش مسائل روحي و رواني است ساعتي را به همراه اعضاي تيم با يكي از متخصصان روانشناسي گذراند. سرمربي پرسپوليس اصرار زيادي داشته كه اين نشست رسانه‌اي نشود و حتي بازيكنان تيمش را از انجام هر گونه مصاحبه پس از اين نشست منع كرد غافل از اينكه مقارن با همين ماجرا رسانه‌ها خبر احتمال حضور دنيزلي در پرسپوليس را روي خروجي خود قرار دادند تا استيلي را از نظر روحي و رواني تحت فشار بيشتري بگذارند.

مذاكره با مصطفي دنيزلي نشان داد كه به گفته‌هاي علي پروين مبني بر اينكه حتي شكست‌هاي بعدي هم وضعيت استيلي را به خطر نمي‌اندازد، چندان اعتباري نيست و ممكن است در فاصله كوتاهي سايه مربي ديگري بر نيمكت اين تيم بيفتد.
 


ادامه مطلب

پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

شب به ياد ماندني رئال

شروع كامل رئال مادريد در رقابتهاي اين فصل ليگ قهرمانان ادامه يافت و اين تيم، قدرتمندانه ليون، حريف فرانسوي خود در گروه چهار را با نتيجه چهار بر صفر درهم كوبيد.
گلهاي كريم بنزما ستاره سابق ليون، سمي خديرا، گل به خودي هوگو لوريس و گل چهارم سرخئي راموس يك شب باشكوه را براي رئال رقم زد.
 

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن پس از پيروزي مقابل گالاتي: كليد پيروزي ما، صبر بود.

سرمربي اسكاتلندي منچستريونايتد بر اين باور است كه بازي توام با صبر شاگردانش عامل اصلي موفقيت آن‌ها در ديدار مقابل گالاتي روماني بود.
 تيم منچستريونايتد سرانجام در هفته سوم ليگ قهرمانان اروپا طعم پيروزي را چشيد و توانست با نتيجه‌ دو بر صفر تيم گالاتي روماني را شكست دهد و سه امتياز حساس اين ديدار را كسب كند.
سرالكس فرگوسن سرمربي با تجربه اين تيم پس از پايان اين ديدار به ستايش از عملكرد شاگردانش به ويژه‌ ناني ، اندرسون و وين روني پرداخت و گفت: براي پيروز شدن در ديدارهاي خارج خانه بايد تلاش دو چنداني داشته باشيم . مطمئنا پيروزي در خارج خانه اصلا آسان نخواهد بود. گالاتي در اين ديدار كار را بر ما دشوار كرده بود، اما تيم ما توپ و ميدان را در اختيار گرفت و در نهايت توانستيم سه امتياز حساس را به دست آورديم.
وي همچنين گفت:‌ منچستريونايتد در نيمه دوم اين ديدار نمايش بهتري را ارائه داد. ناني بازي شگفت انگيزي به نمايش گذاشت. روني هم همكاري خوبي با اندرسون داشت و خوش درخشيدند . در كل از نتيجه‌ بازي راضي هستم.
وي افزود: شب سختي بود، اما توانستيم با تلاش بسيار زياد روند بازي را در دست گيريم. در نيمه اول نتوانستيم حمله آن چناني را ترتيب دهيم، چرا كه روني در وسط ميدان بازي مي‌كرد ، اما در نيمه دوم روني به حمله منتقل شد و همين مساله كار را بر حريف دشوار كرد. بازيكنان ما در اين ديدار همكاري بسيار خوبي داشتند.
فرگوسن درباره اخراج نمانيا ويديچ گفت: چه بسا ويديچ پايش را بيشتر از حد بالا برده باشد. داور مي توانست به او كارت قرمز نشان دهد، اما در كل تصميم غير منصفانه‌اي گرفت.
پر افتخارترين سرمربي تاريخ باشگاه منچستريونايتد در پايان سخنان خود افزود: در اين ديدار پيروز شديم و اين بهترين چيز براي ما بود. بايد در اولدترافورد هم وظيفه خود را به خوبي انجام دهيم، اميدارم كه براي دومين بار مقابل گالاتي پيروز شويم . با پيروزي در ديدار برگشت هشت امتياز مي شويم و با كسب دو امتياز ديگر صعودمان را از اين گروه مسجل مي كنيم.
منچستريونايتد با اين پيروزي با پنج امتياز بعد از بنفيكاي هفت امتيازي در رده دوم جدول گروه C ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تصویری گویا از اخم‌های علی کریمی در تمرین پرسپولیس

گویا علی کریمی نگران تکرار اتفاقاتی است که در استیل آذین رخ داد و آن تیم خصوصی را به ورطه نابودی کشاند.

تمرین پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کادر فنی تیم ملی منهای کی‌روش برای تماشای عملکرد بازیکنان و کادرفنی به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند.
بعد از جلسه‌ای که حمید استیلی با بازیکنان برگزار کرد و بابت بازی‌های نه چندان خوب، آنها را مورد انتقاد قرار داد علی پروین نیز در تمرین حاضر شد و با حضور امید نمازی، سیموئز و مارکان آقاجانیان بازیکنان، تمرین را به صورت جدی‌تری برگزار کردند.
در این بین اما چهره علی کریمی جالب‌تر از بقیه بود، علی کریمی نگران رخ‌ دادن تکرار اتفاقاتی است که سال گذشته در استیل آذین برایش رخ داد و رویای وی را در این تیم خصوصی از بین برد. او البته هنوز این نارضایتی را به وضوح نشان نداده اما با نگاهی به این عکس می‌توانید سر از ناراحتی شماره 8 پرسپولیس در بیارید.

او همچنان روی مود تمرین با ام پی فور و گوش کردن موزیک و پناه بردن به آرامشی است که فعلا در اطراف پرسپولیس وجود ندارد.
 

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رویانیان: منتظر تصمیم‌های غیرمنتظره باشید

