MAJID191(فوتبالی ترین)



یوونتوس به صدر جدول بازگشت

 

شانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال سری آ باشگاههای ایتالیا با بازگشت دوباره یوونتوس به صدر جدول و پیروزی تیمهای اینتر و رم پیگیری شد.

روز دوم از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال سری آ باشگاههای ایتالیا روز یکشنبه با برگزاری ۶ بازی پیگیری شد که طی آن تیمهای یوونتوس، جنوآ، کاتانیا، اینتر و رم مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دو بازی نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

در یکی از دیدارهای حساس روز گذشته تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نووارا رفت و موفق شد به برتری ۲ بر صفر دست یابد. برای یوونتوس در این بازی سیمونه په په (۴) و فابیو کوالیاریلا (۷۵) گل زدند تا شاگردان کونته با ۳۳ امتیاز بازگشتی دوباره به صدر جدول داشته باشند.

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

رئال مادرید ۷۳ – بارسلونا ۷۲

به نقل از آس اسپانیا، هر چند بسیاری از کارشناسان زبده فوتبال جهان بر این باورند که نتیجه فوتبال در فصل جاری بیانگر فاصله تیم‌ها است و اطلاعات تاریخی و آماری از ارزش بالای فنی برخوردار نیستند اما مردم اسپانیا چه در کاتالونیا و چه در مادرید همیشه با همین اطلاعات آماری فوتبال را تجربه می‌کنند و در این باره شاید اشاره به یک اصطلاح رایج در مادرید کافی باشد که بر سر در بیشتر قهوه‌خانه‌های قدیمی و رستوران‌های پرجمعیت جنوب شهر نوشته‌اند: برای غیر فوتبالی‌ها که می‌خواهند ساکت بنشینند، قهوه و چای نداریم!


 
در چنین شرایطی مردم همیشه در حال پیگیری اوضاع آماری و اعداد گل زده، قهرمانی، رکوردها و بازی با اعدادی هستند که بتوانند در محل کار خود یا زمان صرف غذا و یا قهوه، قدرت ادامه جنگ لفظی داشته باشند.

 
۲۴۷ ال‌کلاسیکودربی که به صورت رسمی و تایید شده ۲۱۶ بازی است ( بعلاوه ۳۱ ال‌کلاسیکو دوستانه!)، عددی است که مدام بین مردم دو ایالت بارسلونا و مادرید رد و بدل می‌شود، اهالی کاتالونیا از ۱۰۳ پیروزی بارسلونا مقابل ۹۰ پیروزی رئال مادرید حرف می‌زنند که البته مورد تایید فدراسیون فوتبال اسپانیا، یوفا و فیفا نیست و مشخصا مردم مادرید نیز از ۸۶ پیروزی رسمی مقابل ۸۵ پیروزی حریف سخن به میان می‌آورند.

 
رئال مادرید سابقه ۶ پیروزی پشت سر هم از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۵ را یدک می‌کشد و بارسلونا نیز به ۵ پیروزی پشت سر هم از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ میلادی اما نکته جالب این که باشگاه رئال مادرید اسپانیا در بخش فوتبال پس از این‌همه سال ناکامی و شکست همچنان پرافتخارترین تیم باشگاهی در دنیای فوتبال است، این باشگاه با ۳۱ قهرمانی در لالیگا، ۹ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و در مجموع فتح ۷۳ جام قهرمانی در رقابت‌های مختلف داخلی و خارجی همچنان بالاتر از بارسلونا است و آبی و اناری‌پوشان نیز با احتساب آخرین جام فتح شده یعنی جام باشگاه‌های جهان توکیو ۲۰۱۱ به ۷۲ جام قهرمانی دست یافته‌اند.

 
این در حالی است که یوفا اصولا جام باشگاه‌های جهان را به رسمیت نمی‌شناسد و این جام را کاملا تبلیغاتی و فاقد ارزش فنی توصیف می‌کند اما در هر حال برای باشگاه‌های بزرگی چون بارسلونا و اینترمیلان قهرمانی در آن یک افتخار جهانی و بزرگ محسوب شده است.
نشریه‌های ال‌اکیپ و فرانس فوتبال در گزارش اخیر خود با اشاره به همین آمار رسمی تیم فوتبال رئال مادرید را به استناد رای اکثر صاحب‌نظران بهترین تیم فوتبال باشگاهی در جهان توصیف کرده‌اند.

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تمجید ونگر از پیشرفت خیره کننده فن پرسی

سرمربی فرانسوی آرسنال پیشرفت مهاجم گلزن این تیم را خیره کننده عنوان کرد.

 

آرسن ونگر در مصاحبه ای عنوان کرد: بلوغ ورزشی فن پرسی مرا شگفت زده کرده است.

 

سرمربی آرسنال افزود: به نظر من روبین رهبر بزرگی است و من در بدو ورودش به تیم پیش بینی نمی کردم این مهاجم روزی کاپیتان شود.

 

این بازیکن هلندی در ماه می سال ۲۰۰۴ و در سن ۲۰ سالگی به جمع توپچی ها ملحق شد و هم اکنون به یکی از برترین مهاجمان جهان بدل شده است. روبین در سال جاری تاکنون ۳۲ بار برای آرسنال به میدان رفته و ۳۳ گل به ثمر رسانده است.

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

بارسلونا قهرمان فوتبال جام باشگاه هاي جهان

 در فينال جام باشگاه هاي جهان که در ژاپن برگزار شد ، بارسلوناي اسپانيا و سانتوس برزيل به مصاف هم رفتند که در پايان شاگردان پپ گوارديولا با برتري 4 بر صفر مقابل حريف خود ، جام قهرماني را بالاي سر بردند.

در اين ديدار مسي ، ژاوي ، فابرگاس و مينو براي بارسلونا گلزني کردند.

بارسلونا دو سال پيش نيز قهرمان جام باشگاه هاي جهان شده بود.

اين اولين جام شاگردان گوارديولا در فصل جديد است.

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

سنگین ترین شکست نفت در آبادان پس از 37 سال!

بعد از یک پیروزی مهم در تهران مقابل استقلال، نفت در خانه در یک بازی عجیب 4- صفر مغلوب سایپا شد؛ نتیجه ای که در 37 سال اخیر هیچ تماشاگر آبادانی شاهد آن نبوده است! باخت 4- صفر مقابل سایپا سنگین ترین شکست خانگی نفت در لیگ از سال 1353 تاکنون بوده است. این تیم در هفته نوزدهم لیگ فصل 53 در آبادان با نتیجه 5- صفر مغلوب بانک ملی تهران شده بود و از آن زمان تاکنون هیچوقت با اختلاف 4 گل مغلوب تیمی نشده بود. البته نفت در فصل 77 با نتیجه 4-1 در آبادان به پرسپولیس باخته بود و در تاریخ لیگ برتر نیز هیچگاه با اختلاف بیش از 2 گل به تیم نباخته بود.

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

پرسپولیس حریف فولاد 10 نفره هم نشد

دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی در حضور حدود ۱۵۰۰ نفر آغاز شد و و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


 
پس از بازی پایاپای دو تیم در دقایق ابتدایی بازی پرسپولیس توانست در دقیقه ۴۱ توسط مازیار زارع از روی نقطه پنالتی به گل برسد.
در نیمه دوم دو تیم حملاتی روی دروازه داشتند و این فولاد بود که در دقیقه ۹۰ توسط بختیار رحمانی دروازه گل تساوی را به ثمر رساند.

 
قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به علی کریمی و رضا نورمحمدی از پرسپولیس و رینالدو از فولاد کارت زرد نشان داد. داور همچنین در دقیقه ۳۹ امید خورج از فولاد را اخراج کرد.
پرسپولیس با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و در رده نهم جدول جای گرفت و فولاد ۲۱ امتیازی شد.

 
بازیکنان پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، علی کریمی، حسین بادامکی(۵۷- محمد نوری)، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی(۸۹- محمد منصوری)، مهرداد اولادی
سرمربی: محسن عاشوری

 
بازیکنان فولاد خوزستان:
علی سلیمی، امید خورج، عبدالله کرمی، مهرداد جماعتی، خیرالله ویسی آرا، امیر شرفی(۴۴- جابا موجیری)، میثم کریمی، بختیار رحمانی، حکیم نصاری(۶۴- رینالدو)، آرش افشین و رضا نوروزی(۶۱- امید خالدی)
سرمربی مجید جلالی

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

ماردونا خواهان به خدمت گرفتن مجیدی شد

دیروز مارادونا در مصاحبه با یکی از روزنامه های امارات ضمن تایید این خبر گفت هوش و تکنیک مجیدی به درد ما می خورد ضمن اینکه تجربه او برای بازی های آخر فصل به کار ما می آید.