 سردار رویانیان در نشست هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: «نشست خوبی بود و در آن برنامه‌های متعددی به تصویب رسید. اول این که قرار شد در ساختار جدید باشگاه یکسری از برنامه‌ها بر اساس نقاط مثبت برنامه باشگاه‌های پیشرفته دنیا باشد. ما یک ماه است که بر روی ساختار باشگاه‌های مختلف جهان مطالعه کردیم و مطالعات تطبیقی برای بومی سازی این برنامه‌ها صورت گرفته است. این طرح در هیات مدیره تصویب شد. همچنین مقرر شد مدیرعامل باشگاه به عنوان سخنگو در خدمت اصحاب رسانه باشد.»
وی با اشاره به مصاحبه محمد پنجعلی - یک از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در برنامه تلویزیونی «90» در شب گذشته که گفته بود «نظر شخصی من این است که حمید استیلی از سمتش استعفاء دهد»، گفت: «اعتراضی هم روی صحبت‌های برخی از دوستان داشتیم که نظر شخصی‌شان با مصاحبه های رسمی باشگاه قاطی نشود. مواضع باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از تریبون باشگاه و توسط مدیرعامل اعلام می‌شود.»
رویانیان با بیان این که از عملکرد کادر فنی تیم پرسپولیس راضی نیست، گفت: «من نسبت به عملکرد تیم ابراز ناخشنودی کردم.‌ پرسپولیس تیم بزرگی است. این تیم در ایران با عظمت است. نباید عظمت این تیم را با باختها و حاشیه‌ها پایین بیاوریم. بنده تا زنده‌ام و در این مسئولیت هستم، نمی گذارم بزرگی پرسپولیس خدشه دار شود.»
رویانیان تاکید کرد: «ناخرسندی‌ام را در جلسه هیات مدیره هم مطرح کردم. من یک ماه نیست که به پرسپولیس آمده‌ام، اما مطمئن باشید نمی گذارم وضعیت این گونه بماند. همه باید برای موفقیت پرسپولیس کمک کنیم و قرار نیست بار بر دوش یک نفر باشد. بی شک اصلاحاتی را به سرعت در این باشگاه انجام می دهم تا پرسپولیس بازسازی شود. وظیفه من صرفا نظارت کردن بر روی بردها و باختهای تیم فوتبال پرسپولیس نیست، من به عنوان مدیرعامل وظیفه دارم به همه ابعاد باشگاه و تمام تیم‌های پرسپولیس در رشته‌های مختلف فکر کنم.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که انتخاب علی پروین به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه، ابتدایی ترین و اولین برنامه اجرا شده او در پرسپولیس بوده است، ادامه داد: «انتخاب پروین در مسئولیت جدید، اتفاقا در ساختار جدید باشگاه ما وجود دارد. ایجاد مسئولیتی تحت عنوان مدیریت راهبری فوتبال در باشگاه به این خاطر است که تصمیمات مستقیم و اصلی فوتبالی از بدنه باشگاه جدا شود. من نمی‌خواهم ابعاد مختلف ساختار باشگاه در تیم فوتبال پرسپولیس تاثیر مستقیم داشته باشد. ساختاری که به آن اشاره می‌کنم در هیات مدیره هم تصویب شده.»
وی گفت: «مدیر راهبردی باشگاه پرسپولیس، رییس کمیته فنی باشگاه هم هست. اعضای جدید کمیته فنی امروز در سایت باشگاه اعلام خواهد شد.»
رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا حمید استیلی همچنان سرمربی تیم پرسپولیس باقی می ماند و در بازی با نفت تهران روی نیمکت می‌نشیند، گفت: «واقعیت این است که من از عملکرد کادر فنی راضی نیستم، اما بنا بر تصمیمها و برنامه‌هایی که داریم، استیلی همچنان سرمربی تیم ما می‌ماند و بنده از او حمایت می‌کنم، اما باید بگویم که اصلاحاتی که ما در باشگاه انجام خواهیم داد، جدا از تصمیمهای کوتاه مدت و مقطعی است. بر اساس همین اصلاحات است که مسئولیت "مدیریت فوتبال" در باشگاه ایجاد شد و تاثیر خودش را در بخش فنی تیم فوتبال ما خواهد گذاشت. مطمئن باشید از این پس شاید هر هفته یک تصمیم بزرگ را برای پرسپولیس را بشنوید.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در صورت نتیجه‌ نگرفتن پرسپولیس در بازی بعدی کادر فنی تیم را تغییر دهید، گفت: «هر تصمیمی امکان دارد، بی شک هر چیزی که بتواند پرسپولیس را در شرایط کنونی و آینده به اوج برساند، ما آن را انجام می‌دهیم. ما هر کاری را برای خوشحالی طرفداران این تیم انجام می‌دهیم. ممکن است هواداران شاهد تصمیمهای غیر منتظره از سوی بنده باشند. اصلا تصمیم غیر منتظره گرفتن کار من است. من مدیر بحران هستم. در حال حاضر حمید استیلی حتی اگر یک ساعت به مدت سرمربیگری‌اش مانده باشد از او حمایت می‌کنم، پروین هم کاملا هماهنگ شده به وضعیت تیم ورود کرده است. من راضی نیستم که دو بازیکن سرنوشت ما را عوض کنند! پرسپولیس نیاز به عزت دارد، نه «شو!». مردم از ما شو یا فیلم نمی‌خواهند، مردم از ما تیمی می‌خواهند که آن‌ها را راضی کند. من مسئول احساسات 20 میلیون طرفدار پرسپولیس هستم، نه این که بخواهم طوری رفتار کنم تا یک مربی یا یک بازیکن از دست من ناراحت بشود یا نشود. مهم احساسات آن 20 میلیون طرفدار پرسپولیس است. محبتی که من به بازیکنان این تیم در این مدت کوتاه کرده‌ام، تاکنون کسی نکرده است. من رافت و محبت پدرانه بسیاری را نثار آن‌ها کردم. تا وقتی که مدیرعامل پرسپولیس هستم، خودم را مسئول و پاسخگوی میلیون‌ها هوادار این تیم می دانم. هر وقت نتوانم از عهده این وظیفه برآیم، فوری پرسپولیس را ترک می‌کنم.»
رویانیان ادامه داد: «در مسئولیتی که دارم هیچ تضمینی به هیچ کسی نمی دهم که تا چه زمان بر سر کار باشد یا نباشد. من موارد نارضایتی ام را بیان کردم، به طور مثال از کادر پزشکی تیم راضی نیستم. اوضاع باید بهتر شود. خیلی‌ها در ابتدای ورودم به پرسپولیس گفتند که تغییراتی را در باشگاه به وجود بیاور تا چهره‌ات خوب شود! اما من برای این کار به پرسپولیس نیامده ام. من نمی‌خواهم شو اجرا کنم و نه از این جور تصمیم‌ها بگیرم. من می خواهم پرسپولیس وضعیت خوبی داشته باشد. در این مسیر با هیچ کس تعارف ندارم و هر لحظه ممکن است تصمیم جدیدی بگیریم.»
رویانیان درباره علت عدم حضور پروین در جلسه هیات مدیره، خاطر نشان کرد: «من از پروین خواستم که امروز سر تمرین تیم برود. او به من گفت چه کار کنم؟ بیایم سر جلسه یا تمرین، که من هم به او گفتم برو تمرین. در کار مصاحبه ها هم آب پاکی را روی دست دوستان ریختم و از این پس نه پروین، نه پنجعلی، نه فروزنده و نه نژادفلاح مصاحبه‌ در رابطه با پرسپولیس نخواهند داشت. بنده به عنوان سخنگوی باشگاه به صورت کاملا شفاف توضیحات را ارائه می‌کنم.»
رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر بنا باشد تصمیم‌های غیر منتظره و آنی بگیرید، آیا اگر روزی سرمربی تیم را برکنار کردید، می توانید به صورت غیر منتظره و آنی سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کنید تا این تیم لطمه نخورد، گفت: «از آن شبی که به پرسپولیس آمدم تاکنون همه برنامه‌هایم را ریختم. همه گزینه‌هایی که برای هدایت پرسپولیس ممکن باشد را در طول دو هفته انتخاب و درباره‌شان فکر کرده‌ام، در حال حاضر همه سناریوهایم را برای پرسپولیس چیده‌ام. سپردن مسئولیت مدیریت فوتبال باشگاه به پروین یکی از اقدامات ابتدایی من بود. طبق سناریوهایی که نوشتم به خوبی می دانم در چه زمان‌های چه تصمیم‌هایی بگیرم، مطمئن باشید به موقع عمل خواهم کرد و همه تصمیمات در خدمت موفقیت باشگاه است.»
رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر تمام سناریوهای آینده پرسپولیس را از الان نوشته‌اید، پس چرا مسئولیت مدیریت فوتبال را به پروین داده اید؟ آیا این مساله با مسئولیت جدید او در تناقض نیست؟ گفت: «پروین مدیریت اجرایی و راهبری فوتبال باشگاه پرسپولیس را بر عهده دارد، نه مدیریت راهبردی آن را. بنابراین تصمیم های راهبردی را من می‌گیرم و او مصوبات ما را اجرا می‌کند.»

چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دو میلیارد تومان تنها مرهمی بر زخم‌های استقلال است!