در حالی که استقلالی ها با صدور انواع بیانیه ها و مصاحبه ها تلاش می کنند تا مجیدی را از رفتن به امارات منصرف کنند هر روز به جمع خریداران او در امارات اضافه می شود. بعد از الجزیره که از ابتدای فصل به دنبال راضی کردن او بود حالا باشگاه الوصل هم خواهان این بازیکن شده است. مارادونا که سرمربی گری الوصل را بر عهده دارد سفارش خرید مجیدی را داده و تاکید کرده حتی اگر با قراردادای 4 ماهه یعنی تا پایان لیگ امارات هم شده مجیدی را جذب کنند. ایجنت های فیفا فیلم بازی ها و گل های مجیدی در یکی دو فصل اخیر را به همراه کارنامه او در امارات به سرمربی الوصل نشان داده اند و او را وسوسه کرده اند تا وارد رقابت با الجزیره شود. دیروز مارادونا در مصاحبه ای با یکی از روزنامه های امارات ضمن تایید این خبر گفت هوش و تکنیک مجیدی به درد ما می خورد ضمن اینکه تجربه او برای بازی های آخر فصل به کار ما می آید.
یک منبع نزدیک به مجیدی هم اعلام کرد این بازیکن به زودی قرارداد 4 ماهه خود به ارزش یک میلیارد تومان را امضا کرده و برای گرفتن رضایتنامه به ایران مراجعت می کند.
این در حالی است که پس از انتشار خبر جدایی قطعی مجیدی از استقلال این باشگاه طی بیانیه ای امروز اعلام کرد در تلاش است تا شاه ماهی خود را در ایران نگه دارد

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حسينى: نبود مجيدى را حس خواهيم كرد

ميثم حسينى هافبك چپ پاى استقلال پس از بازى با نفت تهران و قهرمانى در نيم فصل گفت: خوشبختانه توانستيم بازى معقولى را به نمايش بگذاريم، ما به اين ۳ امتياز خيلى احتياج داشتيم تا هم فاصله خود را با رقبا افزايش دهيم تا در نيم فصل دوم كه امتياز گيرى سخت است به مشكل نخوريم و هم قهرمان نيم فصل اول شويم تا هم هوادارانمان راضى باشند هم روحيه خودمان بالا برود. وى در مورد جدايى كاپيتان آبى پوشان از اين تيم گفت: من هنوزنمى دانم كه آقا فرهاد قطعا قصد ترك تيم را دارد يا خير اما به شخصه اميدوارم كه چنين اتفاقى نيفتد همه ما به كمك هاى آقا فرهاد احتياج داريم زيرا ايشان به غير از اينكه از نظر فنى بسيار عملكرد عالى دارند روحيه اى هم به تيم مى دهند كه واقعا براى ما لازم است و همه تيم با آقا فرهاد چه در داخل چه خارج از زمين رابطه خوبى دارند و همگى از اين اتفاق ناراحت هستند. مطمئنم كه نبود ايشان در تركيب خيلى تاثير گذار است و كمبود ايشان را در تيم حس خواهيم كرد. حسينى در ادامه گفت: خيلى زود است كه قول قهرمانى را به صورت قطعى بدهيم اما بى شك تمام تلاشمان براين است كه ۲ جام را به دست آوريم كه اين امر به حمايت هوادارانمان هم بستگى دارد. به نظر من تيم هايى مثل سپاهان كه هم اكنون خود را خوب به بالا كشيده و تراكتور ونفت تهران مدعيان قهرمانى هستند.

سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كنايه اصغر شرفي به مظلومي

سرمربي تيم فوتبال مس سرچشمه پس از پيروزي شيرين تيمش مقابل مس كرمان در نخستين داربي اين شهر در ليگ برتر اظهار كرد: اگر اين بازي را مي‌باختيم به نشست خبري نمي‌آمدم اما حالا كه پيروز شده‌ايم به نشست آمده‌ام و مي‌خواهم بگويم كه از اين پيروزي خوشحال هستم.

شرفي ادامه داد: سبك بازي‌مان را طوري گذاشته بوديم كه بتوانيم در اين بازي نتيجه بگيريم. پيش از اين بازي ما به لحاظ رواني خيلي روي بازيكنان كار كرده بوديم و در اين بازي هم از نظر روحي آماده‌تر از حريف بوديم. در عين حال در طول بازي هم خيلي با حوصله كار كرديم و يك پيروزي خوب به دست آورديم.

سرمربي مس سرچشمه با اشاره به اينكه فوتبال خم رنگرزي نيست گفت: من پيش از اين هم گفته بودم كه براي اينكه يك تيم به آمادگي مطلوب برسد، حداقل چند هفته زمان مي‌برد. ما هنوز هم به شرايط ايده‌آل نرسيده‌ايم اما شرايط‌مان روز به روز در حال بهتر شدن بوده است و بازيكنان من هم بيشتر از قبل من را باور كرده‌اند. متاسفانه ما مربيان بعضي مواقع كارهايي مي‌كنيم كه باعث مي‌شود بازيكنان‌مان ما را باور نداشته باشند. خيلي زشت است كه يك بازيكن به مربي‌اش بگويد "بيكار" اما پس از اخراج بار ديگر به تمرين‌ها باز گردد. همين كارهاست كه باعث مي‌شود جايگاه مربيان در ميان بازيكنان حفظ نشود.

اصغر شرفي درباره استقبال كم هواداران كرماني از اين بازي هم گفت: من واقعا نمي‌دانم چرا هواداران كرمان براي ديدن بازي دو تيم شهرشان به ورزشگاه نيامدند. در هر جاي ايران حتي اگر تيم‌ها در آخر جدول باشند، تماشاگران براي ديدن يك داربي به ورزشگاه مي‌آيند و حتي ورزشگاه را پر مي‌كنند

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

حضور نصرتی در تمرینات و دربی

علی پروین درباره اظهارات رئیس کمیته فدراسیون فوتبال مبنی بر بلامانع بودن حضور شیث رضایی و محمد نصرتی در بازی‌های پرسپولیس اظهار داشت: این خبر ما را شوکه کرد اما پس از اینکه متوجه شدم این موضوع صحت دارد و مصاحبه آقای حسن‌زاده را شنیدم با سردار رویانیان به گفت‌وگو پرداختم. 


 
وی افزود: دقایقی قبل به این نتیجه رسیدیم که محمد نصرتی در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس تا قبل از رای کمیته استیناف حضور پیدا کند. 

 
پروین ادامه داد: سر این بچه به سنگ خورده است و بسیار ناراحت است و باید کاری کنیم که روحیه این بچه دوباره باز گردد. هر وقت رأی کمیته استیناف اعلام شد و آقای حسن‌زاده دستور داد ما حرف‌ها را روی چشم خودمان می‌گذاریم و به دستورات عمل می‌کنیم اما تا آن وقت با توجه به نگاه ویژه سردار رویانیان نصرتی در کنار پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد البته باز هم باید از سردار رویانیان که نگاه ویژه‌ای دارد، تشکر کنم.

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

به پرسپولیس نیامدم چون کریمی رئیس است

پس از کنار گذاشته شدن سعید عزیزیان و انتخاب احمدرضا عابدزاده دروازه بان محبوب سال های گذشته کشور به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس وی این سمت را نپذیرفت و پیوستن به کادرفنی پرسپولیس را رد کرد.

پس از این اتفاق گمانه زنی های زیادی در خصوص دلایل مخالفت عابدزاده با حضور در پرسپولیس در این مقطع مطرح شد. عده ای مخالفت با حضور پروین و عده ای دیگر استیلی را عامل نیامدن عابدزاده عنوان کردند.

 اما پس از این تصمیم عابدزاده در گفتگویی کوتاه تاکید کرد تا زمانی که وضعیت کادرفنی و مدیریت این تیم مشخص نشود به پرسپولیس اضافه نخواهد شد.
مجله تماشاگر اما در آخرین شماره خود که در هفته اخیر منتشر شده گفتگویی مفصل با عابدزاده را ترتیب داده است. وی گفت:« بروم پرسپولیس که چه بشود؟الان آنجا علی کریمی رییس است.مردم هوایش را دارند بازیکنان ومربیان هم از او حرف شنوی دارند.باورکنید بروم پرسپولیس کریمی به من هم دستور هم می دهد. من کسی نیستم که بتوانم این وضع را تحمل کنم.»

 اینها اظهاراتی است که عابدزاده به زبان آورده است! البته نوع خاص گفتار و ابهاماتی که از جملات دست و پا شکسته او حین تنظیم گفتگو برداشت می شود هم نمی شود گذشت. حال باید منتظر ماند و دید هفته نامه تماشاگر می تواند نقل قول خود را ثابت کند یا عابدزاده آن را رد خواهد کرد.

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

خداحافظی من از تیم ملی قطعی است

'مهدی مهدوی كیا' شنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و داماش گیلان در گفت و گو با ایرنا افزود:برای همه تماشاگران ایرانی احترام قائل هستم اما وقتی از تیم ملی خداحافظی كردم دیگر نیازی نیست به آن تیم برگردم.


 
وی در مورد پیوستن خود به یكی از تیم های استقلال یا پرسپولیس تهران به منظور حضور در جام باشگاه های آسیا افزود: از فوتبال ملی خداحافظی كرده ام اما اگر در جای دیگری بتوانم به كشورم كمك كنم حاضر به همكاری هستم.

 
بازیكن داماش گیلان ابرازداشت: عملكرد 'عبدالله ویسی' در تیم صبا خوب بوده و توانسته است بازیكنان جوان و آینده داری را وارد لیگ برتر كند.

 
مهدوی كیا گفت: كسب امتیاز در دیدار امروز برای ما بسیار مهم بود و دو تیم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را ارایه دادند.

 
دیدار تیم های صبای قم و داماش گیلان از چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال كشور عصرشنبه با نتیجه یك بر صفر به سود داماش در ورزشگاه یادگار امام راحل قم خاتمه یافت

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فركي: به اشتباهات خودمان باختیم

سرمربي نفت تهران پس از شكست برابر همتاي آباداني خود گفت: تيم ما در اين بازي عملكرد ضعيفي داشت و به اشتباهات خودمان باختيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين فركي در نشست خبري پس از بازي دو تيم نفت تهران و آبادان كه با پيروزي 3 بر يك تيم آباداني همراه بود، اظهار كرد: جا دارد كه اين برد را به تيم نفت آبادان تبريك بگويم. تيم ما در طول بازي بخصوص در نيمه دوم عملكرد ضعيفي داشت اما صنعت نفت آبادان با عملكرد مثبتي كه داشت توانست نتيجه يك بر صفر باخته را تبديل به پيروزي 3 بر يك براي خود كند.