سرپرست استقلال با بیان اینکه مبلغ واریز شده به باشگاه استقلال تنها یک مسکن برای این تیم است گفت: با توجه به حضور تمامی ملی پوشانمان در تمرینات این هفته فقط برای برد به اصفهان می رویم.
 منصور پورحیدری در حاشیه تمرین عصر روز سه شنبه و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: باید تشکر کنم به خاطر اینکه مبلغ دو میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد و ما توانستیم تا حدودی مشکلات مالی بازیکنان را حل کنیم و آنها با آرامش بیشتری در تمرینات حضور پیدا خواهند کرد و دیگر دغدغه بی پولی نخواهند داشت.
سرپرست استقلال ادامه داد: اما مطمئنا این پول تنها مرهمی بر روی زخمهای باشگاه استقلال است و ما امیدوار هستیم که شرایطی فراهم شود تا با واریز دو میلیارد تومان باشگاه بتوانیم مشکلات این تیم را حل کنیم.
پورحیدری این پول را فقط متعلق به بازیکنان ندانست و افزود: این مبلغ حق کارمندان باشگاه نیز است کسانی که شبانه روز در باشگاه زحمت می کشند و تمام تلاششان این است که تیم فوتبال استقلال با آرامش در مسابقات حضور پرقدرتی داشته باشد بنابراین به این نتیجه خواهیم رسید که این مبلغ به هیچ وجه مشکل گشا نخواهد بود البته قابل ذکر است که ما از مسئولان باز هم تشکر می کنیم به خاطر واریز این مبلغ به حساب باشگاه و حل شدن مشکلات مالی بازیکنان.
وی در پایان اشاره ای نیز به دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان که در روز شنبه برگزار خواهد شد افزود و گفت: همیشه دیدارهای استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از حساسیتی ویژه برخوردار بوده است و مسلما این بازی برای هواداران هر دو تیم جذابیت های خاصی خواهد داشت.
پورحیدری گفت: ما در دیدار مقابل راه آهن شهرری تمامی بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم اما در طول این هفته همه ملی پوشان در تمرین حضور داشتند و دیگر هیچ بهانه ای نخواهیم داشت و حتما برای برد در این دیدار ظاهر خواهیم شد و امیدواریم که بتوانیم با نتیجه قابل قبول اصفهان را به مقصد تهران ترک کنیم.
تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز شنبه و از هفته یازدهم لیگ برتر در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پروین: از این به بعد شاهد پرسپولیس علی پروینی خواهید بود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «پیش از این به مسائل فنی کاری نداشتم، اما از این به بعد نظراتم را به استیلی می دهم. فکر می کنم در هفته های آینده شاهد پرسپولیس علی پروینی خواهید بود!»جلسه کمیته فنی برای تصمیم گیری در مورد سرمربی پرسپولیس و بحران موجود در این تیم به پایان رسید. از بین آن همه آدم تنها کسی که خبرنگاران واقعا مشتاق به صحبت کردن با وی بودند علی پروین بود. سرمربی سابق، عضو هیئت مدیره و مدیر فنی از امروز به بعد پرسپولیس...
علی پروین در پایان نشست کمیته فنی این باشگاه به میان خبرنگاران آمد و قبل از هر چیز خبر صبح را تکذیب کرد و گفت: «من هیچ پستی نگرفته‌ام و همانی هستم که قبلا بودم. من آمده‌ام که به پرسپولیس کمک کنم و اصلا این پست ها برای من مهم نیست.»
وی با تاکید بر اینکه «استیلی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد»، یادآور شد: «حتی اگر پرسپولیس بازی بعد را هم ببازد، استیلی سرمربی می ماند اما از این به بعد در مسائل فنی پرسپولیس من هم نظر می دهم. پیش از این به مسائل فنی کاری نداشتم، اما از این به بعد نظراتم را به استیلی می دهم. فکر می کنم در هفته های آینده شاهد پرسپولیس علی پروینی خواهید بود!»
پروین با کم اهمیت دانستن شکست پرسپولیس در کرمان گفت: «فکر نمی‌کنم پرسپولیس در این چند سال در کرمان نتیجه‌ گرفته باشد. درد پرسپولیس این است که بدشانس است و مقداری هم بد بازی می‌کند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم رفاقت و همدلی را به پرسپولیس بیاوریم.»
وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضورش در تمرینات پرسپولیس با لباس ورزشی، تصریح کرد: «چنین کاری نمی کنم، اما در مسائل فنی پرسپولیس نظر می‌دهم.»
البته در این بین، کسی از علی پروین نپرسید چگونه ناگهان تیم تا بازی بعد سبک پروینی می گیرد

سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استیلی اخراج محترمانه یا امید به آینده؟!!

پرسپولیس به تیم ما قبل آخر جدول هم باخت تا ناکامی‌های این تیم کامل شود. چهارمین باخت طی فقط 10 بازی هر چند به واسطه تعدد محرومان و مصدومان رخ داد اما دلایل فنی عمده‌ای هم داشت که به سرمربی پرسپولیس برمی‌گردد و لاغیر.
به محض ورود محمد رویانیان به مجموعه پرسپولیس این تیم 2 برد به دست آورد و تا حدودی از بحران خارج شد اما باید دید واکنش مدیر جدید سرخ‌ها به این باخت و سقوط به رده دهم جدول چیست. حالا استیلی که بعید است بعد از این باخت استعفا بدهد در هراس اخراج به تهران بازخواهد گشت به خصوص بعد از اینکه مدیر جدید سرخ‌ها در آخرین صحبت‌هایش اعلام کرد به سرمربی واحد اعتقادی ندارد و می‌خواهد نظام سرمربیگری مدنظر خودش را در تیم اجرایی کند. حال باید دید این مدیر تازه‌وارد به عرصه فوتبال به شکل محترمانه استیلی را اخراج می‌کند یا با امید به آینده با این مربی ادامه خواهد داد.
 

یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عکس دیدنی کامیونی که راننده آن عاشق علی کریمی است!

یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرار منچستريونايتد از نخستين شكست فصل

 

  رقابت‌هاي لیگ برتر با انجام يك ديدار وارد هفته‌ي هشتم شد كه در اين ديدار شاگردان فرگوسن مقابل ليورپول در ديداري خارج از خانه با تساوي يك بر يك متوقف شدند. استيون جرارد در دقيقه‌ي 68 شاگردان دالگليش را پيش انداخت، اما هرناندس با گلزني در دقيقه‌ي 81 مانع از ثبت اولين شكست شياطين سرخ شد.

آندره مارينر داور بازي در اين ديدار چهار بار از كارت زرد استفاده كرد كه سهم ليورپول يك كارت و سهم منچستريونايتد سه اخطار بود.

در ساير ديدارها ديگر تيم شهر منچستر به مصاف استون ويلا رفته كه تا آخرين دقايق نيمه‌ي نخست بازي با يك گل به سود منچسترسيتي در حال پيگيري است.

شنبه 23 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مظلومی: راه‌آهن ضد فوتبال بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ «بازیکنان راه‌آهن خودشان را به زمین می‌انداختند و عجیب بود که بعد از زمین خوردن سریع و مثل برق به زمین برمی‌گشتند.» پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: «شاهد یک بازی یک طرفه بودیم. برای گل زنی به حریف همه کار کردیم و وقتی که تیم ما سرعت می‌گرفت بازیکنان راه‌آهن خودشان را به زمین می‌انداختند و عجیب بود که بعد از زمین خوردن سریع و مثل برق به زمین برمی‌گشتند. اگر مصدومیت‌شان شدید بود چگونه سریع برمی‌گشتند. نمی‌دانم چه می‌شود گفت. به هر حال این هم یک تاکتیک بود که برای از کار انداختن سرعت ما استفاده شد.»
وی افزود: «همیشه به داور احترام گذاشته‌ام و اعتراض نکرده‌ام اما امروز داور پنالتی مسلم ما را نگرفت. اگر آن پنالتی روی فرهاد مجیدی در دقایق ابتدایی مسابقه گرفته می‌شد جریان مسابقه عوض می‌شد. در هر صورت هر وقت تیم ملی خوب بازی می‌کند ما هم خوشحال می‌شویم اما تبعات آن به استقلال برمی‌گردد. 50 درصد تیم ملی استقلالی بود و بازیکنان ملی‌پوش ما شادابی لازم را نداشتند و خستگی در چهره‌هایشان نمایان بود. تیموریان نای دویدن نداشت و جباری آخر بازی ایستاده بود.»
مظلومی با انتقاد از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ عنوان کرد: «همواره تعامل خوبی با تیم ملی داشته‌ایم و 6 ملی‌پوش هم به تیم ملی داده‌ایم اما چه اشکالی داشت که ما به جای امروز، یکشنبه بازی می‌کردیم. ما که تا شنبه بعد بازی نداشتیم. برنامه‌ریزی‌ها یکطرفه است. تماشاگران ما توقع و از ما انتظار دارند و نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است. بازیکنان ما امروز نهایت تلاش خود را کردند و حتی مدافع حریف توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. در نیمه دوم راه‌آهن به جز یک مورد حضور دیگری روی دروازه‌ ما نداشت.»
سرمربی استقلال تأکید کرد: «آنها بیشتر به دفاع پرداخته بودند و ما هم تغییراتی که دادیم برای رسیدن به گل بود که یک مورد آن جواب داد و به گل رسیدیم. موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه آنها ایجاد کردیم که در نهایت از دست رفت.»
مظلومی در مورد اعتراض فرهاد مجیدی به هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین که این تیم پنجم هم نمی‌شود و نباید قول قهرمانی هم داد، گفت: «من نمی‌دانم مجیدی کجا اعتراض کرده اما اگر حرف زده نظر خودش را گفته است. هیئت مدیره به دنبال مسائل اقتصادی است و می‌خواهد مشکلات را برطرف کند.»
 

شنبه 23 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کل کل دایی در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگار تلویزیون!

علی دایی سرمربی راه آهن در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاری که او را قبلا با یکی از شخصیت های گالیور مقایسه کرده بود؛ کل کل جالبی داشت!

مهدی واعظی خبرنگار تلویزیون در کنفرانس مطبوعاتی به دایی گفت: «من می دانم شما سئوال مرا جواب نمی دهید، اما فرق بازی دفاعی و ضد فوتبال چیست؟» و دایی در پاسخ گفت: «شما که خودت می دانی چرا می پرسی... سوال بعدی!»
دایی در زمان حضور در تیم ملی بعد بازی عربستان اولین بار با واعظی مشکل پیدا کرد ...
 

شنبه 23 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حقیقی به بازی با مس نمی رسد؟

علیرضا حقیقی، دروازه بان شماره یک پرسپولیس، در تمرینات تیمش مصدومش شد تا بحران مصدومیت در تیم قرمز پایتخت شدت بگیرد.
در آخرین دقایق تمرین امروز حسین بادامکی با بی احتیاطی محض، با استوک روی پای دروازه بان شماره یک تیمش رفت و باعث مصدومیت او شد.
پرسپولیسی ها شنبه در کرمان مقابل مس قرار خواهند گرفت و بعید است که حقیقی با این مصدومیت بتواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.
به این ترتیب تعداد مصدومان سرخ پوشان پایتخت به چهار تن رسید. علی کریمی، مهرداد اولادی و هادی نوروزی دیگر مصدومان پرسپولیس هستند که نمی توانند تیمشان را در این دیدار همراهی کنند.

جمعه 22 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

«رایان گیگز» درمراسم دریافت جایزه پای طلا از«مارادونا» به عنوان بر‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد کرد

گیگز روز سه شنبه در موناکو حاضر شد تا جایزه پای طلایی را که مخصوص بازیکنان بالای ۲۹ سال است را از دست «شاهزاد آلبرت دوم» دریافت کند. وی در حاشیه این مراسم در خصوص بر‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان گفت: به عقیده من مارادونا بهترین تمام دوران است. وی در جام‌های جهانی ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ بسیار تحسین برانگیز ظاهر شد. 

بازیکن میانی منچستریونایتد در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی در فوتبال جهان هستند که برای مثال می‌توانم به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اشاره کنم اما من چیزهایی از مارادونا دیده‌ام که بازیکن دیگری نتوانسته در تاریخ فوتبال به آن دست پیدا کند. 

گیگز در ادامه از سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد به عنوان یک مربی بزرگ یاد کرد و گفت: وقتی ما می‌بازیم فرگوسن ترسناک می‌شود اما منصفانه رفتار می‌کند. این مربی از بازیکنانش انتظارات زیادی دارد همانگونه که از خودش چنین انتظاری دارد. او بهترین مربی است و خوشحالم که دوران ورزشی خودم را با چنین کسی سپری می‌کنم. 
بازیکن ۳۷ ساله ولزی در پایان در خصوص جایزه پای طلایی گفت: این افتخار بسیار بزرگی است که نام من و قالب پایم در کنار بازیکنان بزرگ دیگر حک می‌شود. من در حال حاضر‌‌ همان احساسی را دارم که یک نوجوان ۱۷ ساله دارد و برای همین است که به فوتبال ادامه می‌دهم و از آن لذت می‌برم.
 

چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حاضر نشدن سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در تمرين

به نقل از روابط عمومي باشگاه سپاهان اصفهان،
'لوكا بوناچيچ' از مديران باشگاه خواسته بود تعدادي از بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم سپاهان اصفهان در مسابقه با تيم تراكتورسازي تبريز، زردپوشان را همراهي نكنند كه در اين زمينه
مديران باشگاه از وي درخواست كتبي اين موضوع را كردند.
قرار است اين مساله در كميته انضباطي باشگاه سپاهان اصفهان مورد بررسي و تصميم گيري قرار گيرد.
اين گزارش حاكي است، به همين دليل، بوناچيچ از اين خواسته امتناع ورزيد و در تمرينات روز چهارشنبه حاضر نشد و تمرين تيم فوتبال سپاهان اصفهان زيرنظر كريم قنبري برگزار شد.
گفتني است، تيم هاي فوتبال فولاد مباركه سپاهان اصفهان و تراكتورسازي تبريز، ساعت 16 روز جمعه 22 مهر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف يكديگر مي روند.
 

چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

هادى شكورى: واسطه هاى استقلال با من صحبت كرده اند

 هادى شكورى مدافع شاهين بوشهر با ابراز تمايل براى پيوستن به استقلال گفت: آبى پوش شدنم جدى است و برخى واسطه هاى باشگاه استقلال نيز با من در اين خصوص صحبت كرده اند.وى درباره بازى با نفت آبادان اظهارداشت: نفت تيم خوب و يك دستى است اما ما هم با آمدن فيروز كريمى از نظر روحى تقويت شده ايم و تمرينات ويژه اى را براى اين بازى انجام داده ايم.او درباره حضور كريمى در شاهين بوشهر خاطرنشان كرد: تجربه شاگردى ايشان را دارم. او يكى از فنى ترين مربيان ليگ است و كار كردن با او لذت بخش است. كريمى كار كردن با تيمهاى شهرستانى را به خوبى بلد است و در حال حاضر تمرينات با نشاطى كه زير نظر او انجام مى دهيم نشانگر انگيزه مضاعف اوست.مدافع تيم شاهين بوشهر ادامه داد: از زحمات درخشان و مومنى هم تشكر مى كنم. درخشان با نظر خودشان ترجيح دادند كه از جمع ما جدا شوند و نتايج خوبى هم گرفته بودند. به هر حال آمدن كريمى را به فال نيك مى گيريم.
شكورى درباره مشكلات مالى باشگاه ها گفت: مشكل مالى گريبان فوتبال ايران را گرفته است و اكثر تيمها با اين مشكل دست و پنجه نرم مى كنند. مسئولان باشگاه شاهين نيز بخشى از مطالبات بازيكنان را پرداخت كرده اند و قول داده اند تا مابقى را هم به زودى پرداخت كنند.مدافع فصل گذشته استقلال درباره تأييد خبر استقلالى شدنش اظهارداشت: استقلالى شدنم جدى است و واسطه هاى باشگاه با من در اين باره صحبت كرده اند. من استقلال را دوست دارم و تمايل دارم كه اين تيم برگردم تا محبت هواداران اين تيم را جبران كنم.

چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جشن و شادمانی علاقمندان به فوتبال در خیابانها/ شب خاطره انگیز فوتبال ایران

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین در حالی برگزار شد که حدود 83 هزار و 150 نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند. این بازی البته حواشی دیگری هم داشت که در زیر بدان اشاره می شود:

* آندرانیک تیموریان پس از زدن گل چهارم تیم ملی فوتبال کشورمان با حرکتی آکروباتیک شادی خود را با دیگر ملی پوشان تقسیم کرد.

* علی کریمی که به علت مصدومیت توانایی همراهی تیم ملی را نداشت، بعد از هر گل با دیگر ملی پوشان نیمکت نشین شادی خود را تقسیم می کرد.

* تماشاگران از دقیقه 75 اقدام به ترک ورزشگاه کردند!

* ترابیان قبل از هر تشویق از تماشاگران حاضر در ورزشگاه درخواست می کرد که بازیکن تعویضی را تشویق کنند.