وي ادامه داد: نفت آبادان تيم خوب و تكنيكي است و طرفداران زيادي دارد. همان طور كه در مصاحبه قبل از بازي گفتم سال گذشته در چنين فضايي با نفت آبادان بازي داشتيم كه با آمدن پيرواني در آن زمان انتظار مي‌رفت كه به اين تيم شوكي وارد شود اما در آن مسابقه توانستيم 5 بر يك پيروز شويم. امروز هم در همان فضا، با اين تفاوت كه پيرواني از اين تيم رفته و هدايت تيم را مرتضوي به عهده داشت، به مصاف نفت آبادان رفتيم و شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه 3 بر يك شكست خورديم.

فركي بيان كرد: امروز بازي را به خودمان واگذار كرديم. اشتباه‌هايي را انجام داديم كه غير قابل بخشش هستند. در نيمه نخست موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما نمي‌دانم چرا نيمه دوم شرايط تغيير كرد كه البته اين هم از جذابيت‌هاي فوتبال است.

وي افزود: در جلسه آناليز به بازيكنان نكات لازم را گفته بودم اما شايد فشار رواني كه روي تيم ماست، باعث شد نتوانيم نتيجه بگيريم. تيم ما جوان است و مي‌دانم كه كار در اين فضا دشوار است. ما در نيمه دوم نتوانستيم كيفيت هميشگي‌مان را ارائه بدهيم. در بازي گذشته برابر صبا خوب بازي كرديم و در دقايق پاياني پيروزي را با مساوي عوض كرديم. در پايان آن بازي ناراحت بودم البته امروز هم ناراحت هستم.

سرمربي نفت تهران درباره عدم هماهنگي دروازه‌بان و مدافعان تيم كه در بازي‌هاي گذشته در كار اين تيم تاثيرگذار بود، گفت: روي اين موضوع كار كرده بوديم و با توجه به اينكه در دو بازي گذشته از اين نقطه ضربه خورده بوديم، اين هفته روي آن كار بيشتري را انجام داديم. البته امروز از روي اين نقطه ضعف گل نخورديم و از ارسال از كناره‌ها بود كه گل خورديم. روي يك ارسال تعلل مدافعان باعث شد گل بخوريم. زماني كه 2 بر يك عقب افتاديم، سيستم بازي را به سه چهار سه تغيير دادم و قابل پيش‌بيني بود كه در ضد حمله گل بخوريم اما چاره‌اي جز اين نداشتيم و گل سوم را روي اين مسئله دريافت كرديم. در واقع امروز دفاع ما به شكل ديگري اشتباه كرد.

وي در مورد اينكه آيا غرور بازيكنانش باعث شكست در اين بازي شد؟ گفت: شك نكنيد كه بخشي از شكست ما متعلق به همين موضوع است.

فركي با اشاره به عملكرد بازيكنانش و تعويض‌هايي كه انجام داد گفت: اگر مي‌خواستم در تيمم تعويضي انجام بدهم بايد 8 ـ 9 مهره را تغيير مي‌دادم اما با توجه به شرايطي كه وجود داشت سعي كردم تعويض‌هايي انجام بدهم كه نتيجه را تغيير بدهد. آوردن خلدون ابراهيم و موسوي هم كمكي به ما نكرد. البته اين به آن معنا نيست كه آن‌ها بازيكنان بدي باشند. به اين دليل مي‌گويم كه وقتي در يك مجموعه تيمي هشت نه نفر كيفيت لازم را نداشته باشند، كار سخت مي‌شود.

او به مصدوميت عزتي و مهرآزما كه در بازي برابر پرسپوليس مصدوم شدند اشاره كرد و گفت: عزتي و مهرآزما در بازي برابر پرسپوليس مصدوم شدند. آن‌ها در تيم‌مان نقش مهمي دارند بخصوص كه در سمت راست احساس ضعف مي‌كنيم و ناچار هستيم از مهاجمي مثل موسوي و يا زارعي استفاده كنيم. حتي مجبوريم كه از مهدوي به عنوان يك چپ پا در سمت راست استفاده كنيم. اميدوار هستم كه در نيم فصل بتوانيم نقاط ضعف‌مان را جبران كنيم. در دو پست ديگر هم نياز به بازيكن داريم و اميدوارم در دور برگشت با تمرين‌هايي كه انجام مي‌دهيم اين اشكالات را برطرف كنيم.