* گروهی از تماشاگران با پرچمی منقش به نام حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت مهدی (عج) به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان می‌پرداختند.

* در دقایق پایانی مسابقه امید نمازی برای مشورت با کی‌روش کنار زمین آمد که با تذکر داور مواجه شد.

* کی‌روش بعد از گل ششم تیم ملی مشت‌های خود را گره کرده و تکان می داد. بعد از این گل تماشاگران شعار شش تایی ها سر می دادند.

* محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در دقایق پایانی مسابقه در ورزشگاه حضور یافت.

* علی کفاشیان رئیس و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

* کادر فنی تیم ملی فوتبال بحرین به صحنه گل ششم تیم ملی ایران اعتراض داشتند و معتقد بودند این گل در حالتی به ثمر رسیده که بازیکن آنها روی زمین افتاده است و ایرانی ها باید توپ را به بیرون می زدند.

* تماشاگرانی که از دیدن 6 گل تیم ملی به بحرین خوشحال شده بودند در بیرون از ورزشگاه نیز به جشن و شادمانی پرداختند. انها یک شب بیادماندنی را تجربه کردند و تا حدودی خاطره شکست تلخ مقدماتی جام جهانی 2002 برابر بحرین را از یاد بردند.

سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

صحبت های جدید استیلی

حیدری را خودم به پرسپولیس آوردم
استیلی: قلعه‌نویی بچه محل ما است، کیانی را نیم فصل می‌آوریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داریم کیانی را با توجه به اتفاقات اخیر در نیم فصل جذب کنیم.
خبرگزاری فارس: استیلی: قلعه‌نویی بچه محل ما است، کیانی را نیم فصل می‌آوریم

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی در خصوص اردوی 3 روزه کیش اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی در کیش برگزار کردیم و به اهداف پیش بینی شده خود رسیدیم. در کنار این اردو بازی تدارکاتی خوبی را نیز به نمایش گذاشتیم که در این بازی حرکت‌های خوب تیم برای ما بسیار امیدوار کننده بود.
وی افزود: امیدوارم شنبه آینده و در بازی سنگین مقابل مس کرمان بتوانیم با داشتن ملی پوشان خود و یک بازی منطقی و هوادار پسند به 3 امتیاز برسیم و به بالای جدول برویم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب مهدی کیانی بازیکن تراکتورسازی گفت: به دنبال این هستیم که در نیم فصل یک بازیکن لیگ برتری بگیریم. نظر ما روی کیانی است. این بازیکن را از قبل زیر نظر داشتیم و می‌خواستیم زودتر جذب کنیم، اما شرایط این کار فراهم نشد. نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد چون خودش دوست دارد به پرسپولیس بیاید. یعنی دو طرف دوست دارند با یکدیگر همکاری کنند و اگر خدا بخواهد تا نیم فصل کیانی به پرسپولیس می‌آید.
استیلی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید با این کار قلعه نویی ناراحت ‌شود، گفت: امیر بچه‌ محل ما و دوست خوب من است. می‌دانم دوست دارد به ما کمک کند. انشاءالله قلعه نویی راضی است و این اتفاق خواهد افتاد. من همیشه احترام خاصی برای قلعه نویی قائل هستم.
استیلی در پاسخ به اظهارات سپهر حیدری عنوان کرد: من همیشه سپهر را دوست دارم، خودم او را در فصلی که قهرمان شدیم به پرسپولیس آوردم اما امسال این اتفاق نیفتاد. من همیشه به نیکی از ایشان یاد می‌کنم چون بازیکن خوبی است. امیدوارم همیشه موفق شود. حرف دیگری در این باره نمی‌زنم. 
وی در خصوص غیبت سومدیک و ممدوتال در تمرین امروز گفت: سومدیک قرار بود امروز به تهران بیاید اما باید گذرنامه‌اش را عوض می‌کرد، به همین دلیل کمی سفر او به تاخیر افتاد. ممدوتال نیز با توجه به مشکل پروازی که برایش پیش آمده بود به ایران نیامد و در اولین فرصت قرار است به تهران بیاید.

سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رئال به دنبال خرید زلاتان

 به گزارش نشریه کوریه ره دلو اسپورت، مدیران باشگاه رئال مادرید در حال بررسی انتقال زلاتان ابراهیموویچ در بازار نقل و انتقالات زمستانی هستند.
این مهاجم سوئدی در فصل 09-2008 زیر نظر مورینیو در اینتر کار کرد و فصل بعد از آن به بارسا رفت.
آقای خاص همواره زلاتان را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان در نظر داشته و به نظر می رسد قصد دارد بار دیگر او را به تیمش اضافه کند.
با توجه به نیاز رئالی ها در خط حمله، مورینیو از فلورنتینو پرس خواسته که پیشنهادی برای خرید این مهاجم 30 ساله ارائه دهد.
این در حالی است که زلاتان هفته گذشته اعلام کرد دیگر به اندازه گذشته از فوتبال لذت نمی برد و به خداحافظی از فوتبال فکر می کند.
 

یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

درگیری بلاژویچ با مهاجم سپاهان و اخراج بیاتی نیا

در دقیقه 69 مسابقه سید مهدی سیدصالحی مهاجم سپاهان در کنار خط طولی زمین با میروسلاو بلاژویچ سرمربی مس کرمان درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد. حسن اشجاری بازیکن سپاهان و محسن بیاتی‌نیا بازیکن تعویض شده مس کرمان در این ماجرا دخالت کردند.
محسن ترکی داور این دیدار بیاتی‌نیا را از روی نیمکت مس با نشان دادن کارت قرمز اخراج کرد و به اشجاری کارت زرد نشان داد.
این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود مس کرمان پایان یافت.
 

یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا لیست باشگاه های پرطرفدار این قاره را اعلام کرد.

 يوفا، ليست باشگاه پرطرفدار اين قاره را در سال جاري اعلام کرد:

اين رده بندي بر اساس تعداد هواداران رسمي در داخل و خارج کشورها انجام شده است.
باشگاه بايرن مونيخ در اين رده بندي همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد.
ليست ده باشگاه اول اين رده بندي به شرح زير است :

1 - بارسلونا با 6،665،000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6،330،000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با5،435،000  هوادار
4 - يوونتوس با 5،425،000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با  4،445،000 هوادار

6 - گالاتاسراي با 4،270،000 هوادار
7 - ميلان با 3،815،000 هوادار
8 - ليورپول با 3،730،000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3،710،000 هوادار
10 - مارسي با 3،350،000 هوادار

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

دايى، ستار زارع را اخراج كرد

ستار زارع كه قبل از اين نيز براى حضور در تمرينات بى انضباطى كرده بود يك روز پس از ساير بازيكنان به اردوى كيش پيوست و همين امر باعث شد دايى او را در اختيار كميته انضباطى باشگاه قرار دهد.

حسين كعبى كه هم بازى اين ۲ در تيم ملى بود نزد على دايى وساطت كرد تا زارع به تمرينات برگردد اما اين درخواست با مخالفت دايى مواجه شد. سرمربى راه آهن در جمع بازيكنان اين تيم اعلام كرد همه بازيكنان براى او يكسان هستند و فرقى نمى كند چه بازيكنى بى انضباطى كند. همه بايد در خدمت تيم باشند.

تيم فوتبال راه آهن كه خود را براى حضور در ادامه رقابتهاى ليگ برتر آماده مى كند از روز يكشنبه اردوى آماده سازى اش را در جزيره كيش آغاز كرده و روز جمعه به تهران بازخواهد گشت.