فركي درباره عملكرد سوشا مكاني گفت: سوشا بازيكني است كه بايد آرامش بيشتري را به تيم و خودش بدهد. اگر همه اشتباه كنند، سوشا بايد به عنوان نفر آخر اين اشتباه‌ها را جبران كند و زماني كه خودش اشتباه كند جاي جبراني وجود ندارد. او در اين بازي عملكرد خوبي داشت اما در تيم ما شرايطي وجود دارد كه به لحاظ روحي ـ رواني روي بازيكنان فشار مي‌آيد زيرا در جايگاهي هستيم كه توقعات بالا رفته است. هرچند كه تلاش مي‌كنيم اين فضا را عوض كنيم اما به هر حال اين فشارها بر عملكرد تيم تاثيرگذار است.

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

جشنواره گل در ' نیوكمپ ' بارسلونا با پنج گل آرام گرفت

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای اسپانیا موسوم به لالیگا بامداد یكشنبه ادامه یافت كه با پیروزی باصلابت بارسلونا تیم دوم جدول و رقیب رئال مادرید همراه بود .
 تیم بارسلونا كه میزبان تیم لوانته بود ، در یك بازی كاملا برتر موفق شد رقیب خود را با پنج گل نقره داغ كند تا با 34 امتیاز همچنان در تعقیب رئال مادرید باشد.

فابرگاس در دقایق 4و33 - كوئنكا در دقیقه 37 - مسی در دقیقه 55 و سانچز در دقیقه 61 گلهای تیم میزبان را وارد دروازه تیم لوانته كردند.

بارسلونا هم اكنون با سه امتیاز كمتر و یك بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در مكان دوم جدول رده بندی قرار دارد . رئال مادرید كه شنبه شب در زمین گیخون با سه گل پیروز شد، در حال حاضر با كسب 37 امتیاز از 14 بازی در رده نخست ایستاده است .
 

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

فرگوسن: برد در خانه آستون ویلا همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: پیروزی خفیف در زمین آستون‌ویلا نتیجه‌ای مطلوب و برد در خانه این حریف همیشه سخت است.

به نقل از سایت این باشگاه، سرآلکس فرگوسن‌ گفت: فکر می‌کنم به بردی خوب در خانه آستون‌ویلا رسیدیم. برای کسب این نتیجه شایستگی داشتیم، در این بازی عمده مالکیت توپ با ما بود. می‌توانستیم به خصوص در نیمه دوم بازهم گل بزنیم.
 
او ادامه داد:‌ کسب برد در زمین آستون‌ویلا همیشه سخت است، برای ما نتیجه‌ای بسیار خوب است. آنچه مرا دراین بازی خرسند کرد، تمرکز خوب‌مان در یک بازی مهم خارج از خانه بود.
 
مربی ۶۹ ساله شیاطین سرخ که تیمش با تک گل دقیقه ۲۰ فیل جونز فاتح بازی در ویلا‌پارک شد، افزود: بازی را خوب کنترل کردیم. در بیشتر دقایق بازی، فوتبالی قابل ملاحظه ارائه کردیم. در آن دقایق شاگردانم خوب کار کردند و نشان دادیم از هماهنگی خوبی برخورداریم.
 

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

مورینیو: بردهای ما هم از راه‌های متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل گیخون گفت: بردهای ما هم از راه‌های متفاوت است.

 به نقل از سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، خوزه مورینیو بازی زیبای بازیکنانش را مقابل اسپورتینگ گیخون ستود و تصریح کرد: بردهای ما هم مثل بازی‌هایمان متفاوت است، گاهی بهترین دفاع را در حمله می‌بینیم، گاهی با همه توان حمله می‌کنیم و گاهی تنها بر کنترل میانه میدان تاکید داریم، کیفیت بازی بازیکنانم فوق‌العاده بالا بود و کاملا از روند موجود راضی هستم.
وی افزود: بازیکنان رئال مادرید هرگز محوریت ندارند و کار گروهی در اردوی ما موج می‌زند، از بازی کاکا لذت می‌برم و معتقدم که او به روزهای اوج خود بازگشته و آماده انجام وظیفه است، از طرفی دی‌ماریا هرگاه فضای مناسب داشته باشد یک مهاجم مهارناپذیر خواهد بود.
وی ادامه داد: از دید من خدیرا و لاسانا خیلی خوب در امور دفاعی ظاهر شدند و از آن‌ها راضی هستم، شاید همین سیستم در ال‌کلاسیکودربی هم مورد استفاده قرار بگیرد.
 

یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

تعجب باشگاه پرسپوليس از اعلام نظر كميته استيناف

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: اگر فدراسيون فوتبال رسما بگويد كه مي‌توانيم از نصرتي و شيث در داربي استفاده كنيم، اين مساله را كادر فني و مدير عامل باشگاه بررسي مي كنند.

محمود سالاركيا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، و در واكنش به اظهار نظر كميته استيناف فدراسيون فوتبال درباره موافقت اين كميته با حضور شيث رضايي و محمد نصرتي در ديدار استقلال و پرسپوليس در جام حذفي ابتدا با خنده گفت: مگر مي‌شود فدراسيون فوتبال همين طور در اين باره صحبت كند و چنين چيزي بگويد؟

او ادامه داد: فدراسيون فوتبال هنوز اين مساله را به صورت رسمي به ما اعلام نكرده‌ كه ما بتوانيم درباره آن صحبت كنيم.

وي در ادامه با بيان اين كه باشگاه پرسپوليس علاوه بر كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره حركت نصرتي و رضايي حكم انضباطي صادر كرده است، افزود: حتي اگر فدراسيون فوتبال به ما اعلام كند كه مي‌توانيم در داربي از اين دو بازيكن استفاده كنيم باز هم اين كادر فني و مدير عامل باشگاه هستند كه بايد درباره راي باشگاه درباره اين دو تصميم بگيرند و بگويند كه آيا قصد دارند از اين دو در داربي استفاده كنند يا خير.

سالاركيا همچنين درباره شكايت شهرداري از باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: شهرداري اظهار نامه‌اي را عليه باشگاه ارائه داده است و ما نيز هم اكنون در حال تنظيم لايحه دفاعي هستيم كه برابر آن‌ها ارائه دهيم. شهرداري ايرادي از ما گرفته است و ما نيز پاسخي براي آن ايراد داريم كه به اعتقاد خودمان قطعا قانوني است. ما كاملا مقيد به قانون هستيم و بر اساس آن حركت مي‌كنيم.

شنبه 12 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

كرار در تراكتور سازي، ابر اهيمي در استقلال!

به نظر مي‌رسد بازيكن عراقي قبل از پايان نيم فصل اول استقلال را ترك خواهد كرد. تراكتورسازي تبريز اولين تيمي است كه براي در اختيار گرفتن جاسم كرار دست به كار شده اما موانع عجيبي بر سر پيوستن اين بازيكن به تيم سابقش وجود دارد. منصور پورحيدري، سرپرست استقلال با توضيح دلايل نرفتن كرار به تراكتورسازي مي‌گويد:


 
«بازيکنان استقلال در اين مدت احترام کرار را نگه داشتند و حتي سعي مي‌کردند او را با شرايط تطبيق دهند اما متاسفانه کرار خودش اين شرايط را پيش آورد. حتي من شنيدم كرار مي‌خواهد به تراکتورسازي بازگردد اما يکي از بازيکنان اين تيم گفته اگر او به تبريز بيايد من از اين تيم مي‌روم. اين مسائل نشان مي‌دهد كرار ضعف‌هايي دارد که بايد برطرف کند. اميدوارم هر تصميمي در مورد او گرفته مي‌شود به نفعش باشد.» محمد ابراهيمي، هافبك مهاجم تراكتورسازي همان بازيكني است كه تهديد كرده چنانچه جاسم كرار به اين تيم برگردد تبريز را ترك خواهد كرد.

 
 بعد از اين ماجرا خبر معاوضه جاسم كرار با محمد ابراهيمي در محافل رسانه‌اي مطرح شد و احتمال بازگشت بازيكن عراقي به تراكتورسازي قوت گرفته است. اين در حالي است كه جاسم كرار بعد از تلاش باشگاه استقلال براي حفظ مجتبي جباري در انظار عمومي ظاهر نشده و كسي از او خبر ندارد. خبرهايي مبني بر پيوستن ناگهاني كرار به مس كرمان هم به گوش مي‌رسد اما احتمال معاوضه او با يك بازيكن ليگ برتري بيشتر است.

شنبه 12 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

طالب لو در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

سه باشگاه تراکتور سازی، سایپا و داماش گیلان به دنبال جذب وحید طالب لو و هادی شکوری در نیم فصل لیگ برتر هستند.

بر همین اساس این دو بازیکن با توجه به وضعیت مناسب این سه تیم به خصوص تراکتور سازی، به دنبال اخذ رضایتنامه و پیوستن به یکی از این سه تیم هستند.
تراکتور سازی، سایپا و داماش در این فصل با مشکل خط دفاعی و دروازه بان مواجه بوده و به دنبال تقویت خود در این دو پست هستند به خصوص اینکه سایپا حسین آشنا دروازه بان اول خود را به علت مصدومیت شدید از دست داده است. داماش نیز از وضعیت خط دفاع و دروازه بان خود علی رغم جذب محمد محمدی رضایت کامل ندارد. تراکتور سازی نیز به دنبال یک دروازه بان است.

پیش از این صحبت هایی مبنی بر پیوستن میثاق معمارزاده دروازه بان پرسپولیس نیز به تراکتور سازی به گوش می رسید.

پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

میزان محرومیت جباری و كرار را اعلام شد

 باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، میزان محرومیت 'مجتبی جباری' و 'جاسم كرار' را اعلام كرد. بر این اساس 'مجتبی جباری' به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی و یك جلسه محرومت از همراهی تیم استقلال محكوم شد. 'جاسم كرار' نیز علاوه بر محرومیت از همراهی تیم استقلال تا اطلاع ثانوی به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم شد. این تصمیمات با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار تیم فوتبال استقلال تهران مقابل تیم سایپا مهر كرج و برگزاری دو جلسه فشرده در این خصوص در باشگاه استقلال و همچنین عذرخواهی 'مجتبی جباری' و بازی های خوب این بازیكن در تیم ملی فوتبال ایران اتخاذ شده است.

پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

طالب لو در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

سه باشگاه تراکتور سازی، سایپا و داماش گیلان به دنبال جذب وحید طالب لو و هادی شکوری در نیم فصل لیگ برتر هستند.

بر همین اساس این دو بازیکن با توجه به وضعیت مناسب این سه تیم به خصوص تراکتور سازی، به دنبال اخذ رضایتنامه و پیوستن به یکی از این سه تیم هستند.
تراکتور سازی، سایپا و داماش در این فصل با مشکل خط دفاعی و دروازه بان مواجه بوده و به دنبال تقویت خود در این دو پست هستند به خصوص اینکه سایپا حسین آشنا دروازه بان اول خود را به علت مصدومیت شدید از دست داده است. داماش نیز از وضعیت خط دفاع و دروازه بان خود علی رغم جذب محمد محمدی رضایت کامل ندارد. تراکتور سازی نیز به دنبال یک دروازه بان است.

پیش از این صحبت هایی مبنی بر پیوستن میثاق معمارزاده دروازه بان پرسپولیس نیز به تراکتور سازی به گوش می رسید.

پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:,  توسط MAJID  |

 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

اخبار باشگاه منچستریونایتد
اخبار باشگاه بارسلونا
اخبار باشگاه آرسنال
اخبار باشگاه چلسی
اخبار باشگاه اینتر
اخبار باشگاه رئال مادرید
اخبار باشگاه میلان
اخبار باشگاه یوونتوس
اخبار باشگاه پرسپولیس
اخبار باشگاه استقلال
اخبار سایر باشگاه های ایران

 

 رقابت فشرده رونالدو و مسی برای آقای گلی اروپا
 پیشنهاد اصغر فرهادی به علی کریمی
 باشگاه پرسپولیس:پیشنهاد 3 میلیاردی به رحمتی نداده‌ایم!
 دلخوری مظلومی از خنده بازار
 پیام بلاتر برای علی دایی
 تساوی استقلال در لیگ قهرمانان
 دو بازیکن پرسپولیس بازی با الشباب را از دست دادند
 اورا: منچستر باید در لیگ برتر ناکامی‌ها را جبران کند
 حاشیه دیدار سایپا و تراکتورسازی
 پیروزی‌های خارج از خانه برای میلان و یوونتوس
 پیروزی کاتالان‌ها در سویا با گل‌های ژاوی و مسی
 کونته: این بهترین یوونتوس فصل بود
 فوتبال انگلیس درشوک بیهوشی بازیکن در زمین
 جزییات کامل تصادف شهریار و آخرین وضعیت وی
 پیکه تصادف کرد
 حواشی بازی منچستر ولیورپول
 مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد
 علی کریمی برگه سیاسی را امضا نکرد
 رقابت‌هاي سري A توقف ميلان و يوونتوس شكست تحقيرآميز اينتر مقابل رم
 رحمتی: هنوز در شوک شکست مقابل پرسپولیس هستم!

 

فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390

 

MAJID

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
 و آدرس majid191.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شعر جملات کوتاه زیبا و عاشقانه
اینجا همه چی درهمه
عشق صادقانه
روابط عاشقانه
وبلاگ یکی یدونه جون (lida nanas)
RaZ
___I LOVE U___
عـکس از همه چی و همه جا
جدیدترین موزیک ها
خودمونی
وبلاگ شیطون بلا
وبلاگ صفورا جون
سایه تنهایی
حرفهای از جنس دلتنگی
وبلاگ عسل جون
هم راز
زیبا بیندیشیم
yaseman
بی تو اسیرم
سکوت
دانلودآسان با لینک مستقیم
XBOX 360
آدم زمینی
گلچین کلیپ های مذهبی
دانلود فیلم سینمای و آهنگ و نرم افزار
خدمات وبلاگ نويسان
ماورا،عشق،داس��ان،شعر،تنهایی
تک ستاره
دیوونه خونه دیوونه
همه چی همین جا-دانلود نرو افزار-انواع بازی-خبرهای جالب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->