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رايكارد : به من نماز خواندن یاد بدهید

 فرانك رايكارد سرمربي پيشين بارسلونا كه اخيرا به تيم ملي فوتبال عربستان پيوست، نتايج خوبي با اين تيم نگرفته است و از دو ديداري كه در مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل انجام داده تنها يك امتياز گرفته است.
رسانه‌هاي عربستاني اعلام كردند كه رايكارد از مترجمش خواسته كه شيوه نماز خواندن و تمام جزييات آن را به او ياد دهد.
به نوشته روزنامه الرياض، در تمرينات تيم ملي عربستان بازيكنان به هنگام فرا رسيدن زمان نماز، تمرينات را رها مي‌كنند و نماز جماعت مي‌خوانند. همين مساله كنجكاوي رايكارد را برانگيخت و از مترجمش خواست تا شيوه نماز خواندن و دعاهاي مسلمانان را به او آموزش دهد.
به نوشته اين روزنامه، مترجم رايكارد همچون كلاس درس در حال آموزش دادن نماز خواندن به رايكارد است. اين در حالي است كه خود او تاكنون گرويدن به اسلام را به طور رسمي اعلام نكرده است.
اين عمل رايكارد هلندي اين سوال را در ذهن به وجود مي‌آورد كه آيا او مي‌خواهد به اسلام روي بياورد يا فقط مي‌خواهد از شيوه نماز خواندن مسلمانان آگاه شود.

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

شيخ منصورمالک سیتی: ثروتمندترين مرد فوتبال جهان

شيخ منصور از اعضاى خانواده سلطنتى آل نهيان ابوظبى است كه از زمان خريد باشگاه منچسترسيتى در سال ۲۰۰۸ تاكنون سرمايه گذارى هاى هنگفتى را در اين باشگاه انجام داده است.منچسترسيتى به همين دليل توانست به مسابقات امسال ليگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا راه پيدا كند و در جام حذفى ۲۰۱۱ انگليس به قهرمانى برسد.
به نوشته ابرار : اين تيم مسابقات فصل جارى ليگ برتر را هم خوب شروع كرده است و در كنار تيم قدرتمندى چون منچستر يونايتد، در مسير قهرمانى گام بر مى دارد. مجله چهار چهار دو در گزارش خود همچنين اعلام كرده است، آليشر عثمان اف از سهام داران باشگاه آرسنال در حال حاضر ثروتمندتر از لاكشمى ميتال سهامدار باشگاه كويينز پارك رنجرز است.
اين مجله ارزش دارايى هاى عثمان اف را۴.۱۲ ميليارد پوند تخمين زده در حاليكه ميتال كه از نجيب زادگان هند است با ۸.۱۱ ميليارد پوند در مكان سوم قرار دارد. رومن آبراموويچ مالك روس باشگاه چلسى نيز با ۳.۱۰ ميليارد پوند در مكان چهارم قرار دارد و مالكوم گليزر مالك جنجالى باشگاه منچستريونايتد همچنان رتبه نهم را به خود اختصاص داده است.جان دابليو هنرى مالك آمريكايى ليورپول كه كنسرسيوم او حدود يك سال پيش تمامى سهام باشگاه را خريدارى كرد، بيستم است.
در فهرست ثروتمندترين هاى دنياى فوتبال، ديويد بكام كاپيتان سابق تيم ملى انگليس با۱۳۵ ميليون پوند دارايى در بين بازيكنان نفر اول و در مجموع نفر چهل و دوم است.مايكل اوون و ريو فرديناند در فهرست بازيكنان نفرات دوم و سوم هستند در حاليكه رايان گيگز و وين رونى هم تيمى هاى فرديناند در منچستريونايتد به ترتيب در مكان هاى چهارم و پنجم قرار دارند.

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اولادی این بار تصادف کرد

مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضورش در این تیم با بدشانسی‌های متفاوتی دست و پنجه کرده که آخرین آن به مصدومیت شدید روز گذشته‌اش در تمرین پرسپولیس برای چندمین بار بود.

این بار مهرداد اولادی در مسیر تمرین دچار تصادف شد اما مشکل جدی برای وی به وجود نیامد.
اولادی که از این اتفاق به شدت ناراحت است، این موضوع را با کادر فنی و روانشناس تیم در میان گذاشت.

جمعه 15 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پزشک بارسلونا از راز موفقیت مسی پرده برداشت.

پزشک بارسا گفت: «مسی می تواند زمان استراحت و غذایی که می خورد را کنترل کند و همه آنها را با برنامه کاری اش تطبیق دهد. مسی یکی از آماده ترین بازیکنان بارسلوناست.»
به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، "ریکارد پرونا"، پزشک باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که لیونل مسی یکی از سالم ترین بازیکنان حاضر در نوکمپ است و به این نکته اشاره کرد که این ستاره آرژانتینی از متدهای تمرینی خاصی پیروی می کند.
مسی که درتمام 6 دیداری که بارسلونا دراین فصل رقابت های لالیگا برگزار کرده حضور داشته، توانسته 8 گل برای تیمش به ثمر برساند و بدون آنکه نشانه ای از خستگی در او دیده شود، به روند پیشرفتش ادامه می دهد.
هفته گذشته این ستاره آرژانتینی توانست با رکورد "لادیسلائو کوبالا"، اسطوره سال های نه چندان دور بارسلونا برابری کند و تعداد گل هایش در تمامی تورنمنت ها برای بارسا را به 194 گل برساند و دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه کاتالان لقب گرفت.
اکنون پرونا در صحبت هایی از رازهای موفقیت مسی گفته است. پرونا به اسپورت گفت: «دوست دارم تا به بلوغ و روند رشد و تطبیق پذیری لئو اشاره کنم. او می تواند زمان استراحت و غذایی که می خورد را کنترل کند و همه آنها را با برنامه کاری اش تطبیق دهد. مسی یکی از آماده ترین بازیکنان بارسلوناست.»
پزشک تیم کاتالان ادامه داد: «مسی نیازهای شخصی زیادی دارد ولی می داند که چطور باید درکش از فوتبال را مدیریت کند و تلاش هایش را به حالت تعادل رسانده تا از مصدومیت ها جلوگیری کند.»
مسی 24 ساله روز یکشنبه در دیدار آرژانتین مقابل شیلی از سری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در آمریکای جنوبی حاضر خواهد بود.

سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

به بهانه جشن تولد 37 سالگی فردوسی پور؛ همه چیز درباره زندگی شخصی عادل

 

زندگی فردوسی پور از محله‌ای در غرب تهران شروع شد؛ شهرآرا. 11 مهرماه سال 1353 بود که عادل به دنیا آمد.در خانواده‌ای که پدرش مهندس برق بود و یک خواهر و یک برادر داشت. فضای خانه مسلما فضای فوتبالی نبود و او به دلیل علاقه‌اش به فوتبال، بچه سر به راه خانه محسوب نمی‌شد. دبستان را در مدرسه ذوقی، راهنمایی را در مدرسه طالقانی و دبیرستان را... البرز. بچه درس‌خوانی بود؛ آن‌قدر درس‌خوان که با معدل بالای 18 دیپلم گرفت اما فوتبال هیچ‌وقت از سرش نیفتاد. شاید به همین خاطر هم بود که پدر با او کاری نداشت. بعد هم در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی صنایع قبول شد و تا پایان فوق لیسانس ادامه داد...
 


ادامه مطلب

سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

عکس:تک به تک جادوگر با رحمتی در دو قدمی کی روش!

سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

قلعه نویی به استیلی تبریک گفت!

 حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته‌های اخیر با انتقادهای تند مواجه بود و به نوعی روی لبه پرتگاه راه می‌رفت، حالا دو بازی است که تیمش نتیجه لازم را کسب کرده و به وضعیت پرسپولیس در جدول رده‌بندی هم سروسامانی داده است.
استیلی که بعد از برد شیرین دو بر صفر روز گذشته پرسپولیس به رستوران طرقبه که صاحب آن یکی از دوستان صمیمی وی است رفته و دوستان استیلی برای وی جشن کوچکی را در این رستوران برایش گرفتند. این در حالی بود که وقتی استیلی در این رستوران حضور داشت، با یک تماس تلفنی مواجه شد که آن‌ور خط کسی جز امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی نبود.
 قلعه‌نویی که تیم وی هم موفق شده بود مس کرمان را شکست دهد، در تماسی تلفنی با حمید استیلی سرمربی پرسپولیس، پیروزی این تیم را به وی تبریک گفت. استیلی هم ضمن تشکر از قلعه‌نویی، برد تراکتور را هم به وی تبریک گفته و برای قلعه‌نویی و تیمش آروزی موفقیت کرد.
نکته دیگر اینکه امروز استیلی طبق روال معمول همیشگی‌اش که بعد از هر برد نذر دارد به زیارت امام رضا (ع) برود، راهی مشهدمقدس شد تا نذر خود را ادا کرده باشد.

شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

استیلی:کاظمیان و دیگران منیت را کنار بگذارند

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم باید منیت را کنار بگذارند و به مجموعه تیمی فکر کنند.
حمید استیلی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا جا دارد قهرمانی تیم ملی والیبال را به مردم و جامعه ورزش تبریک بگویم.

وی افزود: بازی امروز شرایط خاصی داشت چون ما بعد از بازی با فجر سپاسی فرصت کمی برای ریکاوری داشتیم. از عملکرد تیم در نیمه دوم خیلی راضی نیستم ولی در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و روی تجربه بازیکنان توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. من این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
استیلی در پاسخ به این سؤال که تغییرات مدیریتی چقدر در موفقیت‌های دو هفته‌ اخیر پرسپولیس تاثیر داشته گفت: از زحمات حبیب کاشانی تشکر می‌کنم. سردار رویانیان دراین مدت کوتاهی که بالای سر تیم آمده پاداش‌های خوبی به بازیکنان داده و با آمدن علی پروین بر سر تمرینات انسجام خوبی حاکم شده است. امیدوار هستم این شرایط تداوم داشته باشد و ما نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه در تعطیلات می‌توانیم شرایط فیزیکی تیم‌مان را بالا ببریم و منتظر هستیم تا ببینیم چند بازیکن ما به تیم ملی دعوت می‌شوند تا یک برنامه ریزی خوب داشته باشیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه جواد کاظمیان زودتر از دیگران رختکن را ترک کرد و آیا این مسئله به خاطر ناراحتی او بوده است گفت: فکر می‌کنم او با خوردبین هماهنگ کرده بود ولی باید بگویم مهم تیم است و فرد ملاک نیست.
وی تاکید کرد: برای ما طرفداران پرسپولیس مهم هستند. به همه به یک چشم نگاه می‌کنم و هر کس شرایط خوبی داشته باشد به زمین خواهد رفت. کاظمیان هر زمان برای ما بازی کرده با تمام وجود به میدان رفته و از عملکرد او راضی بوده‌ایم.
در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران به صحبت‌های کاظمیان اشاره کرد و گفت این بازیکن اعلام کرده در بین دو نیمه بازی با استقلال اعتراض کوچکی داشته و گفته "چرا" تعویض شده و پس از آن دیگر به میدان نرفته و آیا نیمکت نشینی به خاطر سوال کاظمیان از شما بوده یا دلایل فنی دارد که استیلی در پاسخ گفت: برای ما اصلا "چرا" معنا ندارد چون اگر تعویضی صورت گرفته به صلاح ما بوده است. همه باید به فکر تیم باشند و بازیکنان بدانند منیت باید تبدیل به ما شدن شود و ما باید این هواداران را خوشحال کنیم حال چه در زمین باشد و یا روی سکو. این تیم کوچک نیست و هوادارانش با یک برد و یک باخت خوشحال و ناراحت می‌شوند.
استیلی در خصوص اینکه علی پروین اشاره کرده که این تیم مشکل بدنی دارد گفت: مگر آقای پروین در ورزشگاه حضور داشت؟
خبرنگاران در ادامه به سرمربی پرسپولیس اشاره کردند که او در ورزشگاه بود که استیلی ادامه داد: همانطور که گفتم فاصله کم بین این بازی و دیدار با فجر سپاسی باعث شد از لحاظ بدنی تحلیل برویم. البته ما یک سری بازیکن داریم که باید به خاطر شرایط سنی‌شان مواظب‌شان باشیم که خوب ریکاوری کنند و آسیبی به آنها وارد نشود.
در ادامه نشست خبری خبرنگاری پرسید که شما در فصل نقل و انتقالات به پای خیلی از بازیکنان ایستادید اما حالا که پرسپولیس روی دور افتاده برخی اعتراض می‌کنند نظرتان چیست که استیلی دراین خصوص گفت: همانطور که گفتم ممکن است برخی از بازیکنان ناراحت باشند. من با جواد کاظمیان جلسه خواهم گذاشت چون او به پرسپولیس تعصب دارد. زمانی که با ما قرار داد بست با کمترین رقم به توافق رسید. مهم این است که نباید حرف‌مان را در رسانه‌ها بزنیم و اختلافات را در خانه حل و مشکلات را درون تیم مطرح کنیم. خبرنگار وقتی بازیکن ناراحت است از او مصاحبه می‌گیرد ولی بازیکن هم باید در ناراحتی خودش را کنترل کند و مراقبت صحبت‌هایش باشد.
 سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه رویانیان اعلام کرده بود به دنبال علی دایی می‌گردد و سرمربی راه آهن در حمایت از رویانیان مصاحبه‌ای انجام داده و اینکه آیا این مسئله برای استیلی ذهنیت به وجود نمی‌آورد گفت: قبل از اینکه رویانیان با دایی صحبت کند مسئله را با من مطرح کرد و گفت قصد دارد با یکسری از پیشکسوتان صحبت کند. حتی ایشان دایی را آورد و من هم اعلام کردم که حتما با او صحبت کنید. چون به کارم ایمان دارم و علی دایی را افتخار ایران می‌دانم و امیدوار هستم که ایشان در راه آهن موفق شود.
استیلی در خصوص اینکه امروز پس از پایان بازی راه آهن در ورزشگاه اکباتان مورد تشویق قرار گرفته است با خنده گفت: من دوست ندارم این مسائل پیش بیاید. چون مهم رفاقت و اخلاق است و علی دایی از دوستان صمیمی من محسوب می‌شود و برد و باخت خیلی زود فراموش خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا صبای قم شخصیت یک تیم بالای جدولی را داشت یا خیر گفت: ویسی تیم خوبی را روانه مسابقات کرده و وقتی یک تیم در بالای جدول حضور دارد نشان از شخصیت آن تیم دارد. ما بازی سال گذشته این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها روی ضد حملات خوب کار می‌کنند ولی دیدید ساختار دفاعی ما بهتر شده و در تعطیلات می‌توانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم.
وی تاکید کرد: پتانسیل تیم ما این نیست و توانایی ما خیلی بالاتر از این حرف‌ها است و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات روند‌مان را بهتر به نمایش می‌گذاریم.
استیلی در خصوص اینکه آیا اردویی برای تیمش در نظر گرفته یا خیر گفت: قرار است یا در داخل و یا در خارج از کشور اردو بگذاریم و رویانیان اعلام کرده که توانایی برپایی اردو و مهیا کردن آن را در خارج کشور دارد.
وی در خصوص اینکه آیا از مشورت علی پروین استفاده می‌کند یا خیر، گفت: صد در صد از مشاوره ایشان استفاده می‌کنم.
در ادامه خبرنگاری تاکید کرد: اینکه شما گفتید پروین را در ورزشگاه ندیدید تعجب آور است و آیا عضو هیئت رئیسه باشگاه در بین دو نیمه به رختکن آمد گفت: واقعا علی پروین را در ورزشگاه ندیدم. هر روز از مشورت او در تمرینات استفاده می‌کنم چون پروین بزرگ این فوتبال است و نظرات او برای ما مفید خواهد بود.
سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه آیا عدم دریافت مطالبات بازیکنان در آینده مشکل ساز می‌شود یا خیر گفت: مقداری مشکل داشتیم و دیروز جلسه‌ای با مسئولان تیم برگزار کردیم و قرار شد در آینده نزدیک مشکلات حل شود. چون این تیم متعلق به وزارت ورزش است و وزیر آن تازه مشخص شده و رویانیان خیلی تلاش می‌کند که بتواند تعهدات خود را انجام دهد.

شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

احتمال معاوضه اسنایدر و ته وز

به نقل از تلگراف، خبرهای بسیاری در مورد خروج مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی از این تیم شنیده شده که در نهایت مدیر برنامه‌های این بازیکن را به واکنش واداشته است.
کیا جورابچیان در مورد خروج توز از ایستلندز گفت: سران نرآتزوری بارها اعلام کرده‌اند که قصد به خدمت گرفتن کارلوس را دارند و ممکن است این انتقال به معاوضه با وسلی اسنایدر منجر شود، البته این جابه‌جایی به هیچ‌وجه کار آسانی نخواهد بود.
جورابچیان در ادامه گفت: پیوستن سمیر نصری به سیتی طی تابستان همه‌چیز را خراب کرد، با این حال اینتری‌ها هم‌چنان علاقه خود به کارلوس را حفظ کرده‌اند و می‌خواهند وی را به جوزپه مه‌آتزا ببرند، بنابراین سعی می‌کنیم با اینتر به توافق برسیم.

شنبه 9 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

یوفا نام ورزشگاه منچسترسیتی را به رسمیت نشناخت

باشگاه سیتی با توافقی 10 ساله با شرکت هواپیمایی ابوظبی، نام ورزشگاه ایستلند را به الاتحاد تغییر داده است. پیش از این به دلیل این قرارداد انتقاداتی از باشگاه انگلیسی مطرح شده بود.

بر پایه گزارش دیلی میرر، یوفا با پذیرش نام الاتحاد مخالفت کرده است. یکی از مقامات باشگاه سیتی که خواست نامش فاش نشود اظهار داشت: یوفا به ما گفته که نام حامی مالی را از ورزشگاه خود برداریم.

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

کاتانیا 1- یوونتوس 1؛ گل کراسیچ و ادامه صدرنشینی بینکونری

 

یوونتوس با وجود تساوی 1-1 مقابل کاتانیا در رقابتهای این هفته سری آ ، همچنان در صدر جدول قرار داد
گونسالو برگسیو در نیمه اول کاتانیا را از تیم میهمان پیش انداخت ولی میلوس کراسیچ بلافاصله بعد از آغاز نیمه دوم، برای یووه گلزنی کرد تا این تیم بعد از برگزاری 4 دیدار همچنان شکست ناپذیر باقی بماند.
یوونتوس بازی را با تغییر تاکتیکی جالبی شروع کرده بود و آنتونیو کونته، مربی یووه سیستم تیمش را از حالت روتین 4-2-4 به سیستم 1-4-1-4 تغییر داده بود و آندره آ پیرلو، آرتورو ویدال و کلودیو مارکیسیو همه در ترکیب اصلی تیم بودند
از سوی دیگر کاتانیا هم رقابتهای این فصل را با لغزش شروع کرده بود و چههارنشنبه هفته گذشته با نتیجه 0-3 مغلوب جنوا شده بود.
برگسیو در دقیقه 22 بازی دروازه یوونتوس را باز کرد ولی بینکونری تدریجا حریف را تحت فشار گذاشت و آرتورو ویدال و الیرو الیا بازیکنن حریف را اذیت می کردند.
درحالی که تنها 4دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود، میلوس کراسیچ برای یووه گلزنی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند.
تا زمانی که سوت پایانی بازی به ثمر رسید، شاهد یک دیدار باز بودیم. با وجود این تساوی یوونتوس در صدر جدول رقابتهای سری آ باقی ماند

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

اشکان دژآگه آماده همراهی تیم ملی فوتبال ایران است

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان از اعلام آمادگی اشکان دژآگه برای همراهی این تیم خبر داد و گفت: تمامی مجوزهای مربوط به حضور این بازیکن در تیم ملی از فیفا، یوفا و فدراسیون فوتبال آلمان گرفته شده است.
خسرو والی زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: براساس برنامه اردوی تیم ملی از روز یکشنبه 10 مهرماه آغاز می شود و کارلوس کی‌روش فهرست بازیکنان مدنظر خود را در تاریخ 9 مهرماه اعلام می کند. در این اردو 23 بازیکن از میان فهرست 45 نفره‌ای که هفته گذشته از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد به اردو دعوت می شوند.
وی در خصوص دعوت از اشکان دژآگه به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این بازیکن یکی از نفرات مدنظر کارلوس کی‌روش است اما برای حضورش در اردوی تیم ملی باید یکسری مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال فراهم آید از جمله مشکل سربازی این بازیکن که باید برطرف شود.
مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان با یادآوری اینکه دژآگه پیش از این هم برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده بود، افزود: در زمان حضور افشین قطبی در تیم ملی فوتبال ایران نیز قرار بود دژآگه در اردوی این تیم حضور یابد و حتی قطبی برای تماشای بازی او به آلمان رفت اما مدیر وقت تیم فوتبال ولفسبورگ (دیتر هوینس) و سرمربی این تیم (استیو مک کلارن) موافق حضور این بازیکن در تمرینات تیم ملی ایران نبودند.
والی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هوینس و مک کلارن دیگر در باشگاه ولفسبورگ مسئولیتی ندارند و همه کاره تیم فوتبال این باشگاه فیلیکس ماگات است، اگر او اجازه همراهی دژآگه با تیم ملی ایران را بدهد، قطعا این بازیکن به اردوی تیم ملی خواهد پیوست.
وی در خاتمه تصریح کرد: سال گذشته که قرار شد اشکان دژآگه برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند، تمامی مجوزهای مربوط به حضور این بازیکن در تیم ملی را از فیفا، یوفا و فدراسیون فوتبال آلمان گرفتیم و او در حال حاضر مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه شنبه 19 مهرماه در چارچوب هفته سوم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا به مصاف بحرین می رود. این بازی با قضاوت داورانی استرالیایی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

صعود 5 پله ای سرخژوشان در حافظیه

 دیدار دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه حافظیه و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.

وحید هاشمیان در دقیقه 70 و علی کریمی در دقیقه 90 برای پرسپولیس گلزنی کردند.
ایوب کلانتری نیز در دقیقه 78 گل فجرسپاسی را به ثمر رساند. به این ترتیب پرسپولیس به دومین برد خود در لیگ برتر یازدهم رسید.

علی کریمی کاپیتان پرسپولیس لحظاتی پیش از گلزنی بر سر بازیکنان پرسپولیس فریاد کشید و ظاهرا فریادهای کاپیتان جواب داد و سرخپوشان در حافظیه سوخت‌گیری کردند و با 5 رده صعود به رده دهم جدول رسیدند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مهدی رجب‌زاده از فجر و علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
پرسپولیس پیش از این بازی با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشت و فجر 9 امتیازی در رده دهم است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، شیث رضایی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، حمید علی عسگر( از دقیقه 68 وحید هاشمیان)، مازیار زارع، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری( از دقیقه 82 هادی نوروزی) و غلامرضا رضایی
سرمربی: حمید استیلی

ترکیب فجرسپاسی: سیروس سنگچولی، علیرضا جلیلی، محمدرضا پورمحمد، یونس شاکری، محمد حیدری، رضا حقیقی، مهرداد کریمیان، محمد جوکار، مهدی رجب‌زاده (4+90 و حید نعمتی)، محمد مهدی نظری( از دقیقه 46 ایوب کلانتری)، خالد شفیعی
سرمربی: علی اصغر کلانتری

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

توقف تراكتورسازي در آبادان

در ادامه هفته هشتم ليگ برتر فوتبال، امروز (يكشنبه) از ساعت 18 و 45 دقيقه نفت آبادان در ورزشگاه تختي اين شهر ميزبان تراكتورسازي بود كه اين بازي پرگل در پايان با تساوي 3 بر 3 به پايان رسيد.


 
فونيكه سي (13 و 37) و لئون پاجاچيان (31) براي شاگردان غلامحسين پيرواني گلزني كردند و براي تراكتورسازي هم محسن حسيني (2 و 57) و سياوش اكبرپور (40) گلزني كردند.

 
تراكتورسازي با توقف در اين ديدار 16 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال، به رده چهارم جدول سقوط كرد. شاگردان قلعه نويي هفته گذشته نيز در خانه مغلوب نفت تهران شده بودند.

 
نفت آبادان نيز با 10 امتياز و تفاضل گل 1- بالاتر از پرسپوليس در رده نهم جدول قرار گرفت.

یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->